 |
15.
כן, לוגו חדש זה מה שיעזור להן.
שני,
חיפה,
06/03/05 08:42
|
הנה אנחנו כאלה! רגע! ועכשיו אנחנו כאלה!
מזוויע איך חברות משנות לוגו כל שני וחמישי, דבר המראה על חוסר אופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
שינוי שם ולוגו לבזק
ביל גייטס,
ניו יורק,
27/02/05 00:41
|
חברים יקרים מה דעתכם על B.net או ++B שמות אלו מייצגים נאמנה את עולם התקשורת (net) ואת המצויינות או בקיצור ++B.net גם תקשורת וגם מצויינות תודה רבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
יופי, אני מקווה שיחליפו את הB
עברי,
דבר עברית,
26/02/05 23:58
|
בלוגו עברי.
אבל לצערי אני בטוח שלא כך יהיה.
זה עיצבן אותי מהיום הראשון שחברת הטלפונים הלאומית משתמשת בלוגו לועזי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
תגובה לשי וגיא מ-1 ולד.ל. מ-9
א.ש.,
26/02/05 21:40
|
שלום רב לכם, עמיתי היקרים לטוקבק!
כל מילה שכתבתם שלושתכם, אמת וחקוקה היא בסלע. כעובד לשעבר ב''בזק'' (שלאחרונה פרש לפנסיה מוקדמת), הריני להציע לכבודכם לקרוא כל מילה בכל חוזה או עיסקה שאתם חותמים עם ''בזק'' (כמו גם עם כל גורם מסחרי משפטי אחר). וכשאני כותב ''כל מילה'' כוונתי גם לאותיות הקטנות. אלוהים (או השטן) נמצא תמיד בפרטים הקטנים. את זאת אני כותב על סמך ניסיון שלי עם ''בזק'', אותו אני חווה על בשרי בימים אלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ב sony לא חולמים להחליף לוגו
גדעון מנוסי,
26/02/05 21:25
|
האם חשבתם על כך???? איך חברות מצליחות לא מחליפות לוגו בכלל לאורך שנים כי זה נכס יקר ומושקע לאורך שנים ורבות לכך החברות בארץ ובעולם ישנן מספר חברות שעושות שינויים קלים בלוגו הקיים כמו אגד ibm ועוד אך בבזק בהנהלה הקודמת ובהשראת סמנכל השווק הקודם נעשה מהלך חריג ביותר כאשר ויתרו לחלוטין על הלוגו הקיים ובמקומו קבעו לוגו לועזי לחברה ממשלתית ישראלית ועתה סמנכל השווק הנכנס מנסה כנראה לתקן את הנזק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
שנוי לוגו בבזק
נוחי,
רעננה,
26/02/05 18:14
|
שנוי הלוגו והסיסמא לבזק מזכירה ליודעי דבר נשכחות,סמנכ''ל השווק החדש של בזק החליף בעבר לוגו וסיסמא בבזק בינלאומי שם הוא ''כיכב'' בעבר,עיקר תפקידו הסתכם בהעברת סכומי עתק למשרד הפרסום,אני מניח שמגמה זו לא השתנתה וגם היום הוא ''יצטיין'' בתחום,תועלת תהיה מכל המהלך רק למשרד או משרדי הפרסום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוגו הקיים נכשל????
גדעון מנוסי,
26/02/05 21:18
|
האם שכחתם כי הלוגו הקיים הוחלף לא מזמן,ע''י המנכל בירן ובהמלצה חמה של סמנכל שווק דאז פנינה שנהב,זה לא מפתיע כי מדובר בעוד כשלון של הצמד הנ''ל בבזק שעלה לחברה הון תועפות הם לא התייעצו עם העובדים אלא מיהרו להחליף השלטים והניירת בבזק,ולרבות שימוש באות לועזית שבדיעבד מבקרים רבים לבריחה מהשפה העברית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מנהלי בזק,כנסו לקרא!
ד.ל.,
26/02/05 17:32
|
מטרת הקמפיין כלפי העובדים ברורה, אולם לא בטוח שכך תשיגו את יעדכם ומטרותיכם.
עובדים בחברה נרמסים ומושפלים ע''י מנהליהם (ואני מדבר על מנהלים בדרגים בינוניים ומטה, מנהלי אגפים,ממחי''ם)הכל בשם התחרות וההצלחה האישית שלהם. ולא, לא שאני טוען שההצלחה והתחרות לא חשובים אדרבא, חשוב מאוד בימים אלו לשנס מותניים ולעשות הכל למען הצלחתה של החברה.אך הדרכים והאמצעים חשובים לא פחות מהמטרה.
אז אולי כדאי לשקול שנית ואפילו לשתף את העובדים בדרכי הפעולה, בהן ניתן יהיה להביא את העובדים למוטיבציה,מעורבות והזדהות גבוהים יותר בחברה. בטוחני שחלק לא מבוטל יצביע על העובדה שיש צורך בשיפור היכולות הניהוליות של המנהלים כגון יחסי אנוש - מעורבות,אכפתיות, התחשבות, תקשורת טובה וכדומה.
את הדברים אני כותב, מאחר ולפחות בסביבתי הקרובה אני חש כי היכולות של עובדים טובים הולכות לאיבוד ולו רק משום שמנהליהם לא השכילו להבין שאופן ניהול רודני רק מוריד את המוטיבציה של עובדיהם.
לתשומת לבכם מנהלים יקרים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נציגי ועד העובדים הם פוגעים במ
גדעון מנוסי,
אשדוד,
26/02/05 21:13
|
חברי ועד העובדים ובראשם שאול מאשדוד,הם הם הפוגעים ומעליבים את המנהלים אפילו בפני עובדיהם, המנהל חושש פן הועד ילחץ על ההנהלה לפטרו ,מנגב את פניו ואומר שירד גשם,ככה זה קורה בחברה כאשר אנשים כמו שאול הם חסרי תרבות והגיעו למעמדם תודות לתככנות וחתירה מתמדת מאחורי כל עובד או מנהל סורר שאינו נשמע להוראותיהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
יש לי סיסמה מעולה כבר עכשיו
למה לחכות?,
26/02/05 16:39
|
''ל***ן אותך - זה העסק שלנו''
מתאים גם לחברת חשמל וכמובן כל הבנקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לא חבל על הכסף?
שילה,
חולון,
26/02/05 14:46
|
במקום לבזבז את הכסף על קמפיינים לעובדים, שהחברה תעלה קצת את המשכורות הזעומות שהיא נותנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
''קוסנם בזק'' של רבקה מיכאלי
רוני,
26/02/05 13:53
|
זו הסיסמה שאני מציע - מאותו מערכון עבר של רבקה מיכאלי... שמישהו יסביר לאנשי השיווק של בזק שהחלפת לוגו כל שנתיים תעבוד אולי על ילדים בני שנתיים... בגיל 35 קשה לי לשכוח איך בדירה שכורה עם שותפים לפני 10 שנים גזלתם לסטודנטים המסכנים 4 שקל לדף לפירוט שיחות! דפים מזהב היו אז - אח, היו ימים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולי גזלו לפני 4 שנים ...
משה,
26/02/05 21:54
|
600 שקלים!!! על הזמנת קו טלפון בדירה שכורה. הקו הוקפא אחר כך אבל כי לא היה לי מה לעשות איתו וככה זרקתי את הכסף לבזק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
שיחות קוויות בחינם
איך לחסוך,
26/02/05 12:01
|
קיימות כבר דרך האינטרנט. אם לשני הצדדים יש את תוכנת skype על המחשב (www.skype.com), וחומרה שעלותה החד פעמית מסתכם ב-300 שקל לכל היותר, הם יכולים לדבר כמה זמן שירצו, מבלי לשלם שקל, לא לבזק, לא להוט ולא לאף חברת טלפוניה בינלאומית. המהפכה הטכנולוגית כבר כאן. לא תצטרף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיחות קוויות חינם
שי,
צפון,
26/02/05 16:32
|
בליל שטויות כרגיל כותב מתלהם שאינו מבין מה שהוא כותב תוכנה זו לא נולדה היום היא רצה 4 שנים בעולם ולא תופסת בשום מסגרת גם בארצות הברית הגדולה סיפיפי לא מוכיחה את עצמה ורק חברות התשתית שורדות אבל אנו כולנו חכמים בארץ חושבים רק איך לקמבן בזה אנו גדולים אחרי שתנסו תבינו לא כל הנוצץ בסוף טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
חבל להם להשקיע בכלל...
אסף,
ת''א,
26/02/05 11:40
|
בזק הייתה ותישאר החברה השנואה ביותר על ציבור הצרכנים בישראל (בצדק כנראה...) ולכן לא נראה לי שכדאי להם להשקיע בכלל במיתוג מחודש וכו'. בנוסף, החברה עומדת בפני הפרטה, אולי תפסיקו לפרסם כל דבר שקשור אליה ותיתנו הזדמנות לחברות שעומדות להתחרות בה??? הגיע הזמן לעשות למונופול הזו סוף!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
כל הכבוד לבזק
דוד,
26/02/05 01:43
|
|
 |
2.
להתעורר
אמנון,
גוש דן,
25/02/05 22:22
|
שם המשחק טכנולוגיה . בזק להתעורר . הרווחים והצלחה יגיעו ממתן שרותיים . הבסיס של בזק טוב אבל האנשים ישנים חושבים הסתדרות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מהלך מוטעה (אם כי פופוליסטי)
גיא,
25/02/05 14:10
|
אם הכתבה מייצגת את הקורה בפועל, אין לי אלא לומר - מהלך מטומטם.
1. רק בישראל משנים מיתוג כל שני וחמישי (כי לנו אין אורך רוח).
2. נניח לרגע שהגיע העת למיתוג מחודש (לא שאני חושב כך). לכאורה, הרי שלפנינו מהלך קלאסי של I/O BRANDING. ועל זה לכאורה אנחנו צריכים לומר כל הכבוד. ברם - אליה וקוץ בה - מיתוג מחודש צריך להתנהל על ידי אנשים מביני ענין ולא על ידי ''משפחת בזק'' על כל עובדיה. יבוא מישהו ויאמר - המלצות העובדים הן בגדר קבוצת מיקוד או סקר כולל. לו אני אענה כי במקרה שכזה מדובר כאן על טעות בסיסית בביצוע סקרים/ קבוצות מיקוד.
3. כל מי שקרא ולו ספר אחד העוסק באסטרטגיה או מיקוד, יכול להבין שעולה כאן שאלה בסיסית - האם הטיפול הנדרש לאור כניסתה של HOT לתחום הטלפוניה, נכנס תחת הקטגוריה של ''טקטיקה'' או ''אסטרטגיה''. לטעמי האישי - הפתרון הנדרש הוא ברמה הטקטית, ולכן כל נושא המיתוג מחדש הוא בגדר כיסוי תחת של ההנהלה (בגדר עשיה לשם הוכחה לכלל הציבור הרחב, כאילו לאמור, אנחנו לא יושבים בחיבוק ידיים.....).
4. מה צריך להיות המיקוד בפעולה שכנגד HOT ? הוגנות (ככל האפשר כמובן). מה ''זה'' הוגנות = עדכון תעריפים באופן שבו הקהל נהנה מכך. עד כאן לא יצאתי כזה גאון, כי די ברור שמלחמת מחירים היא בלתי נמנעת, בייחוד כאשר מבחינת בזק מדובר על תהליך של שימור לקוחות (משימה קשה לכל הדיעות). החכמה היא לעטוף את המהלך הכפוי של הורדת המחירים באופן שיראה לקהל הרחב כי ''בזק כאן בשביל הלקוח''. למה? כי כבר מזמן כולנו יודעים, כי השוק הוא לא של מוצרים כי אם של לקוחות.
5. לסיום - נגמרו הימים של ''החגיגות'' על חשבון הלקוח (למרות שברור שייקח עוד הרבה זמן עד שבאמת תהיה תחרות אמיתית שתאלץ את בזק לנקוט במהלכים ''אמיתיים''). זהו עוד זמן שבזק צריכה לנצל לטובת תכנון צעדיה בקפידה. ולא, אין כאן הכוונה לצעד ההזוי (וכל כך נפוץ בארצנו) - לצאת במיתוג חדש.
גיא
נ.ב. - אבל על מה בעצם אני משחית את זמני? הרי החלמאות מאז ומעולם שכנה ברוב החברות ''המובילות'' בארצנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לגיא
שי,
צפון,
26/02/05 13:25
|
ידידי המלומד אתה כותב נפלא תחביר משפטים יעני פלסף אבל אינך מבין כלום בכל מה שכתבת בזק ככל שתהיה מושחתת ומסואבת קובעת תמחור רק באישור ממשלה מה עשה הגאון אהוד הקים גוף שנקרא הוט שמורכב מ3 חברות פושטות רגל בתחום שידורי כבלים מיזג אותן ונותן להן להיות מונופול נגדי של בעלי הון הוגן לא?.... אבל מה עם התשתית שנבנתה בכל שנות קיום המדינה.. נכון עלינו אבל זה מה שהיה
סיסמאות עובדות אבל בשטח לא תמיד הוט לא מעוניינת לעבור את 15% למנוייים היות ואז תהייה חייבת לשלם למדינה על דמי קישוריות כלומר הכל בשם התחרות.. חרטה שים לב! להבדיל באר שבע תחבורה ציבורית מטרודן החליפה חברה עירונית ומה קרה
תחרות יפה אבל הוגנת תמיד ולא לקשור ידיים(מכשירי הדקט אוכסנו זמן רב במחסן על מנת לקיים את חוק התקשורת ושבור את המונופול
הבנת את זה גיא?.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שי, צפון - ושכחתי רק לציין
גיא,
26/02/05 17:39
|
ועוד דבר קטנטן
הוט היא עדיין לא יישות אחת, מאחר ולא עברה עדיין את אישור הממונה על הגבלים עסקיים.
אז כפי שאמרתי - לפני שאתה משתמש בעובדות - תוודא קודם שאתה יודע על מה אתה מדבר יקירי.
שיהיה רק טוב
גיא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לשי, צפון
גיא,
26/02/05 17:35
|
שי, אתה איש יקר. קודם כל תודה שהגבת לי.
ולענייננו:
1. בזק לקראת הפרטה (למרות שנראה לי שברור לשנינו כי זה לא יקרה בגלגול הזה).
2. הוט ישלמו דמי קישוריות לאחר שנתיים, ללא כל קשר לנתח השוק שלהם (כדאי שתהיה מעורה בפרטים).
3. ואם כבר מדברים על תחרות אמיתית - אין כזה דבר. ראה את הוט ויס ועדעון המחירים. כמו כן ראה את חברות הסלולר.
4. ורק לידע כללי - חברות הכבלים גם כן נחשבות למונפול...
הבנת את זה שי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה ללכלך..
מוריס,
25/02/05 18:10
|
הרי טקטית וגם אסטרטגית תמיד נחמד לצאת עם לוגו חדש...
כל הסיפור הזה נשמע כמו עוד איזו הזדמנות 'לכבס' עוד כמה מליוני ש''ח לתוך תעשיית הפרסום וההפקות המקורבות לצלחת. אנשי השיווק של בזק חולים על כל ה'באז' של האולפנים ועל כל נסיעות ההפקה לחו''ל... אם הם היו רוצים לעשות שינוי אסטרטגי אמיתי, אדרבא שיבטלו את דמי השימוש השערוריתיים בתשתית הטלפוניה והאינטרנט המהיר... אמנם יהיה להם פחות כסף ללוגואים חדשים ולהפקת פרסומות מיותרות, אבל יהיו להם הרבה יותר לקוחות מרוצים בשוק פתוח ותחרותי...
הגב לתגובה זו
|
|