|
|
עד כה: 3 תגובות, ב- 2 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
2.
גם לחברות ביטוח צריך להיות קו
חינם לשירות,
לקוחות,
18/03/05 01:00
| גם לחברות ביטוח צריך להיות קו חינם לשירות לקוחות.
בחברת ''הכשרת הישוב'' יש אי התאמה בין הפוליסה שיש לי למה שרשום אצלם, ורואים באינטרנט. לחברת הפיניקס אפילו אי אפשר לראות את הפוליסות, והאתר בעיקר מכירות ותדמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הגיע הזמן. סוף סוף!
עידן,
17/03/05 13:56
| לא יתכן למשל שספק אינטרנט יתן לי כלקוח מספר חינם למכירות ומספר בתשלום לתמיכה טכנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד יותר מזה-
א,
18/03/05 10:53
| זה ימנע את תופעת ה''הצליח'' של החברות, שנוטות ליבש אותך על הקו אם אתה מתקשר לבטל שירות, כדי שאולי תתייאש. כשהאסטרטגיה הזו תעלה להן אלפי שקלים בחודש, הן יצטרכו למצוא שיטה חדשה.
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|