 |
8.
אובייקטים מיניים
אבי,
04/04/05 19:10
|
מה העניין הגדול נשים מאז ומעולם היו אובייקט מיני בפרסום. ככה היה וככה יהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק אחי!
אני,
רמת גן,
16/04/05 20:53
|
זה לא משנה מה יעשו. הנשים תמיד יהיה אוביקט סקסי בפרסום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
קום איל פה טיפה התבלבלו
יי,
03/04/05 23:40
|
|
 |
6.
כל הכבוד לקום איל פו
דורית,
תל אביב,
03/04/05 19:56
|
ציבור הנשים צריך להודות היום לרשת בתי האופנה קום איל פו על המחאה נגד הקמפיין הסקסיסטי של קניון גבעתיים. מיכל כהן, סמנכ''לית קום איל פו, זיהתה נכון כאשר כינתה את הקמפיין האמור כמבזה נשים וטוב יעשו עסקים נוספים בקניון אם ירימו גם הם קול מחאה וידרשו מהנהלת הקניון לחדול מהאמירות הפוגעניות שלהם כלפי נשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד
ה,
רמת גן,
03/04/05 23:05
|
|
 |
5.
קניון מדהים
מישהו,
03/04/05 18:46
|
הייתי בקניון כמה פעמים ויש לי הרבה חברים וחברות שעובדים שם, ועד עכשיו לא ראיתי שהפריע למישהו/מישהי שהפרסומות בקניון מכוונות לנשים. הביאו פה דוגמה של פרסומת אחת שאולי קצת סקססיסטית, אבל על מה כל המהומה? בתכלס הרעיון השיווקי נכון כי א. יש יותר נשים מגברים בארץ ב. הרבה קניות שהגברים מבצעים הם בעצם שליחויות מהנשים, בין אם זה לקנות לנשים שלהם מתנה בדמות בושם או בגד (הרבה גברים נהנים לקנות כדי לפנק את האישה שלהם - אין בזה שום דבר רע), ובין אם פשוט לעשות קניות של מזון. ג. אצל הרבה זוגות האישה היא זו ששולטת על הארנק ועל ההוצאות(ובתור גבר אני לא נעלב מזה, וזה לא מפריע לי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
החוצפה של קום איל פו
מעין,
03/04/05 17:47
|
לא מכירה את הפרסום אבל מכירה את קום איל פו חברה צינית שכל עניינה איך להוציא כסף מנשות העשירון העליון, תוך העמדת פנים של אחוות אחיות פמיניסטית וניגון מתמיד על הרבדים שכל שוביניסט מכיר;נשים ימכרו את נשמתן עבור הזכות להיות דוגמניות ולכן יופיעו בקטלוג שלהן ללא תמורה וככה מיטב הבחורות האינטליגנטיות הופיעו בקטלוג של קום אילפו כאשר גם הנסיעות היו על חשבונן והן לא זכו לשום תגמול למעט מימוש חלומן. הצלמות שצילמו זכו לתלושי קניה בסך ₪ בקום איל פו במחירי החנות. זה 1000 משהו הכולל שני טי שירטים וזוג גרביים בערך. ניצול של תופרות פלשתיניות שרקמו רקמה של שלום'' להן שילמו פרוטות '' ובחנות גבו מאות ואלפים. שימוש פתטי בגדר ההפרדה וזילות של עובדות חיים אשר עולות לאנשים רבים בדמעות ובקשיים ההופכים בקוף איל מו לפלטפורמה שיווקית. ובעלות העסק צוחקות כל הדרך אל הבנק: איך המטומטמות קונות את הסחורה ה''אידיאולוגית'' כל פעם מחדש. לפחות בקניון גבעתיים לא מעמידים פנים של צדקנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
יאללה, מספיק עם היללות
אלכס מהכרמל,
03/04/05 17:15
|
הפמיניסטיות נהיו כמו היללנים המזרחיים. בעצם, אני לא יודע מי היה קודם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא נכנס יותר לקניון גבעתיים.
אלי,
03/04/05 16:18
|
לא נכנס יותר לקניון גבעתיים. הוא לא מוכוון בשבילי. ומה זה לעזאזל מוכוון נשים ? כאילו בקניונים אחרים אין חנות חזיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
יאאלה עוד בכיינית! חאלס נמאסת!
ל"ת
אוהב,
כוסיות,
03/04/05 16:08
|
|