|
|
עד כה: 3 תגובות, ב- 3 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
3.
Congratulations
ל"ת
Aviad,
Canada,
16/04/05 05:50
| |
 |
2.
החברות מתעשרות והציבור מפסיד
ארז,
מרכז,
15/04/05 09:57
| אם עלות הקמת 17 ק''מ מוערכת ב 1,500,000,000 ש''ח אז כל מטר אורך כביש עולה 88,235 ש''ח. לי זה נראה מחיר מופקע.
מבנה הכביש: שכבה עליונה אספלט בשתי שכבות בעובי כולל של כ 10 ס''מ. מצע סוג א' כדוגמת כורכר גרוס. מצע סוג ב' כדוגמת אדמת חול.
חומרי הגלם קיימים בטבע ביצור מקומי ועלותם זולה יחסית.
העובדים המועסקים בסלילת כבישים לרוב עובדים זרים בעלות חודשית נמוכה.
החברות מפיקות רווח ענק על בניית הכבישים של מליונים רבים על חשבון משלם המיסים. אין ספק לצורך בכביש, אולם השאלה היא אם כספי משלם המיסים מבוזבזים בתבונה? האם מוצדק לגרום לחברות ולבעלי החברות לקבל שכר של 500,000 ש''ח בחודש ע''ח ביטול פטור גורף על ארנונה לנכים?
מדוע שרי האוצר מתלהבים מההשקעה בתשתיות? אולי הם מקושרים לבעלי החברות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
סקיצה של הכביש לא קיבלנו.
ל"ת
אורי,
14/04/05 15:29
| |
|
|
|