 |
49.
פיני (תגובה 47) צודק
צרכנית,
שרוצה למרוד,
23/05/05 09:26
|
או. קיי, אז אבינועם מגן מושחת. אז עמיר פרץ מושחת. אז מה? בתחום הגז יש קרטל, וטוב מאוד שמישהו, ולא משנה מי, עורר את הצרכנים לפעול ולהתמרד!!! התגובות של ''צרכנים מרוצים'' כל כך מגוכחות, וכל כך שקופות כתגובות של עובדי חברות הגז, שזה ממש עצוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לא רלבנטי
אריק,
21/05/05 17:42
|
מאיפה האיש מגיע .אם הוא עוזר לצרכנים.אני מניח שגם כותבת הכתבה נגועה באינטרסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
לכל עובדי פזגז
פיני,
ראשלצ,
19/05/05 18:15
|
ראשית אין לי כל אינטרס בנושא יש לי בלוני גז רגילים במחיר טוב מדור זג כך שלכל הנושא אין השפעה כלכלית עלי. מדהים לראות את הרמה הנמוכה אליה ירדה תרבות התגובות ברשת. לכל בר דעה ברור כי מרבית התגובות הינן תגובות יזומות של פזגז, כצרכן לא מעניין אותי אם אלו המובילים מאבקים צרכניים מונעים על ידי רצון להתבלטות אישית כל עוד יש צדק במאבק הצרכני שלהם. ראיתי את התוכנית בטלויזיה וברור כי יש בתחום מרכזות הגז ניצול ציני של הצרכנים על ידי חברות הגז המתיחסות אליהם כצרכנים שבויים. כשרונו או אי כשרונו של מגן כדובר אינו רלבנטי לנושא, אין לי ספק שכתבתה של ענת גרוס הינה תוצאה של פעילות יחצנית של פזגז. אז בואו לא ניתן לחברות הגז לפזר מסכי עשן ולהסתיר את העובדה הבסיסית שהן עובדות עלינו בעיניים ובכיסים.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל עובדי פזגז
עובד,
21/05/05 15:44
|
לדעתי, עובדי פזגז צריכים להתאחד ולהתארגן, ולקבל גיבוי של הסתדרות. לא כדאי לעובדי פזגז לסמוך על המנהלים המושחטים והטיפשים של החברה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
תגובה לגני רובינסון (31)
עידן,
רחובות,
18/05/05 16:20
|
אני במקרה מכיר אותך אישית דני, אז בבקשה לפני שאתה מקלל תחשוב טוב.... הגעת לרמה של ילד בכיתה ג' אם אתה קורא לי 'מכוער'. אני מודה שלא ביקשו ממני מפורשות...אבל נאמר לי שכתבה עלינו צריכה להתפרסם....ושהתגובות לכתבה לא פחות חשובות מהכתבה עצמה. וזה שאני מקבל משכורת זה לא אומר שהחברה שאני עובד בא לא מושחתת....ההיפך לפעמים צריך אומץ כדי לעמוד מול עוולות. וזה שאתה מגיב לכתבה בלי שיבקשו ממך...אני רק מקוה שתקבל בונוס על התנדבות או לפחות עובד מצטיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
תגובה לדני רובינסון(31)
עידן,
רחובות,
18/05/05 16:07
|
אני במקרה מכיר אותך אישית דני, אז בבקשה לפני שאתה מקלל תחשוב טוב.... הגעת לרמה של ילד בכיתה ג' אם אתה קורא לי 'מכוער'. אני מודה שלא ביקשו ממני מפורשות...אבל נאמר לי שכתבה עלינו צריכה להתפרסם....ושהתגובות לכתבה לא פחות חשובות מהכתבה עצמה. וזה שאני מקבל משכורת זה לא אומר שהחברה שאני עובד בא לא מושחתת....ההיפך לפעמים צריך אומץ כדי לעמוד מול עוולות. וזה שאתה מגיב לכתבה בלי שיבקשו ממך...אני רק מקוה שתקבל בונוס על התנדבות או לפחות עובד מצטיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
תגובה לדני רובינסון(31)
עידן,
רחובות,
18/05/05 16:07
|
אני במקרה מכיר אותך אישית דני, אז בבקשה לפני שאתה מקלל תחשוב טוב.... הגעת לרמה של ילד בכיתה ג' אם אתה קורא לי 'מכוער'. אני מודה שלא ביקשו ממני מפורשות...אבל נאמר לי שכתבה עלינו צריכה להתפרסם....ושהתגובות לכתבה לא פחות חשובות מהכתבה עצמה. וזה שאני מקבל משכורת זה לא אומר שהחברה שאני עובד בא לא מושחתת....ההיפך לפעמים צריך אומץ כדי לעמוד מול עוולות. וזה שאתה מגיב לכתבה בלי שיבקשו ממך...אני רק מקוה שתקבל בונוס על התנדבות או לפחות עובד מצטיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
תגובה ל 31 ו 33
עידן,
רחובות,
18/05/05 15:23
|
זה שאני גר ברחובות זה לא אומר שאני עובד ברחובות (לא יודע מאיפה הנחתם את זה)....וברור שעידן זה שם בדוי.... אתם באמת חשבתם שיהיה לי אומץ ללכת מול הבוסים שלי....שאפילו כתבה במעריב מסוגלים להזמין..... המהפיכה בדרך.....גם אתם תצטרכו לעבוד יום אחד......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
מגן לצינוק.
שירה,
18/05/05 13:26
|
|
 |
מי שבאמת בזוי זה/זו את/ה
ל''שירה'',
עובדת חב' גז,
23/05/05 09:29
|
כאילו לצרכן האמיתי אכפת מה האינטרסים שמאחורי מגן. מה שאכפת לצרכן האמיתי הוא שירות יותר טוב, במחיר יותר זול. מגן לא מעניין אותי ולא עניין אותי, ואם הוא מקומם אותך עד כדי כך - את את לא צרכנית אמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
בעוד שבוע הוא כבר ישכח
אנדי,
18/05/05 13:18
|
את המאבק בגז וילך הלאה כדי להאדיר את שמו בתקשורת. הוא בונה את עצמו על גבינו. בעוד שבוע איש לא יזכיר עוד את פז גז, כי מגן יהיה כבר במאבק המתוקשר מאוד הבא. חכו ותראו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
כל הכבוד לכתבת שאזרה אומץ
שפיר,
18/05/05 12:17
|
|
 |
39.
ל-25 אני לא מסכים. הוא לא עצל
המשנה לדובר,
ת-א,
18/05/05 12:04
|
הוא סתם לא עושה את העבודה שלו, כי הוא עסוק בשטויות מטעם ההסתדרות. אם הוא היה דובר אמיתי, בימים טרופים אלה, הוא היה עסוק במיליון ענינים אמיתיים שקשורים בדוברות של ההסתדרות ולא במאבקים אידיוטיים עם עניבות צהובות וכל מיני בלבולי בייצים. רשמית: אין כרגע להסתדרות דובר. ואם אתה באמת עתונאי, אתה יכול להציע את עצמך, כי המשרה פנויה!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
26 נתן את הדיאגנוזה הכי נכונה
מבריק,
18/05/05 12:02
|
פגע בול בנקודה. ממש ככה. מגן הביתה ומיד. יחד עם כל החסידים השוטים שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
חשבתי שמגן רק נראה כמו נוכל.
אפרי,
18/05/05 12:01
|
כעת אני בטוח שהוא גם עובד ככה. כמה טמבלים עובדים כאן בשבילו ומלכלכים על פז גז? גועל נפש. איזה מאבק ואיזה נעלים? הכל אינטרסים וחירטוטים של ההסתדרות, שמוליכה את המגן הזה באף ויחד איתו את כל התמימים שמגיבים כאן. תתביישו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
הנחות החברות הגז
ליאור,
18/05/05 10:37
|
כנראה שהמחירים לא תמיד סגורים בחברות הגז ותלוי מהו הלחץ אותו אתה מפעיל ניגשתי למנהל הסניף בחיפה וביקשתי ממנו הסברים על המחירים הגבוהים כאילו של הגז והשרות ובוא במקום קיבלתי הרצאה מעלפת על מר אבינועם מגן ואיך הוא רוצה לרשת את הבוס שלו בהיסתדרות ואל המאבק של אביו של מר מגן בחברת הגז והתערבות הבן לצורך המאבק של משפח' מגן היא ממש אינפנטילית וניסיון של מר מגן להיבנות פוליטית וכנרה שזה אופיני לאנשי הסתדרות שעובדים תחת כנפי האיש עם השפם של סטלין שגם הוא לא כ''כ טובל ביושר ועכשו זה מתברר במפקד החברים במפלגת העבודה אז כל החברה האלה בהיסתדרות מחפשים להם ספינים תקשורתיים אז בוא נרד מהמגן החדש מכיוון שהוא מנסה לבנות לעצמו איזה כוח בהיסדרות ואני לא מתכוון לעזור למישהו מהסתדרות מה גם שהאיש היה לפני היותו דובר הסתדרות יו''ר הלשכה לצרכנות בסתדרות ולא עשה כלום בעניין
בעיקרון אנשי הסתדרות תחנת כני הדיקטטור סטלין (פרץ) מושחתים יש עוד מינויים בהסתדרות של אנשי שלומנו ומקורבי היו''ר סטלין(פרץ) כמו למשל גיסו שהיה מנכ''ל חברת הקאנרי ספורט של הסתדרות שכיום שינטה את שמה לספורט פלוס וכיום שהאיש ראש מעוצת מצפה רמון הוא יושב ראש הדרקטוריון בקיצור מינויים במשפחת פרץ (סטלין) מדוע מבקר המדינה לא בודק את הסתדרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מגן ופרץ מושחתים
אמנון מרגלית,
18/05/05 09:44
|
הכתבה של אמנון דנקנר ודן מרגלית מאד מאד רלוונטית גם לשחיתות בהסתדרות החדשה גם את הפרה הזו יש לשחוט .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם המנהלים בחברות הגז מושחטים
ל"ת
קרטל הגז,
18/05/05 12:08
|
|
 |
34.
אינטרסנטים אינטרסנטים.
פנייה,
17/05/05 22:03
|
ראשית הגב' גרוס זה לא בולדוג זה בולדוזר. שנית כדאי שכולכם תדעו שכל התביעה לקרטל תתמוגג כלעומת שבאה. מבססים את כל התביעה על עובד זוטר לשעבר של אחת החברות. מעבר לכך אי אפשר למנוע מאף אחד להתמודד במכרז והגיע הזמן שגם בישראל ילמדו שכל עוד אדם או חברה חא הואשמו, אזי שהם חפים מפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובד זוטר לשעבר של אחת החברות
אריה,
18/05/05 12:04
|
עובד זוטר לשעבר של אחת החברות, הוא אפי אלמוג, מי שהיה מנהל סניף באמישראגז: http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=575997&contrassID=2&subContrassID=6&sbSubContrassID=0
אני מבין, שאת בכירה יותר, פנייה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
תגובה לעידן מס' 31
וייס,
רחובות,
17/05/05 20:47
|
קשה לי להאמין שאתה עובד בפזגז רחובות ושהמנהל ביקש ממך לרשום ? או שיכול להיות שאתה מאוד, אבל מאוד מטומטם לכתוב ולהזדהות כפזגז רחובות... אם הדבר נכון (בטוח שלא כי אני עובד שם ואני לא מכיר שנים בחור בשם עידן) מחר אתה תהיה בלי עבודה...כי אחרי הכול כמה עידן יכול להיות בפזגז רחובות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כיף לפגוש כאן את כל עובדי פזגז
לא מגלה,
18/05/05 12:37
|
אכן, אתה צודק, אם ''עידן'' ייגש למנהל השיווק ברחובות - הוא ייפוטר מיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועידן זה השם אמיתי שלי
עידן,
רחובות,
18/05/05 15:14
|
מילא אתם רמאים....אבל אתם כל כך טפשים שבא לבכות...המהפיכה בדרך...וזה הסוף שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מגן אל תתרגש מהתגובות
דוד,
רמה''ש,
17/05/05 19:04
|
הכל פה מכור אפילו התגובות הן של עובדי חברות הגז.....פשוט ביזיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כנראה יותר 0 ממנו
רם,
17/05/05 22:19
|
כנראה שאתה רוסי שרגיל למשטר החושך. אני איש הייטק ופשוט בהלם מכמה נאיבים וטיפשים יכולים אנשים להיות.כמוך. זה הגיוני שאדם יתנפל רק על חב' גז אחת. לא נראה לך שיש פה משהו מסריך. לא נראה לך שהוא חבר לאלא שהשתתפו בכתבה בטלויזיה. חברה מנתניה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובד הייטק? אם שגיאות כתיב?
דוד,
רמה''ש,
18/05/05 17:42
|
אם היית עובד בהייטק....היית יודע שכותבים 'מסריח' ולא 'מסריך'....אבל כנראה שלעבוד בחברת גז לא צריך השכלה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
קרטל בתגובות
עידן,
רחובות,
17/05/05 19:02
|
אני עובד בפזגז והתבקשתי ע''י הבוס שלי לכתוב תגובה נגד מגן. פשוט נמאס לי מההתעללות בצרכנים...מושחתים נמאסתם....כל התגובות האוהדות הם של עובדי פזגז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני = פה מפיק מרגלייות
עידן,
רחובות,
18/05/05 16:27
|
אני במקרה מכיר אותך אישית דני, אז בבקשה לפני שאתה מקלל תחשוב טוב.... הגעת לרמה של ילד בכיתה ג' אם אתה קורא לי 'מכוער'. אני מודה שלא ביקשו ממני מפורשות...אבל נאמר לי שכתבה עלינו צריכה להתפרסם....ושהתגובות לכתבה לא פחות חשובות מהכתבה עצמה. וזה שאני מקבל משכורת זה לא אומר שהחברה שאני עובד בא לא מושחתת....ההיפך לפעמים צריך אומץ כדי לעמוד מול עוולות. וזה שאתה מגיב לכתבה בלי שיבקשו ממך...אני רק מקוה שתקבל בונוס על התנדבות או לפחות עובד מצטיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני = פה מפיק מרגלייות
עידן,
רחובות,
18/05/05 16:27
|
אני במקרה מכיר אותך אישית דני, אז בבקשה לפני שאתה מקלל תחשוב טוב.... הגעת לרמה של ילד בכיתה ג' אם אתה קורא לי 'מכוער'. אני מודה שלא ביקשו ממני מפורשות...אבל נאמר לי שכתבה עלינו צריכה להתפרסם....ושהתגובות לכתבה לא פחות חשובות מהכתבה עצמה. וזה שאני מקבל משכורת זה לא אומר שהחברה שאני עובד בא לא מושחתת....ההיפך לפעמים צריך אומץ כדי לעמוד מול עוולות. וזה שאתה מגיב לכתבה בלי שיבקשו ממך...אני רק מקוה שתקבל בונוס על התנדבות או לפחות עובד מצטיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני = פה מפיק מרגלייות
עידן,
רחובות,
18/05/05 16:27
|
אני במקרה מכיר אותך אישית דני, אז בבקשה לפני שאתה מקלל תחשוב טוב.... הגעת לרמה של ילד בכיתה ג' אם אתה קורא לי 'מכוער'. אני מודה שלא ביקשו ממני מפורשות...אבל נאמר לי שכתבה עלינו צריכה להתפרסם....ושהתגובות לכתבה לא פחות חשובות מהכתבה עצמה. וזה שאני מקבל משכורת זה לא אומר שהחברה שאני עובד בא לא מושחתת....ההיפך לפעמים צריך אומץ כדי לעמוד מול עוולות. וזה שאתה מגיב לכתבה בלי שיבקשו ממך...אני רק מקוה שתקבל בונוס על התנדבות או לפחות עובד מצטיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני = פה מפיק מרגלייות
עידן,
רחובות,
18/05/05 16:27
|
אני במקרה מכיר אותך אישית דני, אז בבקשה לפני שאתה מקלל תחשוב טוב.... הגעת לרמה של ילד בכיתה ג' אם אתה קורא לי 'מכוער'. אני מודה שלא ביקשו ממני מפורשות...אבל נאמר לי שכתבה עלינו צריכה להתפרסם....ושהתגובות לכתבה לא פחות חשובות מהכתבה עצמה. וזה שאני מקבל משכורת זה לא אומר שהחברה שאני עובד בא לא מושחתת....ההיפך לפעמים צריך אומץ כדי לעמוד מול עוולות. וזה שאתה מגיב לכתבה בלי שיבקשו ממך...אני רק מקוה שתקבל בונוס על התנדבות או לפחות עובד מצטיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פה מפיק מרגלייות = דני
עידן,
רחובות,
18/05/05 16:13
|
אני במקרה מכיר אותך אישית דני, אז בבקשה לפני שאתה מקלל תחשוב טוב.... הגעת לרמה של ילד בכיתה ג' אם אתה קורא לי 'מכוער'. אני מודה שלא ביקשו ממני מפורשות...אבל נאמר לי שכתבה עלינו צריכה להתפרסם....ושהתגובות לכתבה לא פחות חשובות מהכתבה עצמה. וזה שאני מקבל משכורת זה לא אומר שהחברה שאני עובד בא לא מושחתת....ההיפך לפעמים צריך אומץ כדי לעמוד מול עוולות. וזה שאתה מגיב לכתבה בלי שיבקשו ממך...אני רק מקוה שתקבל בונוס על התנדבות או לפחות עובד מצטיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בשבילך דני
עידן,
רחובות,
18/05/05 16:06
|
אני במקרה מכיר אותך אישית דני, אז בבקשה לפני שאתה מקלל תחשוב טוב.... הגעת לרמה של ילד בכיתה ג' אם אתה קורא לי 'מכוער'. אני מודה שלא ביקשו ממני מפורשות...אבל נאמר לי שכתבה עלינו צריכה להתפרסם....ושהתגובות לכתבה לא פחות חשובות מהכתבה עצמה. וזה שאני מקבל משכורת זה לא אומר שהחברה שאני עובד בא לא מושחתת....ההיפך לפעמים צריך אומץ כדי לעמוד מול עוולות. וזה שאתה מגיב לכתבה בלי שיבקשו ממך...אני רק מקוה שתקבל בונוס על התנדבות או לפחות עובד מצטיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני = פה מפיק מרגלייות
עידן,
רחובות,
18/05/05 16:04
|
אני במקרה מכיר אותך אישית דני, אז בבקשה לפני שאתה מקלל תחשוב טוב.... הגעת לרמה של ילד בכיתה ג' אם אתה קורא לי 'מכוער'. אני מודה שלא ביקשו ממני מפורשות...אבל נאמר לי שכתבה עלינו צריכה להתפרסם....ושהתגובות לכתבה לא פחות חשובות מהכתבה עצמה. וזה שאני מקבל משכורת זה לא אומר שהחברה שאני עובד בא לא מושחתת....ההיפך לפעמים צריך אומץ כדי לעמוד מול עוולות. וזה שאתה מגיב לכתבה בלי שיבקשו ממך...אני רק מקוה שתקבל בונוס על התנדבות או לפחות עובד מצטיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-31 לעידן השקרן מרחובות
דני רובינסון,
נס ציונה,
18/05/05 11:59
|
אין עידן ברחובות, שעובד בפז גז. חוץ מזה במשפט השני כבר הסגרת את עצמך אתה אומר על החברה שלך שאתה מתפרנס ממנה, ''מושחתים''?? איזה אידיוט. אפס קטן ומטופש. לך תתחבא מאחורי הסינר של מגן המושחת והמופעל על ידי פרץ אמיר. אתה עובד אצלו, או בשבילו, או שאתה בן דודו המכוער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלימות מילולית
עידן,
רחובות,
18/05/05 15:57
|
אני במקרה מכיר אותך אישית דני, אז בבקשה לפני שאתה מקלל תחשוב טוב.... הגעת לרמה של ילד בכיתה ג' אם אתה קורא לי 'מכוער'. אני מודה שלא ביקשו ממני מפורשות...אבל נאמר לי שכתבה עלינו צריכה להתפרסם....ושהתגובות לכתבה לא פחות חשובות מהכתבה עצמה. וזה שאני מקבל משכורת זה לא אומר שהחברה שאני עובד בא לא מושחתת....ההיפך לפעמים צריך אומץ כדי לעמוד מול עוולות. וזה שאתה מגיב לכתבה בלי שיבקשו ממך...אני רק מקוה שתקבל בונוס על התנדבות או לפחות עובד מצטיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פה מפיק מרגלייות
עידן,
רחובות,
18/05/05 15:56
|
אני במקרה מכיר אותך אישית דני, אז בבקשה לפני שאתה מקלל תחשוב טוב.... הגעת לרמה של ילד בכיתה ג' אם אתה קורא לי 'מכוער'. אני מודה שלא ביקשו ממני מפורשות...אבל נאמר לי שכתבה עלינו צריכה להתפרסם....ושהתגובות לכתבה לא פחות חשובות מהכתבה עצמה. וזה שאני מקבל משכורת זה לא אומר שהחברה שאני עובד בא לא מושחתת....ההיפך לפעמים צריך אומץ כדי לעמוד מול עוולות. וזה שאתה מגיב לכתבה בלי שיבקשו ממך...אני רק מקוה שתקבל בונוס על התנדבות או לפחות עובד מצטיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמור על פיך
עידן,
רחובות,
18/05/05 15:55
|
אני במקרה מכיר אותך אישית דני, אז בבקשה לפני שאתה מקלל תחשוב טוב.... הגעת לרמה של ילד בכיתה ג' אם אתה קורא לי 'מכוער'. אני מודה שלא ביקשו ממני מפורשות...אבל נאמר לי שכתבה עלינו צריכה להתפרסם....ושהתגובות לכתבה לא פחות חשובות מהכתבה עצמה. וזה שאני מקבל משכורת זה לא אומר שהחברה שאני עובד בא לא מושחתת....ההיפך לפעמים צריך אומץ כדי לעמוד מול עוולות. וזה שאתה מגיב לכתבה בלי שיבקשו ממך...אני רק מקוה שתקבל בונוס על התנדבות או לפחות עובד מצטיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמור על פיך
עידן,
רחובות,
18/05/05 15:55
|
אני במקרה מכיר אותך אישית דני, אז בבקשה לפני שאתה מקלל תחשוב טוב.... הגעת לרמה של ילד בכיתה ג' אם אתה קורא לי 'מכוער'. אני מודה שלא ביקשו ממני מפורשות...אבל נאמר לי שכתבה עלינו צריכה להתפרסם....ושהתגובות לכתבה לא פחות חשובות מהכתבה עצמה. וזה שאני מקבל משכורת זה לא אומר שהחברה שאני עובד בא לא מושחתת....ההיפך לפעמים צריך אומץ כדי לעמוד מול עוולות. וזה שאתה מגיב לכתבה בלי שיבקשו ממך...אני רק מקוה שתקבל בונוס על התנדבות או לפחות עובד מצטיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמור על פיך
עידן,
רחובות,
18/05/05 15:55
|
אני במקרה מכיר אותך אישית דני, אז בבקשה לפני שאתה מקלל תחשוב טוב.... הגעת לרמה של ילד בכיתה ג' אם אתה קורא לי 'מכוער'. אני מודה שלא ביקשו ממני מפורשות...אבל נאמר לי שכתבה עלינו צריכה להתפרסם....ושהתגובות לכתבה לא פחות חשובות מהכתבה עצמה. וזה שאני מקבל משכורת זה לא אומר שהחברה שאני עובד בא לא מושחתת....ההיפך לפעמים צריך אומץ כדי לעמוד מול עוולות. וזה שאתה מגיב לכתבה בלי שיבקשו ממך...אני רק מקוה שתקבל בונוס על התנדבות או לפחות עובד מצטיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לשקרן מס 31
מנהל שיווק,
רחובות,
17/05/05 20:36
|
עידן שלום לך אני עובד מס שנים בפזגז רחובות ומעניין מאוד איך אני לא מכיר אותך ? יכול להיות שאתה מושתל של עוד אינטרסנט אני מזמין אותך מחר בבקור לסניף ברחובות להפגש עימי - ככה אוכל לדעת שיש לי עובד בשם עידן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובדי פזגז התבקשו להגיב
אריה,
18/05/05 11:56
|
לקח לך שעה וחצי לענות לעידן, מנהל שיווק מרחובות. מה תעשה לעידן, אם יבוא אליך? תפטר אותו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
חרם צרכנים
אבנר,
כפר סבא,
17/05/05 18:44
|
במקום לברך את מוביל הקמפיין מחפשים פגמים בדרכו של האיש.חברות הגז גוזלות את הצרכנים .בזכות הקמפיין חברת פז גז הוזילה את מחיר הגז בבנין בו אני גר זאת לאחר פנית ועד הבית ואיום לעזוב את החברה.בפעם הראשונה במדינה שקמפיין מסוג זה מצליח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הקשרים בין הכותבת לדוברת
אחד שיודע,
17/05/05 17:45
|
גברת גרוס הנכבדה. מדוע בעודך מתגוללת על אבינועם מגן לא תספרי לכולם על הקשרים בינך לבין יעל דניאלי דוברת פז ומי שלפני כן היתה עיתונאית. ואיפה היא היתה עיתונאית? אופס כמה מפתיע ב''מעריב''. טלי קורה מבין עינייך גברת גרוס לפני שתפקפקי ביושרם של אחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מסכים עם 25 אכן דובר עצל
מוריס,
17/05/05 16:49
|
ולא מקצועי הפוגע בעבודתה של ההסתדרות. ובסוף יש לו זמן וראש להתעסק בזוטות. יאללה לץ, לך הביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
תחמן
בני כוהנים,
קריית מלאכי,
17/05/05 15:56
|
זה המגן הוא תחמן בלתי נלאה.
הוא מתחמן ביום וגם בלילה.
עשה צרכנות נבונה אבל לא מספיק נבון כדי לעצור בזמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
רוצה למצוא חן בעיני הבוס
ליאור,
ירושלים,
17/05/05 15:55
|
מגן זה רוצה לבנות לעצמו עתיד בטוח ולכן נוקט בשיטות הטעייה.
כבר מזמן היו צריכים לעצור אותו.
מעשה צרכני יפה וחשוב שכבר מזמן מיצה את עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
דובר עצלן
עיתונאי,
גבעתיים,
17/05/05 15:53
|
מגן הוא דובר עצלן וחסר יכולת.
הוא לא אמין וכבר תיחמן את התקשורת לא פעם אחת.
מגן מתאים לבוס שלו פרץ.
בכל ארגון אחר הוא כבר היה עף לכל הרוחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ולמרות הכל - חרם צרכנים
דוד,
17/05/05 15:27
|
למה צריך לנבור מה הסיבה ובכך לקלקל דברים טובים ונכונים ? הסיבה - נסיון לעצור את המלחמה בקרטל הגז . אז יתכן שכל מה שרשום בכתבה נכון - אבל עדיין המלחמה וחרם הצרכנים בחברות הגז בעל ערך גדול יותר ומחייב יותר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מרד הכל בתקשורת
דוד,
רחובות,
17/05/05 16:52
|
הכל חרטה. אין מרד. זה רק בתקשורת. הוא משתמש בידע שלו כדי ליצור משהו מלאכותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז בואו נעשה חרם אמיתי
ל"ת
צרכן לא מרוצה,
18/05/05 12:42
|
|
 |
23.
מה שחשוב זה מבחן התוצאה
ל"ת
שיתפרסם,למה לא?,
17/05/05 15:21
|
|
 |
22.
לדעתי הוא שאף יותר מדי גז
גוזמן,
17/05/05 15:12
|
במהלך מלחמתו הדימיונית בחברת הגז והמוח קצת נדפק לו. איזה מן מאבק זה וממתי הוא מנהיג? כולה אחד, שמנסה לשחק אותה. שכב בשקט . תנוח, אחי. הגז יצא לך מהראש ואתה תרגע והכל יהיה בסדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לדעתי עצם הכינוי ''מנהיג''
שימי הקטן,
17/05/05 14:30
|
פשוט גורם לזילות של התואר הזה לכל מי שהיה והווה מנהיג באמת - מדיני, צבאי, חברתי, בכיתה ביסודי או אחר. מגן הוא מניפולטור. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מי זה המגן הזה שיש לו החוצפה
מאיר,
פתח תקוה,
17/05/05 14:28
|
העצומה לדרוש את פיטוריו של מנכ''ל פז גז, על מה הוא מדבר. מיהו בכלל? ולמה צריך להקשיב לו וממתי הוא משמש כדובר מחלקת המצפון והמוסר? יוחזר מגן לאלתר לקונכיה ממנה הוא יצא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שעור בעברית מתקדמת:
מר דקדוקי,
17/05/05 13:53
|
בפיסקה הלפני אחרונה כתוב: ''אישיותו התקשורתית המפוצלת...'' במשיכת קולמוס קלה אפשר להפוך ל: ''אישיותו התקשורתית המופלצת...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
כתבה נהדרת. chapeau ליעל
דוידי,
ת-א,
17/05/05 13:48
|
גרוס. עבודה מצויינת. אחרת היינו מתים בלי לדעת את האמת עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
פרצוף של נוכל!!
זיוה,
17/05/05 13:42
|
ככה זה נראה לי. בחיי. מן צלופח חלקלק כזה. ווואוו. מעורר שאט נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
איך הוא מייצג עובדים אם הוא
נוחיק,
רמת גן,
17/05/05 13:31
|
דופק אותם. זה לא כל כך ברור לי. בפז ידוע לי, ש1000 משפחות מתפרנסות במישרין ועקיפין מעבודה בחברה ובחברות הבנות. בענף כולו זה כ-5000 משפחות. אז את כל הציבור היקר הזה הוא רוצה לדפוק?למה? כי הוא צריך פרסום, יחסי ציבור ותדמית? כדי להאדיר את שמו ולעשות קריירה? ומה עם העובדים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל16
אלבז שחר,
פתח תקווה,
17/05/05 23:57
|
איך אתה טוען שהעובדים יפגעו מי שאמור להיפגע זה הרוווח הנקי של פזגז שיר דפלאים השירות שינתן הוא אותו שירות לפיכך אין צורך בפיטורי עובדים.. מציע בתחשוב טיפה לפני שאתה רושם הבלים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר ?
פ-גז,
17/05/05 15:58
|
מבלי להכנס לנושא מגן זה או אחר ולנושא רדיפת יחסי הציבור, יש בעייה עם חברות הגז ועם המונופול שלהן :
לא ייתכן שאני כמעט ולא משתמש בגז (אולי 3 חודשים בשנה מופיע לי חיוב על צריכה של יחידת צריכה אחת) וכל חודש אני משלם דמי שימוש של בסביבות ה-25 ש''ח. אפילו במונופול (בינתיים...) בזק אני מקבל הנחה על דמי השימוש הקבועים בגין שימוש מופחת.
מעבר לזה, ישנו עניין המעבר בין חברות (שפה יש להאשים גם את החוק ולא רק את החברות), שהוא כמעט בלתי אפשרי בבניין משותף.
בנוסף, השירות ותודעת השירות (לפחות בסניף כ''ס של פזגז) הוא מתחת לכל ביקורת והזלזול ניכר גם באתר האינטרנט שבו כבר כמה חודשים טובים (ואולי יותר משנה) ישנו מקום המיועד לתשלומי און-ליין שנמצא תחת בנייה : http://www.pazgas.co.il/main.asp?id=13
לסיום, זה שמספר זה או אחר של משפחות מתפרנס בחברות הגז, לא משנה כהוא זה את הבעיות שהעליתי לעיל : גם במאפיה הסיציליאנית ישנן משפחות רבות שמתפרנסות מפעילותה, אז זה מצדיק את דרכי פעילותה ???...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כמה טיפש המגן הזה?
עובד פז גז,
ירושלים,
17/05/05 13:26
|
הוא חלק מהמנגנון ההסתדרותי, שאמור לדאוג לעובדים, לא? כעת הוא מנהל מאבק בחברה שאני עובד בה. אני ורבים טובים אחרים. אנשים חרוצים שקורעים את התחת. הוא יילחם, בסיוע ההסתדרות (זו שאמורה להגן עלי), יפגע במקום העבודה שלי. יגרום להם קיטון בפעילות ובהכנסות הם יאלצו לבצע קיצוצים ואני, העובד החרוץ אמצא את עצמי ברחוב. לעבוד במשרד הממוזג של מגן אני לא יודע, אז מה אני אעשה? והוא, החכם הגדול. רוממות ההגנה על העובדים בפיו בבוקר ומלחמה בעובדי פז גז בפיו אחר הצהרים. איך זה מתיישב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הקטע הכי חזק יהיה כשהמגן
ולוולה,
כתריאלבקה,
17/05/05 13:23
|
המתחכם הזה, יגרום להסטת האש אל הבוס הישיר שלו אמיר פרץ. עכשו, פרץ המרוקאי המעצבן, שממיט חדשות לבקרים, שואה על התעשייה והיצוא, מאוד לא אוהב שמאכילים אותו לאקרדות ועוד מי? איזה טירון מאניאק. ולכן, אחת משתיים. או שמגן ייעלם מהנוף של המלחמות הדון קישוטיות בפז-גז ובפז, או שבקרוב יתפרסם ב''דרושים'' שמחפשים דובר חדש להסתדרות. רגע. יש אפשרות שלישית ששניהם יסתבכו. אלא שבעוד שלפרץ הצועני יש עור של פיל את מגן זה עלול ללמחוק לגמרי מהנוף. הלוואי עלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הביטוי צמד ''האבינועם מגנים''
מיכל,
17/05/05 13:18
|
הוא חזק ביותר. הכותבת קלעה בול למטרה. יפה מאוד. היא, הכותבת, כבר בטח תקבל ממנו, מדובר ההסתדרות, מ'מנהיג המרד' והפוליטיקאי המגשש את דרכו, ים של טלפונים ותלונות: איך עשית לי את זה? וכו'. אל תיבהלי. השפויים מחזקים את ידיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
נראה לי שהאיש מנסה לבנות
עומרי,
17/05/05 13:15
|
את עצמו כנאבק צרכני/חברתי בדרכו לסלול לעצמו נתיב לאחת המפלגות. מצא קורבן. טיפש הוא לא, סתם יש לו פרצוף של נוכל. הוא אמר לעצמו: אם אלך על כל חברות הגז והדלק, יאכלו אותי. והמטרה תהיה מפוזרת מדי וכל הדוברים שלהם יקומו עלי ויהיה שמח. אתפוס אחת רגועה. את הכי שפויה והכי מסודרת ואכנס בה. אויב אחד קל יותר משמונה. זה מה שהוא עשה. מגן, לא על כך תהיה תפארתך. הכתבת גרוס עשתה לך רנטגן רציני ביותר. אתה גלוי, תלוי ערום ועריה ונראה רע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הסייפא מדהים. בתור מה חותם
מריון,
קיסריה,
17/05/05 13:10
|
דובר ההסתדרות הכללית על המכתב של יפרח לבן אליעזר? האיש תחמן מקצועי. חוץ מזה אחד ששם עניבה צהובה, בכלל מחוק. גועל נפש מגן, פשוט גועל נפש , המרד, המגוחך שלך והעניבה העוד יותר ובכלל, אתה נראה, לא משהו. יאללה. תחזור לעופרים. שם מקומך. תגדל גויאבות ועזוב אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אני מסכים עם כל מילה של 1
אלי בן רשל,
17/05/05 13:00
|
עבודה יסודית של העתונאית. מגן עלה גבוה מדי מהר מדי ומשך אש. ולפי הפתגם האפריקאי: ''ככל שהקוף מטפס גבוה יותר על העץ, כך יותר אנשים רואים שהתחת שלו אדום....'' גרוס חשפה את ערוותו ברבים. עבודה עתונאית טובה מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
על פיצול אישיות שולחים
שרמן,
17/05/05 12:58
|
|
 |
8.
עמיר פרץ תתעורר הדובר שלך יסבך
מינה,
17/05/05 12:56
|
אותך קשות. תזיז כבר את התחת ו.....או שתעיף אותו, שיתעסק עם המאבקים השטותיים שלו מבחוץ ולבדו, או שתבדוק איך קורה שהוא עושה את זה מלשכתו הסמוכה ללשכתך ומזניח את הדוברות שלך. תחשוב פרץ, תחשוב. הוא מסבך אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הכל מאוד פשוט וטוב שהכתבת
מירון,
הרצליה,
17/05/05 12:55
|
הנכבדה שמה את האצבע בדיוק על הנקודה. האיש מנצל משאבים לא לו, מנצל עובדים בלשכתו ובבית הועד הפועל בכלל, להפצת המסרים הילדותיים שלו, נצל את כתובות מערכות העתונים ואתרי האינטרנט ןכתובות מייל, הנמצאות אצלו לצרכי עבודתו כדובר ההסתדרות וכל זאת הוא עושה על חשבון זמן העבודה בתוך הועד הפועל. זאת לתועלת אישית מוחלטת: בניית תדמיתו כלוחם או איך הוא קורא לעצמו הליצן? מנהיג מרד צרכני הגז. שקוף, מכוער, לא נקי ולדעתי מחייב בדיקה מקפת של מקום העבודה שלו. אמיר פרץ אולי תכנס לעובי הקורה ותבדוק את כשרות מעשיו של הדובר שלך?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הצעתי כבר לפני כמה ימים
אוולין,
רמת אביב,
17/05/05 12:51
|
כאן ב-nrg שמישהו - אולי יעל גרוס מסוגלת- יחקור באופן רציני ביותר מי עומד מאחורי המאבק היחידני של מגן בפז ופז-גז. לא יכול להיות בידול סתמי כזה של רק חברת דלק וגז אחת. כאילו האחרות נטולות ענין ציבורי. להערכתי אחת מהחברות המתחרות מממנת אותו. אחרתלמה הוא לא נכנס באותו אופן גם בספקיות הגז האחרות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אני לא סובל את פרץ אבל הייתי
אביתר,
17/05/05 12:46
|
מציע לו להתחיל להיזהר מ''חביב התקשורת'' המדומה הזה, ששמו אבינעם מגן. האיש הוא איש פוליטי מובהק. ופרץ צריך להתחיל לחשוש ממנו. לגבי הכתבה, מזה זמן רב, אבל ממש, לא קראתי כתבה כל כך ענינית, נטולת מורא ומשוא פנים המציגה פן חדש ומענין ביותר של פרשייה שמעסיקה את מדורי הצרכנות בימים האחרונים ושופכת אור חדש ומרתק על דמותו של כיבכול, מנהיג המרד. כל הכבוד לגברת גרוס. יישר כוחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
סוף סוף עתונאית עם אומץ.
דניאלוב,
חיפה,
17/05/05 12:41
|
כל הכבוד ליעל גרוס, שלא נשטפה בזרם הדלוח הזה, שתומך באופן עיוור ומוסת במאבק המיותר הזה של אבינועם מגן. השאלה הפשוטה למה אנחנו, חברי ההסתדרות, שמשלמים דמי חבר, צריכים לממן את המאבק היחסית יקר שלו, על חשבון שעות העבודה שלו כדובר בבית הועד הפועל. המאבק שלו לא מענין אותי. אני לא אחרים את תחנת הדלק בה אני ממלא דלק כבר 28 שנה ואין לי ענין בחשבון הגז, כי הוא בלאו הכי די נמוך אצלי. אבל מעצבן אותי שהוא עובד על חשבון הזמן שאני מממן אותו ועסוק רק בזה בשבועות האחרונים. הוא מושחת!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
גיא מרוז עשה זאת בבולדוג
ל"ת
אבינועם מעתיקן,
17/05/05 12:07
|
|
 |
2.
מגן רד מהעץ
אלעד,
צפון,
17/05/05 11:59
|
מגן, תפסיק להיות דו פרצופי ולשרת אינטרסים של אחרים או של עצמך. תפסיק להשתמש בנו הצרכנים בשביל אינטרסים שלך. יש מספיק דברים חשובים יותר. רד מהעץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
המרצע יצא מן השק
ערן,
כפר סבא,
17/05/05 11:38
|
אבינועם מגן, הכל אינטרסים. אלק מרד צרכנים. כל מילה של גרוס בסלע. אם רוצים שירות טוב ואמינות צריך לשלם. אם רוצים חאפרים, תקחו את אחת מהחברות הקיקיוניות ויתברר לך מהר מאוד שההפרש במחיר לא שווה. אם מגן מחפש פרסום שיהיה יו''ר ההסתדרות או יילך לפוליטיקה. שלא יעטוף אינטרסים אישיים באינטרסים צרכניים כביכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 1
ציפי,
אשדוד,
17/05/05 12:24
|
צודק ערן. אנחנו עברנו מחברה גדולה לחברה קטנה שהציעה לנו מחיר זול יותר והשירות שלהם היה על הפנים. אחרי שנה, הם גם העלו מחירים והיום אנחנו משלמים כמו קודם אבל בלי שירות. אם אתם רוצים לעשות מרד תתקפו את הבנקים, חברות הכבלים, בזק, חברת חשמל. הגז זה כסף קטן והבטיחות הכי חשובה לא המחיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרד מוצדק והוגן
שחי אלבז,
פתח תקווה,
18/05/05 00:00
|
כנראה שמישהו מנסה לשכנע אותכם שעובדים יפוטרו במסגרת המאבק הרי הרווח הוא עצום על גז לבישול לפיכך לאחר הקטנת רווחים לא צריכה להתעורר בהלה לפיטורי מאות עובדי חברת פזגז או חברה כלשהי כל שרוצה מגן הוא לגרום לאותו טיב שירות אולם ברמת מחירים הוגנת תחשבו על זה...
הגב לתגובה זו
|
|