''עולם משחקי המחשב הולך ועוטה על עצמו אשרת פנים רצינית בשנים האחרונות, הן כלכלית והן תרבותית'', נכון, תקציבי משחק המחשב הלכו והתפתחו, אך דבר לא ישווה לתקופת אמצע שנות ה 80 עד תחילת שנות ה 90 - תקופה בה משחק מחשב היה נכתב בשלמותו על ידי מספר אנשים בודדים, ומשחק מחשב היה יכול להגיע לרמת אומנות אמיתית, מבחינת ההשקעה, הדמיון, והרוחניות שבו. דוגמאות טובות לכך הם Conquests of camelot של סיירה (שנכתב ע''י כריסטי מרקס, תסריטאית סרטים מצויירים במקצועה), Loom של לוקאספילם שנתן אינטרפרטציה משלו לאגם הברבורים של צ'ייקובסקי (ונכתב ע''י בריאן מוריארטי, בעל תואר בספרות אנגלית, שכתב בעברו משחק הרפתקאות מבוסס טקסט בשם Trinity, הנחשב לאחד הקלאסיקות של הרפתקאות הטקסט). אחרון המשחקים שנתנו כבוד לתחום הוא Grim Fandango של חברת לוקאסארטס ויצא בשנת 97, שנכתב ע''י טים שייפר, ומתאר בהומור רב מסע של אדם בממלכת המתים, לאורך 4 שנים, המבוסס על מיתוסים אצטקיים.
והנה, אני אפילו לא ד''ר לשום דבר וחסכתי במילים מיותרות.
הגב לתגובה זו