מכיוון שטרחת להתייחס לכל נקודה ספציפית, אני אגיב לדבריך במלואם, למרות הגסות.
1. יש הרבה מחקרים, והסטטיסטיקות שונות, אבל העובדות הן שרוב המדינות המערביות מחייבות ABS בכל רכב חדש ויש לזה סיבה טובה. אתה גם מוזמן לקרוא את המחקר הזה:
http://www-nrd.nhtsa.dot.gov/vrtc/ca/capubs/lvabstask1_crashdatareport.pdf
אם יש לך סטטיסטיקות אחרות, אתה מוזמן להציג אותן.
2. הכוונה לכך שרוב העצירה מתבצעת על ידי הבלמים הקדמיים. במכוניות מסוימות, במיוחד בדגמים ישנים, הבלם האחורי הוא בכלל בלם תוף ולא בלם דיסק וחוסר האיזון בבלימה הוא הסיבה העיקרית לצורך ב - ABS. הגלגלים האחוריים לא בולמים כלל או בולמים פחות וכך הם מאבדים מגע עם הכביש.
3. צודק - הצידה. אני מתנצל.
4. במקרים של אספלט ישן ושחוק, או צמיגים בלויים מאוד, ידוע על מקרים שרכב הסתחרר מעל עשרים פעם, וזה עוד בלי לדבר על שלג/שמן/גשם ושאר מרעין בישין. זה ממש לא מצחיק. בהרבה מקרים הרכב יצא בלי שריטה, אבל הסחרור גרם לפציעות נוראיות, כולל מפרקת שבורה בלפחות מקרה אחד שעליו שמעתי אישית.
5. אל תהיה שחצן. זה לא בדיוק שבב של שעון יד, ויש למחשב הבקרה מהירות שעון דיי רצינית, אפילו בהשוואה לשרת מקצועי.
6 ו-7. יש כמה סוגים של מערכות מילוי. זו שמבוססת על ארגון משתמשת בשפופרת שבה דחוס הארגון, וההצתה קורעת דיסקה שמשחררת את הארגון הדחוס. הסיבה לשימוש בארגון היא שהוא אינו דליק. סוג אחר מבוסס על אזיד החנקן, שכאשר הוא דולק, הוא מפיק פחמן דו חמצני וחנקן, שהם אלו שממלאים את הכריות.
8. ככה זה עובד, חביבי. אין מה לעשות. אתה מוזמן לקרוא על זה בעשרות אתרים. למשל:
http://www.chemistry.wustl.edu/~edudev/LabTutorials/Airbags/airbags.html
כתבת בעצמך שאתה לא יודע איך עובדת מערכת ה - ABS. אז קודם תבדוק את עצמך עם מומחים, כמו שאני עושה בזמן הכתיבה במידה ואני לא בטוח, ושנית, הקללות לא הופכות אותך ליותר מתמצא או יותר סמכותי - זה פשוט גורם לך להיראות רע יותר כאשר טעותך נחשפת.
הגב לתגובה זו