שנציגת בזק התקשרה אלי היא הציגה את המסלול כמבצע חדש וביקשה מיד שני מספרים. הייתי צריך לחקור אותה במשך כמה דקות כדי להבין ש''המבצע'' עולה 10 ש''ח בחודש ולא כדאי לי. והיא עדיין לא הבינה למה אני לא מסכים ...
אני מקים עצומה כנגד חברת הבזק שתועבר לוועדה לביקורת המדינה ולמשרד התקשורת וכן לדיון בבית המשפט אני נפגע בזק רוצה להצתרף שלח אימייל אליי ואכניס אותך לרשימה
לשיחות בין בני משפחה וחברים נסו את הגוגל טוק.
אמנם השיחה היא בין 2 מחשבים ,
אך השיחה בתוכנה היא שוטפת בניגוד לקירטועים במסנג'ר.
המחשב מצלצל אצל הצד השני בדיוק כמו טלפון וגם בזמן שהסטטוס של המחשב השני מוגדר כעסוק.
צריך רק לזכור שני דברים:
1. להשאיר את הרמקולים דלוקים.
2. לכל מורידי הקבצים יש לכבות את התוכנה בזמן השימוש אחרת השמיעה מקוטעת ובאיחור.
הטלפון של הוט הכי משתלם, רק 45 ש''ח לחודש תמורה 33 שעות בחודש שזה המון בלי דמי שימוש קבועים ובלי בטיח, בבזק משלמים בלי לדבר , רק על דמי שימוש קבועים 50 ש''ח לחודש ועל זה תוסיפו כסף על כל דקת שיחה, חוץ מזה, איכות הקו בהוט טובה מאוד והכי הכי חשוב זה שרות הלקוחות המעולה פשוט מעולה של הוט בטלפון, עונים ישר, שולחים טכנאי ישר, נמצאים במעקב אחרי הלקוח ולא עוזבים אותו עד שהבעייה נפתרת וגם אחרי כן מתקשרים לבדוק שהכל בסדר , בקיצור שווה שווה לעבור להוט ואני לא עובדת בהוט אלא אני לקוחה שהתחברה לטלפון שלהם והצלחתי לחסוך לפחות 200 ש''ח כל חודש , אני לא אהיה פראיירית של בזק.
דבר ראשון זה ממש לא מעניין אותי אם אתה מאמין או לא ודבר שני מצידי תישאר בבזק , פראיירים לא מתים אלא רק מתחלפים, כניראה שיש לך כסף מיותר ובא לך לפרנס את חברת בזק אז סבבה , תהנה.
לגבי הקו קל זה לא הפעם הראשונה שהאתר ''חושף'' את עניין הקו קל-אז מספיק למחזר!!
לגבי התשלום לחסימה לשחיות יוצאות-אמנם יש חיוב עבור החסימה אבל ראוי לציין שהתרת החסימה היא ללא חיוב..
ולגבי המסלולים השונים אין פה שום תרמית הנציגה הציעה את המסלול והלקוח יכול לקבל או לדחות את ההצעה עפ''י שיקוליו-קצת כבוד לשיקול הדעת של הלקוחות אנחנו לא מטומטמים!!!