לא רק סלקום, אלא כל חברות התקשורת בארץ עובדות בצורה הזו:
- מחיר גבוה לשיחה
- פרסומות, פרסומות ועוד פרסומות
- תחלופה גבוהה של עובדים שנוצלו עד תום
- מאות עובדים בשכר מינימום במוקדי השירות
- רווחי ענק לחברות, משכורות עתק לראשים, דיבידנדים לבעלי המניות
- אין תחרות מחירים אלא ''גילדה'' – הסכם שבשתיקה בין החברות על המחירים
- האוליגרכים מתעשרים במליונים כל שנה, אולם העובדים בקושי מצליחים לשכור דירה
- מנסים להגדיל את הרווח מכל לקוח בעוד כמה שקלים - SMS פירסומיים, מוצרים נלווים, שירותים נוספים
כמה שאלות לכם:
- אם השירות כ''כ חשוב, כמו שאוהבים לפרסם, למה לא לשלם למוקדנים יותר כסף ולהפוך את השירות למקצוע ממש?
- אם הרווחים עצומים, למה לא להוריד מחירים ללקוחות ולהעלות שכר לעובדים זוטרים?
בחברה בריאה, אין דבר כזה שהבוסים נהיים מליונרים יותר משנה לשנה, והפרולטריון (לא זועם אלא אימפוטנט) בקושי מצליח לשכור דירה
הגב לתגובה זו