• 17.

    תתפלאו אבל יש גם דרך אחרת...

    גליה, 14/02/06 22:25

    כל כמה זמן אני מתקשרת לספקית אינטרנט ולספקית פס, ואומרת לנציגים שעונים בפשטות:
    ''יש חבילת גלישה או מבצעים חדשים שיש לכם להציע לי?''
    שום ויכוחים שום כלום. ואני תמיד מקבלת את המבצע האחרון הכי נמוך שיש, אפילו באמצע מבצע שאני כבר שייכת אליו.
    אף פעם לא התווכחו איתי. למה? כי לא באתי להתווכח. ודיברתי באדיבות ואמרתי תודה. וזהו.
    תנסו פעם קצת לחייך ותראו שזה עובד:)

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יתבכיינו לספק חצי שעה הטלפון ויקבלו הנחה 5 ש''ח

    שוקי, 14/02/06 13:27

    ואז חצלצלו בפלאפון לכל החברים ויבזבזו 20 ש''ח. לא להאמין כמה אידיוטים יכולים אנשים להיות. קמצנים זו לא מילה

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    איפה המחוקק שצריך אותו

    שאול יהלום, 14/02/06 11:39

    הכתבה הזאת כמו רבות שקדמו לה מוכיחים עד כמה פרוץ התחום הזה של שירות לקוחות ועד כמה אפשר לטרטר את הלקוחות. המחוקק היה צריך לשים לב לבעיה ולא לתת כלים בלי שיניים לרשויות החוק. חברה שמתנהגת כך עם לקוחותיה ראויה לעונש כבד שימנע את התרגיל הזה בעתיד. הזמן שלנו שווה כסף.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בחברות האנטרנט מחדשים הוראות קבע בכרטיס אשראי

    נציג שירות, 14/02/06 11:16

    בלי אישור הלקוח , אני יודע מניסיון כנציג שירות בחברת אשראי , כך שתדעו שלא כדאי לתת להם הוראת קבע בכרטיס אשראי , אלא בבנק שאז אתם תמיד יכולים לבטל בהתראה של רגע , - בכרטיס אשראי לוקח לפחות חודשיים ,

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שימור לקוחות הוא להציע באופן יזום

    איל, 13/02/06 22:41

    שימור לקוחות יכול לידעאת הלקוח
    על שינוי ולעביראותו מסלולבאופןשלאיפסיד כלל

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חבל שלא ראיינו נציג תמיכה טכנית ואז...

    נציג ת. טכנית, 13/02/06 22:23

    באמת הוא היה יכול לספר לכם על מגוון הלקוחות המדהים שמאיימים בתביעות וניתוקים.
    להלן מספר מקרים עצובים:
    1. לקוחה שתבעה את החברה בגלל שהיא לא גלשה חודש, מכיוון שלא התקשרה ולו פעם אחת לתמיכה טכנית היפנו אותה אלינו. מסתבר לאחר שיחה קצרה שהיא אינה מחוברת לבזק או לכבלים אלא רק לספקית האינטרנט. (ללא תשתית לא ניתן לגלוש)
    2. לקוח שקילל את הנציגים, רשם שמות והטריד את כל מוקד התמיכה תוך שהוא מסרב לקבל תמיכה בטענה שכל המוקד מפגרים הגיע למנהל בכיר במוקד, לאחר שנרגע הלקוח (40 דקות) הסכים לבדוק אם המודם מחובר לחשמל.(לא היה מחובר)
    3. עשרות ומאות אנשים שמתקשרים כל יום ומתלוננים על גלישה איטית, כאשר מבקשים מהם לספר לנו אילו תוכנות פועלות כרגע על המחשב שלהם מקבלים את הרשימה הבאה:
    *קאזה/אי-מיול
    *ICQ
    *מסנג'ר
    *4 חלונות של האינטרנט אקספלורר
    *SKYPE (או סקייפ-אי כמו שאוהבים לקרוא לתוכנה)
    ועוד איזו תחנת רדיו אינטרנטית

    ואחרי כל זה הם מצפים לגלוש מהר.

    אז בבקשה, לפני שאתם מגיעים לשירות הלקוחות, תמיכה, שימור.
    קודם כל תדאגו לתחזק את המחשבים שלכם ולדאוג שירוצו עליהם דברים שמתאימים לכוח החישוב שלהם, שלא רק הנציג צריך לדעת לתת שירת, אלא גם הלקוח צריך לדעת לקבל אותו, הסוד הוא עבודת צוות ואף פעם אל תשכחו שמהצד השני יש אדם, בן אנוש שמקבל 19.5 שקל לעבודה הכי כפויית טובה בעולם, שכל לקוח שמתקשר אליו במהלך 8 שעות מתוך היממה מתייחס אליו כמו עבד נרצע וצריך לחזור הביתה לאישה וללימודים (כן, יש לנו חיים מחוץ למוקד) ולנסות לשמור על ניתוק רגשי גם שקוטלים את העבודה שלו בכל אמצעי התקשורת.
    ותאמינו לי שזה לא קל.

    שלכם באהבה
    נציג התמיכה הטכנית (של ספקית האינטרנט האהובה עליכם)

    הגב לתגובה זו

    • חזק ואמץ!

      שרון, 13/02/06 22:55

      אהבתי את תגובתך :)

      הגב לתגובה זו

    • אני מחזקת את ידיך. חזק ואמץ :-) (ל''ת)

      גולשת, 14/02/06 09:41

      הגב לתגובה זו

    • אח שלי, אתה צודק אבל יש גם חצי כוס מלאה

      עוד נציג תמיכה, 14/02/06 11:56

      נכון שיש לקוחות שמטריפים ת'שכל, אבל בכל משמרת יש שניים שלוה לקוחות שאתה אשכרה מציל אותם, שלא יודעים מהחיים שלהם ואתה מציל אותם והם גומלים לך ב''תודה'' ענקית מקרב לב.
      שניים שלושה כאלה - והייתי מרגיש שעשיתי את היומית. ממילא השכר במציץ של הזבל, אבל סיפוק מהעבודה יש.
      עכשיו אני איש סיסטם בחברת הייטק. אני מרויח פי 6, אבל החיוך נעלם לי מזמן. אני מוקף סטארטאפיסטים מגעילים שעלה להם השתן לראש והמילה תודה קיימת אצלהם רק במילון (בבילון, גירסת פרו).
      אני צריך את הכסף הזה, המשפחה שלי צריכה את הכסף הזה, אבל מבחינת סיפוק תדע שאתה נמצא במקום הרבה יותר טוב משלי. תזכור את זה בפעם הבאה שליאת אומרת לך ''ווי, הצלת אותי, אתה קוסם!''

      הגב לתגובה זו

      • אתה מותק,

        ., 14/02/06 22:14

        שיהיה לך רק טוב :-)

        הגב לתגובה זו

      • אמת, יש גם חצי מלא

        נציג ת. טכנית, 14/02/06 22:29

        אבל החצי הזה יותר דומה לרבע, ולא אליהם אני מדבר, אלא על הרוב שאינו שותק ובמקום לקבל עזרה מתקשר כדי לצעוק.
        כמו שאמרתי, יש גם אנשים שיודעים לקבל.

        ליבי איתך על זה שאתה סובל מאנשים כפויי טובה. ובתור מי שמכיר את העבודה בסיסטם. תהיה חזק.
        אנחנו מאחוריך

        הגב לתגובה זו

    • אז מה אם מישהו לא מתחזק את המחשב שלו

      רועי, 14/02/06 12:29

      לא כולם בעלי תואר שני במחשבים
      ומלגת מחקר ברשתות
      בלי האנשים שציינת לא היתה לך עבודה
      אנשים שמתחזקים את המחשב שלהם באופן רגיל לא מתקשרים למרכזי תמיכה

      הגב לתגובה זו

      • ל ביקשתי תואר, רק הבנה בסיסית

        נציג ת. טכנית, 14/02/06 22:26

        כי אם חמותי בת ה-72 מבינה שצריך לנקות את המחשב עם אנטי וירוס ולמדה לעשות את זה לבד, כל אחד אחר יכול.

        הגב לתגובה זו

    • תחליף עבודה, קוטר (ל''ת)

      אסף, תל איוב, 14/02/06 13:06

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    כתבה מגמתית

    אלמונית, 13/02/06 22:14

    ''שימור לקוחות'' בארץ זה סיוט, ולא באשמת הלקוחות. אין לי ניסיון עם ספקיות האינטרנט, אבל להתנתק מהכבלים זה פשוט סיוט. ואני בן אדם מנומס, לא צועקת ולא מקללת. העבירו אותי לקווים מתים, סירבו לנתק, הציקו, הריצו אותי סתם בין נציגים.
    כל הכתבה הזאת מוזמנת מראש ומורידה את המעט כבוד שנשאר לאתר הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הנציג חושב על האינטרס שלו- ''העמלה'' ולא על הלקוח

    דוד, 13/02/06 22:14

    את מר א' , נציג השימור, הינו איש מכירות (הוא אמר). נפגשתם פעם אם נציג מכירות ''שבאמת'' אכפת לו ממכם? האם שוחחתם פעם עם נציג מכירות טלפוני שאכפת לו ?(חוסר המראה והמגע בהחלט משפיע על אדישות - או על תנועות אלו ואחרות אל תוך השופרפרת כדי שלא להתעצבן .....) ובכן יהיה שקר להגיד שלא אכפת להם. אכפת להם מכמה יופיע בשורת העמלות בתלוש השכר.
    למי שלא יודע איך נציגי מכירות מתוגמלים הנה סקירה קצרה- לכל נציג נקבע יעד חודשי שעליו לעמוד בו . כל הצלחה (שימור) מזכה את הנציג בעמלה שתשתנה ככל שהנציג הצליח במהלך החודש. עמידה ביעד שנקבע תזכה אותו ב 100% מהעמלות . היה והנציג הצליח מעל ומעבר למשל 120% או 140% וכן הלאה- העמלה תעלה בהתאם (על כל הסכום) יש גם מגרעה - נציג שעמד רק ב 80% יקבל עמלה בהתאם ולא לפי 100%.

    עכשיו- תחשבו לבד אתם רוצים להתנתק מצד אחד ונציג השימור רוצה להגדיל את מכסת העמלות , על מי הוא יחשוב יותר?!
    עוד נקודה- אצל נציגי מכירות הכל שקוף. כלומר כל הצוות יודע כל הזמן כמה כל אחד מכר וכמה לא........ לא נעים להיות בתחתית (בדרך כלל לא נשארים שם הרבה זמן.....)

    ושוב האם באמת נציגי השימור חושבין על טובתכם
    if you love someone- send him free

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ל''נציג שימור ותיק''

    מיקיהו, 13/02/06 21:36

    אני לא משתמש בשירותים רגילים. אני שולח כמה מידידיי שהם ''מוציאים לפועל מקצועניים''. הם יודעים לאתר את משרדי הספקית והם יודעים להגיע עם ''צו''. תוך העמסה של ציוד מ''חוות'' החברה (מחשב, שרת וכדו') נציגי החברה מתחננים להגיע להסדר.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות (ל''ת)

      יקיר, 14/02/06 11:12

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כמה קמצנים אפשר להיות?

    תומר, 13/02/06 20:59

    חכו חכו מה עומד לקרות...

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    איך התנתקתי?

    יאיר, 13/02/06 20:58

    פניתי במכתב מעורך דין במקביל לספקית (נטוויזיון) ולחברת האשראי בטענה לגבייה לא כשירה ואז הם הפסיקו לגבות.

    עלה לי 450 ש''ח טיפול עורך דין כדי להתנתק מהם.

    ספק האינטרנט שלי עכשיו עובד איתי בהוראת קבע הניתנת לביטול חד צדדי שלי בכל רגע.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    צבועים כולכם!

    א.ג., 13/02/06 20:08

    מישהו ממכם עבד פעם בשירות לקוחות?! אין לכם מושג כמה חרא הוא הלקוח הישראלי שמוכן למכור את האמא שלו בשביל לא לצאת פרייאר, זה כבר לא מדובר על לעמוד על מה שמגיע לך אלא לשחק אותה גבר שהצלחת ל''דפוק'' את החברה. וכמובן שהוא תמיד שוכח שמי שנמצא בצד השני של השיחה וחוטף את הצרחות שלו הוא בן אדם כמוהו ולא מכונה!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הסיום לא מזכיר שירותי ליווי?! (ל''ת)

    שרוני, 13/02/06 18:37

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    גם אני התחברתי לכמה נציגות

    אסף, 13/02/06 17:50

    לחלקן אפילו התחברתי דרך הbackdoor

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תעשו מה שאני תמיד עושה - מאיימת בתביעה

    ש, 13/02/06 17:39

    אומרת שאם הם ימרחו אותי בשטויות וכו' אני אתבע אותם על הטרדה וכו'. תאמינו לי - זה עוזר. הם מיד מפסיקים לנדנד ועושים את מה שאני מבקשת. לא צריך ליפול לשיטות שלהם. לא לענות על שאלות, אלא לחזור על הבקשה האחת ''ביקשתי להתנתק.'' ''למה?'' ''ככה ואם לא תעשו את זה הרגע, אני תובעת אתכם על הטרדה ורמאות.'' תנסו ותראו. זה עובד. חבל מאוד שזה מה שלקוחות צריכים לעשות כדי להתנתק ושאין פה כבוד ללקוח.

    הגב לתגובה זו

    • לכי לישון על האף....מי את בכלל!?!

      נציג שימור ותיק, 13/02/06 20:57

      ללקוחות כמוך דווקא אנחנו מציקים הכי הרבה.. עד שיוצא להם קיטור מהאף!!!!!!!!
      ואז שנייה לפני הניתוק-אנחנו שואלים- '' אבל למה''!?!?

      הגב לתגובה זו

    • שקרנית. הלכת פעם לבית משפט?

      שמחה, 13/02/06 21:00

      אין לך חצי מושג על מה את מדברת.
      שישלחו אותך לבימ''ש. עו''ד פחות מאלף דולר לא תמצאי. ולא תקבלי הוצאות ריאליות גם אם את צודקת.
      לכי תוכיחי מהי הטרדה. שדברו איתך 10 דקות? תוכיחי הונאה? מול חוזה למהדרין. ותחכי שנה שנתיים עד הדיון.
      רעש וצלצולים.

      הגב לתגובה זו

    • לא לשכוח להדגיש שהשיחה מוקלטת

      רק לא הוט, 15/02/06 17:48

      הם רועדים מזה ומתנהגים אליך אחרת לגמרי.
      ניסיתי להתנתק מהוט שהוציאו לי את הנשמה ורק ככה הצלחתי

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    בו פאקין הו

    חם ויפת, 13/02/06 14:49

    יאללה מה הוא בוכה?! הספקיות דופקות את הלקוחות כל הזמן עם המבצעים האטרקטיווים שאחר חצי שנה/3 חודשים המחיר פתאום קופץ לכפול או יותר.

    האם לקוח צריך להתנצל ו/או לסבול מטירטורים על זה שהוא רוצה את העסקה הטובה ביותר מבחינתו?

    שידחפו ת''ארסנל'' הזה שלהם לעכוז!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    התפלק לו... הוא בעצם מודה

    מושון, 13/02/06 14:42

    שחלק מהעבודה שלהם זה להתיש את הלקוח על הקו עד שיוותר.
    לתפארת איכות השירות.

    הגב לתגובה זו