שלום,
אני לקוח שלכם בשירותי הטלויזיה והאינטרנט כבר למעלה משלוש שנים. לאחרונה ובעקבות תהליך ניוד המספרים בקשתי להצטרף לשירות הטריפל שלכם ולנייד גם את הטלפון של בזק אליכם.
מאז ועד עכשיו אני עובר חלום בלהות!
ביום שלישי האחרון 11.12 היה אצלי בבית (רותם 11/2, גדרה) טכנאי שלכם שהתקין את התשתית הנדרשת לצורך הטלפון והשאיר את השקע של בזק כדי שיהיה קו עד לסיום תהליך הניוד. ביום חמישי בזק ניתקו את הקו שלהם והקו שלכם לא עובד. אני בלי קו בכלל בבית כבר 4 ימים תמימים!!!! לא מדובר בעוד לקוח שלא מרוצה מהניוד (כזה שיש לו את הקו הישן עובד בינתיים) אלא בלקוח בלי קו!!!
אני בטוח שהמערכות שלכם עמוסות/קורסות/במהלך שדרוג/תחת עומס אסטרונומי. אני גם בטוח שאין הרבה לקוחות שנמצאים במצב שלי. ללא קו בכלל.
בזק טוענים שתהליך הניוד הסתיים ולכן ניתקו. הוט טוענים שהניוד בתהליך ולכן לא הסתיים. ואני בלי קו!!
אנא, בכל לשון של בקשה, החזירו לי קו בבית. זמני, מקוטע, של בזק, של הוט, לא משנה לי כבר. רק שיש קו שיעבוד. אנא!!
הגב לתגובה זו