1. כל סיפורי האיימה שמפילים על הציבור (חושבים שהוא מטומטם) בדבר העובדה שאין מנוס מגשר תלוי, הם שקרים לאור יום.
אין שום הצדקה לגשר תלוי. מבחינה גאומטרית יש אפשרות לגשר נתמך. מישהו גנז את השרטוטים של ההצעות לגשר נתמך.
יש מספיק מקום על אי התנועה באמצע לרגל תומכת.
פשוט שקרים מספרים לציבור.
2. חשבתם על עלויות תחזוקה של גשר כזה, מיום הפעלתו?
שכחו לכתוב על זה בתקשורת.
אז כמה עולה להחזיק צוות שיבדוק את האלמנטים בגשר הזה?, ריתוכים, מתיחות הכבלים, מצב המיסבים, צבע, תאורה (תחת הרעדות), ניקיון אלמנטים מיוחדים וכו'. לידיעתכם זהו עסק שלם!, מאות אלפי שקלים לחודש, שבניגוד לגשר נתמך הרבה יותר מסובכים בגשר הנדון.
3. והחשוב יותר - הבעיות הרציניות עדיין לא התחילו וסביר שגם לא תדעו אותם מפני שאותם באמת יודעים להסתיר. פרופיל הגשר לא תואם את דרישות התכנון לרכבת. בעיות אלו אמורות לצוף (וכבר צפו בישיבות תכנון) בפועל כאשר זכיין הרכבת יתחיל את עבודתו בהנחת החלק המסילתי על הגשר, צפו לדרישות כספיות נוספות, הכינו את הארנק.
הגב לתגובה זו