כאחת שהייתה בעבר לקוחה של 012 טלפון ביתי -נישאר בחברה מספרי כרטיס אשראי
למרות שאינני לקוחה שלהם עוד ממשיכים לחייב ובכל פעם שאני פונה אליהם אומרים לי עוד חודש עוד 60 יום וכו'
לאחרונה כתבתי להם מכתב עם דרישת תשלום תוך 48 שעות אחרת אגיש כתב התביעה שכבר מוכן על שולחני.
כמובן התקשרוו אלי לאחר שבוע ונאמר לי שיחזירו לי אך ורק את הסכום שנילקח
צריך להבין שאילו היה לקוח שלא שילם היא יחוייב באלף ואחד סעיפים מעבר לחוב ואנו הצרכנים הקטנים נצטרך לשלםם
1: לחייב את החברות למחוק פרטיים מזהים של לקוח שהפסיק להיות כזה
2: לדרוש(לדעתי זו העברה פלילית() גניבה זו המילה שלי)החזר כספי מלא ועוד הוצאות כפי שהם נוהגים -וריבית על פי ריבית שאנו משלמים לבנק ולא משנה אם אתם במינוס
בכל פניה סירבו לשלוח לי אישורים בכתב על מה שהיה בשיחה -וגם לאחר לדיברתי עם המנהלים של המנהלים
מי שיש לו מידע איך ולמי לפנות מבקשת שיפנה אלי pinnki@013.net