מכונית מדהימה בעיצובה וביופיה. הנדסת אנוש שמזכירה לי את הגאוניות של מכונית המיני ז''ל.
המחיר הוא תוצר של שיטת המיסוי הישראלית. אם הקטגוריה של מכונית זו, קבוצה 2 לעניין זיהום האוויר, הייתה מקבלת פטור ממס, הרי שהמחיר היה יורד לקצת פחות מ 80 אלף ש''ח, מחיר סביר לחלוטין.
נהגתי במכונית ונהניתי מאוד. המכונית קלה ונעימה לנהיגה, שדה ראיה מצויין, היגוי קל, מה שמבטיח להיט היסטרי ללחוצי חניה תל-אביביים ולקשישות פולניות שמתאבקות עם ההגה בכניסה לחניה.
חוץ מזה מדובר במכונית כיפית. קטנה מאוד שמושכת מבטים ברחוב.
המכונית מתאימה לסטודנטים, נהגים יחידים ונראה לי שתהיה להיט בחברות ההשכרה והליסינג.
אממה... המוסכים של פיג'ו סיטרואן שוחטים במחיר, מה שיקזז מאוד את כדאיות האחזקה של הרכב. גם העובדה שהתוספות יקפיצו את המחיר לקרוב ל 100 אלף ש''ח מרגיזות ומוציאות את החשק לקנות את האוטו.
אז אנשי פיג'ו בישראל.... פליז ! הנה הזדמנות ליצור קטגוריה נעימה וייחודית, ששוה כל גרוש. למה להתעלק על כיסו של הצרכן ??