חיכינו שנים למצב שבו נוכל להפיל את קרליין אך לא הצלחנו .
נסיונות אלו חזרו אלינו כבומרנג וכרגע כל הנהלת קרליין בפחד מפני פיטורים המשמשים ובאים
עובדי המפעל אין להם ממה לחשוש
חברי ההנהלה בי בי .........
למה תשלובת אלוני בחיפה בהפסדים כרוניים יושבים שם חבורת אנשים שאינם מקצועיים אנשי שלומם של כמה שמתיימרים להיות מנהלים ובמקום לעבוד מתעסקים בכל מה שניתן רק לא בעבודה. זה מתחיל באולם התצוגה מנהל אולם התצוגה משה אסולין אדם חסר אישיות הססן אינו יודע לנהל את אולם המכירות אנשי המכירות עייפים וההפסדים מתחילים מכאן. לקוחות שנכנסים ואינם מקבלים את השרות שאמורים לקבל חוצים את הכביש לכיוון טופולסקי ,רצף או נגב קרמיקה שם הכל מתקתק כמו שעון. לא יתכן ולא הגיוני שלקוח שנשלח מהאולם למחסן על מנת לקבל סחורה שהזמין צריך להמתין מעל שלוש שעות במחסן בחום וזאת מכיוון שאין תאום בן האולם למחסן. יושבות מתאמות במחסן שזורקות את הלקוח אחת לשניה כי אחת מעשנת או אחת אוכלת ויד ימין אינה יודעת מיד שמאל והלקוח שממתין כבר לא יחזור לאלוני בגלל היחס המזלזל.שיטה זאת מבריחה את הלקוחות הפרטיים ולאלוני יותר אינם נכנסים. אין שם הנהלה בשטח ואין עם מי לדבר וכך לאט לאט כל הלקוחות בורחים לידיעתך חיים אלוני. כמו כן נשלחים ללקוחות סחורה כפולה או סחורה שאינה שייכת להזמנה שנשלחה וזאת בגלל טעויות ומחדלים של מתאמות כל טעות כזאת זה עוד הובלה חוזרת ,עוד ברבורים במחסן עוד ועדות חקירה מי אשם למה וכמה זמן נוסף של מוביל ועוד כסף כאשר טעויות אלה מגובות ע`י הצוות והחגיגה בעיצומה. בסופו של דבר ההזמנה עולה לאלוני ביוקר ואינה כדאית. הלוגיסטיקה שלך שהיא כלל וכלל אינה מקצועית. חיים אלוני כדאי שתתחיל לעשות סדר בלוגיסטיקה ויפה שעה קודם פן יהיה מאוחר מדי