טמבלים. הלקוחות שלכם לא משתמשים בנקודות כי המבצעים לא אטרקטיביים . המחירים לא שוים את ההשקעה הנדרשת.
אז מה אתם עושים ?
מקשים על השגת הנקודות ומבטיחים מחירים אטרקטיביים ? מי שמוציא 25000 שקל בחודש בכרטיס האשראי שלכם , לא צריך הנחה של 50 שקל בבית מלון...
מי שמוציא 10000 ש''ח בחודש בכרטיס שלכם לא יקנה אצלכם מטאטא חשמלי בהנחה של 19 ש''ח תמורת 1000 נקודות...
ומי שמוציא 2000 ש''ח בחודש הנקודות שלו לא יספיקו אפילו אחרי שנה לקנות את המטאטא בהנחה , ובינתיים , אחרי שנה המטאטא עולה פחות בחנות ממה שהצעתם לו עם הנקודות המצחיקות שלכם...
זו בדיוק הסיבה שאנשים צוברים נקודות.
לא משתלם להשתמש בהם , או שאין מספיק למי שמנסה בכל זאת להרויח משהו...
תבדקו עם כאל כמה אנשים הפסיקו להחזיק בכרטיסי דיינרס בגלל המבצעים הפלצניים שלהם שהיו שווים רק למי שיושב במסעדות במקום ללכת להתפרנס...
כנראה שתצטרכו לגלות בדרך הקשה , בעצמכם ,את מה שבדיינרס גילו אבל מנסים לשמור בסוד...