התמונה ממש זועקת לעיניים - השר מנסה לפנות מקום לעושי דברו/ מקורביו/ שפוטיו -תבחרו אתם את הכותרת.
קודם מנכ''ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים יאיר דורי,
אחריו מנכ''ל מע''צ אלכס ויז'ניצ'ר, ועכשיו
חקי הראל - מנכ''ל הרכבת.
מה קורה כאן? האם השר שלנו עוסק יותר ב''שרה'' מאשר ב''תחבורה''?
האם הוא מנסה ''לנקות אורוות''? להכין את כל המוסדות שתחת ידיו למקורבים?
ואולי חמור יותר- כל הבכירים הרציניים והראויים האלה הבינו עם מי יש להם עסק וברחו לפני שתיפול עליהם איזו תאונה.
תראו מה קרה לקודם - היה רק מנכ''ל וגמר בהדחה עם כתב אישום אחרי התאונה בבית יהושע.
המנכ''ל עשה בשכל שאחרי שהציג שנה מוצלחת ברכבת ביקש לסיים תפקיד.
חקי - ישר כח על מה שעשית ברכבת. תצליח בתפיקד החדש.
למחליף - אני לא מקנא בך. תחשוב טוב אם אתה רוצה לסכן את ראשך.
ולנו הנוסעים - איך תראה רכבת של הליכוד??
ממש מפחיד אותי לחשוב איך יראה מצב התחבורה אחרי שכל בכירי הרשויות והחברות העוסקות בתחום התפטרו ובמקומם ממונים אנשי השר. מי מבטיח לנו שהם מספיק מומחים? שהם ידאגו רק לנו, הנוהגים והנוסעים?