כל הכבוד לאלקטרה.
התחרות בבאג או אופיס דיפו לא תהיה בעייתית לדעתי, השאלה איך הם יתחרו ב- KSP ואייבורי.
אם הם גם יצליחו למכור במחירים שלהם (או במחירים קרובים) וגם לבנות רשת בעלת רמה טכנית ושירותית גבוהה הם יצליחו. ההתנהלות המקצועית מול הלקוחות של KSP ואייבורי גרוע ולאנשים רבים יש בטן מלאה עליהם ואלקטרה יכולים לנצל את זה.
העצה שלי אליהם: מנו מנהלים מעולים. לא תוכלו לשלם למוכרנים שלכם הרבה יותר ממה שמשלמת KSP או אייבורי (שמשלמות מעט אני מניח), לכן בנו מראש את הרשת כמו שצריך ותדאגו לדעת בדיוק מה קורה בסניפים שלכם. בצורה כזו תוכלו לתקן מייד פגמים או בעיות עם המוכרנים תוך כדי עבודת הרשת.
עוד עצה שכמעט כל הרשתות מתעלמות ממנה אבל לכם כדאי ליישם אותה: ספקו דרך ללקוחות לשלוח משוב אנונימי ולא אנונומי מייד לגבי החנות. למשל, אתם יכולים להדפיס איזה מספר מעקב על החשבונית ולאפשר ללקוחות לפנות אליכם דרך אתר האינטרנט או דוא''ל ולציין את המספר הזה, כך שתדעו מייד לאיזה סניף, תאריך ושעה, מוכרן ומוצרים הם מתייחסים. להמשך אין מקום אז נסתפק בזה.
שיהיה בהצלחה.