• 75.

    לא צריך ללכת לניו יורק

    Sugarman, 22/02/12 21:07

    הסיפור הכי עצוב ומלוחלח עלשטראוס/עלית נמצה פו בארץ! דופקים חולי סוכרת, ואיך

    מוכרים שוקולד פרה עם חלב בכלהטעמים במבצע במחיר ל-1 ב5 שקלים במקום6.99ש' . אבל, אבל פרה 1 ללא סוכר נמכר עדיין במחיר רגיל, במפורש לא כלול במבצעיםשלהם במחיר, מעל % 110, של 10.99! הקבלה מצורף. נוסף ראיתי ממרך שוקולד רגיל 500גרםב10.99ש' וללא סוכר רק 300גרם ב16.99ש'?
    דופקים שוב אחרי שהם(החולים) אכלו יותר מדי, אהבו יותר מדי, שלמו יותר מדי, תוצרת משפחת שטראוס
    בדקתי תהליכי יצור לשוקולד ללאסוכר ואין שום הצדקה
    לא צריך ללכת לניו יורק

  • 74.

    שופרסל דיל העלתה ב - 11% מחיר הקוטז' בקניון הדרים נתניה (ל''ת)

    ישראלי, 02/10/11 16:21

  • 73.

    בעלי חברת הקוטג הם חנטריש (ל''ת)

    שטרונגולוביץ, 20/06/11 14:39

  • 72.

    הנה הם באים, הפוליטיקאים, לרכב קצת על גל המחאה ולהוציא נקודות פוליטיות (ל''ת)

    יובל, 20/06/11 12:30

  • 71.

    ח''כ שאמה צבוע ופופליסט

    משה, 20/06/11 12:13

    אולי יסביר לנו ח''כ שאמה מדוע:
    1. מחירי הדלק עלו בעשרות אחוזים.
    2. מחירי המים עלו בעשרות אחוזים.
    3. מחיר החינוך עולה כל הזמן.
    4. מחירי המזון יקרים יותר מאירופה.
    5. מחירי התקשורת יקרים כל כך.
    6. הבנקים גוזלים אותנו.

    במקום להסביר הוא ישב על התחת וברגע שתהיה מחאה ציבורית הצבועים מחברי הכנסת יהיו הראשונים לקפוץ בדיוק כמו שאמה.

  • 70.

    צודק פרץ! אסור לעצור בקוטג זה רק הסימפטום למחלה (ל''ת)

    רועי, 20/06/11 11:24

  • 69.

    האם יש סיבה לשלם חצי שקל לדקה בסלולר?? (ל''ת)

    יוסי, 20/06/11 10:27

    • כן !!! (ל''ת)

      כי אנחנו פריירים, 20/06/11 13:24

  • 68.

    המשך מחאת מחירי הדלק.

    אריה.נ, 20/06/11 09:53

    יש להמשיך את מחאת מחירי הבנזין.

    נכון להיום 20/6 מחיר חבית נפט ירד מתחילת חודש 6/11 ב 10%.
    בכמה לדעתכם יורידו את מחירי הדלק בארץ?

  • 67.

    דיבורים כמו חול ואין מה לאכול , ח''כ נכבדים תעשו משהו (ל''ת)

    מירי, 20/06/11 09:41

  • 66.

    די לקטר באינטרנט ,פשוט תפסיקו לצרוך את המוצר גם ב''מבצע'' ורק אז המחיר

    אמיר, 20/06/11 09:41

    ירד. אף אחד לא יעשה את זה עבורכם.

  • 65.

    החרם הבא : חברות הסלולר שגונבים אותנו !!! (ל''ת)

    האזרח הקטן, 20/06/11 07:42

  • 64.

    אין סיבה שחברי הכנסת יתערבו רק לאחר שהאזרחים

    טל, 20/06/11 00:38

    בוכים על המצב , איפה הם היו לפני כן

    • לא היה להם מושג מה מחיר הקוטג' (ל''ת)

      למי שיש כסף לא בודק את המחיר, 20/06/11 14:32

  • 63.

    מה ניכנס בכם אני גרה באוסטריה וכאן הקוטג 7 אירו .תתבישו לכם חצופים (ל''ת)

    ראנדי מלוני, 19/06/11 23:12

  • 62.

    נוקד את עבריינית פושעת משתפת פעולה עם תנובה

    קובי, 19/06/11 21:37

    שקרנית נוקד את לטובת המונופולים.תתביישי תלמדי מכחלון .

  • 61.

    ח''כ שמא חוסם יבוא מתחרה של חלב ומוצריו הוא האשם!!! (ל''ת)

    משה קן דרור, 19/06/11 20:45

  • 60.

    ועדת חקירה-מה עלויות הקוטג' הגיע הזמן להוריד כפפות

    חושם, 19/06/11 20:25

    נדע את האמת מי דופק אותנו
    לא לשקוט
    לקחת את הקוטג' כטסט
    להאות שיש לנו הכח

  • 59.

    אפשר להכין קוטג' בבית בכמעט שליש מחיר

    נתי, 19/06/11 20:03

    קנו לבן ב-3 ש''ח, שימו אבקת אפייה ומלח, תלו בתוך בד על הברז בכיור, ותוך 24 שעות קיבלתם קוטג' איכותי.
    בתאבון

  • 58.

    זה לא הקוטג!!!!זה רק הקש ששבר את גב הגמל!!!! (ל''ת)

    לעלות את שכר המינימום!!!ןלהוריד את הדלק!!!נמאססססס, 19/06/11 19:23

  • 57.

    בקופת המדינה יש 12 מיליארד שקלללללללללללללללללללל (ל''ת)

    אתם קולטים????????, 19/06/11 19:21

  • 56.

    הרווח של המדינה השנה ממסים .תקראו טוב........ (ל''ת)

    12 מליארד שקל!!!!!!!!והדלק עולה ועולה ועולה......., 19/06/11 19:20

  • 55.

    לשם מה ישב אמש ח''כ שמא עם מנכ''ל תנובה ושתו קפה? (ל''ת)

    יואל חיים, 19/06/11 19:10

  • 54.

    כנסו ציון שבח לממשלה

    שיפרה שאולי, 19/06/11 18:27

    אני מאוד מרוצה מכך יש כלכלת שוק חופשי חבל להרוס את זה .אני לא חושבת שזה יקר כ''כ זה נראה לי זול מאוד אפילו.די לקטר כל הזמן

  • 53.

    להחרים להם 80% מהמוצרים! נאכל חרובים ונשתה מים עד שנלמד אותם לקח!! (ל''ת)

    להתחיל להחזיר מלחמה על הגנבים!!, 19/06/11 18:13

  • 52.

    מבחן הקוטג . מבחן הציבור .. (ל''ת)

    למלא את גבינות שטראוס בעובש .או ברפש כמו שהם ביקשו, 19/06/11 18:08

  • 51.

    לא צריך פיקוח. צריך צרכנות נבונה. (ל''ת)

    לא תקנו - המחיר ירד., 19/06/11 17:49

  • 50.

    יש סיבה. אנחנו מדינה של פראיירים. (ל''ת)

    הפוליטיקאים אינם הפתרון. חרם-כן., 19/06/11 17:47

    • תגובה חכמה ולא מדובר רק על קוטגי לצערינו פראירים בוכים וקונים (ל''ת)

      like, 19/06/11 18:38

  • 49.

    במקום ''הגבינה עם הבית'' אמור מעתה ''או גבינה או בית...'', הכל אותו מחיר (ל''ת)

    ציון בזוקה, 19/06/11 17:31

  • 48.

    הכלכלה שאתה כל כך לא מרוצה ממנה

    הקוטג' כמשל רע, 19/06/11 17:24

    הביאה לאחוזי אבטלה מינימליים, לעליית רמת החיים של כולם ובעיקר של שכבת הביניים, מעולם לא קנו כל כך הרבה מכוניות כמו בתקופה הזו ומי שקונה את המכוניות העמממיות אלו רק שכבת הביניים, כל מוצרי הצריכה בעליה ושוב הקליינטים הם שכבת הביניים שהשמאל כל כך רוצה להציג מתצג שוא כאילו הוא מתמוטט

  • 47.

    יובל

    הרווח על הקוטג' בין 30%-35%, 19/06/11 17:10

    הרווח על הגבינה הלבנה דומה.
    אלו 2 המוצרים הרווחים והמכניסים ביותר לחברת תנובה. רוב המוצרים שלהם מתפרסים על 15%-20%
    מדובר על רווח נקי.

  • 46.

    כל הטרמפיסטים הצבועים מהאופוזיציה קופצים.. האם

    גדי, 19/06/11 17:08

    העם מטומטם מספיק כדי לקנות את ה''דאגה'' שלהם? ימים יגידו..
    כמו כן הסיפור הוא לא הפיקוח אלא מכסי המגן, מכסות החלב והבירוקרטיה שמאפשרת את החגיגה על חשבונינו.. ומי האשמים?? נכון, אותם חכ''ים צבועים שצועקים עכשיו.
    העם מטומטם ולכן ימשיך לשלם. יחזירו את הפיקוח על הקוטג' והוא יחזור לשלו..

  • 45.

    לאפשר יבוא

    מבין, 19/06/11 17:03

    זאת תרופת הפלא למחלה.כשהמחרים יהיו כמחצית ממה שמוכרים בארץ תנובה שטראוס וטרה יתחרו מי מוריד יותר מחירים כדי לא להשאר עם סחורה על המדפים.

  • 44.

    לא לא לא ! הם לא חברה פרטית רגילה -הם מונופול בחוק הם מחויבים לשקיפות (ל''ת)

    רם-כלכלן ,ת''א, 19/06/11 16:56

  • 43.

    הקלקלה הארורה של ההפרטה של ממשלת הקפיטליסטים של הליכוד (ל''ת)

    קללת הכלכלה הנכונה של ביבי-שטייניץ, 19/06/11 16:54

  • 42.

    אכן, יופי של תשובה: ''אנחנו חברה פרטית''

    יצחק, 19/06/11 16:51

    אז מה? ל''חברה פרטית'' מותר להפקיע מחירים? חידוש מעניין. אני מקווה שהכנסת לא תיבהל, ותדרוש מהם הסבר משכנע יותר.

  • 41.

    לא על הקוטג' לבדו..

    ג'ולי, 19/06/11 16:50

    הקוטג' עולה 7.25 ועכשיו יש מבצע 1+1 כשיפסיק המבצע נפסיק לקנות והגבינה שמשום מה לא מזכירים -גבינה לבנה 250גרם 7.45 האם ייתכן שני מוצרי יסוד עם עלות כזו? לאן הגענו ילד אוכל קוטג' ליום או גבינה 1; ליום תעשו חשבון 3 ילדים כפול שבע -לאן רוצה המדינה להגיע ? אם בזה נכשלנו -מה יאמרו הפנסיונרים ואלו שאין ידם משגת.בושה וחרפה ! ג'ולי אושר -באר שבע

  • 40.

    תנובה בישלה את כל הסיפור של הקוטג'

    חיים, 19/06/11 16:49

    נראה לפי משך הפירסום שהמוצר קיבל שהיצרן זוכה מן ההפקר בפירסום חינם, לכן שואל אני האם זו תנובה שיזמה בהפוך על הפוך את כל הסיפור של הקוטג' - ותחשבו על זה.

    חיים
    צרכן

  • 39.

    חברים זה פשוט ,חרם על תנובה ,יש עוד חברות וניראה מה הם יעשו (ל''ת)

    דדי, 19/06/11 16:44

  • 38.

    מוכל להתערב שאת מרוויחה יותר מ 10000 נטו בחודש

    שפוי זמנית, 19/06/11 16:40

    או שאם את מרוויחה פחות, את במינוס קבוע ובטוחה שככה צריך להיות בעולם קפיטליסטי, נאור ותחרותי..

    לא כולם כמוך. בעצם הרוב המוחלט לא...

  • 37.

    זה באמת לא שוק חופשי, אלא סוציאליזם במיטבו - קרטלים נתמכי ממשל

    מילטון, 19/06/11 16:33

    האזרחים שטופי המח, אחרי שנים של חינוך שמאלני, לא מבינים שפיקוח על המחיר לא בא בחינם. קביעת מחיר מקסימום תהיה כרוכה בהתחרבשות עם השוק וסביר להניח שבסבסוד. למה לא לתת לשוק לעבוד? למה לא לפתוח את הארץ לייבוא, וזהו?

  • 36.

    בן דב את קפיטליסטית חזירה

    יעקב, 19/06/11 16:33

    קשיש בלי שיניים שמסוגל לאכול כמעט רק גבינות רכות ומקבל קצבת ביטוח לאומי של 1980 ש''ח הוא לשיטתך עצלן?

    חבל שאין עונש מלקות בפומבי על הישבן בגין הפצת דיעות מרושעות כמו שלך. הייתי שמח להיות המצליף על ישבנך המנופח.

  • 35.

    קרטליזציה היא עברה פלילית.

    הרקליטוס, 19/06/11 16:32

    קרטליזציה היא עבירה פלילית. אם אכן יש חשד לקרטליזציה, אז ש מקום לחקירה משטרתית ולא לשום חקירה פרלמנטרית. מה שחברי הכנסת הנכבדים אמורים לעשות הוא שאחד מהם יגיש תלונה במשטרה. לדעתי כזה דבר יתחיל לדרדר כדור שלג שבסיומו כולם יידהמו לראות מה התוצאות.

  • 34.

    האם הבעיה היא רק בקוטג'? העם מצפה מנבחריו לטפל בכל המוצרים הבעיתיים.. (ל''ת)

    תודה ובהצלחה, 19/06/11 16:28

  • 33.

    לפתוח את השוק לייבוא מתחרה ! חלב גבינות , הכל !! ואז נראה. (ל''ת)

    111, 19/06/11 16:27

  • 32.

    כן, אבל על סיגריות יש פיקוח. ועמלות הבנקים ועמלות ניהול קופות הגמל

    מיכל כהן., 19/06/11 16:27

    והפרמיות הביטוחיות ומחיר הדלק הם מהגבוהים בעולם, הקוטג' זהו רק משל למה שקורה במדינה.ושכר המינימום הוא מהנמוכים בארצות המפותחות, הגיע הזמן לומר : עד כאן.

  • 31.

    הגיע הזמן לגמור אחד המונופולים הוותיקים בארץ - ''תנובה'' !!

    1, 19/06/11 16:27

    ולא , אני לא מתכוון לקנות מהם יותר.

  • 30.

    היה שקוף שהיצרניות תעצורנה חקירה אמיתית

    מה יש לתנובה להסתיר?, 19/06/11 16:23

    זה לא שמליס לא יודע שהם בלב סערה חמורה ביותר, הוא מעדיף , למרות זאת, להסתיר את האמת, והוא כנראה יודע למה.

  • 29.

    מבוקש : מי שידליף את רווחי הקוטג וכמה באמת מרויחים מגביע

    נוכלות במטעה סודיות מסחרית, 19/06/11 16:22

    יקבל פרס ישראל וחסינות של עם ישראל על האמת שתנובה מסרבת לחשוף. הסירוב ברור -האמת תוציא את עם ישראל לרחובות ואז גפם נבין איך שודדים אותנו לאור יום.

  • 28.

    לכל המתלהמים, אין לשפוך את התינוק עם המים!

    NY, 19/06/11 16:10

    אז מה יקרה שיסגרו את ''הנבלות'' בתוצאה מייבוא מוגבר? היצוא יפחת, הכנסות מדינת ישראל יפגעו, אנשים ישלחו הביתה, וכל הצווחנים עם האינטרנט יזעקו שאני אשלם להם דמי הבטלה.

    מצד שני, תבדקו מחירים, יקר מיד? לא קונים, נקודה. זה עובד בכל העולם, רק כאן האנשים בעיקר צווחים.

    בארה''ב, שמאוד מקובל לנסוע למרחקים, ברגע שמחירי הדלק עלו לשמיים, אנשים הפסיקו לנסוע, נסעו עם אנשים נוספים לעבודה, תחבורה ציבורית...הדרישה לדלק ירדה ועימה היתה נסיגה חדה המחירים.

    מטרת החברות זה רווח, וככל שנתיר להם להרוויח, כך הם ימשיכו להעלות מחירים. יש לנו הציבור כוח, וחובתינו לנצל את כוח הקנייה לטובתינו.

  • 27.

    אנחנו נפסיק לקנות תנובה ואז נראה אתכם.. (ל''ת)

    חברה פרטית?, 19/06/11 16:10

  • 26.

    הם מסרבים לחשוף ואני מסרבת לקנות תנובה (ל''ת)

    ננה, 19/06/11 16:06

  • 25.

    עמיר פרץ הקוטג מכסה את השפם..אה..... (ל''ת)

    מלך הג'ונגל.. וכל הצרחנים, 19/06/11 16:06

  • 24.

    כולם משחקים באש,שד דוחק שפורץ יותר קשה להחזיר מהשד העדתי (ל''ת)

    מושתים הגזמתם, 19/06/11 16:06

  • 23.

    האסטרטגיית של שטראוס, תנובה וטרה לשמור על מונופול בתחום התזונה.

    felix13 , 19/06/11 16:04

    המשחק בכנסת, שאנו צופים בו,הוא הבלוף אחד גדול.החזרת המוצרים לפיקוח-יש המטרתהם.למנוע מתחרות בשוק החופשי,היא המטרה של המונופול.כאן הכל ברור. רק אני לא מבין דבר אחד. האם יש מישהו בכנסת כדי להגן על האינטרסים שלנו? האינטרסים של האזרחים הפשוטים.

  • 22.

    ממשלה של צבועים, קודם שיורידו את המס על דלק.

    אחד, 19/06/11 16:02

    קוטג' אוכלים אחד/שניים בשבוע, דלק צורכים 50 ליטר בשבוע והמחיר הוא בשמים בגלל מסים

  • 21.

    לרפתנים לא היה יצוג בועדה....

    טוביה החלב, 19/06/11 16:02

    לרפתנים אין ועד או ארגון הם כפופים תרתי משמע להתאחדות מגדלי הבקר ולמועצת החלב!!!!

    עובדה כאובה נוספת שעל הרפורמה במשק החלב שילם הציבור בישראל הון ( כנסו לויקיפדיה)

    עסקני ענף החלב עושים קופה!

  • 20.

    העם חכם

    רוני, 19/06/11 16:02

    כנראה שהעם חכם יותר היום. כולם כבר מבינים שהנושא המדיני תקוע והוא אמתלה לקיום הימין, שדופק את העם העובד (מעמד הביינים) מבחינה כלכלית, כי הכיס היום הוא הדבר החשוב. טוב יעשו כולם, אם ברצונם לגרום למהפך שילטוני ואולי לשפר את המצב הכלכלי, להכות בשלטון במקום המשמעותי הרבה יותר- ההפרטה המטורפת לטייקונים, מכירת המדינה במבצע לעשירים תוך פגיעה אנושה בעובדים. היום כבר הרבה אנשים מבינים זאת, וזאת נקודת החולשה היחידה של הימין (עם הערבים כבר לא יהיה שלום בדורנו)

  • 19.

    אני חושבת שקהל הצרכנים בארץ כבר בשל למחאה. עכשיו הגיע הזמן לדלק ודיור (ל''ת)

    אוונטי פופלו, 19/06/11 16:00

  • 18.

    שוק שבו חופשי עובדים עליכם (ל''ת)

    להחרים את תנובה, 19/06/11 15:59

  • 17.

    תנובה לא רוצים לפרסם את הרווחים מהקוטג? אין הבעיה יאללה חרם על תנובה

    ברק (לא אהוד), 19/06/11 15:58

    יש יצרנים אחרים

    • חרם

      אלון, 20/06/11 14:24

      אני חושב שיותר יעיל וכואב זה חרם על חברה ולא על מוצר....תנובה יצרן ענק אם היא מורידה מחיר גם השאר יורידו

  • 16.

    קוטג

    שקל 99 אגורת, 19/06/11 15:56

    כאשר אנו קונים מוצר מכיר המוצר נגמר 99 אג
    זה כבר לא חוקי מר רמי לווי וכול רשת מזון אשר טוענת שבאה לטובת הצרכן גובים 99 אג רבותי גונבים אם אישור של המדינה

  • 15.

    מישהו יכול לומר כמה עלות יצור של גביע קוטג אחד? (ל''ת)

    ברק (לא אהוד), 19/06/11 15:56

    • אם מעמיסים על זה עלויות שכר של מנכ''ל מיליונר - אז הרבה (ל''ת)

      לפי חשבון פשוט, 19/06/11 20:35

  • 14.

    זילות ועדות הכנסת

    רפובליקת בננות, 19/06/11 15:55

    אף אחד לא לוקח את ועדות הכנסת ברצינות. לא מתחשק לבוא, לא באים. לא מתחשק לספק נתונים, לא מוסרים נתונים. מענין מה קורה אם בארה''ב מנכ''ל חברה היה בוחר שלא לבוא לועדה מוועדות הסנאט או לא לענות לשאלות חבריה... ממש רפובליקת בננות המדינה הזאת (ואפילו הבננות פה במחיר מופקע, למרות שמגדלים אותן ממש פה)

  • 13.

    אני תקווה שהמחיר ירד בעקבות התקפלות היצרנים. למעשה אין להם הרבה ברירות (ל''ת)

    פישלזון, 19/06/11 15:55

  • 12.

    TNUVA , SHTRAUS , TARA , MUSHCHATIM NIMAASTEM (ל''ת)

    dany, 19/06/11 15:53

  • 11.

    לאשר יבוא ונראה את הנבלות (ל''ת)

    שי, 19/06/11 15:51

  • 10.

    מועצת החלב אינה פרה קדושה!

    אבי, 19/06/11 15:44

    אם יוסר התיווך בין הרפתנים לבין המחלבות יחסך מציבור הצרכנים הון!

    מבקר המדינה צריך לבדוק מי ניהל בעשור האחרון את שוק המכסות והאם שותפויות חלב נעשה באופן
    שקוף?

  • 9.

    הבנתם את שאמה? להתיר יבוא יהרוס את השוק..

    פנדה, 19/06/11 15:37

    כלומר, הוא לא דואג לצרכן הקטן, הוא דואג ל''שוק'', כלומר לחבריו הטייקונים. קדימה שאמה, אנחנו לא מפחדים, תהרוס את השוק - האזרחים הקטנים רק ירוויחו!!

  • 8.

    אורית נוקד - למה את אוסרת יבוא מקביל? למה את לא פותחת את השוק?

    פנדה, 19/06/11 15:36

    תבדקו איפה גרה אורית נוקד (רמז קיבוץ שפיים..) ואז תבינו למה הקוטג' יקר. נוקד וחבריה מרוויחים מכך שאין תחרות, אין יבוא ואין אפשרות ליצרנים קטנים להיכנס אל קרטל החלב. חשבתי שבחרתי ליכוד - מסתבר שקיבלתי מפא''י. אכזבה ענקית (וכן, אני יודע שאין אלטרנטיבה, מכאן התסכול)

  • 7.

    מוגזם לגמרי! פופוליסטים!

    מתן, 19/06/11 15:35

    קוטג' הוא לא!!! מוצר יסוד
    אם המחירים עולים מחאת צרכנים היא הכלי הכי טוב והיחידי הלגיטימי להוריד אותם
    (בהנחה שלא רוצים לפתוח את השוק לייבוא)

    גם אם בפרסומות מציגים אותה כגבינה הכי ישראלית ושהיא חייבת להיות על כל שולחן זה לא הופך אותה למוצר יסוד!

  • 6.

    התנזרתי מהקוטג עד שיתפכחו...כך גם רבים מחברי

    פטריוט, 19/06/11 15:30

    זאת צרכנות נבונה וכך יהיה

  • 5.

    כול החברות עשו יד אחד ..בשביל מה להילחם ביננו בואו נתאם

    קובי, 19/06/11 15:19

    מחירים ..והאזרח ישלם ..איזה חזירות ..
    ואני בטוח והמגזר האשכנזי אחרי לכול זה
    כי הם המנהלים הגדולים העושקים הכי גדולים..חזירים לבנים מדושנים עם כול הגינונים והחרא מסביב פשוט רוע

  • 4.

    לדעתי מחאת הקוטז' הינה האחות הקטנה שאורגנה ברשת, בסיבוב הבא יארגנו

    צ'ימפנזי, 19/06/11 15:16

    השתלטות על בניני הממשלה והשלטון,או אולי על בתיהם של מנהיגים סורחים, שלא תגידו כי לא הוזהרתם או לא ידעתם,

  • 3.

    הכל קשור גם לעושק של מחירי הדלק

    GT, 19/06/11 15:15

    עלויות ההובלה והיצור עלו וכמובן שהמחלבות והיצרניות מגלגלות אותן על הצרכן...
    ממשלה חזירה שיש לה עוד עודף בהכנסות ממיסים
    בעיקר בגלל המס האסטרונומי על הדלק.
    תורידו את מחירי הדלק או שתיצרו אלטרנטיבה טובה מבחינת תחבורה ציבורית כמו בכל מדינה מתוקנת.

    • עודף הכנסות ממיסים?? חחחחחחחחח מה אתה חושב שפה זה נורבגיה או משהו? חחח

      זה מההוא , 19/06/11 16:26

      לא יאמן כמה רחוק אנשים ילכו עם תיאוריות הקונספירציה המטופשות שלהם.

  • 2.

    אין סיבה להתקפל ולהרוס את השוק החופשי. המחיר סביר בהחלט

    ניצה בן-דב, 19/06/11 15:12

    די להטות אוזן למחאתם של עניים עצלים. אין סיבה להחזיר את ישראל לימי הקומוניזם. שהמוחים למיניהם ילכו לעבוד במקום לקטר.

    • תגובון מטעם מי?

      אחד העם, 19/06/11 15:57

      איזו שטות. הרי אין שוק חופשי של מוצרי מזון בארץ כי יש מכסי מגן ויש הגנה על היצרניות בשוק המקומי, על חשבון הציבור. בשוק חופשי אמיתי אתה היית מנקה בתים כי זאת המשרה היחידה שהיו מציעים לך, וגם זה לא בטוח.

    • די לתגובות ממומנות

      אייל, 19/06/11 16:07

      אני עובד ומרוויח טוב ועדיין, מחיר הקוטג' לא הגיוני. עוד יותר לא הגיוני זה לראות את הקוטג' הישראלי נמכר בארה''ב בחצי המחיר ממה שהוא נמכר בישראל.
      ואין שוק חופשי ככה שאיןו בדיוק מה להרוס.
      יש אשליה שכאילו יש שוק חופשי אבל בוא ננסה להיכנס לסופר ולקנות מוצר שלא משווק ע''י אחת החברות הבאות:
      אסם, שטרוס עלית, תנובה, טרה.
      יש 4 חברות שקנו את זכויות על כל מוצר מזון טעים שאי פעם חשבו עליו כאן והן מנהלות כאן אוליגפול עם תיאום מחירים מלא. ושלא יקשקשו לנו.

    • תתביישי לך

      אבא ל 6 ילדים, 19/06/11 16:09

      תראי את אותם מוצרים בשאר העולם ואז תביני
      שמי שמנצל ועושק אותנו הם אלה החברות העצלות שרוצות להוציא מאיתנו את המעט שנשאר לנו כמה שיותר מהר.

    • עוד גאונה שחושבת שאם היא תלקק לעשירים מישהו יסתכל עליה...

      קוטש, 19/06/11 16:17

      זה לא עניין של אנשים שלא רוצים לעבוד...זה יותר בקטע של אנשים שעובדים ופוליטיקאים שבטימטומם תומים לעושק...שמחים שיש גם בני מעמד נמוך (כמותך) שמכים את עצמם...זה מרגש.

    • מגיבה מושתלת שלת תנובה בכל אתרי החדשות

      ידוע לכל, 19/06/11 16:23

      ראו אתרים מתחרים, כולל עברית עילגת במיוחד

    • זוהי מחאה של אנשים עובדים אם לא שמת לב... (ל''ת)

      מיכל כהן., 19/06/11 16:24

    • צודקת. כך,למשל, את התרופה החיונית לבנך יחידך כדי לחיות,

      בית רקחת, 19/06/11 16:25

      צריך להעלות ל 80000 ש''ח בחודש, כי בטוח שתוכלי למצוא איך להכניס עוד כסף בשבילי. אין סיבה לקומוניזם, בשוק חופשי זכותו של יצרן לדרוש כל מחיר שירצה.
      מה, לא?

    • לא כולם עשירים כמוך.. (ל''ת)

      שלומי, 19/06/11 16:43

    • אתה לפחות שוטף את כפית הזהב שלך מהרעל שאתה מטפטף (ל''ת)

      מעמד הביניים, 19/06/11 16:51

    • ניצה לפעמים הגלגל מסתובב לכיוון הפוך והחיים מלמדים אותנו לקח

      נשמה של עניה, 19/06/11 16:52

      חשוב אבל מה את תקבלי את הזכות ''לקטר''אני מבטיחה לך ולכל מי שחושב כמוך

    • גברת בן-דב, את עובדת תנובה במקרה?

      איציק, 19/06/11 16:55

      איך את קובעת שהמחיר ''סביר בהחלט''? הכפלתו תוך מספר קטן של שנים, זה סביר? זה שהמחיר באירופה קרוב לחצי מהמחיר אצלנו, גם זה סביר? ואמאין החוצפה שלך ''מחאתם של עניים עצלים''? אולי תסבירי לי את החוצפה של תשלום שכר פחות משכר מינימום לאנשים עובדים? בישראל אף פעם לא היה קומוניזם, אבל גם לא היה קפיטליזם חזירי כמו היום.

    • אבל זהו, שהשוק לא חופשי

      תצי, 19/06/11 17:12

      מצד אחד - אין פיקוח.
      מצד שני - אין תחרות אמיתית.

      שלוש חברות, שבמקרה, אבל ממש ממש במקרה, מחיר הקוטג' שלהן הוא אותו הדבר, וממש ממש במקרה, אותו מוצר (שלהן) בחו''ל עולה חצי מחיר (לאחר הובלה של חצי עולם במטוס), הן לא שוק משוכלל אלא קרטל.

  • 1.

    בתקופת איזו ממשלה הוציאו את הקוטג' מהפיקוח? קדימה... (ל''ת)

    שפינוזה, 19/06/11 15:04

    • בתקופת אולמרט וקדימה באוגוסט 2006 (ל''ת)

      אזרח, 19/06/11 16:50