• 14.

    ואגב, אני לא מרוקאי

    עובד רכבת ישראל גאה, 20/11/11 12:49

    כן כן, ברור לכולנו כי כולם יצביעו בעד הפרטה.
    ככה זה עם ישראל, תמיד יתלוננו על כל דבר שיש או שאין.
    שכחתם את אשר קרה במפעלי ים המלח,בחברת ''צים'', חיפה כימיקלים,קריה למחקר גרעיני ?
    כל הגופים הללו הופרטו בעבר על-ידי הממשלה ומה קורה שם היום ? יותר מ-50% עובדי קבלן,בלי תנאים,בלי כבוד,שכר עגום,עבודה קשה ובלי יציבות תעסוקתית.
    מי מרוויח מכך ? 2 גורמים:
    1.בעלי ההון (כמובן)
    2.פוליטיקאים.
    בעלי ההון נכנסים לחברות הממשלתיות ומנסות בכל דרך אפשרית לחלוב עסקה משתלמת (כגון ''צים''), שותלים פוליטיקאים המשפיעים על קבלת ההחלטות ומשלבים אותם מאוחר יותר שהם פורשים מהפוליטיקה בחברות הפרטיות שלהן (יושבי ראש למיניהם וכיו''ב).
    אז חלאס להאשים את המרוקאים,את עובדי הרכבת, על מה ולמה ? שהם משתכרים בכבוד ולא בביזיון ? תפסיקו ולהתלונן ותתחילו לתמוך בעבודה המאורגנת כי אחרת זה ימשיך להתנהל בצורה של מנכ''ל מרוויח פי 100 מעובד רגיל.

  • 13.

    צמצום תאונות דרכים

    אלחנן, 23/09/11 21:15

    לכבוד שר התחבורה ובטיחות בדרכים מר ישראל כץ שלום רב הנדון : צמצום תאונות דרכים צמצום תאונות דרכים באמצעות מערכת לחינוך והחדרת תרבות נהיגה . המערכת תקצר את אורך זמני הלימוד לסדרי גודל של חודשים . צורת החינוך במערכת המוצעת היא בדומה להוספת מאות אלפי שוטרי תנועה . המערכת עובדת על בסיס חונכות אישית . לכל נהג סורר יוצמד ''שוטר חונך'' . השוטר יהיה כמובן שוטר ווירטואלי אבל יהיה בנוכחות מלאה . ''אפקט האח הגדול'' מטופל ביסודיות והשוטר הווירטואלי יופיע רק כאשר הנהג עובר עברה. פרטיות האזרחים תשמר בקפדנות ולא ירשם ולא ישמר כל מידע הקשור לנהגים הנוהגים כחוק . יש לי הרגשה לא נעימה כי ניתן להציל מאות אנשים בשנה ולא מצילים . לכך נלווים הפצועים באלפים וכן הפסדים כספיים ניכרים . כיום ניתן להפעיל מערכת מצומצמת בסדר גודל של עשרות רכבים להדגמת ייתכנות . כל הכלים קיימים ולא משתמשים בהם . אני מוכן להתייצב בכל מקום ובפני כל פורום על מנת להסביר את המערכת המוצעת ולענות על שאלות, ככל שאדרש. כתובתי : ת. ד. 75 תמרת 36576 . בברכה אלחנן שוחט

  • 12.

    מחזקת את ידיכם עובדי הרכבת במאבק הגד ההפרטה (ל''ת)

    יעל, 18/09/11 13:46

  • 11.

    השר כץ - ההרוג הבא על הראש שלך

    פנדה, 18/09/11 13:11

    תפטר את כל העובדים, תביא אפילו עובדים מחו''ל אם צריך - בטיחות הנוסעים גוברת על הכל, עובדי הרכבת מסוכנים לציבור הנוסעים.

  • 10.

    חחח גילה מחזיקה את ישראל כץ בבצים -לאן נוסעת הרכבת...? (ל''ת)

    המוביל הלאומי, 18/09/11 12:55

  • 9.

    המרוקאים הם אנשים רעים והרסנים. (ל''ת)

    שוב ושוב, 18/09/11 12:03

  • 8.

    לא צריך הפרטה. תן רישיון לחברה שתתחרה ברכבת (ל''ת)

    הרכבת המושחתת תיתפרק לבד, 18/09/11 11:17

  • 7.

    לא צריך הפרטה. תן רישיון לחברה שתתחרה ברכבת (ל''ת)

    הרכבת המושחתת תיתפרק לבד, 18/09/11 11:17

  • 6.

    לא צריך הפרטה. תן רישיון לחברה שתתחרה ברכבת (ל''ת)

    הרכבת המושחתת תיתפרק לבד, 18/09/11 11:16

  • 5.

    לא צריך הפרטה. תן רישיון לחברה שתתחרה ברכבת (ל''ת)

    הרכבת המושחתת תיתפרק לבד, 18/09/11 11:16

  • 4.

    להפריט מייד!

    א, 18/09/11 11:07

    עובדי רכבת מצפצפים עלינו.
    איחורים בלתי פיסקים, לא מנקים את הרכבות והרציפים. לא יודעים לתת שירות. לא שומרים על בטיחות.
    הפרטה מייד!!!!

  • 3.

    המרוקאים ממשיכים להזיק ולחבל במדינת ישראל. (ל''ת)

    כבר 60 שנה, 18/09/11 11:00

  • 2.

    יש צורך דחוף לפטר את כל עובדי הרכבת ללא יוצא מהכלל.

    פישלזון, 18/09/11 10:50

    לסגור את הבחררה ולהקים חברה חדשה ולגייס כח אדם איכותי בקנה מידה אירופאי.
    עד היום הרכבת נוהלה כשוק וכך התייחסו לעבודתם עובדי הרכבת שבגלל התנהלותם כבר נהרגו הרבה אזרחים חפים מפשע.
    רכבת שהיא כלי רצח רציני ביותר צריכה להיות מופקדת ( לא מופקרת ) בידים יותר אחראיות.

  • 1.

    כמו אדונו, כך גם האפס השמן הזה פוחד לעשות אז נותן להכל להידרדר

    א, 18/09/11 10:48

    איזה אפסים וחדלי אישים בחרתם לנו חבורת ימניים נגועים מוחית!

    ביבי אפס מאופס חסר עמוד שדרה ואינו עושה דבר רק מפחד לפשל, ואותו דבר הגולם השמן הזה