רוביו, מפתחת אנגרי-בירדס, הוציאה יותר מ-500 אלף יורו על הפיתוח, וצוות שלם, עם ניסיון של שנים בפיתוח להיטים לחברות אחרות (כמו EA) היה צריך לעבוד על המשחק. ואם זה לא מספיק, המשחק שווק ע''י אחת החברות הכי חשובות בתחום.
גם משחקים קטנים בהרבה, כמו Tiny Wings, מגיעים ממפתחים עם רקע תכנותי חזק מאוד, וזמן הפיתוח שלהם עצום: במקרה הזה לקח למפתח 7 חודשים לפתח את המשחק - וגם זה עם מנוע מוכן מראש.
בפועל, יש סטטיסטיקות מדויקות שנקל למצוא גם בחיפוש בגוגל שאומרות בצורה ברורה ושאינה משתמעת לשתי פנים: מי שאינו מתכנת, לא מרוויח כסף מפיתוח משחקים. למעשה, הוא לא מרוויח יותר מכל מעצב גרפי אחר, וזה עוד בארה''ב. אפשר רק לדמיין איך יתייחסו אליו בארץ.
אגב, גם מפתח-מתכנת עצמאי מרוויח רק חצי ממה שמשלמים למפתח מתחיל בחברות המשחקים הגדולות. אז, לסיכום: Just Don't Do it...