יש משהו אירוני במותו של ג'ובס.
מי שלא יודע, ג'ובס היה צמחוני אדוק. הוא קרא לחברה שלו ''מקינטוש'' על שמו של זן של תפוח בשם זה.
עם כל האדיקות הזאת בצמחונות, הוא קיבל סרטן לבלב.
הוא אמנם קיבל את הטיפולים הטובים ביותר, ואף השתלת לבלב, אך מת צעיר למרות הכל.
אפל מלמדת אותנו עוד שיעור בשיווק מבריק. הפכו את מותו העצוב של מנהל בחברה, ארוע פרטי בהחלט, לתרגיל שיווקי המביא להם שעות שידור ומיליוני כתבות בעיתונות בחינם אין כסף, ועוד רוכבים על גלי הסימפטיה. לא אופתע אם יוציאו בקרוב לשוק גרסת 'זיכרון' של IPhone המוקדשת לזיכרו של ג'ובס (ועולה 100 דולר יותר מהרגיל). את התרגיל הזה עוד ילמדו בבתי ספר למנהל עסקים עוד כמה שנים.
אם כל העצב שאני רוחה למשפחתו של ג'ובס, זה לא מכובד. אך בעסקים, כמו בעסקים, רק השורה בתחתונה קובעת.