שניר, 15/11/11 12:23
זאב, 14/11/11 10:23
Wow, so much jealousy in the responses. You don't deserve innovators
Erik Stern, 14/11/11 02:38
רז, 13/11/11 15:42
משקיען, 13/11/11 15:37
תגידו מה שתגידו אבל באיש עושה יש מאין ומביא הרבה כבוד
הומר סימפסון, 13/11/11 14:14
חחחחח.... איך אגסי גייס את הכסף? אגרות חוב?
י, 13/11/11 13:48
אגסי הוכיח שגם הוא יודע לשדוד את הנהג הישראלי
אוליבר טוויסט, 13/11/11 13:33
קשקוש - וממה מייצרים חשמל? מנפט!!
ירון זהבי, 13/11/11 12:56
גל, 13/11/11 12:48
ירון, 13/11/11 12:46
שואל, 13/11/11 16:06
חבילות הרכישה והשירות של הרכב החמלי מזירות את תחילת שווק הסלולר
סמי, 13/11/11 12:42
למה נדמה לי שמתחריו של אגסי כותבים תגובות בוטות???
יאיר, 13/11/11 12:35
חחח, הצליחו להאכיל גם את הבנקים בגרוטאה הזאת.....
אורן, 13/11/11 12:20
מבין קצת בתעשייה, 13/11/11 11:58
אם בטר פלייס לא מחפשת להיות מונופול, למה היא מתנגדת לטעינה בבית??????? (ל''ת)
אזרח מודאג!, 13/11/11 10:57
השדה המגנטי EMF עוד יסרטן את הנוסעים
איציק, 13/11/11 10:54
שי אגסי הוא ללא ספק איש מכירות מוכשר
תירס חם, 13/11/11 10:53
ועדיין המכוניות שלך נמכרות ב-120 אלף שקל
מתן, 13/11/11 10:30
מה אפשר לעשות עם רכב שלא ניתן לנסוע איתו בכביש 6?
יאיר, 13/11/11 10:14
דוד, 13/11/11 12:38
רוב? וואלה. מה עם דלק לרכבים? האם ''הרוב'' מיוצר מנפט? מה אתה אומר?
חומר, 13/11/11 11:23
מה הקשר העסקי בין מעריב לשי אגסי ?
די כבר עם אגסי, 13/11/11 09:50
שי לוגסי, את המכונית החשמלית שלי אטעין מהבית, לא צריך מתווך חשמל
קרח לאסקימוסים, 13/11/11 09:47
מה הגאווה בליצור קרטל של בטריות להחלפה, תאפשרו הטענה ביתית.
שמו אל, 13/11/11 09:44
התשתית החשמלית אינה אקולוגית כלל! צריכת חשמל = תחנות כח
רותם כהן, 13/11/11 09:41
תחנות הכוח הרבה יותר יעילות מבחינה אנרגטית ממנועי המכוניות
ויותר ירוקות, 13/11/11 12:16
הרחקת הזיהום מהמרכזים המאוכלסים
נדב, צוללת צהובה , 13/11/11 14:23