הרכבת, למרות מחירי נסיעה יקרים, היא עדיין כלי חשוב בכלכלת ישראל.
אם הייתה נוחה ונגישה יותר, רבים היו מעדיפים לנסוע ברכבת ולא ברכבם.
פחות בזבוז בדלק, פחות עומס על הכבישים.
לא לתת לחבורת הביריונים הזאת לפגוע במאות אלפי אזרחים.
הפנים לאירופה ולא למדינות העולם השלישי.
זהו הפרצוף המכוער של המדינה,מעבר לכל פרסומי הבל על ''כלכלה נכונה'',''מדינה מתפתחת''ושאר ירקות. הארגון הזה הינו גרורה של גידול סרטני ארור,בדומה לחברת החשמל,המנגנון הממשלתי השערורייתי,בית הנשיא המיותר,האורווה בבנק ישראל,הנמלים-שהפכו לאסון האמיתי של אזרחי המדינה.יש להילחם בגרורות אלה שהפכו אותנו לבני ערובה,ולהפסיק את הבזבזנות של המיליארדים.אם אזרחי המדינה לא יתעוררו-נמשיך להיות עבדים ושפוטים של הבריונים הללו. במדינה מתוקנת היו מוציאים עבריינים כאלה-להורג. אולי זה הפתרון. אולם זה לא יבוא מממשלת האמנזיה הממאירה של נתניהו וכנופיתו-שמוליכים אותנו שולל בבזבזנות ובמסחטת המיסים המופעלת כנגדנו. המס על הדלק הינו תרמית וגנבה שנועדה לממן את הגידול הסרטני הזה. כמו יוון. קחו אחריות.
עם כל הכבוד לבית המשפט:
אם הנהגים עוד לא סיימו את ההכשרה לנהוג בקטרים ההחדשים,זה מוזר שהטענה לפררורטיבה של ההנהלה לקבוע במה ינהגו קובעת.
ואם ההנהלה תדרוש לזרוק נוסעים מהרכבת-כי הרי ההנהלה קובעת מה לעשות-יצטרכו לעשות זאת ?