• 56.

    אולי שנה הבא

    גדי, 26/02/12 15:26

    הפלואנס הזו אצלי

  • 55.

    זה שינוי משמעותי

    עידן, 22/02/12 14:26

    את העדפתי את רכב הקונספט של רנו דזיר

  • 54.

    אישית

    רונן, 21/02/12 15:56

    לא הייתי רוצה להיות בכזה קשר הדוק עם אגסי ומשפחת עופר. חבל שהם קשורים למיזם כי הייתי רוצה איזה רכב חשמלי כמו הפלואנס

  • 53.

    פטנטים מגניבים יש בפלואנס

    עידן, 20/02/12 17:38

    אולי בעתיד גם לי יהיה אחד

  • 52.

    אהבתי את זה

    ל.ת, 20/02/12 13:41

    שהרכב לא צורך דלק, אני מתרשם לטובה מהרכב

  • 51.

    האוסקר הזה...

    איתן, 20/02/12 10:19

    אחלה קטע

  • 50.

    לא הייתי מתנגד לסיבוב על הפלואנס (ל''ת)

    שי, 19/02/12 18:36

  • 49.

    אני עדיין

    ליאור, 19/02/12 15:06

    הייתי רוצה לנהוג ברכב חשמלי

  • 48.

    בתור מי שהתנסה ברכב באולם שלהם בגלילות אני חייב לומר

    תמיר, 19/02/12 13:51

    שמדובר בחווייה מטורפת. רק מהרגע שמתניעים ואין רעש אתה כבר מבין את גודל הסיפור. בעיות היו גם כשהמציאו את הנורה ותראו היום איפה אנחנו. אני מציע להיות סבלניים ובעיקר לזרום :)

    • מנוע ללא רעש - מאגניב. וחוץ מזה?

      דורית, 19/02/12 22:59

      תקרא את הכתבה ותבין שזה לא הרכב שהיית רוצה לקנות או לקבל כרכב ליסינג.

  • 47.

    מלמד לא שמענו ממך בחיים מילה טובה על בטר פלייס

    עוז, 19/02/12 11:37

    גם אחרי 4 שנים שיש תוצאות אתה תקטר שלך זה לא טוב

    • ציפית שיהלל רק בגלל שהרעיון ישראלי?

      דניאל, 19/02/12 23:03

      כנראה שהרכב ח*א וזו המסקנה של גיל מלמד, אם כי הוא משתמש במילים עדינות.

      אם אתה רוצה לקנות למרות שכל כתבי הרכב מחזיקים בעמדה דומה - תקנה.

      • ממש לא רק בגלל שהרעיון ישראלי

        בועז, 20/02/12 10:57

        בגלל שמשהו נותן פיתרון לבעיה שיש עם הדלק

  • 46.

    הכי קל להשמיץ

    לא קופץ בראש, 19/02/12 10:56

    אני מציע קודם לנסות את הרכב

  • 45.

    הבעיה לא בטווח נסיעה אלא בגישה של הישראלים

    כחול לבן, 19/02/12 10:48

    לא רוצים לתת צאנס למיזם חדש...אנחנו צריכים עוד מיזמים כאלה כחול לבן

  • 44.

    אפשר לחשוב שכרגע לא צריך לתדלק רכב

    רוני, 19/02/12 10:45

    והוא נוסע על אוויר...בקרוב יהיו מספיק תחנות וכל אחד יסע איזה מרחק שהוא רוצה

  • 43.

    לדעתי

    אמיגו, 19/02/12 10:14

    הדיבורים על טווח נסיעה קצר דיי מגוחכים. זה לא כאילו שרובנו עושה תל אביב-חיפה או קופץ לאילת כל יום ומעטים מאיתנו גם מתעקשים לסגור סקאלה בנסיעה (ואז מתפלאים איך הגענו לנהיגה מונעת במקרה הטוב או לבית חולים במקרה הרע). טווח הנסיעה בסופו של יום הוא סביר בהחלט.

  • 42.

    אולי הפרויקט עוד לא סיים להוכיח את עצמו

    מאמין, 19/02/12 09:56

    אבל לדעתי הרנו תוכיח את עצמה תוך זמן קצר

  • 41.

    ואוו כמה טוקבקיסטים מטעם חברות הדלק

    אילן צפון, 19/02/12 08:13

    אבל....
    הם צודקים.
    טווח הנסיעה, בדיחה
    מחיר הרכב, בדיחה
    טעינת הרכב רק בתחנות עושקות, בדיחה

    בכל זאת יש לי מילה טובה להגיד על שי אגסי: הוא היה הראשון.

    בעקבותיו יבואו כאלה שיתקנו את הפגמים, ויעזרו לנו לנשום אויר נקי יותר

    • אתה יודע מה הבעיה?

      עטר, 19/02/12 10:24

      ששלושת הטענות האלה נכונות באותה עוד יותר גם על רכבי בנזין. מה ההבדל בין טווח נסיעה לבין מכוניות שזוללות דלק? מחיר רכב בנזין הוא דומה אם לא יקר יותר וזה דיי מצחיק לדבר על עושק תחנות טעינה שתחנות הדלק השונות מתאמות ומקפיצות מחירים בחסות המדינה כבר שנים. זה מה שבאמת מצחיק כאן, גוערים בבטר פלייס שלכל הפחות מנסה לפתוח את השוק לעוד מתחרים בזמן שהרכבים שהם מחזיקים הם בעלי בעיות הרבה יותר גרועות.

  • 40.

    trash,,net,,,neto,,no-thanks

    abbass, 19/02/12 03:04

    if this is the future dream better no dream

  • 39.

    עוד מעט תגיע השברולט וולט ובטר פלייס יפשטו רגל (ל''ת)

    מספיק לי סלקום אחד, 19/02/12 00:52

    • נה, הייברידי זאת השקעה לטווח קצר

      רוקוקו, 19/02/12 09:58

      עדיף כבר רכב חשמלי מלא (לא אכפת לי מאיזה סוג) מחצי ככה חצי ככה. זה כמו ההבדל בין מזרן מעבר ומזרן נוער - למה ללכת הייברידי שגם ככה החשמלי הוא השלב הבא שלו?

  • 38.

    It's Better to STAY IN Place (ל''ת)

    In that case, 18/02/12 18:34

  • 37.

    כל האפסים,בעוד שנתיים יהיו הראשונים לרכוש את המכונית כשליטר דלק יעלה

    שי, 18/02/12 18:10

    15 ש''ח או אולי 22 ש''ח...

    • ומה אתה חושב, בטר פלייס לא יעלו את המחיר?

      דין, 18/02/12 21:32

      בטר פלייס לא מתמחרת את החבילה לפי עלות החשמל, אלא לפי כמה היא חושבת שתוכל לקבל, אז כל עלייה במחיר הבנזין תתבטא גם במחיר החבילה שתרכוש כשייגמר החוזה.

      וכבר במחירים הנוכחיים - תעשה חישוב ותראה שהעיסקה שמציעים לך לא משתלמת.

      • אני קראתי שאפשר לחסוך לעומת הדלק

        דוד, 19/02/12 17:04

        בסביבות ה20% בטר פלייס יודעת שאם היא תתמחר לא הגיוני אנשים לא יקנו...

    • אין שכל אין דאגות, אה ?

      אלישיב, 19/02/12 00:23

      וכשהדלק יעלה 22 ש''ח, ממה בדיוק תייצר בטר-פלייס את החשמל שהיא תספק לך ?

      פשששששששששש ... אלכימאי נהיית לנו. מייצר חשמל מאוויר, בחינם, בלי קשר למחיר הנפט והדלק. וואלה, יופי ...

  • 36.

    איפה נעלמו ההבטחות למכונית ששומרת על הסביבה?

    אבי, 18/02/12 18:05

    הבטיחו שהמכונית הזו תהיה ''ירוקה''. אפילו הנשיא פרס אכל את הלוקש הזה ורץ לשכנע את כל העולם בחזון הירוק של בטר פלייס.
    נעשו חישובים שמראים שהמכונית הזו פולטת גזי חממה בכמות דומה לזו שנפלטת ממכונית בנזין. אז חוץ מהחלפת דלק מסוג אחד (בנזין) בדלק מסוג אחר (חשמל שמיוצר מפחם, גז, סולר ומזוט), איפה מימוש ההבטחה מכונית ''ירוקה''?

    אולי עדיף שהממשלה, במקום לתמוך במוצרים ''פסאודו-ירוקים'', תשקיע בתחבורה ירוקה אמיתית?

    • יעלה לך בדיוק כמו עלות הדלק. האוצר לא יסכים להפסיד כסף ממיסים.

      משחק סכום אפס, 18/02/12 20:17

      כמו עם הדיזל, ברגע שהיתה תנועה משמעותית לכיוונו, אוטומטית הורידו הנחות והעלו מיסיםץ
      כך יהיה עם כל תחליף לדלק.

      הם מחשבים עלות דלק חודשית וזה בערך מה שתשלם לחבילת טעינה, עם הטבת כמות לחבילה גדולה יותר או תשלום שנתי.

      האוצר אדיש כמעט לחלותין לדרך בה אתה בוחר לשלם על הנסיעה שלך ברכב. מקסימום יתנו תקופה קצרה אחוזים בודדים כדי לעודד אג'נדה ''ירוקה''. הרי אצלנו מפיקים חשמל בשיטות לא ממש ''ירוקות''.

  • 35.

    this is Shai Agassi's best

    what can you expect?, 18/02/12 17:19

    He can talk the talk...but not walk the walk

  • 34.

    הדיון צריך להיות האם זה חזון ''ירוק'' או מסווה למונופול חשמל לנסיעה? (ל''ת)

    ''ירוק'' של סביבה או כסף?, 18/02/12 15:29

    • אין איסור לטעינה מכל עמדה אחרת שתקום

      עדיקי, 19/02/12 10:39

      ואין מן הסתם חיוב לקנות את הרכב. משמע הדיבורים על ''מונופול'' לא ממש קשורים למציאות ונשמעים יותר כמו יללות של מתחרים שנרדמו בשמירה.

  • 33.

    בכמה ק''מ מתקצר הטווח לכל דקת עמידה בפקק עם מזגן? (ל''ת)

    שאלה חשובה, 18/02/12 14:10

    • לפי הכתבה - בלי מזגן 94.4 ק''מ

      דין, 18/02/12 21:34

      עם מזגן 74?

  • 32.

    ואף מילה על מונופול (ל''ת)

    Bקרבי, 18/02/12 13:59

  • 31.

    יש לי רעיון

    רעיון מצויין, 18/02/12 12:17

    מכונית שתיסע על מוטות דלק גרעיני. יש צוללת גרעינית שצוללת כבר 20 שנה בלי צורך לתדלק.

  • 30.

    חבל מאוד שזה מה שיצא מהמיזם הזה

    חיים א, 18/02/12 12:11

    בטר פלייס קיבלו את כל התנאים מהמדינה - 10% מס . לא משלמים מס מיוחד על החשמל שגם כך חברת החשמל במגבלות הייצור שלה והגז הטבעי עוד לא נראה באופק

    הפתרונות שהם בחרו הכי לא יצרתיים שיש

    מכונית כבדה ולא נוחה וחסכונית
    טווח נסיעה מגוחך
    אין מכוניות יותר חסכוניות לבחירה
    מעקב מתמיד אחרי הנסיעה של הלקוח
    לא ברור לאן נעלם תא המטען כאשר אין מנוע בכלל בתא הקדמי?

    מחיר שערורייתי לאזרח הפשוט שרוצה להיות קצת ציוני
    חבירה רק לטייקונים שיקנו חבילות מוזלות מאוד לעובדים הפראיירים שלהם שלא תהיה להם ברירה איזה רכב לקחת כי זה מה שדחפו להם

    חבל מאוד
    חיים

  • 29.

    כל זמן שצריך להטעין כל 100 ק''מ

    כשלון ידוע מראש, 18/02/12 11:42

    ולנסוע בחרדה כה גדולה אם נשאר לי מספיק חשמל או לא ,אין לזה שום סיכוי.
    ואם כבר,היו צריכים לעשות את הנסיעת בכורה לא עכשיו אלא באוגוסט...נראה כמה ק''מ תעשו כשתיתקעו בפקק באיילון לשעה שלמה עם מזגן עובד...בחיים לא תצליחו לצאת מהפקק בכלל..פשוט תיתקעו שם יום שלם,ונראה אז כמה יעיל יהיה המרכז שירות שישלח גרר...חבל על הזמן....

    • שכחת שבחורף צריך חימום? גם זה על חשבון המצברים! (ל''ת)

      כישלון בחורף גם כן, 18/02/12 12:56

  • 28.

    אוי הקנאה , קם משהוא ומנסה לעשות משהוא , ורק לקטול אתם יודעים

    רן, 18/02/12 11:36

    כל הטוקבקסטים הקוטלים , אתם עשיתם משהוא בחיים שלכם שמתקרב לזה ?
    הצעתם רעיון יותר טוב למכונית לא מזהמת .
    פשוט חבורה של אנשים רעים.
    בהצלחה לבטר פלייס ונקווה שהמחירים ירדו

    • רן, ממה אתה מתלהב?

      יצחק, 18/02/12 12:55

      בטח, מכונית חשמלית במקום בנזין או דיזל - מצוין. אבל הרי לא על זה מדובר, אלא על המחיר שאנחנו נדרשים לשלם, מה שאתה בעצמך מציין: ''...ונקווה שהמחירים ירדו''. הרי במחירים של ''בטר פלייס'' כל העסק לא כדאי!

    • שי אגסי הוא איש טוב, צדיק, קדוש, איש חזון, משיח

      אפי קורס, 18/02/12 12:57

      התגובות של אנשי בטר פלייס ותומכיה העוורים הן כמו רפלקס מותנה- כל ביקורת לגיטימית זוכה לתגובות מהסוג של - קנאה, אנשים רעים, טוקבקיסטים בשכר של חברות הדלק, הממשלה אשמה, הרגולטור אשם, הכביש אשם.

      בינתיים בטר פלייס קיבלה מאגר של כתבות אוהדות, מס נמוך מאד על רכב חשמלי, תמיכה של הנשיא, שרים, חברי כנסת- והשקעות של משקיעים תמימים. אלא מה- הקונספט שגוי, ומה לעשות, שי אגסי פיתח קונספט שגוי שצפוי להיכשל.

    • לרן, בוא לא נתבלבל - המכונית הזו מזהמת

      דין, 18/02/12 21:37

      את החשמל מייצרים איפשהו? נניח ברידינג, חדרה ואשקלון? בשביל זה שורפים פחם? גז? מזוט? סולר?

      אלה לא מזהמים?

      אל תיתן שיוליכו אותך שולל.

  • 27.

    בואו נמנה את הכשלונות אחד לאחד:

    איציק, 18/02/12 10:05

    1) מחיר מופרז למכונית בלי ''מיכל דלק'' (המצבר לא שייך לקונה הרכב אלא ל''בטר פלייס'')
    2) טווח נסיעה מוגבל מאד - כנראה בסביבות 100 ק''מ.
    3) בחירה במכונית גדולה יחסית: טווח נסיעה של 100 ק''מ = מכונית עירונית. יש מכוניות קטנות וקלות בהרבה שמתאימות לנסיעות קצרות בעיר, וה''ביצועים'' שלהן בכלל לא מעניינים.
    4) שיטת תשלום שטובה רק למשרד האוצר ולבעלי ''בטר פלייס'' (אלה הבינו שלא כדאי להם להסתבך עם האוצר אם השימוש בחשמל יהיה זול והאוצר יפסיד מסי בלו ומע''מ על הדלק.
    בקיצור, מי שרותה לנסוע על חשמל בפלואנס - שיהיה לו לבריאות. היתר - שיבחרו את הרכב שהכי מתאים להם.

  • 26.

    35000 קילומטר בשנה ב1850 שקל לחודש

    ירון, 18/02/12 08:44

    זו החבילה שלהם מהאתר...ממה שזכור לי
    זה יוצא לפי רכב שנוסע 1 ל12 ובמחיר של 7.4 שקל לליטר כ21500 שקל בשנה
    ולפי החבילה שלהם זה יוצא כמעט אותו דבר.
    איפה בדיוק החיסכון פה?
    ושנית ישנם המון רכבים כמו ההיברידיות שנסעות 1 ל18 וזה חסכוני באמת.
    אני חסיד גדול של בטר פלייס באמת.אבל אנשים לא עושים מהפכות עם הצעות כאילו.
    אתם צריכים להיות אטרקטיביים.

    • נכון מאד. לעניין. (ל''ת)

      מאיר שרמן, 18/02/12 21:13

  • 25.

    זוכרים את המנורה של מרידור שהאירה את כל רמת גן ???

    רונן, 18/02/12 07:43

    הפלופ הזה עוד ירשם בדברי הימים, ואת זה יודעים גם במשפחת עופר.
    מה שעניין את משפחת עופר זה מונופול הטעינה שמיודעינו השר לנדאו (שהגן גם על מונופול הגז של תשובה) הביא להם.
    הפלואנס יהפכו לגרוטאות מהר מאד ואנחו (וקופות הגמל שלנו) נשאר תקועים עם משפחת עופר ומונופול הטעינה שגובה מאיתנו פי ארבע מעלות החשמל.
    הבנתם את זה, פרירים רק מתחלפים ומשפחת עופר ממשיכה לחגוג...... מעניין היכן יעבוד השר לנדאו בעוד 5 שנים אצל תשובה או אצל האחים עופר ?

  • 24.

    פנייה ליועצי ההשקעות שמנהלים לנו את הפנסיה וקופ''ג

    שפן ניסויים בעל כורחו, 18/02/12 07:14

    יועצי השקעות יקרים. קיראו את הכתבה הזו ועוד מבחני רכב שבוצעו לאחרונה לרנו פלואנס. תראו שטווח הנסיעה הוא פחות מ- 100 ק''מ ואם יופעל מזגן אז הטווח ירד ל-80 כך שאפילו תחנות ההחלפה לא יעזרו. ראו את המחיר השערורייתי לרכב נחות בכל קנה מידה למרות הטבת המס המפליגה. חישבו בעצמכם אם אתם הייתם מוכנים לסוע ברכב כזה וגם להיות מפוקחים בכל רגע על ידי האח הגדול אוסקר, כאילו שהפיקוח הסלולרי לא מספיק דיו - ותגיעו למסקנה חד משמעית - בטר פלייס היא מיזם שצפוי לפשוט רגל. אל תתפתו להשקיע את כספי הפנסיות , קופות הגמל וקרנות ההשתלמות שלנו במיזם הזה, וגם מהחברה לישראל המושקעת במיזם יש לדרוש הסברים- כי כרגע עם ישראל שותף דרך החברה לישראל בהזרמת סכומי העתק למיזם הזה שאין לו שום סיכוי להצליח. שי אגסי הוא איש מוכשר מאד. מוכשר בהצגת תמונה ורודה ואופטימית באופן מופרז למשהו חסר סיכוי, בלי להניד עפעף.

  • 23.

    עוד כתב רכב שלא אוהב את הפלואנס החשמלית

    מיכאל, 17/02/12 22:26

    כל הביקורות שקראתי עד עכשיו היו פושרות עד שליליות.

  • 22.

    זבל יקר! (ל''ת)

    אין מסים , אז למה המחיר הגבוה!!!, 17/02/12 20:51

  • 21.

    חתבורה עתידנית

    רונה, 17/02/12 19:49

    ואם כבר אז כבר....

    אם מקימים מסלול קומה מעלה אז אפשר לשלב על אותו מסלול צרכים אחרים. כמו תעלות ביוב. כמו תעלות הובלות מי גשמים, שלג.

    ל''רכבת ישראל'' אפשר לקרוא: ''טיוב ישראל''. ושם אין הבדל בין תחבורה עירונית לבין עירונית.

    אבל קודם כל צריך להרוס את הקומות הראשונות בכל בניין. 5 קומות לפחות בכל בניין. להשלים למעלה עד 50 קומות.

    אחר כך לחבר בין קבוצות בניינים דרך ''טיוב'' דו סיטרי. בין בניינים מחברים במדרגות עולות - יורדות.

    כל עיר בפנים הארץ - להרוס עד היסוד (עם הביוב מתחת לפני הקרקע).

    אם לא רוצים לחיות במדבר אז לחבר בין כל ערי החוף. למרות שהרבה הרבה יותר פשוט לעייר את כל המדבריות. ולהרוס את מה שהיה.

    דרך אגב, לא שמעתי רעידות אדמה הרסניות במדבריות. מעניין.

  • 20.

    עם הכל ואחרי הכל...

    רונה, 17/02/12 19:40

    אני עדיין רואה את התחבורה בעידן הפוסט מהפכת דצמבר (2008) כתחבורה ציבורית ולא פרטית.

    יש ויהיה מחסור בחומר, בכוחות עבודה, וההתלהבות מהרכבות לא תשכך כי זה באמת נוח להגיע לעבודה ללא נהיגה או ללא בעיות חניה. צריך לרשת יותר את הרכבת ולהעבירה קומה אחת מעלה. איך?

    עם מחשבה. כי בראש גדול התחבורה העתידנית תתבסס על ראיה פיזית ופיזיקלית של השטח. כל מה שעולה - גם יורד. לכן למה צריך בכלל כבישים חד סטריים? למה להכנס לנקודה אחת ולצאת מאחרת? לא פשוט לחזור באותה דרך בה הלכת?

  • 19.

    רק חבל שהכותב מתחנף מדי לטעמי כמובן

    juni, 17/02/12 19:33

    אין מה לעשות ,רכב שלא מאפשר נסיעה מלאה בלי לחשוב איפה לתדלק \\ לחשמל בכל 30 דקות נסיעה לא יעמוד בדרישות הישראלי המצוי, אולי כאשר מכוניות אלו יציעו סוללה משופרת (ראו בענין את טסלה) יש מצב שאפשר למכור בישראל זמן חשמל לנסיעה כנאמר בכתבה

  • 18.

    נקודה למחשבה...

    רונה, 17/02/12 19:27

    אני מתכוונת לכך שבין הפלסתיק לברזל כחומר ממנו מייצרים מכוניות יש בוודאי עוד חומרים. חומרים שקל יותר להזיז מברזל.

    רק לא עץ וזכוכית. זה ממילא הולך ומתכלה.

  • 17.

    נקודה למחשבה...

    רונה, 17/02/12 19:25

    אפרופו ההבדל הקטן בין הפאן המכאני ברכב לפאן החשמלי....

    אם מייצרים רכב מברזל אז המנוע - ברזל.

    אם מייצרים רכב מפלסתיק אז המנוע - פלסטיק - ויותר קל להזיז (מהר יותר להזיז) עם חשמל. לא כן?

    אם יש הבדל ברור ונראה לעין בין מכונית חשמלית למכונית רגילה אז אולי יש על מה לדבר בעירבוביה בין לבין.

    אם כי במקרה של תאונות - ספק אם יבטחו את החשמלית.

  • 16.

    נקודה למחשבה.... (ל''ת)

    רונה, 17/02/12 19:21

  • 15.

    אגסי מציע מודל עסקי של כבל מאריך פלוס כרטיס אשראי. לא מבין מה מיוחד (ל''ת)

    במודל הזה? מה הקטע? החלפת בטריה? (רק לפלואנס?) מה?, 17/02/12 19:21

  • 14.

    אז כמה רזרבה יש בסוללה?

    תומר, 17/02/12 18:47

    אז מה הקיבולת המלאה של הסוללה? האם 22 קוט''ש, 23 או 24, מספרים שפורסמו בשלב זה או אחר.
    או שאולי מדובר ב 22 ומתוכם הרכב מרשה לנצל רק 20 אלא אם כן נציג שירות מוסיף לנו אקסטרה?
    לא ברור.
    האם הרזרבה הושארה כדי למנוע מאנשים להיתקע או כדי להאריך את חיי הסוללה ?

  • 13.

    לא כדאי

    יוסי, 17/02/12 18:42

    לפי מחיר המכונית ולפי התשלום החודשי הקבוע שעל פי קילומטראז ולפי נתוני החברה באתר שלהם כל רכב בנזין 1600 שנוסע יותר מ14 ק''מ לליטר חיסכוני יותר ומשתלם יותר מאשר פטר פלייס.ויש כיום מלא מכוניות שנוסעות 14 ק''מ לליטר לפחות.בנוסף למחיר המכונית.ובואו לא נשכח שבנסיעה משפחתית לאילת נצטרך להחליף סוללה שש פעמים לפחות,ואל תשכחו שלהפעיל מזגן שזה בגדר חובה בארץ טווח הנסיעה יתקצר לחצי.לסיכום זה ממש לא משתלם

  • 12.

    לרנו אין חוסן כלכלי,החברות החזקות ירסקו אותה. (ל''ת)

    ח, 17/02/12 18:41

  • 11.

    אם בטר פלייס רוצה להוציא מכוניות מאולם התצוגה ... (ל''ת)

    המחיר ..., 17/02/12 18:24

  • 10.

    אהבתי את הסייפא: אם אלפא זה אוטו לאנשים חיים, פלואנס

    בהחלט מיועדת למתים., 17/02/12 17:44

    כאלה שהטייקון שמחזיק בארגון שלהם חותם קומבינה על הראש של העובדים בליסינג, או זקנים עבשים שבאמת-צריכים להגיע מנקודה לנקודה, גם אם זה יתבצע על גבי דיליג'נס...

  • 9.

    לעם היושב בציון מגיע משהו יותר טוב (ל''ת)

    מזארטי, 17/02/12 16:19

  • 8.

    Way too much tax payer assistance for this

    Amir, 17/02/12 16:17

    If ''Better Place'' had to do this on their won the price per car would be totally crazy; this way we all pay for every car, if we buy one or not.

    Sad example of crony-capitalism

    • That's not Capitalism

      Tal, 18/02/12 01:13

      .But the exact opposite
      Government intervention is a sign of Socialism, not Capitalism.

  • 7.

    חבל על הזמן

    לא ידוע-נהג ניסוי, 17/02/12 16:11

    כמי שהתקבל לעבודה שם כנהג ניסוי דעתי חבל על הזמן והכסף הרב רב שהושקע.
    על מנת שדברי יתקבלו באמינות אציין שהמבדקים נערכו בקבוץ רמת הכובש.

  • 6.

    צריך להיות אדיוט מוחלט כדי לקנות מכונית חשמלית מבטר פלייס, או בכלל.

    EXTRA-שמאל, 17/02/12 16:09

    ראשית ,חוסר היכולת לטעון את המכונית בבית על מנת שמדינת ישראל ובטר פלייס יוכלו לעשוק את האזרח ע''י מיסי חשמל עבור המדינה וקופון שמן עבור בטר פלייס. שנית למכוניות חשמליות כיום טווח נסיעה עלוב של פחות מ-100 ק''מ לטעינה כאשר בעשרת הקילומטרים האחרונים המכונית תקרטע, אין כיום טכנולוגיה שתאפשר לסוללה להעניק יותר וגם לא תהיה טכנולוגיה שכזאת בעשורים הבאים, במדינת ישראל בה לא ניתן לנסוע בקיץ ללא מזגן אין עתיד למכונית חשמלית לפחות בעשרים השנים הבאות, ולבסוף ישנה גם החוצפה של סוכני הרכב הנ''ל לגבות עבורו סכומים שערוריתיים.

    • אבל לא מספיק רווחית לבעלי ההון בעולם (ל''ת)

      זהו שיש טכנולוגיה זולה יותר ולא מזהמת בכלל, 18/02/12 06:29

  • 5.

    נשמע עצוב, מאוד עצוב.

    שלמה, 17/02/12 15:31

    לא רק שהקכב גרוע, יש בו גם מערכת שעוקבת אחר המיקום שלך כאילו שחסרים לנו דברים כאלה בחיים.

  • 4.

    בקיצור- בטר פלייס היא בלוף שיפשוט רגל עוד השנה

    אל מוהנדס מי-סקנדריה, 17/02/12 15:18

    הקונספט כולו הזוי ונעטף בעיגולי נתונים עד כדי הטעיה צרכנית. אם מפרסמים באתר האינטרנט של החברה שטווח הנסיעה 185 ק''מ, והטווח האמיתי בנסיעה בתנאי אמת הוא בדיוק חצי או פחות (לפי מבחנים נוספים שנערכו לפלואנס) אז משהו כאן לא הגון.

    מדובר ברכב ארוך מאד אבל עם תא מטען קומפקטי- כך שהמחיר היה צריך להיות כמו רכב קטן (60-90 אלף ש''ח לכל היותר) אבל מנסים למכור כאן רכב נחות קשות בהיבט טווח הנסיעה, אורך מוגזם ותא מטען קטן, במחיר של משפחתית יקרה ועם חבילת שימוש שעולה הרבה יותר ממחיר הדלק לרכב חדיש. המיזם בצורה זו וברמת התמחור הזו לא ישלים את שנת 2012, בעיקר לאחר הקיץ והפעלת המזגנים שיגמרו את המצבר אחרי 60-80 ק''מ.

  • 3.

    המבחן האמיתי רק בהמשך השנים. זו רק חשמלית גרסה ראשונה.

    פול, 17/02/12 13:35

    העתיד שייך לטכנולוגיה המצברים, להקטנת גוגל ומשכל הסוללות, הקטנת זמן הטעינה, והגדלת תווך הנסיעה. לחשוב על פיתוח המחשבים. התחלנו בבנינים ענקיים וממוזגים, בכרטיסים מחוררים ולאן הגענו? קצת סבלנות. יקח כמה שנים. העתיד לא אינסטנט כמו פודינג וניל.

  • 2.

    אם בטר פלייס תוריד מחירים באופן דרסטי אז יהיה ביקוש

    אסף, 17/02/12 12:59

    ואם לא תהיינה הורדת מחירים כל העסק יקרס מהר וחבל....
    המיזם הוא מדהים .

  • 1.

    שיצרפו טיפול פסיכולוגי כחלק מהחבילה (ל''ת)

    טל888, 17/02/12 12:00