רונן, 21/02/12 15:56
בתור מי שהתנסה ברכב באולם שלהם בגלילות אני חייב לומר
תמיר, 19/02/12 13:51
מנוע ללא רעש - מאגניב. וחוץ מזה?
דורית, 19/02/12 22:59
מלמד לא שמענו ממך בחיים מילה טובה על בטר פלייס
עוז, 19/02/12 11:37
ציפית שיהלל רק בגלל שהרעיון ישראלי?
דניאל, 19/02/12 23:03
הבעיה לא בטווח נסיעה אלא בגישה של הישראלים
כחול לבן, 19/02/12 10:48
אפשר לחשוב שכרגע לא צריך לתדלק רכב
רוני, 19/02/12 10:45
אמיגו, 19/02/12 10:14
אולי הפרויקט עוד לא סיים להוכיח את עצמו
מאמין, 19/02/12 09:56
ואוו כמה טוקבקיסטים מטעם חברות הדלק
אילן צפון, 19/02/12 08:13
עטר, 19/02/12 10:24
נה, הייברידי זאת השקעה לטווח קצר
רוקוקו, 19/02/12 09:58
כל האפסים,בעוד שנתיים יהיו הראשונים לרכוש את המכונית כשליטר דלק יעלה
שי, 18/02/12 18:10
ומה אתה חושב, בטר פלייס לא יעלו את המחיר?
דין, 18/02/12 21:32
אני קראתי שאפשר לחסוך לעומת הדלק
דוד, 19/02/12 17:04
אלישיב, 19/02/12 00:23
איפה נעלמו ההבטחות למכונית ששומרת על הסביבה?
אבי, 18/02/12 18:05
יעלה לך בדיוק כמו עלות הדלק. האוצר לא יסכים להפסיד כסף ממיסים.
משחק סכום אפס, 18/02/12 20:17
what can you expect?, 18/02/12 17:19
הדיון צריך להיות האם זה חזון ''ירוק'' או מסווה למונופול חשמל לנסיעה? (ל''ת)
''ירוק'' של סביבה או כסף?, 18/02/12 15:29
אין איסור לטעינה מכל עמדה אחרת שתקום
עדיקי, 19/02/12 10:39
רעיון מצויין, 18/02/12 12:17
חבל מאוד שזה מה שיצא מהמיזם הזה
חיים א, 18/02/12 12:11
כל זמן שצריך להטעין כל 100 ק''מ
כשלון ידוע מראש, 18/02/12 11:42
אוי הקנאה , קם משהוא ומנסה לעשות משהוא , ורק לקטול אתם יודעים
רן, 18/02/12 11:36
יצחק, 18/02/12 12:55
שי אגסי הוא איש טוב, צדיק, קדוש, איש חזון, משיח
אפי קורס, 18/02/12 12:57
לרן, בוא לא נתבלבל - המכונית הזו מזהמת
דין, 18/02/12 21:37
בואו נמנה את הכשלונות אחד לאחד:
איציק, 18/02/12 10:05
35000 קילומטר בשנה ב1850 שקל לחודש
ירון, 18/02/12 08:44
זוכרים את המנורה של מרידור שהאירה את כל רמת גן ???
רונן, 18/02/12 07:43
פנייה ליועצי ההשקעות שמנהלים לנו את הפנסיה וקופ''ג
שפן ניסויים בעל כורחו, 18/02/12 07:14
עוד כתב רכב שלא אוהב את הפלואנס החשמלית
מיכאל, 17/02/12 22:26
רונה, 17/02/12 19:49
רונה, 17/02/12 19:40
רק חבל שהכותב מתחנף מדי לטעמי כמובן
juni, 17/02/12 19:33
רונה, 17/02/12 19:27
רונה, 17/02/12 19:25
אגסי מציע מודל עסקי של כבל מאריך פלוס כרטיס אשראי. לא מבין מה מיוחד (ל''ת)
במודל הזה? מה הקטע? החלפת בטריה? (רק לפלואנס?) מה?, 17/02/12 19:21
תומר, 17/02/12 18:47
יוסי, 17/02/12 18:42
אהבתי את הסייפא: אם אלפא זה אוטו לאנשים חיים, פלואנס
בהחלט מיועדת למתים., 17/02/12 17:44
Way too much tax payer assistance for this
Amir, 17/02/12 16:17
Tal, 18/02/12 01:13
לא ידוע-נהג ניסוי, 17/02/12 16:11
צריך להיות אדיוט מוחלט כדי לקנות מכונית חשמלית מבטר פלייס, או בכלל.
EXTRA-שמאל, 17/02/12 16:09
אבל לא מספיק רווחית לבעלי ההון בעולם (ל''ת)
זהו שיש טכנולוגיה זולה יותר ולא מזהמת בכלל, 18/02/12 06:29
שלמה, 17/02/12 15:31
בקיצור- בטר פלייס היא בלוף שיפשוט רגל עוד השנה
אל מוהנדס מי-סקנדריה, 17/02/12 15:18
המבחן האמיתי רק בהמשך השנים. זו רק חשמלית גרסה ראשונה.
פול, 17/02/12 13:35
אם בטר פלייס תוריד מחירים באופן דרסטי אז יהיה ביקוש
אסף, 17/02/12 12:59