תרשו לי להטיל ספק בנכונות חברות תעופה בעולם לתחזק את מטוסיהם בסין,דווקא במכון ''אל על''.מה לעשות,החברה לא בדיוק בין הגדולות בעולם ולא פעילה במיוחד בסין יחסית לחברות תעופה אחרות המשרתות אזור זה בעולם.
אם כן, מה הרעיון,לפחות לעניות דעתי?
להחליף ישראלים זולים בסינים עוד יותר זולים.
נדמה לי שכבר היינו באופרה הזאת:ראה ערכים עובדי קבלן,מכרזי משרד החנוך למורים מחליפים ולתוספת כוחות הוראה ליום למודים ארוך,מלחים זרים בצי האוניות הישראלי,חבררת בומבארדיר בתחזוקת רכבת ישראל,וכולי וכולי.
אולי הסינים גם יתנדבו לשלם מס הכנסה ולשרת במילואים?