לי אין את האפליקציה ולכן אני לא יודע מה ההיבטים החברתיים שלה. אם אכן היא מציעה שיתוף, אז זה היה רק עניין של זמן עד שהיא הייתה הופכת לרשת חברתית בסלולארי וכן, מתכסחת עם פייסבוק.
למרות שאנשים גולשים לפייסבוק בעיקר מהמחשב, כמעט כל מי שיש לו סמארטפון מתחבר מדי פעם גם ממנו. על הנתח הזה מאיימת אינסטגרם ומשם הפוטנציאל לאיום גדול עוד יותר. אינסטגרם יכלה להגיד ''לא'' לצוקרברג ותוך שנה מעכשיו להעלות רשת חברתית משלה שמתחרה עם פייסבוק ומכל מקום נוגסת לה במכירות. זה היה עולה לפייסבוק יותר ממיליארד דולר, כל שנה.
מה שכן, למרות התלונות על הממשק המעצבן של פייסבוק, שני דברים הפכו אותה לרשת הגדולה בעולם: 1. העובדה שהתחילה ממקום עם כושר הפצה עצום-אונ' הרווארד. 2. הממשק המהפכני שלה שיש לו חומה, ולייק וכן הלאה ועיצובו טוב בהרבה מכל ממשק שלא כל רשת אחרת. ספק אם אינסטגרם הייתה יכולה להציע משהו טוב יותר או זהה בלי להפר פטנטים.
מכל מקום, זאת גם החלטה רווחית. פייסבוק תפתח לאינסטגרם אפליקציות ייעודיות לפייסבוק ותפיץ אותה בקרב קרוב ל900 מיליון המשתמשים שלה, מה שאינסטגרם לא יכלה לעשות לבד.