קודם כל, המחזור השנתי של פייסבוק הוא בערך 5 מיליארד דולר, מתוכם מיליארד דולר רווח נקי.
שנית, נכון שלפייסבוק לא באים כדי לקנות ובזה הם שונים מגוגל, אבל זה לא יוצר בעיה אמיתית. משום שהפרסום בפייסבוק הוא בשיטת פיי פר קליק (גם בגוגל) ואם בגוגל 1 מכל 2 מחפשים לוחץ על הקישור הממומן (במידה וחיפש מוצר לקניה, פחות מכך אם לא חיפש מוצר לקנות ועוד בעיה, לפעמים אנשים לוחצים על קישור ממומן בלי כוונת קניה-מה שקורה הרבה פחות בפייסבוק) אז בפייסבוק אחד מכל 100 או פחות מכך לוחץ על הפרסומת הממומנת אבל כאן כוונת הקניה לא פחות אמיתית. חשוב לציין שהמפרסם בשני המקרים משלם רק על לחיצות ולא משלם על הצגת הפרסומת בד''כ.
אם פייסבוק יצליח לאורך זמן, ימים יגידו. לצוקרברג זה לא משנה, הוא כבר מיליארדר ויישאר כזה גם אם הפייסבוק ייסגר. השפעת הפייסבוק על הכלכלה העולמית אגב, נאמדת לדעתי בין מאות מיליארדים לטריליוני דולרים בשנה (קח את האביב הערבי לדוגמא ותבין).