די התפלאתי על רוח הכתבה המתנשאת, הנראת כמו הפוך על הפוך.הכתבה לועגת ליכולת שטח במחיר סביר של יצרן איכותי כמו סובארו, אשר נבחר על ידי ''קונסיומר ריפורטס'' ליצרן הרכב הטוב בעולם לשנת 2012.
האם אין לעודד איכות לעומת ''כאילו''? המדינה שלנו סובלת מעודף רוח ופוזה לעומת איכות. ראה גשר המכביה, הפלקל , מבנה התאורה בטכס בעצמאות על הר הרצל.
ההנעה של כל ארבעת הגלגלים אינה חשובה רק בתנאי שלג ומדבר. כל אחד מאיתנו נקלע במפתיע למצב של קטע חול, הצפה, או חצץ על הכביש, או ירידה לשולי הכביש . ההנעה הכפולה של סובארו משפרת את סכויי הנהג באותו שבריר שניה לחצות את המכשול בשלום ללא תאונה.עבור תוספת הבטיחות הזאת אני מוכן לשלם ואני מדבר מנסיון בכבישי הגליל התלולים והנפתלים והלא תמיד תקינים..
באשר לאיכות החומרים, ברשותי סובארו אאוטבק משנת 1998 .לאחר כ- 14 שנים הכל בתא הנוסעים שלם ותקין, ללא סדקים, ללא פלסטיק מתפורר, כמו חדש. מעט יצרני רכב יכולים להתהדר ברמת חומרים כזאת. אגב,באילו מכשירים ושיטות נמדדת על ידי הכתב איכות החומרים?
האנשים שייקנו את הסובארו הזאת הם אנשים שמעריכים יכולת, בטיחות ואמינות במחיר סביר.