אם אני למשל משנה תוכנה למשהו יותר כבד אני לא יכול להשאיר את החומרה אותו דבר כי אז יהיה צוואר בקבוק.
בכלל כמה פעמים הייתי עם נציג שירות והשרת נפל,אז בסדר חלק עבדו עלי כי רצו לעשות הפסקה אבל עדיין אמינות השרתים זה חלק חשוב. המסקנה היא שעדיף אמין ומיושן על חדש ובעייתי.
זה פחות סקסי כי זה לא חדש ומגניב אבל עובד טוב.
כמו כן יש תאוות בצע של ההנהלה להרוויח עוד כמה שקלים ע''י הצעה ללקוח של כל מיני פריטים למכירה.
לכאורה רווח למעשה בזבוז זמן כי הזמן של הנציג מתבזבז,הזמן של הלקוח מתבזבז,ובסוף יוצא שהלקוחות דורשים יותר נציגי שירות וכל הרווח הולך לאיבוד בתוספת הפסד.