גם מעודדים אנורקסיה,
גם נמנעים מתביעות משפטיות בעניין הזה, כי הבנות שמראים בפרסומת הן לרוב במשקל הנכון לגילן (הבעיה היא שהפרסומת מיועדת לנשים שגילן פי 2, פי 3 ואף יותר מגיל הילדה, ועבורן להציג אידיאל יופי של ילדה בת 12 או של בחורה אנורקסית בת 20 זה היינו הך),
וגם יוצרים פרנסה עבור תעשיית ה''אנטי-אייג'ינג'' - כלומר אידיאל היופי הוא כבר לא רק רזון כמעט קיצוני, אלא גם להיראות כמו ילדה קטנה - ובשביל זה את כמובן צריכה את כל מוצרי ה''טיפוח'' שיש לתעשייה להציע לך... קני ותמרחי, קני ותמרחי.
אם לתעשיית הפרסום לא היו כל כך הרבה אינטרסנטים עשירים ברמות בלתי נתפסות, כבר מזמן היו פועלים בכל העולם להגביל מאוד את הפרסום, כדי למנוע פרסום מטעה, שיקרי ומזיק - כמו למשל לא לפרסם מוצר באמצעים שאינם ממין העניין שלו (פרסום רכב ע''י בחורה נאה), ולא לפרסם מוצרים שמיועדים לאוכלוסיה בגיל מסוים, בעזרת דוגמנים/דוגמניות בגיל שונה לגמרי (כמו כאן).