• 38.

    עזרה

    רונית, 01/11/10 17:31

    אני עוברת את הדברים שכתוב בכתבה
    האם יש משהו ,שיכול לעזור לי או ליעץ לי מה לעשות
    תודה מראש
    רונית

    IP: 77.127.228.252דווח על תגובה זו

  • 37.

    אשפוז בכפייה

    טניה זלנקו, 24/09/08 20:31

    זה ממש נורא שמאשפזים בכפייה.

    IP: 77.126.216.164דווח על תגובה זו

  • 36.

    בושה וחרפה לפסיכיאטריה המרעילה אנשים בישראל והופכת אותם לשברי כלי!! (ל''ת)

    קורבן לפסיכיאטר, 01/06/08 07:43


    IP: 77.126.188.197דווח על תגובה זו

  • 35.

    תראו לי פסיכאטר מזרחי אחד בארץ? כולם אשכנזים או רוסים

    בושה וחרפה, 01/06/08 07:39

    התשובה היא : כי למזרחי את הלב להרוס בני אדם כמו שיש לאשכנזי קר לצערי הרבה.

    IP: 77.126.188.197דווח על תגובה זו

  • 34.

    טוקבקיסטים הם עם של חולי נפש (ל''ת)

    יאיר, 30/05/08 19:44


    IP: 77.125.119.141דווח על תגובה זו

  • 33.

    לאידיוט/ית-32-יש לחקור את המוח הרקוב שלך בדחיפות! (ל''ת)

    נוירולוגים(ות), 08/03/06 01:07


    IP: 217.132.15.91דווח על תגובה זו

  • 32.

    עלובי נפש שכמוכם!

    כדגכדגכ, 07/03/06 20:21

    ישראלים טפשים ועלובים!

    IP: 84.2.210.107דווח על תגובה זו

    • ל-32-את/ה הכי עלוב/ה והכי טפש/ה כאן! (ל''ת)

      המגיבים(ות), 08/03/06 01:04


      IP: 217.132.15.91 דווח על תגובה זו

    • ''טפש'' ו''עלוב'' תקרא לעצמך! אידיוט! (ל''ת)

      הבזים לטימטומך, 08/03/06 01:05


      IP: 217.132.15.91 דווח על תגובה זו

  • 31.

    אישפוז בכפייה

    מכיר מקרוב, 05/03/06 07:43

    הילד זקוק לטיפול במסגרת ''רכה'' ןלא ''קשה''כפי שביקשה הרופאה שלו
    ולא עמד באף סעיף של חוק האישפוז בכפייה.
    מה שהפליאוהוא שאישפוז בצו נועד לצורך איבחון כי עדיין אין לו אבחנה.
    הצו ניתן למרות שעדיין לא מוצו כל האפשרויות האחרות.


    IP: 194.90.247.83דווח על תגובה זו

  • 30.

    אישפוז כפוי, הרבה יותר גרוע מדיקטטורה!!! (ל''ת)

    רופאים ושופטים, 03/03/06 11:36


    IP: 62.0.175.50דווח על תגובה זו

  • 29.

    נפלנו ביד קין!

    יוסי פרלשטיין, 03/03/06 09:06

    השקעתי את כוחותי בהקמת אמנות פיסול שמכלול הזוועות שספגתי בפרוזורים שלהם כל חיי הוא חוט שדרתה וזעקתה, בכך גם אבדתי את חסכונותי. כאנשים מן השורה אתם רק יכולים להקיף את קריאתי, לרצות לראות את מה שדמיון, השראה ורגישות שזכו להכרה כיצירה רצינית פעלה על בסיס מצפוני וראוי שתפעלו כדי שהיא תוצג, כדי ששירתי הכתובה-בעברית- תשמע. הכליאה היא השלב האחרון אחרי ביזוי, הלעגה והשפלה של שנים ואח''כ הם חולפים עלינו בצפצוף ארוך ומשאירים אותנו למרגלות חומת ממסד שרירותי, כוחני ואכזרי. יאמר העם הפשוט את דברו ויתאגד סביבי. היום אפילו לנקות כיתות בית ספר כדי להקל על מצבי לא מאפשרים לי. אני מוכן לכל עבודה אבל רחוק משפלות וקטנוניות אנושית של מי שעוד מתחנפים אליהם. עזרו לי!

    IP: 85.250.144.207דווח על תגובה זו

  • 28.

    ל-16 אתה צודק! מחקרים שנעשו בעבר וגם כיום

    תגובה, 03/03/06 00:20

    מסיקים כי ''רופאים בעלי הפרעות של
    ממש נוטים להתמחות בפסיכיאטריה''
    רובם דיווחו על שיעור רב יותר של חוסר תיפקוד משפחתי, התעללויות למיניהם ועוד...
    כניראה שפרויד צדק: מקצועות בריאות הנפש מושכים אנשים שסבלו בעצמם. השאלה אם הם עדיין סובלים? ולכן הם פגומים ופסולים מלטפל באחרים, גם אם הם בעלי כוונות טובות.

    IP: 85.250.172.129דווח על תגובה זו

    • לבטל את האישפוז בכפיה !!! (ל''ת)

      ארי, 03/03/06 04:56


      IP: 217.132.157.117 דווח על תגובה זו

  • 27.

    לכל שוחרי שוויון זכויות לפרט לצדק ולקיום בכבוד, כנסו....

    G, 02/03/06 23:05

    לאתר הבא: האמת אודות הפסיכיאטריה (בעיברית).http://www.drors.org./ps

    IP: 85.250.172.129דווח על תגובה זו

  • 26.

    דרושה ועדת חקירה לחקר האישפוז בכפייה במדינה המתימרת להיות דמוקרטית (ל''ת)

    עו''ד, 02/03/06 21:45


    IP: 89.138.57.9דווח על תגובה זו

  • 25.

    חשיבות אשפוז כפוי

    אחות, 02/03/06 21:44

    אשפוז כפוי מתבצע על פי חוות דעת של פסיכיאטר מומחה ביפני פסכאטר מחוזי וניתן לערער עליה בפני ועדה .מתוך ניסיון אישי המוני אנשים ומשפחות סובלות מהקושי היום בהוצאת הוראת אשפוז כפוי ,נוצר מצב שבו חולים חסרי שפוט ומסכנים שאינם מעונינם להתאשפז כי אינם מבינים את חומרת מצבם נותרים בביתם ,הם סובלים,משפחותיהם סובלת וזאת בשל הקושי האדיר שנוצר להוצאת הוראת אשפוז.

    IP: 192.115.66.26דווח על תגובה זו

    • לאחות-26-פסיכיאטור מחוזי אינו יודע כלום! ואחות אינה קובעת מי מומחה!

      נוירולוגית, 03/03/06 00:31

      ע''מ לאשפז אישפוז כפוי, יש צורך בחוות דעת של לפחות 3רופאים שאין תלות ביניהם+צו של בית המשפט! ובכלל הפסיכיאטריה איננה מדע!
      ואוי ואווי לפסיכיאטריה, שאחות כמוך(לא רופאה) מחליטה מיהו פסיכיאטור ''מומחה'' וה''מומחה'' הזה מחליט לכפות אישפוז, כלומר, יש לו סמכות להרוס חיים!

      IP: 89.138.120.206 דווח על תגובה זו

    • לאחות חסרת ההיגיון-26-לפסיכיטור המחוזי בד''כ אין מושג בפסיכיאטריה! (ל''ת)

      רופא נוירולוג, 03/03/06 00:40


      IP: 89.138.120.206 דווח על תגובה זו

    • לאחר שטיפת המוח שעברת

      שאלה, 03/03/06 01:37

      את נימצאת במוסד בכפיה, או מרצונך החופשי?
      הרקע המקצועי שלך לוטה בערפל... כבד.

      IP: 85.250.172.129 דווח על תגובה זו

    • אין ספק שמאחורי מקרים דומים מסתתר תעסוקתי

      FJ, 03/03/06 01:41

      אם לא ימצאו ''חולים'' לטפל בהם, רבים מן הפסיכיאטרים והעובדים לצידם, ימצאו עצמם מחוסרי עבודה לא?
      רק שכאן מדובר בדיני נפשות ואי-אפשר ליצור תעסוקה מאין על חשבון נפשות של אחרים...

      IP: 85.250.172.129 דווח על תגובה זו

    • ל-26-חסרת השכל-''חשיבות האישפוז הכפוי'' =הכותרת מטופשת ואינפנטילית! (ל''ת)

      סטודנטית לרפואה, 03/03/06 11:10


      IP: 62.0.175.50 דווח על תגובה זו

    • ל-26- חסרת השכל-''חשיבות האישפוז הכפוי''=כותרת מטופשת ואינפנטילית! (ל''ת)

      סטודנטית לרפואה, 03/03/06 11:14


      IP: 62.0.175.50 דווח על תגובה זו

    • יש חשיבות גדולה לאסור אישפוז כפוי ללא צו של בית מישפט (ל''ת)

      רופאים(ות), 03/03/06 11:17


      IP: 62.0.175.50 דווח על תגובה זו

    • הפסיכיאטורים המחוזיים בד''כ פקידים דבילים וחסרי ידע מיקצועי (ל''ת)

      חוקרי מוח, 03/03/06 11:21


      IP: 62.0.175.50 דווח על תגובה זו

  • 24.

    יש לכלוא פסיכיאטרים המאשפזים בכפייה ללא צו של בית המשפט! (ל''ת)

    שופטים(ות) וח''כ, 02/03/06 21:27


    IP: 89.138.57.9דווח על תגובה זו

  • 23.

    תסמונת טוראט

    משה, 02/03/06 19:37

    הבעיה בתסמונת זאת שהרבה אנשים לא מבינים בה.זה לא מספיק לקרוא עליה מהספרים אלא גם צריך לרכוש נסיון. הטיפול בתסמונת זו חייב להיות מלווה בשני דרכים. האחת הדרך החינוכית קרי ההתמודדות של הלוקה בטוראט עם מערך המורים והתלמידים והדרך השניה זו הדרך הרפואית שאנשים חייבים לפנות למרכזים הקיימים בארץ המתמחים בנושא. לשם קבלת ייעוץ לפנות לארגון אסטי ברענהה הקיים כבר 20 שנה.אסטי-ארגון סנדרום טוראט בישראל.

    אי הכרת תסמיני התסמונת יכול להביא לתוצאות אקוטיות אשר אינן ניתנות לריפוי.
    לפסכולוגים יש בעיה אחרת שהם מנסים ''לאנוס'' את האדם למסגרות אותם הם למדו בבתי ספר לרפואה אבל כל אדם יש לו אישיות מיוחדת וגם תסמיני התסמונת אינם דומים בין הלוקים השונים. לכל לוקה זה מופיע בצורה אחרת.

    IP: 85.250.189.147דווח על תגובה זו

  • 22.

    אישפוז הפסיכאטרים

    מימון, 02/03/06 19:28

    יש להוציא צו אישפוז מיידי בכפייה לכל הפסיכאטרים ובמיוחד לפסיכית גב'' מרינה שבטח את התעודה שלה היא קנתה בכסף ברוסיה. לכל ההורים אנא הזהרו מהפסיכיאטרית גב'' מרינה.
    מרינה למחלקה סגורה מייד.

    IP: 85.64.90.99דווח על תגובה זו

  • 21.

    אבא מיוחד

    א.ס, 02/03/06 19:06

    שירבו לנו אבות כמו האבא הזה. אני בטוח שהילד גאה באבא הזה ואני מאוד שמח לדעת שנמנע לפחות הפעם אישפוז שלא צריך להיות.

    IP: 85.250.92.199דווח על תגובה זו

  • 20.

    אישפוז בכפיה.

    שביק, 02/03/06 18:54

    ראשית מברכת על ביטול האישפוז.
    לדעתי אין לשלול בכל מקרה, באותה מידה שאין לאשר בכל מקרה.
    כל מקרה לגופו. אלא מה? צריך רופא מומחה אמתי ובצו בית משפט כאשר מסתמנת סכנה לעצמו או לסביבתו.

    IP: 85.250.103.105דווח על תגובה זו

  • 19.

    דרוש אשפוז בכפיה. של הרופאה.

    דנה, 02/03/06 18:43

    כנראה אין גבול לטמטום ולאכזריות של הממסד כשהוא מגלה שנכשל שוב ושוב במציאת תיקון לנזקים שגרמו ''טיפוליו'' הקודמים.

    IP: 85.65.35.4דווח על תגובה זו

  • 18.

    אבא מדהים!!!

    ניצה, 02/03/06 18:14

    כל הכבוד על המלחמה ברפואה הקונבנציונאלית, שמאמינה בניסויי קוקטיילים של סמים על ילדים במקום לפתור את הבעיה בדרך הארוכה והמסובכת שכוללת הרבה שעות טיפול והתמדה. (למען ההגינות ייאמר שלפעמים למטפלים הממלכתיים אין זמן/תקציב לכך).
    חוץ מזה, תסמונת טורט אינה מחלה פסיכיאטרית, היא מצב שיכול להעזר בתרופות, וגם לא תמיד. דווקא שליטה עצמית בתנאי העצמת הבטחון העצמי של נושא התסמונת עוזרת ברוב המקרים ולא להיפך.
    חיזקו ידיכם, הורים יקרים, אתם עושים את הדבר הנכון למען בינכם, אני המומה מנצחונכם המעודד אך גם מאטימות המערכת.

    IP: 217.132.94.172דווח על תגובה זו

  • 17.

    קראתי את הכתבה גם במקומון ''כל-בי''.

    רחל סרוסי, 02/03/06 17:10

    גם אני מזועזעת ממה שקורה במדינת ישראל. עקב השחיטות, הרמאות, לאישפוז בכפיה לנער בן 14 שאינו מזיק לסביבה, לעצמו ולא עומד בשום קרטריון בנושא אישפוז בכפיה בצל חוק נוער. אבל - אני לא מתפלאת במערכת האישפוז בבתי חולים בארץ. אחי שמואל סרוסי (וילאם) עליו השלום נפטר ביום 22/12/05 ונשכח בחדר במשך 5 שעות מאחורי וילון בפנימית ג'. בגלל מקרה זה ההלוויה של אחי התעקבה במשך מעל ל3 שעות אשר נכחו בבית העלמין כבר אנשים. רבים ורק הקרובים נשארו להלוויה והאחרים חזרו הביתה. אני מאחלת לקטין הרבה בריאות ואושר.

    IP: 62.0.182.37דווח על תגובה זו

  • 16.

    אני סטודנט לרפואה ואומר לכם שכל הפסיכיאטרים חולים בעצמם!!!

    אורן, 02/03/06 16:38

    הם אנשים חולים מסוכנים שכל מה שהם עושים זה סובלימציה של מחולות הנפש שיש להם.
    אלו אנשים מאוד חכמים שנכנסו ולמדו רפואה אבל הם חולים בראש!!!!!

    IP: 217.132.239.205דווח על תגובה זו

    • בא לא ניסחף

      אבא, 03/03/06 22:45

      בני בן 10 היה מאושפז במחלקה בבית חולים נהריה במשך 6 חודשים וזה הציל את כל המשפחה משקיעה לתהומות שלא תירצה להכיר.
      צוות מעולה וראש פתוח, תרופות רק אחרי זמן ארוך.

      IP: 88.154.226.102 דווח על תגובה זו

    • תגובה למה שאמרת

      מירי, 30/05/08 21:25

      רציתי להגיד שאתה צודק מאד אני מכירה כמה סטודנטים לרפואה שיודעים בדיוק איך הממסד הזה פועל וחבל שאני לא יכולה להוכיח כלום כי הם כמו מאפיה עם רישיון נותנים כוח לאנשים הלא נכונים ממני מירי.

      IP: 82.81.142.214 דווח על תגובה זו

  • 15.

    חייבים לבטל בכלל אישפוז בכפייה ללא צו של בית משפט!

    סטודנט לרפואה, 02/03/06 16:36

    אישפוז בכפייה מנוגד לזכויות האזרח במדינה דמוקרטית! לאיזה טימטום הגענו אם כל פסיכולוג(ית) אידיוט(ית) יכול(ה) לאשפז בכפייה? אם רפואה אינו מקצוע מדויק, אזי פסיכולוגיה אינה מדויקת לחלוטין!

    IP: 89.138.16.113דווח על תגובה זו

  • 14.

    הייתי בסרט הזה אף זר לא יבין זאת (ל''ת)

    סכיזופרני, 02/03/06 16:33


    IP: 88.155.185.243דווח על תגובה זו

  • 13.

    דחוף פסיכולויג שיציל את הנער

    NS, 02/03/06 16:25

    מחפשים פסיכולוג מומחה לתחום תסמונת טורט
    נא לפנות לאתר לקבל מידע
    אם יש העל מקצוע שמוכן לקחת עליו את הטיפול שיפנה למייל

    IP: 62.219.165.231דווח על תגובה זו

    • פסיכולוג/ית מומחית בנושא טוראט

      תיקי, 02/03/06 20:26

      גב' חנה ויסמן פסיכולוגית מכפר סבא.
      או במרפאה לתשומת לב בבי''ח שניידר בפ''ת

      IP: 85.64.95.14 דווח על תגובה זו

  • 12.

    לחוקק חוק-אסור לאשפז בכפייה ללא צו מבית המשפט! (ל''ת)

    שופטים(ות), 02/03/06 16:22


    IP: 89.138.16.113דווח על תגובה זו

  • 11.

    פסיכולוגיה אינה מדע! לכן, יש לאסור אישפוז בכפייה ללא צו משפטי! (ל''ת)

    מדענים(ות), 02/03/06 16:19


    IP: 89.138.16.113דווח על תגובה זו

  • 10.

    איך אפשר לאשפז בכפייה ולדבר על זכויות אזרח? (ל''ת)

    ח''כ, 02/03/06 16:15


    IP: 89.138.16.113דווח על תגובה זו

  • 9.

    כל חמור יודע שטורט זה לא הפרעה נפשית

    ליטל, 02/03/06 16:13

    דווקא חשבתי שיש יותר מודעות לנושא הזה, אין לי שום הכשרה רפואית אבל אני יודעת כבר שנים מה זה תסמונת טורט ושזו ממש לא הפרעה נפשית. צריך להחליף את הרופאה הזאת במישהו שיודע מהחיים שלו

    IP: 217.132.9.5דווח על תגובה זו

  • 8.

    מקרה הפוך

    עילום שם, 02/03/06 16:10

    בני הסובל גם הוא מתסמונת נדירה עבר התקף פסיכוטי קשה. להפתעתי ולשמחתי בחדר מיון בבי''ח פסיכיאטרי לא מיהרו לאשפז אותו אלא נתנו לו טיפול תרופתי לבית. הוא החלים וחזר לתפקד כרגיל.
    אני מציינת זאת כדי שלא יעשו הכללות על כל מערך רפואת הנפש.
    בריאות לנער שבכתבה ולכל הסובלים.

    IP: 85.250.69.170דווח על תגובה זו

  • 7.

    my son has it

    my son has it, 02/03/06 15:54

    my son is 11 years old. he also has torate, but here in the USA they treat him very well. He goes to a regular school, the teacher knows what he has and he takes Vitamin B50. It helps when teachers know about it. She can explan the kids about it and they will excep him just the way he is. He is a happy kid.

    IP: 71.70.237.227דווח על תגובה זו

    • זהו שבארה''ב יש שימוש למילה סובלנות

      כל הכבוד, 02/03/06 20:22

      ולצעירים לא מתנהגים כמו לחיות אלא בכבוד. אני חזרתי לארץ עם שלושה ילדים וההבדל ביחס של המערכות כל כך שונה שלא לדבר על המודעות לרפואה אלטרנטיבית ובכלל בגלל הביטוח הרפואי הפרטי גם הרופאים טורחים להיות אדיבים ולא כמו ''מומחים'' ישראלים שאונסים את דעתם על המטופלים

      IP: 88.105.6.205 דווח על תגובה זו

  • 6.

    So...

    ns, 02/03/06 15:47

    So the boy has some growing up personality problems, is that the reason to lock him?

    The real offender is the system that allows these things to happen.

    As a father myself, I tip my virtual hat to the boy's father: well done.

    IP: 72.1.194.54דווח על תגובה זו

  • 5.

    הורים נהדרים

    ע.ה., 02/03/06 15:20

    בני כת האמיש אומרים שילדים חריגים זאת ברכה מאלוהים, כי הם נותנים להם לראות מה זאת אהבה אמיתית.
    אתם הוכחתם את זה
    כל הכבוד.

    IP: 201.236.23.66דווח על תגובה זו

  • 4.

    איפה למדה

    יוני, 02/03/06 15:15

    מאיפה קיבלה ד''ר שיפרין את תעודת הרופא שלה? על פי התנהגותה כנראה שלמדה באונ' על שם מנגלה.

    IP: 80.178.3.64דווח על תגובה זו

    • יש ברוסיה פקולטה מעולה שמקבלים דיפלומה

      ש''ץ, 02/03/06 16:56

      מקבלים אותה שעושים DOWNLOAD מהאתר של האוניברסיטה....
      שם כנראה היא למדה...

      IP: 192.117.236.29 דווח על תגובה זו

  • 3.

    אבל יגאל כהן עדיין מאושפז ? ההוא מרחובות.

    ענבל, 02/03/06 15:02

    כי הקללות שלו - שלא נדע.
    פה מטונף כמו לניסו שחם.
    אפילו אלה עם תסמונת טורט מסמיקים.

    IP: 194.90.133.162דווח על תגובה זו

    • לתסמונת שלו קוראים ''ביביפוביה'' והאשפוז נעשה במוסדות ''קדימה'' (ל''ת)

      ארז, 02/03/06 21:25


      IP: 162.83.137.62 דווח על תגובה זו

  • 2.

    איפה אנחנו חיים ???

    לעזאזל, 02/03/06 15:00

    איך זה שפסיכולוגית יכולה להחליט על דעת עצמה להוציא צו אישפוז כפוי לקטין (שאינו מהווה סכנה לסביבתו) כנגד רצונו ורצון הוריו ובלי כל ביקורת על מעשיה ???
    באיזה מין מדינה אנחנו חיים ומי נותן לפסיכולוגית כזו רשיון לעסוק במקצוע ואת הכח לעשות מעשים כאלה ?

    IP: 212.25.125.1דווח על תגובה זו

    • התשובה-מדינת משטרה

      בועז, 02/03/06 16:22

      זו לא סיסמה ריקה, לגמרי לא. הפסיכיאטר המחוזי/שב''כ/מי יודע מי עוד- יכולים ''להעלים'' אדם, לבי''ח או למעצר מנהלי בהתאמה. הכל שפיט, אבל לא לכל אחד יש הורים שיילחמו ככה. ולפסיכיאטרית- אני מאחל לך כל רע, לחתום על צו אשפוז לקטין שלא מסוכן לסביבתו.
      אלוהים יודע מה עובר אדם שמאושפז בכפיה במקומות האלה.

      IP: 130.235.26.207 דווח על תגובה זו

    • אישפוז בכפייה

      אבא, 02/03/06 16:41

      הרןפאה הינה פסיכיאטרית

      IP: 194.90.247.83 דווח על תגובה זו

  • 1.

    YESH LE ASHPEZ ET HAROFAA

    dany, 02/03/06 14:52

    BE MACHLAKA SGURA DACHUF. SHELO TIGROM LE NEZEK NOSAF

    IP: 84.154.118.45דווח על תגובה זו