 |
159.
מפעל התישבות
חיים,
גוש עציון,
13/06/04 01:09
|
אייל היית פעם באלון שבות אלקנה אריאל או אפרת . מה שקורה במקומות אלו אחד ממפעלי ההתישבות הגדולים ביותר של עם ישראל אם לא הגדול מכולם . תבקר פעם במנהרות הכותל אולי זה יגע לליבך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
ככה מדבר אחד שחי באירופה הקרה
אייל,
חיפה,
11/06/04 18:12
|
ורואה cnn כל היום אייל אם היית עושה צבא באמת ולא בית הבראה בכורדני(בסיס) אילו היית שעה אחת מחייך מעבר לקו הירוק היית מגלה שזה מרחק של רבע שעה מצומת גלילות ושם הקטיושות היו טסות לפי גלילות היית מדבר אחרת אבל מאחר שצבא לא עשית בארץ אתה לא חי ורק Cnn אתה רואה אז אני לא מתפלא גם אם אתה צודק לפעמים תהיה חכם וסתום את הפה יש לנו מספיק אויבים מבחוץ שמחכים לחומר הבעירה שאתה פיזרת שבת שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
תשובק נוקבת למבקרים מחו''ל
ענת,
10/06/04 17:49
|
זוהי תשובה נוקבת, ליהודי "מסריח" (כמו שהוא מכנה את המתנחלים בכתבה), ושלילדים שלו יש דרכונים זרים: 1) מאז אברהם אבינו- יהודים זה עם של נוודים בכל העולם. אין לנוודים, ליורדים מהארץ ולאלו שחיים בחו"ל זכות לבקר את מי שגר בארץ. 2) מבחוץ תמיד קל לבקר. אלו הם אנשים שגדלו ולמדו בישראל ומנצלים את מה שלמדו- לרעה נגד ישראל 3) אנשים מסכנים את נפשם למען המדינה והחוצונים לא מעריכים 4) אלו שמבקרים מבחוץ- לא רלוונטים מבחינתי. 5) ברקוביצ'ים למיניהם- שיעשו ביקורת הישראל ולא מלונדון. בלונדון שיבקר את טוני בלייר, את המחתרת האירית, את מלכת אנגליה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
יוסי שריד על היורו?
דוד,
10/06/04 09:27
|
אולי נראיין את יוסי שריד בנושא: איך אנגליה יכולה לזכות ביורו השנה? תהיה לזה אותה חשיבות כמו הראיון עם ברקוביץ' על פוליטיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
בועט בכדור ובירושלים
עמית,
10/06/04 08:51
|
מה הקשר בין זה שבועט בכדור וזה שבועט בירושלים? למה צריך לתת לסלבריטי פתחון פה בעיתון כדי שידבר על דברים בהם אין לו כל מושג? עדיף שכל השחקנים, הזמרים והספורטאים ישמרו את דעותיהם הלא מענינות ולא מבוססות לעצמם. ואם ניסוג עד גוש דן נראה לך שהערבים יוותרו? תבוסתנות, ביחוד מצד אלה שגרים בחו"ל, רק מקדמת את האויב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
154.
אתם חבורה של נאיבים
יאיר,
10/06/04 02:02
|
למה נראה לכם שאם נצא מעזה לא ימות שום חייל למה נראה לכם? זה לא יביא שלום, כי הערבים לא רוצים את עזה הם רוצים אותנו בים הגיע הזמן שנקשיב למה שהם אומרים בהפגנות הם רוצים אותנו בים ועזה לא תשנה כלום, ואל תצנזרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
153.
ברקוביץ השפיץ של הלשון.
במבה,
10/06/04 01:56
|
אתה רוצה להחזיר את ירושליים טמבל קטן? לך לשחק סטנגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
שחקן מספר 1 - כל הכבוד
אלעד,
09/06/04 23:49
|
לאורך השנים מוכיח איל ברקוביץ' עד כמה הוא שחקן גדול. תמיד מגיע לנבחרת, (ולהבדיל מרביבו גם מצטיין). כשרביבו עסוק בעסקים וזיונים מהצד, איל רץ ומשחק (טוב) בליגה האנגלית. והנה, גם בפוליטיקה, בעוד ששחקנים אחרים סותמים את הפה כמו דגים, בא איל ומוכיח שאפשר להיות כדורגלן ובעל דעה פוליטית. אין מה להגיד, הלוואי עוד הרבה כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
כל הכבוד
יקיר,
מתן,
09/06/04 23:26
|
|
 |
150.
שחקן גדול ואדם קטן
ל"ת
ירוק,
חיפה,
09/06/04 22:32
|
|
 |
149.
להחזיר גם את אוהדי בית''ר.
ל"ת
אדום,
09/06/04 22:00
|
|
 |
148.
כל מילה בסלע
דודו,
09/06/04 21:48
|
מלבד היותו של אייל ברקוביץ' כשחקן הישראלי הגדול בהיסטוריה, תמיד הוא היה גם אמיתי, שאומר על ליבו, ללא מורא וללא משוא פנים. רוב העם חושב כמותו, אך נותן למיעוט מאוס, להשמיע את כולו ולקבוע לכולנו. נדיר המקרה, שספורטאי מפורסם, נוקט עמדה ואומר את שעל ליבו, באופן ישיר וללא חששות. לסיכום, אתם יכולים לתמוך בדבריו או להתנגד להם, אך בכל אופן, לא להשמיץ אותו בצורה זולה וירודה. ברקו העם איתך !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
אף פעם לא הערכתי אותך כמו היום
טוב,
09/06/04 21:35
|
|
 |
146.
לא מספיק
שושן,
צפון,
09/06/04 21:34
|
|
 |
145.
אפס מאופס שכמוך !!!
דרור,
צור יגאל,
09/06/04 20:46
|
אייל הנבזי שמעולם לא שירת שעה אחת במילואים ,מעיז למתוח ביקורת,ולתמוך בטרנספר של מאות אלפי יהודים מבתיהם. תישאר שם יצור עלוב שכמוך !! תבוסתנים כמוך יש פה מספיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
half jerusalem=half haifa
ל"ת
dan,
09/06/04 20:35
|
|
 |
143.
כתבה מצויינת!!
המתנחל,
09/06/04 19:47
|
הראיון עם ברקוביץ' מצויין ומקורי. האתר הזה לוקח בענק את ynet.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
אייל, תעשה לי טובה
יאן (ירוק בלב),
נתניה,
09/06/04 19:28
|
תתעסק בדברים שאתה מבין בהם. אני מתכוון לכדורגל, כמובן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
בלונדון צוחקים ממנו
מרדכי,
לונדון,
09/06/04 19:24
|
.אייל הוא שכן שלנו בלונדון. רוב הישראלים כאן ולא מעט יהודים חושבים שהוא שחצן ואידיוט. כנראה שכל האינטליגנציה שלו מתרכזת ברגליים. יש לו פה ג'ורה, הוא חוצפן וגאותן גדול. הוא השחקן היחיד באנגליה שפעמיים חטף מכות מחבר לקבוצה באימונים. אף אחד לא אוהב אותו כאן ורק בזכות הסוכן שלו הוא מוצא קבוצות לשחק בליגה האנגלית. יש לו כשרון להוליך כדור ולמסור אותו לחלוץ - מסירה של חצי גול אבל לא מעבר לזה. זה קצת מצחיק שהוא קובע שבארץ מתאמנים יותר קשה מאשר באנגליה. כל מי שמבין בכדורגל יכול להעיד ההיפך. יתכן שאייל לא מתאמץ מספיק באימונים כאן ולכן הוא לא מסוגל לעשות הגנה ולא יכול לגמור 90 דקות. לאייל יש זכות להיות בעל דעה פוליטית בקשר לארץ כמו לכל אחד אחר אבל אם הוא חושב שבגלל שהוא שחקן כדורגל ועוד באנגיה אז דעתו חשובה יותר אז הוא טועה ואני מציע לקוראים לא לקחת את דעתו ברצינות כי כאמור האינטליגנציה שלו ברגליים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם כל הכבוד
ישראלי שלא בורח,
לאנגליה,חיפה,
09/06/04 20:18
|
|
 |
140.
טוב מאוד!
חד''שניק,
י-ם המערבית,
09/06/04 19:16
|
|
 |
139.
מ-ל-ך !!!!!
מאיה,
רמת השרון,
09/06/04 19:06
|
היה ידוע שאתה שחקן ענק אבל עכשיו גם מתגלה שאתה בן אדם.. ועוד חכם! שיחקת אותה שוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
כמה שטויות בכתבה אחת
ל"ת
רוני,
ת''א,
09/06/04 19:05
|
|
 |
137.
חצירושלמי שונאייל
חצירושלמי שונאי,
חצירושלמי,
09/06/04 18:59
|
|
 |
136.
הרבה מפורסמים חושבים כמוהו אבל
צופה,
09/06/04 18:57
|
מפחדים לדבר כי מעריציהם ואוהדיהם שלא חושבים כמותם - יעשו עליהם עליהום. כל הכבוד למרואיין שאמר את דעתו מבלי לחשוש להיות מוקא מהקונצנזוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
''חצי ירושלים''אתה לא מתבייש
ירושלמי-שונאייל,
ירושלים,
09/06/04 18:54
|
אתה לא מתבייש מי אתה שתוותר ככה על העיר שלי בלי שההית פה בכלל טוב בלונדון אה?קל גם לדבר נכון? אני רוצה לראות אם ההית מוותר על 1000 דולר מהחוזה שלך שככה אתה מוותר בקלות על בית של משפחה.... מהיום אני שונאייל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
כל הכבוד אייל, גם שחקן גדול
דורון,
09/06/04 18:54
|
וגם בן אדם עם ראש על הכתפיים. סחתיין על האינטליגנציה והאומץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
הוא כדורגלן?
מופתע,
09/06/04 18:53
|
לא חשבתי שכדורגלן יכול לצאת בהצהרה פוליטית חכמה. כל הכבוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
הוי אייל אייל
אדום,
09/06/04 18:48
|
כמה שאתה צודק , וכמה שזה לא משנה כי לא למתנחלים ולא לשליטים כאן לא איכפת מחיי החיילים. לא אכפת מהצורך הבסיסי להיות מדינה נורמלית ומתוקנת. כנראה ,בעוד עשרים שנה ,כשיהיה רוב ערבי ממערב לירדן זה יהיה מאוחר מדי ואז כבר ניהיה מדינת אפרטהייד לכיוון מדינה דו לאומית בשם ישראל-פלסתין וראש ממשלה בשם אחמד טיבי......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
אני מבין למה בעטו בו בראש
אורן,
09/06/04 18:48
|
חברו לקבוצה בווסטהאם בעט לו בראש ואני יכול להבין אותו... ברקוביץ הוא שחקן קטן מאוד שנמצא בשלהי הקריירה. הפה הגדול שלו וחוסר הכבוד שלו לאחרים כבר הוכיחו את עצמם במהלך הקריירה המבישה שלו. אדם קטן שיושב באנגליה על הכסף שסחט מהמועדונים שם (והוא לא שווה רבע ממנו), מאכער טיפש ומעצבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
תגובה לאיל ברקוביץ
צבי בן אברהם,
ירושלים,
09/06/04 18:46
|
כל המים של אנגליה לא הצליחו לנקות את הפה המלוכלך והשחצני של איל ברקוביץ. המתישבים ביו"ש נשלחו לשם ע"י מנהיגיו של ברקוביץ. אבל, קל לשכוח. כך מתכנן הפה הגדול את שובו למולדת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
Number ONE
MMZZ,
09/06/04 18:44
|
|
 |
128.
תודה אייל שגילית פרצופך האימית
דן,
09/06/04 18:44
|
|
 |
127.
אייל לשלטון!
ל"ת
זולפיקר,
09/06/04 18:43
|
|
 |
126.
לא פלא שמכל קבוצה זרקו אותו
אוהד כדורגל,
09/06/04 18:41
|
כדורגל בינוני שלא הגיע לאף הישג במונחים אירופאים, ובן אדם טיפש עם פה גדול. אפילו "חבריו" לקבוצה ואוהדי קבוצתו שנאו אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
צודק בגדול
ל"ת
אמיתי,
א''י האמיתית,
09/06/04 18:39
|
|
 |
124.
אותי הוא שכנע !!!
ל"ת
בנימין ה קטן,
דרום,
09/06/04 18:25
|
|
 |
123.
בכדורגל הוא מבין, בביטחון פחות
תתרכז בכדור.,
09/06/04 18:23
|
|
 |
122.
idiot !!! you must be faget
ל"ת
meir yaeir,
boca,
09/06/04 18:19
|
|
 |
121.
חבל לי עליך!
אפי,
לוד,
09/06/04 18:19
|
מי כמוך יודע מר ברקוביץ שאתה בטח הגעת לאן שהגעת בתור שחקן כדורגל בזכות הרבה אומץ ואם היה קשה בדרך לא נשברת וזה מראה על אופי ואמונה חזקה בדרך הזו .כל הדיבורים האלה שאומרים לצאת זוהי דרך החלשים שקצת קשה להם אז נשברים .דרכך אי כמו שאמרנו אומץ אמונה ולכן פה צריך לחשוב באותה צורה זה רק מראה על חלישות לא מתאים לך מר ברקוביץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
לפנות את כל מי שגר בישראל
תומאש,
אלקודס,
09/06/04 18:18
|
האידיוטים האלו שגרים במדינת ישראל, בארץ ישראל, כולם, למה הם גרים פה בעצם? פיגועים ומוות בכל מקום, בשביל מה זה טוב בכלל? אם כבר מר ברקוביץ' ה"חכם" (שחקן כדורגל), תגיד את זה עד הסוף, בוא נצא מכל מדינת ישראל. ולא נרחם על אף אחד שנהרג כאן, באשמתם הם נהרגו וזה על מצפונם. בוא נפנה את כולם ונלך מפה. אז אם לא הבנת, באמירות שלך אין שום הבדל בין "שטחים" לבין מדינת ישראל. יש"ע זה כאן כמו שנאמר ולברוח משם זה לברוח מכאן. ודרך אגב, אם אתה חושב שזה שאתה קורא ליציאה מהשטחים (בטח השפעות מהישיבה שלך באנגליה בחוסר מעש) תהפוך אותך לפופולרי, קוול, מגניב, או איזשהו סוג של בנאדם שאוהבים, אתה טועה. אתה רק מוכיח כמה השמאלנים והכדורגלנים יכולים להיות טיפשים לפעמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מעליך הוצאת לי את הדברים
ל"ת
אפיי,
09/06/04 18:26
|
|
 |
119.
סכל ברגליים
rrr,
rrr,
09/06/04 18:14
|
אתה פשוט עם סכל ברגליים בלבד ואולי אפיךו את זה אין לך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סכל ???
אמיר,
תל אביב,
10/06/04 10:03
|
קודם תלמד קרוא וכתוב לפני שאתה כותב תגובות באינטרנט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
אייל ברקוביץ
ארז,
מרכז,
09/06/04 18:12
|
למה מי אתה שתחווה דעה על השטחים? חי כמו קינג לאנגליה ומטיף מוסר לחיים בארץ, תתבייש לך- להעיף אדם כזה מהנבחרת! יש לנו מספיק אנשים שאוהבים לתרום למדינה קצת הרבה יותר מהחלאה הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
מזל שיש את אייל
יריב,
09/06/04 17:52
|
אני מקווה שאייל ברקוביץ' יקאר תג' זו.
אני שמח שקיימים אותם אישי סגולה שאינם מסתתרים מאחורי הפוליטיקלי קורקט ואומרים את מה שהם באמת חושבים שדרך אגב מייצג אוכלוסיה המהווה את הרוב בארצנו. אני גם שמח שאותם אנשים הם אנשים בעלי מעמד מספק בשביל שיקבל כותרת הולמת באמצעי התקשורת. אבל איך זה שרק אנשים אלו מבינים את המציאות הכ"כ מכאיבה ומבינים שהמולדת קיימת ע"מ להגן על יושביה וברגע שהיא עולה בחיי יושביה וחייליה וילדיה המחיר הופך לבלתי ניתן לעיכול. נמאס מהמציאות היומיומית של חשש אבל מעל הכל של יגון על בנינו ובנותינו והורינו האבלים אשר מאבדים מדי יום את הטעם בחייהם בגלל מות יקיריהם בגלל אדמומה ועוד אדמה לא לנו. המתנחלים מתים כי הם בוחרים למות, כואב לי הלב לראות אותם גוזרים על ילדיהם החפים מפשע את אותו גורל. תודה אייל ושמחתי לגלות כמה אתה בן אדם חכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
כל האידיוטים שרוצים להישאר בשט
יואבי,
חיפה,
09/06/04 17:51
|
בשטחים תלכו אתם לשמור שם במקום חיילים מסכנים שנהרגים שם. מה אתם מפגרים מה יש לנו לעשות שם מתי ביקרתם שם לאחרונה (לא במילואים)?? שימו לב למילה שם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי בקרת לאחרונה בכותל?
ל"ת
יואל,
ירושלים,
09/06/04 18:56
|
|
 |
115.
אייל אתה אהבל, סתום ת'פה
ל"ת
מבקר,
09/06/04 17:49
|
|
 |
114.
צודק 100 אחוז, העם איתך !!!
ל"ת
דיין,
חיפה,
09/06/04 17:47
|
|
 |
113.
שתוק מטומטם
moty,
09/06/04 17:27
|
הייתי מציע לכל הספורטאים לא להתראיין ולדבר רק על ספורט עדיף שיתעסקו במה שהם חושבים שהם יודעים ולא בפוליטיקה זה לא מעניין אותנו מה הם חושבים על הפוליטיקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
what a pots
ל"ת
kevin kigan,
09/06/04 17:26
|
|
 |
111.
לא מתאים לברקו להגיד דברים כאל
דם צהוב כחול,
09/06/04 17:25
|
איזה שמאלני אני לא מאמין שברקו אומר דברים כאלה בתור שחקן אני אוהב אותו אבל כבנאדם לחלק את ירושלים אדון ברקוביץ' זה כמו לכרות לך את יד ימין(או הרגל...) ירושלים שלנו לעד וזה רוצה לוותר על ירושלים בושה וחרפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
שיעשה טובה ויתעסק רק בכדורגל.
ל"ת
משה,
ת''א,
09/06/04 17:24
|
|
 |
109.
תפסיקו כבר לבכות הבן אדם צודק
ירוק,
חיפה,
09/06/04 16:58
|
כנראה שעד שימות לכם חייל במשפחה אתם לא תבינו כלום. ואני לא מאחל את זה לאף אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חצירושלמי שונאייל
חצירושלמי שונאי,
09/06/04 18:58
|
|
 |
צודק בכל מילה אחי
אריק,
ישראל,
09/06/04 17:23
|
אני חשבתי ממש ההיפך, אבל מאז שהאח שלי כבר איננו בגלל המתנחלים האלה, אני כבר חושב הפוך.. לכולם אל תחכו עד שמישהו ממשפחתכם ימות (חס וחלילה) בצבא, אני ימני וימני גאה, אבל אני נגד ההתנחלויות האלה, זה רק סיכון, הלוואי וידעתי שזה עד כך מסוכן לפני שאחי התגייס.. עכשיו אני בוכה ולא יעזור כלום, אז אני מקווה לעזור לאנשים שלא מבינים מה זה.. חיילים עלולים לההירג בגלל זה, לפנות את ההתנחלויות ומי שרוצה להישאר שמה שישאר.. בעיה שלו, אבל שלא ישכח למסור ד"שים לגיהאד ולחמאס שיבואו לבקר אותם אחרי שהצבא יצא, אז עדיף להם לצאת בכבודם.. *אח שלי.. מלאך שלי, שנתיים עברו, ואותך לא שכחתי ולא אשכח, את החיוך היפה שלך.. את האהבה שלך.. תמיד דאגת לנו.. אני לא דואג לך.. כי אני יודע שאתה בגן עדן ומחייך שמה, כמו תמיד.. אח שלי.. בליבי תישאר לעד..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמעות בגן עדן
יריב,
09/06/04 18:23
|
קראתי את תגובתך והצתמררתי, ליבי איתך בתקווה שלא תדע עוד צער. שמחתי לשמוע אדם כמוך שבא מדיעות הפוכות והבין (לצערי ע"י מחיר בלתי נסבל) כי החשובים הם החיים ולא השטחים. אני מקווה שתצלח דרכך בשיכנוע אותם אנשים שעוד לא הבינו זאת ולא יודעים מהו המחיר האמיתי אותו הם עלולים לשלם. הייה חזק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
ספורטאי 'קטן ואדם קטן
ל"ת
demsis,
Mפון,
09/06/04 16:48
|
|
 |
כל הסקרים מראים ש70% חושבים כך
טליה,
09/06/04 17:13
|
מה אתם מתלהמים ? רוב האנשים במדינה חושבים כמוהו . כל סקר שנעשה בזמן האחרון מראה שרוב האזרחים בעד פינוי שטחים. ויש הרבה מהאנשים שגרים בשטחים שמתים כבר לקבל פיצויים ולעוף משם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראינו מה הסקרים שווים
ל"ת
יאיר,
10/06/04 02:04
|
|
 |
70% חושבים כמוהו?
יואב,
פ''ת,
09/06/04 17:29
|
כולם "שמחים שמתנחלים מתים כי הם גרים שם"? לא נראה לי. אולי 70% מהערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
גם בכדורגל הוא לא משהו
אבי החיפאי,
09/06/04 16:47
|
|
 |
106.
אני רוצה להיות חבר שלו
שיקו,
תלאביב,
09/06/04 16:46
|
גם הכי גדול בהיסטוריה, גם אחלה גבר, גם שמאלני. גם חיפאי. למרות שעברתי את שנות שלושים לחיי אני מעריץ אותך כמו שהערצתי את מייקל ג'קסון לפני 20 שנה. אגב, אם האתר החדש של מעריב קם רק כדי לקדם את המהדורה המודפסת, אז באמת חבל על הזמן שלכם. למה אין את הראיון המלא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
תשאר באנגליה,יא מניאק.
ל"ת
אפרים,
ירושלים,
09/06/04 16:46
|
|
 |
104.
ש ישאר בחו''ל
ל"ת
מוטי,
09/06/04 16:45
|
|
 |
103.
השמש של אילת פורר לו את המוח.
אפי,
י-ם,
09/06/04 16:41
|
מעולם לא חיבבתי אותך אייל, מי בכלל שם אותך לדבר על נושאים שאתה בהם בור ועם הארץ, יה כלומניק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
ולנפגעי הטרור בחו''ל- גם מגיע ?
מירב,
09/06/04 16:38
|
לאייל יש זכות להביע את דעתו, הוא מייצגייצג את המדינה בנבחרת ישראל. אבל גם לדעה שנאמרת יש דרך ויש צורה ותמיד צריך לחשוב על רגשות הציבור. דם יהודי נשפך לאורך ההסטוריה גם כשלא הייתה לנו מדינה (קראתי פעם כתבה על הרקע המשפחתי של רעייתך, שהם ניצולי שואה), גם כשהייתה לנו מדינה מאוד קטנה (מלחמת העצמאות ומלחמות נוספות אחריה) וגם היום. את המתנחלים מדינת ישראל שלחה לגור בשטחים עם ההטבות המעודדות לעשות זאת. חכמים שרוצים להביע דעתם בקול רם כדאי, רצוי וראוי שילמדו קודם כל עברית כדי להתבטא בצורה שתכבד אותם עצמם, ילמדו את ההסטוריה של העם היהודי, ילמדו את תולדות הציונות ועוד. ישרתו בצבא בקרבי ויכירו את האוייב מקרוב ולא חיילי שמנת שמשרתים בוינגייט. ועדיין קטונתי מלהביע דעתי בתחומים שנשגבים מבינתי (משחקי הפוליטיקה העולמית), שכן אם אריאל שרון ראש ממשלתנו, שעליו נאמר - אל תירא ישראל אל תירא כי גור אריה הלא אתה . . ., מבין דברים ממרום מושבו ואולי מרום גילו, המנוגדים ב-180 מעלות לתחילת דרכו הצבאית והמדינית, אז כנראה שיש עוד דברים שאני ואתה צריכים ללמוד ואולי לא נוכל אף פעם להבין כי לא כולנו נחשף למה שיודע היום אריאל שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
שכל ברגליים
אייל מטומטם,
חיפה,
09/06/04 16:26
|
האדם הרי לא יודע אפי' איך נראת התנחלות. הטמטום שולט בכל הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
חי בחו''ל - מנותק מהארץ
חיים,
ת''א,
09/06/04 16:23
|
מי שחי החו"ל, מנותק מארץ ישראל, שלא יטיף לנו מוסר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
not always
dan,
09/06/04 20:33
|
i live long time away from israel ,but the distance just makes me love more israel and become more and more to the right
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
עוד הוכחה שהוא טיפש
ליאור,
נתניה,
09/06/04 16:21
|
|
 |
98.
הוא באותה רמה כמו שאר ההוגים
שולמי,
09/06/04 16:20
|
ההבחור הלייץ באותה רמה כמו שאר "הוגי הדעות" הממלהגים בתקשורת הישראלית. מה חדש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
השכל שלו ברגלים
ל"ת
לא מפתיע,
09/06/04 16:16
|
|
 |
96.
המום ממספר התגובות
המום,
09/06/04 16:10
|
בחור טיפש ומטמטם מדבר שטויות לא ראוי לתגובה.......נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
כל הכבוד לאייל !!!
עדי,
גבעתיים,
09/06/04 16:08
|
|
 |
94.
berkovitz
ed,
atl,
09/06/04 16:04
|
has a big mouth, small brain ,and a medium foot.... stick to what you know ,kinda, which is football.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
יופי אייל כך חושב רוב העם רק ק
יוסי 101,
09/06/04 16:04
|
רק קומץ של משיחיים מכורים לאנדרנלין רוצים התאבדות המונית העם חכם ויודע בדיוק מה לעשות אבל תראה את אחד מהקומץ הללו שכותב לך "למה מי אתה" סתם צחצח קטן אבל הם משטלתים על האינטרנט המישאלים במיוחד של מעריב שרון - העם מאחוריך לכל מהלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם תראה את התגובה שלך למורה
סתם אחד,
09/06/04 18:45
|
לעברית כבר לא תחשוב שאתה חכם. כל צחצח בינוני מתבטא יותר טוב ממך וכותב בפחות שגיאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל הסהרורי
אורן,
09/06/04 18:18
|
זה מאוד מוזר במשאלים בעיתונים שנשלטים בידי השמאל יש לכם תמיד רוב ואילו במשאלים אמיתיים שכל אחד יכול להצביע אתם תמיד במיעוט. מה זה אומר יוסי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
שיחפש את החברים שלו מתחת לדשא.
ל"ת
יחיאל,
ירושלים,
09/06/04 16:03
|
|
 |
berkovitz
uzi timsit,
germany,
09/06/04 17:26
|
berkovitz was a good a soooccer player. but he as cabbage head.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
אחד שיודע לבעוט בכדור
ירון,
09/06/04 16:00
|
|
 |
90.
ברקוביץ צודק
עמית,
09/06/04 15:57
|
סוף כל סוף כדורגלן אומר את האני מאמין שלו שהיא גם האמת שלי חבל שאין עוד כדורגלנים שאומרים את האמת דוגמאת הבלרינה מאשדוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
חייבים לעזוב את חיפה ,יפו ,לוד
אבנר,
09/06/04 15:57
|
תתביש לך אתה יושב ועובד באנגליה ומצהיר שלגרש יהודים מיושובם ומה יהיה מחר נעזוב את שייך מונס וג'מוסין ומחרתיים את יפו ,חיפה, עכו ולוד רמלה מה ההבדל היום הם מחר אנחנו רק אנשים כמוך ומחנה מקבל פרס נובל לקורבנות השלום המזוייף עדיין יושנים וחלמים על מזרח תיכון חדש העיקר לגרש יהודים . ולהפוף את מדינת ישראל למדינה דו לואמית ובטול כל סימני היהדות . תחזירו את פרס נובל המדמם תסירו את החרפה והבושה מרוב העם היהודי כל בעולם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
כדורגלן גדול..אדם קטן!
ל"ת
ירון,
09/06/04 15:56
|
|
 |
87.
ברקוביץ' צודק יש להיפרד מהעם
המוסלמי,
הכובש,
09/06/04 15:55
|
מתי בדיוק היהודים בצורה טובה תחת שלטון המוסלמים הכובשים??? זה לא קרה מעולם בשום מקום למן היווצרות האיסלאם למעט איזו תקופה לא ממש ברורה שהמוסלמים מכנים תור הזהב. חוץ מתקופה זו תמיד סבלו היהודים מנחת זרועם של המוסלמים הכובשים. על כן אין מנוס אלא להיפרד מהעם המוסלמי. לחלק את ירושלים - כן. לחלק את תל אביב וחיפה- לא. שהמוסלמים יזוזו. לא רק יהודים יעברו דירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
זכותו לומר את דעתו
גל,
תל-אביב,
09/06/04 15:52
|
למרות שאני ממש לא אוהד של ברקוביץ' אני לא מבין את כל האספסוף שמתלהם פה. מה אתם מתלהמים? זכותו של הבן-אדם לומר את דעתו במיוחד כאשר הוא מביע אכפתיות ודאגה ממה שקורה כאן. הוא לא חצוף, אתם שקוראים לו "לחזור לאנגליה" חצופים. זכותו של כל אדם לומר את דעתו באופן חופשי אפילו לאנשים קיצוניים שמתנגדים לעצם קיום המדינה. גם זו דעה לגיטימית, גם אם היא מאכזבת אותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
לצאת מהשטחים, כולל ירושלים
אייקי,
מרכז,
09/06/04 15:52
|
אין מה לדבר,ברקוביץ קצת יהיר בלשון המעט ,אבל בזה הוא צודק ב 101%
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
מה יש לומר גאון הדור
ל"ת
אבי,
09/06/04 15:51
|
|
 |
83.
תתרכז בכדורגל
עפרה,
גוש קטיף,
09/06/04 15:47
|
בס"ד אפשר להחזיר עוד כמה חלקים מהארץ, היתה היסטוריה עוד לפני שהאינטיליגנט נולד גם אם הוא לא מכיר אותה. יפו, חיפה, נצרת וכו'. תמשיך לרפד את חשבון הבנק שלך ואל תמכור תחלק את מה שלא שייך לך !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
רב אלוף ברקוביץ
שלומי,
ירושלים,
09/06/04 15:47
|
הוא היה שלש שנים בקו האש במטבח. כנראה שהוא מבין גדול בפוליטיקה. אם הוא כזה חכם אז..... הבן אדם פשוט אבל פשוט א ד י ו ט !!!! אין לא מושג ולא הבנה על מה הוא מדבר כנראה התהבירה עלו לא לראש סליחה בעצם השתן .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
ברקוביץ-אתה חכם.
eitan,
haifa,
09/06/04 15:43
|
|
 |
80.
תראו מי מדבר הגזען מספר אחד
איציק,
ניו יורק,
09/06/04 15:36
|
זה שדיבר על תורכיה כתת תרבות תסתכל בראי אין קבוצה שלא בעטה בך כנראה שהבעיטה שחטפת בפרצוף לא היתה מספיק חזקה מי אתה אפס גזען
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
סוף סוף ספורטאי על רמה
שילה,
09/06/04 15:35
|
לא משנה אם אתה כדורגלן במאי או לוחם שוורים ,זה הזמן להביע דעה בכל הזדמנות אפשרית בכדי להניע את התהליך הזה של התנתקות (אני באמת לא בדיוק יודע מי זה אייל ברקוביץ אבל הוא בטח לא ממרכז הליכוד :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
money does not buy sechel
Dr Dan,
Phoenix,
09/06/04 15:33
|
It is a shame that an idiot can make a public opinion.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
Sechel Baregel
''Shalom Alechem,
Zarnuga,
09/06/04 15:22
|
Till Now he had only Sechel Baregel Now he have only in the towswe all pitty him
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
הוא קוסם הוא קוסם וצודק!!!!
ל"ת
הקוסם,
צפון,
09/06/04 15:15
|
|
 |
75.
ברקו רואה משם מה שלא רואים מפה
אלי,
הרצליה,
09/06/04 15:11
|
לצערי מיעוט מכתיב למדינה באופן אגרסיבי מצב שמדרדר את כולם,ברקו לא פחות ציוני מאפי איתם או ליברמן ,ויותר מכך יש לו אומץ להגיד מה שהוא חושב ואחרים פוחדים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
צודק.. יש לי כבוד חדש לברקו..
ל"ת
רן,
09/06/04 15:10
|
|
 |
73.
אפס!!! מי אתה?????
עמית,
09/06/04 15:09
|
עוף לחו"ל ותעזוב אותנו בשקט. השטחים המסריחים האלה? חתיכת מסריח וכלומניק!!! מי אתה? שחקן כדורגל שנהיה פובליציסט!!! אם אתה יודע לקרוא, אז תקרא את פרשת המרגלים. אולי תזדהה איתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברקוביץ`: ''לצאת מהשטחים, כולל
אשי,
מרכז,
09/06/04 16:28
|
לא רק לצאת מהשטחים המסריחים,אלא להיתעפף מהם,ולחזור לחיות חיים נורמלים,לאחר 30 שנות סבל ויסורי תופת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה מרכזליכודניק?
שילה,
09/06/04 15:39
|
תיתן לעצמך סטירה ותעשה אחרכך הפסקת מחשבה של שתי דקות (אחרי 30 שנות חברות במרכז הליכוד)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
שיחזור לאנגליה
מירי,
ירושלים,
09/06/04 15:04
|
אנשים כמוך לא רצויים אצלנו לא משרתים בצבא רק יודעים לתת בקורת כמה שיותר מהר תחזור עם משפחתך לאנגליה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחזרי את לבגדד!!!
ל"ת
שילה,
09/06/04 15:40
|
|
 |
אשכרה תחזור לאנגליה
ל"ת
יאיר,
09/06/04 15:20
|
|
 |
71.
הם חייבים להיות בדעות כאלו
אנטי,
09/06/04 14:57
|
סביר להניח שאייל ברקוביץ במשך הזמן נאלץ להסביר לבריטים שהם לא ממש אוהבי ישראל ושאר השחקנים והאוהדים את עמדותיו. מאחר ושחקני כדורגל כמו שאר הישראלים מפנימים בעצם את מה שהממסד קרי מערכת משפט, אקדמיה, תקשורת וכיו"ב להלן ייקראו ביחד סמול טוענים לגבי המצב, שזה בעצם התעמולה של האויב המוכתבת להם ע"י עמיתיהם בחוץ לארץ, לאור מצב שכזה אייל ברקוביץ גיבש את עמדתו מתוך התשובות שנאלץ להתמודד עימם מול הבריטים ואחרים, ואני לא מאשים אותו, זה כמו להיות מרואיין בשמך 10 שנים ע"י ה BBC ובפרט ע"י המשופם הצבוע של ה BBC וזה לא קל לרבים במיוחד שצריך להשאר שם בלי לחטוף בעיטות לראש ברקוביץ הוא רבע עוף לא מסוגל להגן על עצמו ככה שברור שהתוצאה היא בריחה ועוד בריחה אבל צריך להיות מציאותיים, מדינה בגודל שהוא מדבר זה רק אם זורקים את ערביי הפנים החוצה. שלא יהיו אשליות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
החזר שטחים
אלמוני,
ירושלים,
09/06/04 14:56
|
|
 |
69.
טימטום
ענת,
אילת,
09/06/04 14:54
|
לאן הגענו שכל מטומטם וזו חותם שבקושי יודע לבעוט בכדור פתאום נהיה מומחה לבטחון מטומטם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
לא הייתי פה, מה אתה מבין,
ל"ת
רן,
09/06/04 14:49
|
|
 |
67.
Politics from a jock strap
Ilan,
Mercaz,
09/06/04 14:49
|
Minor league player who can barely read gives political advice. Caveat Emptor
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
Kol Hakavod
ל"ת
JJ,
London,
09/06/04 14:45
|
|
 |
65.
ברקוביץ
Alex,
Haifa,
09/06/04 14:45
|
המון דברים טובים אפשר לומר על ברקוביץ אבל חכם - הוא לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
שילך ללמד את האנגלים
ישראל,
יפו תל אביב,
09/06/04 14:39
|
|
 |
63.
Play soccer
ל"ת
not politics,
09/06/04 14:37
|
|
 |
62.
חבל ששרון לא מדבר יפה כמו איל
uv,
09/06/04 14:36
|
סוף כל סוף משהו מדבר יפה. אולי ככה תיהיה מדינה וכדורגל איכותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
על מה המהומה
ישראלי נטו,
ישראל נטו,
09/06/04 14:35
|
הוא אמר חד וחלק "מי שלא רוצה, שישאר שם לבד " לא ע"ח דם החיילים שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Mejority fighters are from th
Dan,
London,
09/06/04 15:27
|
The majority of the front fighting Units are comming anyway from the Mitnachalim Sector the percentage of the Kipot Srugot is more then 50 percent and the rest are people that are Likud party or other right wings voter so see please the reality the Israeli voter said his word
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
.......ברגליים
יאקי,
מרכז,
09/06/04 14:33
|
אומרים שהשכל של ספורטאים במיוחד המצטיינים נמצא ברגליים. אז תן למחשבה לשרוך את כל הדרך עד לראשך . למרות שאינך מאוד גבוה אחשיבה עושה דרך איטית וארוכה מרגליך ועד לראשך .עובדה . כנראה התחלת לחשוב על הרעיון מאז שיצאת לאנגלייה. מעט צניעות אייל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
שכלו ברגליו
עקץ,
תל-אביב,
09/06/04 14:31
|
כושר התבטאותו של שחקן כזורגל זה, מבלי להתייחס ברגע זה לעצם הענין, רחוק מאד מכשרון רגליו. שם נמצאים שרירי יכולתו להתבטא ולא מעבר לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
טיפש
tאבישי,
קריות,
09/06/04 14:30
|
נו מה חדש היה ונשאר טיפש כסף לא מביא שכל שוב היה ונשאר טיפש. יורק על באר כמו ינקלה שחר הוא לא מגיע לליכלוך של הציפורן בזרת של ינקלה ותאמת אני מרחם עליך אייל החלמה מהירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
נזכרתי בשורה משיר מימי ילדותי
חשוך ימי בינימי,
09/06/04 14:24
|
יש לו (אולי) שכל ברגליים אך מוגלה בראש!
אינני זוכר את כל מילות השיר. יש מישהו שזוכר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
army+football=politics
golan,
09/06/04 14:21
|
in a country that every soldier becomes a prime minister, why a football player can't say what he wants?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
עדיף שישתוק
ל"ת
יאיר,
09/06/04 14:19
|
|
 |
54.
ברקוביץ
אלי,
המרכז,
09/06/04 14:16
|
כוכב חדש עם פה מלוכלך הגיע לשכונה כדאי שתעסוק במה שאתה מבין ואל תשכח שכל ממשלות ישראל מימין ומשמאל שלחו אותם לשטחים הדיבור שלך על ההרוגים של המתנחלים מופקר וחסר אחריות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
שילמד לשחק כדורגל ויסתום
ל"ת
שלמה,
אהרוני,
09/06/04 14:13
|
|
 |
52.
ברקוביץ' מסריח
גדי,
09/06/04 14:12
|
אני לא אוהב קדורגל ולא כל כך מכיר את הברקוביץ הזה. יכול להיות שברגלים הוא יודע לשחק. אבל זה לא אומר שום דבר על הראש. האיש רוצה להרויח כסף באירופה והדרך הכי טובה בשביל זה - ללכלך ישראל. והוא לא ראשון בזה. ברקוביץ הזה הוא מסריח אבל כמו שאומרים לכסף אין ריח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
לאייל ברקוביץ החמוד
הרופא הציוני,
09/06/04 14:00
|
כראה הבעיטה שחטפת בראש גרמה לנזק חמור מכפי שחשבנו בהתחלה
תהיה בריא ותתאושש במהרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
berco - anak!!!!!
ל"ת
moti,
london,
09/06/04 13:58
|
|
 |
49.
צודק ב100% !
ל"ת
רונן,
09/06/04 13:54
|
|
 |
עדיף לכולם
יניב,
09/06/04 14:24
|
|
 |
48.
אם היה יודע לפחות לשחק כדורגל.
ל"ת
חיים פ,
09/06/04 13:46
|
|
 |
47.
פרסום ככדורגלן לא מקנה זכות
שאול אוחנה,
חולון,
09/06/04 13:45
|
פרסום ככדורגלן לא מקנה זכות לפרסום דעותיך הפוליטיות. זוהי דעתך וכבודה במקומה מונח אולם כל פרסומך הינו מהיותך כדורגלן מוצלח ולכן אין לך שום זכות לפרסם את דעותיך הפוליטיות בפומבי. לי מספיק לקרוא בעיתונים רק על ביצועיך במגרש. אין לי ספק שכל המהלך הזה נועד למטרה אישית מסויימת שלך, מין הסתם הצהרה בעתיד הקרוב על פרישה מכדורגל ומעבר לפוליטיקה או עסקים. אאחל לך כל טוב בהמשך דרכך ואשמח לשמוע את דעותיך הפוליטיות באם תפנה לעסוק בפוליטיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכותו כמוביל חברתי להשפיע
אורן,
תל אביב,
09/06/04 14:06
|
ולהשמיע את דעתו, וזכותו של כל אדם להחליט אם להזדהות עם דבריו של איל. איל הוא מודל לחיקוי ולגיטימי שישמיע את דעותיו וינסה להפיץ אותן בתקווה שרבים יחשבו כמותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כל מי שמפורסם יכול להתבטא
ליאור,
מרכז,
09/06/04 14:27
|
שלום, אני רוצה להבביר נקודה שמפריע לי בכל תחום אדם שמפורסם בתחום מסויים שהוא טוב בו או אפילו ענק!!!! לא יכול לנצל זאת ולהתבטא בתחום הפוליטי המדיני וינסה להשפיע על דעת הקהל כי בתחום הזה גם אני שווה לא הדבר הזה מאוד פופולרי עם שחקנים או זמרים מנצלים את המיקרופון הפתוח כדי להשפיע על דעת הקהל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
לאייל ברקוביץ
איציק,
09/06/04 13:45
|
יש אנשים שניחנו ביכולת מופלאה לשחק כדורגל, ואתה כנראה אחד מהם , אולם בנושאים פוליטים לא די רק בלהשתלח על צד אחד, יש להבין הרבה יותר בתחום , ובזה אתה כנראה לא מספיק חזק, להזכירך ,מר אהוד ברק טרם פרישתו , כמעט והגיע להסכם שבו גם ירושלים עלתה על הפרק , וראה זה פלא במקום לקבל את הדברים בחר הצד השני לצאת למסע דמים ברחבי ישראל, ורק במידה שחבריך יפנו את רמת אביב , או את חיפה , נוכל להגיע לשלום המיוחל שבו רק צד אחד ישרוד .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אנגליה - נחלת אבותינו
ל"ת
ציוני פשוט,
ארץ ציון,
09/06/04 13:45
|
|
 |
44.
זה מה שקורה......
מירית,
09/06/04 13:44
|
זה מה שקורה למפורסמים שהתהילה כבר לא כל כך מנצנצת והם צריכים לדבר שטויות כדי להשאר במרכז העינינים...אייל היקר תתעסק במליונים שלך ותעזוב אותנו בשקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
שחקן או פוליטיקאי?
חנה,
ירושלים,
09/06/04 13:41
|
שמור את הפוליטיקה לגדולים ממך ואל תנצל את מעמדך. אם היו שומעים לעצות שלך, לת"א כבר לא היית יכול להגיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אפילו הכדורגלנים כבר מבינים
אלי ברק,
תל אביב,
09/06/04 13:39
|
|
 |
41.
מצאתם את מי לראיין! בושה וחרפה
ל"ת
ד''ר כהן,
09/06/04 13:37
|
|
 |
40.
עוד יורד חצוף
ל"ת
קובי,
09/06/04 13:36
|
|
 |
39.
יותר טוב שתישאר לבעוט בכדור,
Jocker,
09/06/04 13:34
|
חוץ מזה אתה לא יודע שום דבר לעשות, כל כדורגלן שלא סיים בית ספפר יסודי נעשה לי מומחה לעניני מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מרתק
NOT,
09/06/04 13:26
|
הוא אמר את דעתו האישית בריאיון, זה לא חייב לעניין אף אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה זה הובא בעיתון?
יאיר,
פ''ת,
09/06/04 17:27
|
|
 |
37.
עוד חולה!
יוסי,
ירושלים,
09/06/04 13:23
|
כבר מזמן למדנו ששמולאניות איננה עמדה פוליטת אלא מחלה מהסוג היותר קשה. כל שכן שאייל ברקוביץ הביב שופכין הזה מדבר על פוליטיקה.עוד אחד מאלה שחושבים שאותו שהיד שיוצא להתפוצץ במלון פארק אומר לעצמו:" רגע..אבל הם הרי יצאו מהשטחים אז אולי אני יעשה פרסה וילך הביתה,,יהודים אנשים טובים". זה ההזיות של השמאל החולה.ואייל,אם התגרשת מהוריך יש לי אבא חדש בישבלך,יהונתן גפן היציקה של הגועל. אבא שמאוד מתאים לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
צודק 100% וכל הכבוד לו!
ל"ת
צהובה,
09/06/04 13:20
|
|
 |
35.
ארוגנטי מאוד אבל צודק.
פרסי גאה,
09/06/04 13:18
|
צריך להחזיר הכל אבל רק בהסכם וחתימה על סיום הסכסוך. בקשר לפיגועים אז הוא צודק. אף אחד לא מתרגש כשמתנחלים נפגעים אבל כשמדובר באזרחי הקו הירוק או חיילים אז המורל משתנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
כמו הפה הגדול של מוחמד עלי
ניסו,
מרכז,
09/06/04 13:17
|
אדון (מוחמד עלי) ברקוביץ מוטב שתתמקד על המגרש ולא להכתיב לנו איך מנהלים את המדינה והעניינים,תן לי את פרטי המאמן שלך ואשפיע עליו שיכניס אותך לשחק אפילו עם קבוצת המילואים שישתף אותך במגרש מאשר לדבר שטויות. ראית מה קרה למוחמד עלי בזמנו שהתחיל להתערב בעניינים לא לו המוח שלו התחרפן לחלוטין. תסיק מסקנות כוכב לשעבר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אייל ברקוביץ' השחקן והפה
ניר,
קריית אונו,
09/06/04 13:11
|
אייל היקר אין לי צל של ספק כי אתה השחקן הישראלי הטוב והמוכשר ביותר ב10 השנים האחרונות דבר אחד הרשה לי להעיר לך, בדיבורים אף פעם לא הצטיינת, מה עוד שלאחר שקיבלת אזרחות בריטית ואינך מתגורר בארץ כבר שנים (למרות שמקום עבודתך שם) אינני חושב כי דעתך חשובה יותר,או לחלופין מעניינת יותר מדעתו של אזרח ישראלי מצוי. זה אמנם נהייה מאוד אופנתי היום באירופה להכפיש את ישראל בכדי לקבל תשואות ואין לי ספק שאם היית מצדיק את ההתנחלויות התקשורת האנגלית הייתה צולבת אותך. אז תעשה טובה אייל תמשיך לייצג אותנו בכבוד ברגליים שלך,את הפה תשאיר לאחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הוא לא מציאותי!
יוסף,
לונדון,
09/06/04 13:09
|
השלב הבא אחרי היציאה ח"ו מהשטחים יהיה בריחה מבוהלת מכל שאר חלקי הארץ.בין כה צפויה לנו מלחמה גדולה בקרוב עם אירן,ואז נחשוב אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
יש להחזיר גם את בית''ר י''ם!!!!
ל"ת
נומה,
גבעת חלפון,
09/06/04 13:09
|
|
 |
30.
כל הכבוד
אורנה,
תל אביב,
09/06/04 13:08
|
הגיע הזמן שמישהו יציג עמדה נחרצת כלפי מיעוט הזוי, שבגלל דעותיהם ההזויות אנחנו משלמים במחיר מאד יקר. שרון צריך להפגין נחישות גדולה, מבלי להתחשב בשאר הדעות במפלגתו (כי הרי הוא ראש הממשלה) כי הרי כשהוא נבחר הוא הבטיח "ויתורים כואבים" אז מה כולם מתפלאים כאילו הוא שינה את דעתו. בקיצור, אין להתייחס למיעוט הלא כל כך שפוי ופשוט להתחיל לבצע, בלי לחכות אף לא חודש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
תמיד אמרתי שהפה דופק אתכל הגוף
מאיר,
נורווגיה,
09/06/04 13:07
|
אייל גמר את הקריירה בתור שחקן ולכן הוא יורה בלי אבחנה קל לגור בווילה של מיליון ולומר לאנשים תפנו את השתחים אבל אל דאגה הוא לארץ יחזור או מה שישאר מימנה ואני מקווה שיחזור לו השכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
יצא האויר מהכדור
פרזיטולוג,
09/06/04 13:06
|
כישוריו של ברקוביץ מסתכמים במקרה הטוב ביכולת לרוץ ולבעוט ולנגוח, יכולותו האינטלקטואלית מוטלת בספק, ביטחונו העצמי שנישען על הכסף הקל שעשה מטעה אותו, כדאי שיביט על גדולים ממנו כמרדונה שהיתדרדר קשות, גם הוא בשל טיפשותו עלול להגיע למצב כזה, ובקיצור אל יתהלל חוגר , וכ', האיש שאין לו מושג קלוש על שטח כל שהוא למעט משטח הכדורגל, מטוב לו שישב בשקט כדי שלא ירגישו לפחות שהוא עוד כדורגלן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הגדול מכולם
ד''ר בוזגלו,
09/06/04 13:04
|
אין מה להגיד, ברקוביץ' הישיר והבוטה, אמר בדיוק מה שהרבה מעימנו רוצים להגיד ומתביישים, אכן השטחים מסריחים, אכן חבל על כל חייל שמת עבור חופן חולי מיסטיקה,מי שרוצה ישראל דמוקרטית, ושפויה צריך לותר על השטחים, צועל שליטה על עם אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
סתם חקיין...
איציק,
י-ם,
09/06/04 13:04
|
ברקוביץ מתחילת הקריירה שלו מנסה לחקות את אלי אוחנה הן בסגנון הדיבור והן ביחצינות... אז אדון ברקו אוחנה יש רק אחד וזה לא אתה וחבל שאתה נכנס לנושאים שאין לך מושג עליהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה מי זה אלי אוחנה???
ל"ת
רן,
09/06/04 14:50
|
|
 |
25.
כל ראש כדור חושב שהוא פילוסוף
איציק,
09/06/04 13:01
|
עם שכל ברגלים שיתעסק בכדורגל ויעזוב חשיבה פוליטית ולאומית לאחרים.האם אנו מדינה שלמטומטמים?הגברת עם הציצים נתנה הרצאה אצל יאיר ניצני והיום הגאון ממנצסטר או בירמינגהאם שופך את ליבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
השכל ברגליים
עמית,
פ''ת,
09/06/04 13:00
|
עוד אידיוט שפותח את הפה. אולי לא שווה לאבד אצבע של חייל בשביל תל אביב... לא מבין מה הטמבל הזה פותח את הפה, ומי בכלל חושב שהוא יודע משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
חה-חה-חה
עופר,
09/06/04 12:59
|
אז אייל ברקוביץ אמר - SO WHAT ? ואני עופר אומר שאייל ברקוביץ מדבר שטויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ויפתח אלוהים את פי האתון
ל"ת
י,
09/06/04 12:54
|
|
 |
21.
השחקן הגדול ביותר שהיה פה
בבבבבבק,
09/06/04 12:48
|
ואיש גדול שלא מתחשב במה שיגידו עליו. מדבר בגלוי על כל מה שהוא חושב. גם אם לא הייתי מסכים איתו, ואני כן מסכים איתו, עדיין הייתי מכבד אותו. כל הכבוד ברקוביץ'! הלוואי והיו יותר אנשים כמוך שהיו מנצלים את הכוח שלהם למטרות טיפה חשובות יותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
איזה מלך. איזה מלך
ל"ת
ראובן עטר,
תל אביב,
09/06/04 12:48
|
|
 |
19.
איש קטן עם פה גדול
מיקי,
י-ם,
09/06/04 12:46
|
איש קטן עם פה גדול אייל מתי תדע להפנים את המושג "סייג לחוכמה שתיקה" בסה"כ כדורגלן עם מנת משכל שלא עוברת את הברך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לא מבין...
נריה,
עלי,
09/06/04 12:37
|
ברקוביץ רק תזכיר לנו איפה גרת בשנים האחרונות?!! אהבת הארץ שלך יוצאת מכל החורים (ככה גם אהבת העם) כל אחד מדבר מאיפה שהוא טוב אתה טוב ברגליים אל תדבר מהראש....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
תראו מי שמדבר ..ה''ציוני'' הגדול
אייל,
09/06/04 12:19
|
איך אתה מעז לדבר? מי שלא נמצא בארץ ולא יודע מה מתרחש פה, רק ניזון מצילומים לא אובקטיביים של רשתות זרות, תבוא תגור בארץ ואז תדבר, הכי קל לדבר כשאתה לא נמצא בארץ, הכי קל לזרוק דברים לאוויר בלי בסיס, לדבר תמיד ידעת אך דברי חוכמה לא יצאו משם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
שחקן ענק. אישיות פחות.
ל"ת
דני,
09/06/04 12:16
|
|
 |
15.
זו הסיבה שהוא מספר 1
רוד,
09/06/04 11:54
|
מתי היה מישהו מאז הוא מעולם בכל ענף ספורט אצלנו בארץ שאמר משהו הוא פשוט מדהים אותי כל פעם מחדש ממממממלללללךךךך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
המתנחלים אסון לישראל..
אני,
מפה,
09/06/04 11:37
|
כמו שאמר ברקו.. לצאת ולהשאירם שמה לבד.. נראה אותם אז כאלה גברים
טוחנים אותם שמה, אז לפחות שיתנו קצת כבוד לצבא, הלוואי והייתי ראש ממשלה! היתי יוצא משם, מי שרוצה לבוא סבבה ומי שרוצה להישאר שימסור ד"ש לחמאס כשיבואו לבקר אותו שם בלי צבא, בעצם בלי צבא המתנחלים האלה לא שווים שני שקל, הפלסתינים היו מפרקים אותם אם לא היינו שמה.. ברקו אתה גדול אחי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בכל מילה אחי
ערן,
ת''א,
09/06/04 17:27
|
על איזה צבא שמורכב ממתנחלים את מדברים? עדיף לכם להירגע!
לא צריכים אותם למתנחילם האלה, אם בא להם להישאר שמה אז סבבה, שיהנו, וכמו שאמרת שימסרו דש לחמאס
אחי אתה צודק 100%
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלי מתנחלים אין צבא
פרי,
ירושלים,
09/06/04 14:34
|
|
 |
טעית!!..
CtrlX,
09/06/04 13:03
|
|
 |
אחי כמה אתה צודק
ל"ת
יהודה,
09/06/04 12:45
|
|
 |
13.
אחד בדורו - ברקו העם איתך
אורן,
תל אביב,
09/06/04 11:28
|
|
 |
12.
גם פוליטיקאי גדול הוא נהיה?
דוד,
09/06/04 11:16
|
כדורגל הוא כבר לא משחק, אז הוא התחיל לקשקש. תמיד הפה שלו פגע אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
פה גדול זה לא ערובה לחכמה
אלי,
09/06/04 11:03
|
ושוב אילציק פער את פיו שהביא עיליו כל כך הרבה צרות בקרירת המשחק שלו ולמרות שהוא משחק (בזמן האחרון רק על הספסל) פחות הוא מדבר יותר ואילו היה מבין על מה הוא מדבר אולי היה שווה לענות לו יותר ברצינות (למרות שבמקומותינו הכל אפשרי)וכניראה שאילציק פוזל לפוליטיקה לאחר שאפילו הוא (גורש מבית ספרו כזכור)מבין שכבר הרבה זמן אין לו מה לעשות על המגרש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
צודק בכל מילה.. בוכים שאין להם
משה,
חיפה,
09/06/04 10:54
|
מה כאילו שעושים טובה שהם פה? אין להם כסף? אז בייייייייי לכו הביתה תנו לאלה שיש להם כסף לבוא, קישקשוש אחד גדול, הם לא רוצה לקדם כלום בכדורגל הישראלי.. לכו הביתה
ברקו נשמה אתה גדול חזק ואמץ אחי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
למר ברקוביץ היקר
אןפיר,
ירושלים,
09/06/04 10:54
|
אתה שחקן ענק. הכי גדול שהיה במדינה מאז ומעולם.אבל למה למען השם אתה מדבר בצורה כזו?למה להגיד שטחים מסריחים ושאתה מרחם פחות על מתישבי יש"ע?למה אתה משניא את עצמך על חצי מהעם.ץ למה?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מלך !
ברקוביץ' מספר 1,
09/06/04 10:52
|
אין כמוהו. מעבר לזה שהוא השחקן הכי גדול בתולדות המדינה טוב שיש מישהו שאומר משהו בכלל. מתי שמעתם איזשהו ספורטאי או אמן נוקט עמדה כלשהי ? טוב שיש אנשים שלא מפחדים לדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן כמה אתה?
יריב,
תל אביב,
09/06/04 12:55
|
שחקן גדול?! שמעת במקרה אולי על מוטלה שפיגלר? עודד מכנס? (האמת יש עוד המון, כי זה לא קשה מדי) ברקוביץ הנל אפילו לא ראוי לצחצח להם את הנעליים... אם אתה בן 6, אז זה עדיין נסלח, אם אתה מבוגר יותר, אתה כנראה חכם עד לרמתו של אותו ברקוביץ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
חוצפן
לא חשוב,
09/06/04 10:35
|
|
 |
6.
גאון הדור
מוטי,
ירושלים,
09/06/04 10:34
|
האיש שלחם ביחידה מובחרת מבין בענייני ביטחון בישירות אופיינית??? המ זה השכל שלך ברגליים ושם הוא יששאר נראה שהשתן על לך לראש. שטחים מסריחים??? פשוט אויל ברקוביץ. אדם רע. גם אם יש ויכוח אידאולוגי יש לעשותו בצורה מכובדת. כך אנו נראים ואם משהו יתייחס לדבריו ברצינות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
זה מה שקורה כש...
יצחק,
כדורי,
09/06/04 10:14
|
זה מה שקורה שנוגחים יותר מדי. משהו במערכות החשיבה קצת מתרופף, עיין ערך מוחמד עלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
פה גדול ואדיוט
קובי מ,
09/06/04 10:13
|
ברקוביץ, מוטב שתשאיר את הפה שלך סגור. כל פעם שאתה פותח אותו נשפכות שטויות, שרק מסבכות אותך בצרות. מוטב שתתרכז במה שאתה טוב - תבעט בכדור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אתה חיי בחו''ל ויש לך מה להגיד
מוטי,
מודיעין,
09/06/04 10:00
|
מי אתה חושב את עצמך שיש לך דעה איזה שרות עשית למדינה חוץ מלעשות כסף על חשבון המדינה יש לך עוד דעה פעם ההית בשטחים בכלל יש לך מושג מה זה שטחים ומאיפה אתה רוצה שנצא מה אתה מנסה להיות חכם שב בשקט כי אתה יוצא ממש טיפש ואתה יכול להיות מתחרה ראוי לאווירון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירד מהארץ ויש לו חוצפה להגיב !
ל"ת
גדי,
09/06/04 14:47
|
|
 |
2.
כל הכבוד איל
תלחי,
חיפה,
09/06/04 09:29
|
|
 |
1.
הציוני
אמיר,
ת''א,
09/06/04 09:13
|
לצאת מהשטחים. היכן הוא בדיוק חי הציוני המסכן בשנים האחרונות. שיבקר את התחום שבו הוא מקצוען ותו לא.
הגב לתגובה זו
|
|