 |
27.
כשרון זה טוב, אבל אופי הכי טוב
אוהד ותיק,
24/07/04 11:25
|
שי, לא מספיק שאתה כשרוני ושחקן טוב. צריך אופי חזק ונחישות להגיע למטרה ואת זה לא הוכחת. עזיבת איאקס הבעיות בצבא לא מוכיחים נחישות. תשאל את רוני רוזנטל איך הוא הצליח באירופה, תהיה בטוח שהיו שחקנים מוכשרים ממנו. אבל הוא הביא אופי של מקצוען והצליח בגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לתשומת ליבם של הורי כדורגלנים!
יוסי רביבו,
טירת כרמל,
23/07/04 04:16
|
מדיניות ההצערה של מכבי חיפה היא בגדר בלון ניסוי שמופרח לאוויר מדי שנה- אך אין לו כיסוי ממשי במגרש.
בירוק צריך היה לקבל הזדמנויות נוספות מן הסיבה הפשוטה , היחס בין תפוקה לדקות המשחק שלו. ואכן בירוק קיבל מעט והבקיע הרבה, ממש כפי שטען בצדק. מכבי חיפה מעולם לא התרשמה מסטטיסטיקות- הדוגמה הבולטת ביותר של השנים האחרונות הוא נדיב סימן טוב שהיה מלך הבישולים של הליגה הלאומית, (לפני בוקלי )שהיה מלך הבישולים והשערים בנוער של מכבי חיפה, אותה הוביל לזכיה בדאבל- אבל לא זכה לקבל הזדמנות להוכיח עצמו, עד שכמעט התרסק ונאלץ לאסוף את השברים במשך חמש עונות בליגה הלאומית. מכבי חיפה הוא סוג של עסק שנועד קודם כל להשביע את האלתר אגו של יעקב שחר- וכל השאר הם בגדר פיונים- כולל המאמן. אל תתלהבו מהצהרות של מאמן כזה או אחר- בעובדות אומרות שלבני הנוער שמשחקים כעת בקבוצות השונות של מכבי חיפה- סיכוי מועט ביותר להשתלב בקבוצה הבוגרת. נקודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
תגובה ל-7
חי,
עיר הקסמים,
22/07/04 21:34
|
|
 |
24.
בירוק כפרה עליך תישאר ימלך
קינג אוף חיפה,
SOMEWHERE,
22/07/04 17:17
|
בירוק אתה מלך !!! בירוק אתה נשמה !!! אין עליך יגבר !!! ירוק עולה !! ימותו הקנאים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
האמת? אני לא אתגעגע
איציק,
חיפה,
22/07/04 15:46
|
אף פעם לא התלהבתי במיוחד משי בירוק גם בגלל כל הסיבוכים האלה שהוא עושה. חבל שכל שחקן עם קצת שליטה בכדור עושה מעצמו קאנטונה קטן. הבחור סה''כ לא עשה הרבה בקבוצה חוץ מלדחוק רגל פה ושם כדי להכניס עוד גול בגארבאז' טיים. כאשר הוא קיבל את ההזדמנות לפתוח בהרכב הוא היה חלש מאד והייתי יכול לספור על יד אחת את מספר המהלכים המועילים שהוא עשה. מכבי חיפה התברכה (והעונה במיוחד) בקישור חזק ובמספר לא מבוטל של שחקנים מוכשרים (גם על הספסל). עדיף לשחרר אותו כבר עכשיו כי אני לא מאמין שהוא יהיה שחקן הרכב ביום מן הימים. אז יתפנה מקום לשחקנים שגדלו (!) במכבי חיפה כמו רפאלוב, חנוכה ועדן בן בסט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אופי השחקן הישראלי
עמיר,
חיפה,
22/07/04 15:34
|
כשפרגוסון הביא את כריסטיאנו רונאלדו ליונייטד בתיחלת העונה שעברה הוא אמר : אני יודע שהאוהדים רוצים לראות אותו משחק כי יש לו כדורגל יפה אבל הוא שחקן צעיר ואסור לעשות את המעבר הזה מהר מידי.''
רונאלדו לא ראה דרות משחק רבות וכמו בירוק היה עולה מהספסל בדקות הסיום.
לא זכור שרונאלדו התראיין באמצעי התקשורת ובכה על הגעתו לאולד טראפורד.
בירוק אתה שחקן וכישרון ענק - סמוך על רוני לגבי דקות המשחק שלך, קח דוגמה משחקנים גדולים באמת, ראינו מה קרה לרובי פאולר ולמיקל אוון - שניהם היו תקוות גדולות בצעירותם ואת שניהם ''שרפו'' מהר מידי.
קח את הזמן בירוק - ואין לך מה לחפש בקבוצה אחרת - רק מכבי חיפה היא התחנה לאירופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שי ביורק בהפועל תל אביב
הפועל תל אביב,
22/07/04 14:19
|
שחקן ברמה של ביורק אמור להיות שחקן הרכב, יש לו יכולות מצויינות ולדעתי הוא מבוזבז, הוא אמור להיות חלק עקרי בנבחרת, למה לא נותנים לכישרון עננננננק להתפח, הוא חייב לבוא להפועל (גילי, שמע לי :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
בירוק ותגובה ל-11
שבצנקו,
22/07/04 14:18
|
בירוק אתה באמת מתגלה פה כמי שמגיע לו מה שהצבא עושה לו ואתה כפוי טובה אחרי שמכבי חיפה עוזרים לך אפילו בחייך הפרטיים אתה יורק עליה אני באמת מאמין שאתה שחקן מצויין אני תמיד אמרתי שאתה תהיה בניון הבא אבל אין לך סבלנות ועם לא תהיה לך סבלנות תגמור את הקריירה מהר מאד וגם כל המגיבים פה מקבוצות אחרות אל תנסו אפילו שהוא יעבור אלייכם כי אצלכם רק הרמה תרד אצלו כי אתם לבד ברמה נמוכה ולתגובה 11 אתה צודק ב 100 אחוז בגלל התקשורת גם נבחרת ישראל לא מתקדמת כי התקשורת לא מפרגנת אלא רק הורסת בגלל זה יוון יותר טובים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
ברוק ולא בירוק שמאי ולא מסאי
האתיופי,
22/07/04 14:01
|
למדורי הספורט. נמאס שאתם לא מבטאים נכונה את שמות הספורטאים ממוצא אתיופי. משום כך ברצוני להבהיר אחת ולתמיד את השמות ומשמעותן בתקווה שלא תחזרו על טעויות שלכם. שי ברוק (משמע השם: מבורך)ולא בירוק. דגו שמאי (משמע -שמע אותי ה'. או שמיים)ולא מסאי שהוא כידוע שם של שבט נומדיבקנייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה נהייתה לנו ד''ר אבשלום קור
ל"ת
האגודה לביטול,
הקמץ,
22/07/04 16:34
|
|
 |
18.
מקופח מקצועי
אריה,
אשדוד,
22/07/04 14:01
|
שי בירוק מצא לעצמו שיטה לצאת נגד מסגרות שלא פועלות לפי רצונו ,לטעון לקיפוח ,כך בצבא וכך בחיפה מהצבא הוא ברח ומחיפה לא כי לא יקבל שכר ויגמור לעצמו את הקריירה אז בחר לפתוח את הפה בתקווה שזה ירגיז מאד ואולי ..אולי ..יזרקו אותו וכך יגיע לקבוצה שהוא באמת רוצה להיות בה. ודבר נוסף שאומרים ''מכבי'' לא מתכוונים לחיפה כי ''מכבי'' יש רק אחת והיא צהובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הוא מפחד מרפאלוב
עמית,
חיפה,
22/07/04 13:53
|
שי בירוק עושה דבר מכוער כשהוא מנגן על השד העדתי. אבל האמת היא שהוא פרובלמטי, לא מגיע תמיד לאימונים ( ואני מגיע יותר ממנו כאוהד) והכי חשוב: הוא חושש מתחרות עם ליאור רפאלוב, קשר נהדר המשחק בנוער ועלה לסגל הבוגרים. שחר צריך לקחת את בירוק ולהעבירו למכבי תל אביב. שיסבול שם את מה שברוך דגו עבר בשנה שעברה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מכבי חיפה ליגיון זרים
ארמון,
באר שבע,
22/07/04 13:35
|
חייפאים אהבלים שנה שעברה כל הזרים חוץ מרוסו היו זבל תלמדו לקח שתפו יותר שחקנים צעירים וולה אייזה מאמן מצחיק יש לכם ולבייתר ירושליים ממש בדיחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
פשוט לא שחקן
יעקב,
ר''ג,
22/07/04 13:21
|
צנום, רגליים דקות, ריצה איטית ביותר, לא מתקל כלל ואם מתקלים אותו לא ברור איך הוא יוצא מזה. כשחקן נוער היה מצויין אבל הפסיק להתפתח. אגב, קבוצות הנוער של מכבי חיפה כבר שנים רבות בצמרת אבל כמעט ולא רואים המשכיות לבוגרים, הם פשוט מתאדים. במכבי ת''א למשל רואים במשך שנים את עמוד השדרה של כבוצות הבוגרים שנשענים על בוגרי הנוער. בנוסף כמעט בכל קבוצת לגת על רואים שחקנים יוצאי מכבי ת''א.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
בקש להצטרף לביתר ירושלים
אוהד ביתר,
22/07/04 13:16
|
השחקן רצוי בירושלים. הקבוצה היחידה בליגה שבונה סגל מוצהר של צעירים ונותנת להם במה אמיתית.
ולכל הלגלגנים שהולכים להתריס ולטעון שהמהלך של ביתר הוא אילוץ כלכלי ולא מחשיבה ותכנון אסטרטגי, אני מסכים איתכם מראש, אך במבחן התוצאה - ביתר הא המקום לצעירים. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
סתם הוא לא רציני..!!!
טל,
22/07/04 13:06
|
אני זוכר השנה לפחות כמה פעמים שרוני לוי נתן לו לפתוח והוא פשוט לא הוכיח את עצמו הוא היה גרוע רק שנכנס כמחליף הוא שיחק מצוין וחוץ מזה איך הוא רוצה להיות שחקן הרכב עם קבוצה כזאת..!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
שי בירונקס
אבי,
22/07/04 13:03
|
שי בירנוקס הוא שחקן מצטיין. יופי של כתבה. חייבים להחזיר את אלון מזרחי, ואיתו בהתקפה ישחק רפי כהן, טוב שהוא חזר השנה. דרך אגב, מה קורה עם שלום תקוה, הוא כבר חתם בהפועל ת''א או שהוא פנוי? תענו לי דחוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אמיתי?
ל"ת
תמוה,
תמוהלנד,
22/07/04 15:49
|
|
 |
11.
והתקשורת חוגגת
חן,
22/07/04 12:47
|
הרי התקשורת רק מחכה שיבוא שחקן ויתחיל לבכות על הקבוצה שלו - אם הוא ממכבי חיפה, - מה טוב! לא שאני מאוהדי מכבי חיפה או משהו, אבל מה לעשות שתמיד מכבי חיפה תקבל יותר כותרות, ואם הן שליליות אז נהדר, כי היא הקבוצה הכי טובה בארץ וכמה שיותר לכלכלוך עליה יותר טוב! ככה זה פה, אוהבים דם! לגבי בירוק עצמו - ילד מוכשר בטירוף שלא השכיל להבין שממש לא משתלם להיות צעיר במכבי חיפה! אם היום ילד צריך לבחור באיזו מועדון לשחק בחיים לא כדאי לו במכבי חיפה כי זה מועדון שפשוט לא יודע להעריך את הנוער שלו - זה לא כמו פעם עם בנאדו שעלה מן הנוער - תיראו מה עובר על דקל קינן, בלם מצטיין מחלקת נוער, שיחק חמישה משחקים - זה לקדם צעירים? למכבי חיפה איכפת שהנוער שלה זוכה באליפות הארץ לנוער ואחרי זה - מפזרים את בוגריו לכל עבר ויום אחד מתגאי ם -''הוא יוצא נוער של מכבי חיפה'' - אז מה אם הוא יוצא משם? יוצא ולא חוזר כי מכבי חיפה רק קונה שחקנים במקום לסמוך על החב'רה הצעירים שלה - לכן אין לאדון בירוק מה להיות מאוכזב - כל הנוער של חיפה נדפק בגלל מדיניות הרכש המאסיבי - כבר עדיף להיות ברזיאלי טוב בארץ מקבוצת תחתית כמו בוקולי מאשר להצטיין בנוער הירוק - עובדה שבירוק לא ישחק ובוקולי כן... אה, וברור שעכשיו אחרי הריאיון הזה בירוק יחטוף בראש ואחרי זה יתנצל ולפני זה יושעה - ואחרי זה יגיד ''העיתומאי לחץ עלי ודיברתי שטויות ומכבי חיפה זה המועדון שהכי טוב בארץ והכי טוב בשבילי ואני בחור צעיר ולא ידעתי שהתקשורת עויינת ומחפשת דם אז סליחה על שהתראיינתי'' - והוא יתנצל עוד קצת ויזמין את החבר'ה לארוחה על חשבונו וכולם יחייכו ותהיה סולחה והכל יישכח והוא שוב יחזור לספסל העמוק מאוד של חיפה - ריטואל ידוע מראש! למה? כי הוא לא יכול היה לשמור על פיו ומחשובתיו לעצמו!, אפילו שהוא צודק במיליון אחוז בכל מה שהוא אומר! טיפש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
האופי דופק אותך
מתן,
22/07/04 12:42
|
לא הפסדת כלום בחו''ל, האופי הדפוק שלך ממילא היה דופק אותך, חתיכת משתמט צבאי סדרתי. לך לשרת בצבא פלשתין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
משתמט מהצבא עלוב למרות שמקבל
ירון,
22/07/04 12:38
|
|
 |
8.
תעבור למכבי-ת''א, ותשחק עם דגו
ל"ת
בירוק מצויין,
22/07/04 12:38
|
|
 |
7.
אתה גזען מכוער ,ש והיכלם
ל"ת
תגובה ל-5,
22/07/04 12:36
|
|
 |
איך הגעת לזה ש-5 גזען?
ל"ת
אוהד מכבי ת''א,
22/07/04 22:52
|
|
 |
אז למה אתה לא משרשר ל-5?
ל"ת
בונד,
ג'יימס בונד,
22/07/04 15:52
|
|
 |
לא יפה!
רן,
22/07/04 13:39
|
|
 |
6.
היהפוך XXX עורו?
ליאור,
22/07/04 12:35
|
שי בירוק חשף את פרצופו האמיתי! אם קודם חשבתי שבצא סתם יורדים לחייו, עכשיו אני די בטוח שמגיע לו. אם הוא ככה יורק לבאר שממנה שתה, מה מי זה שי בירוק לפני העונה שעברה מי הסתכל עליו בכלל? אני בעד שינפו אותו מהקבוצה, נסתדר גם בלעדיו! שילך לבית''ר ויחפש שם במשך חודשים את המשכורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
בקש להשתחרר ובא לביתר
משה,
ירושלים,
22/07/04 12:24
|
שמעתי שאלי אוחנה טוען שאתה כישרוני מאוד והוא היה הופך אותך לכוכב.
גש לשחר בקש שחרור ובא לצמוח עם ביתר ירושלים.
בהצלחה בכל אשר תפנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שי בירוק
הר הכרמל,
חיפה,
22/07/04 12:06
|
אכן צודק שי. מכבי חיפה לא נותנת מספיק צ'אנס לצעיריה. מכבי חיפה מחוייבת כלפי עצמה והאוהדים לקחת תארים כל שנה. לפיכך אין לה הסבלנות לסגל סגל של שחקני בית וקונה שחקנים מוכנים.וכך שחקנים מוכשרים כמו שי הולכים לאיבוד במגרש הגדול של אלוהים. זה מתנקם בנו ריבוי זרים פוגע בנבחרות . ועובדה שכמעט אף אחד לא התייחס אליה היא שזמן רב לא ייצאה מכבי חיפה שום שחקן ירוק לאירופה. זה אומר דרשני! כאוהדת הקבוצה הייתי מעדיפה לפספס שנת אליפות למען גיבושה של קבוצה עם שחקני בי. אבל למי יש סבלנות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
בכיין עלוב
ל"ת
נ.צ,
22/07/04 11:57
|
|
 |
2.
צודק לחלוטין. הבחור כשרון עצום
ליאור מינסקי,
חיפה,
22/07/04 10:51
|
מבובז לחלוטין ולא מקבל את הצ'אנס המגיע לו. אם קלינגר היה המאמן הכל היה שןנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
בוא למכבי תל אביב יהייה לך פה
ליאור,
22/07/04 10:49
|
|