 |
74.
אייזנברג אתה נחלת אבות.......
ל"ת
שואל שאול,
01/08/04 12:26
|
|
 |
73.
הדרך החדשה בנבחרת, גרנט הביתה
אוהד ותיק,
31/07/04 12:57
|
האם יש בנבחרת תחליף לברקוביץ'? אולי עזו, אולי נמני ישחק כחלוץ או בלם? אצל גרנט הכל יכול להיות, כבר ראינו אצלו דברים מוזרים ולמרות הכישלון הצורב, הוא תמיד נשאר ומתרץ. יאלה שחררו אותנו מגרנט לטובת הצלחת הנבחרת, לשרף יש פה גדול אבל במקרה הזה הוא צודק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
יאאלה בית''ר
ביתריסתית בנשמה,
י-ם,
31/07/04 12:32
|
בית''ר בשנה הבאה לוקחת אליפות 100% חיפה תתקונני!!! אבל מה עם אסולין הוא בבית''ר או מה?הוא עבר בבקרה התקציבית? שנה הבאה אילפות!יאלה בית''ר!!!!!!בית''ר אימפריה!!! ו......: אווו נשבענו לאהוב את המנורה תמיד תואמה הוא שהיד אני חבר בגוב.... 1,2,3 ו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאהבל, מה הקשר לכתבה.
ל"ת
לא מבין,
31/07/04 19:32
|
|
 |
71.
אם גרנט מנהל את צער בעלי חיים
כלבן,
31/07/04 09:45
|
|
 |
70.
שניהם פלצנים
חיים,
31/07/04 09:43
|
|
 |
69.
גרנט מנהל צער בעלי חיים
כלבן,
31/07/04 09:32
|
|
 |
68.
Oy Avram avram....
oz,
30/07/04 22:36
|
What are we going to do with you?...you destroy the left over of the national team....we don't have a lot and you destroy it.....Manor Hasan?..who is he?....Avi nimni in and berk out?...are you crazy?...oh my god..i think you drink SHETEN too like you know who....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
u rite
mate,
07/08/04 19:00
|
each word u said s true u right what u said sheten sheten and more sheten
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
תגידו אתם בסדר??? כנסו דחוף!
אלי,
אוהד כדורגל,
30/07/04 16:06
|
מה זה משנה מי יאמן את הנבחרת או מי ישחק בנבחרת. הרי ידוע שאנחנו לא טובים בכדורגל אז מה כולם משחקים אותה כאילו נבחרת ישראל היא נבחרת ברזיל? הרי לא נגיע לשום מקום ואם מגיע לאיזשהו טורניר-גם שם לא נצליח.אז את מי אנחנו מרמים?אתם יושנים בעמידה? תהיו מציאותיים ואל תתעסקו בשטויות. מצידי שיאמן את נבחרת ישראל איזה סתם קבצן מהרחוב. שורה תחתונה: אנחנו אפסים בכדורגל!תודו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוהד כדורסל אני מניח
ארז,
הרצליה,
30/07/04 16:26
|
אם אכן הבנתי נכון מדבריך, נראה כאילו אתה אומר שבכדורגל אנחנו אפסים, אז למה לדבר על זה, כאשר בכדורסל אנחנו ''גדולים''. אם לזה כוונתך, אז צר לי לאכזב אותך, בכדורסל אנחנו עוד יותר אפסים. אנחנו אלופי אירופה אך ורק בגגל שהספורט הזה לא מזיז לאף אחד שם. באנגליה, צרפת, איטליה, ספרד, גרמניה, מדינות עם מיליוני תושבים, לא מעניין אותם הספורט הזה והוא הספורט החמישי בחשיבותו ברוב הארצות האלו, כאשר הטניס, הראגבי, האופניים, הכדוריד והקטרגל עוקפים אותו בהליכה. בכדורסל הטופ הוא הנבא ועד היום אף ישראלי לא הגיע לשם, לעומת הכדורגל שבו הטופ הוא אירופה, ובשיאם אייל ברקוביץ', חיים רביבו, אלי אוחנה ורוני רוזנטל היו בין הטובים באירופה וכיכבו בליגות שם. אייל לדוגמה היה בין 10 הקשרים הטובים באנגליה בכל הפרמטרים בתקופותיו בווסטהאם ובמנצ'סטר סיטי. הישגים אלו שקולים ואף עולים על להיות שחקן חמישיה ישראלי בקבוצת נבא דבר שלדעתי ייקח הרבה מאוד זמן עד שיקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
חובה!!!!
הראל,
ת''א,
30/07/04 16:04
|
אני אישית מאוד אוהב את אייל ברקוביץ וחושב שבימים הטובים שלו הוא היה אחד השחקנים הטובים בעולם בלי להגזים!!! גאון כדורגל!!! אבל צריך להבין שנבחרת זה קבוצה שעובדת ביחד ולא רק על שחקן אחד ועם כל הכבוד לאייל שלדעתי מקומו בנבחרת אבי נמני למרות שאיני מחבבו כל כך הוא שחקן ענק והרבה יותר מתאים לאורח המשק של הנבחרת היום מאייל!! אברהם המאמן וצריך לסמוך עליו שהוא עושה הכל לטובת הנבחרת!!!!!!! בהצלחה אברהם תנחומי אייל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
גרנט- עשית את טעות חייך
ארז,
הרצליה,
30/07/04 15:41
|
אין מילים כדי לתאר את הגועל נפש שחשתי כששמעתי על ההודעה שאייל לא יהיה בסגל. לא יעזרו ההסברים הפאטתיים על כך שאייל לא מתאים לשיטה. אייל מתאים בריבוע לכל שיטה. שים אותו בכל מערך במרכז השדה והוא כבר יעשה את המוטל עליו. בפורטסמות במשחקי האימון, הם משחקים גם 4-4-2 וגם 3-5-2 ובשניהם הוא מצויין. אייל הוא המקבילה של זידאן בנבחרת שלנו. אני לא רואה שלזידאן אין מקום בהרכב אחת הנבחרות הטובות בעולם. אייל עושה לא פחות הגנה מזידאן והוא אף מוסר טוב כמוהו. אין שום היגיון בהחלטה הזאת. אני שומע את שידורי משחקי הידידות של פורטסמות דרך האינטרנט, ואייל פשוט בכושר פנטסטי, ואני מסמיק כשאני שומע את המחמאות של רדנאפ עליו לאחר המשחקים האלו.
אברהם מנע מאיתנו את שיתוף הפעולה הנהדר שיכול היה להיות של אייל ויוסי. כמה חבל ועצוב זה שלא נוכל לראות את השניים האלה ביחד מובילים את הנבחרת.
לצערי, אנו עומדים לראות קמפיין הגנתי חסר מעוף ויצירתיות, עם כדורגל בונקריסטי, שחושב רק איך לא לחטוף קודם, ורק אח''כ איך להתקיף. הרי בין כה וכה לא נעלה, אז מדוע לא לשחק לפחות כדורגל מהנה ואטרקטיבי שייהנה את הקהל, ולתת במה לשחקנים היצירתיים שגורמים הנאה מלצפות במשחק הזה. כנראה, שלדעת גרנט לשחקן היצירתי הגדול בכל הזמנים של ישראל אין מקום בנבחרת שיש לה בקושי שחקן אחד כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל לאייל אין קומבינה כמו נימנ
העובדות,
02/08/04 17:36
|
לנימני יש קומבינה עתיקת יומין עם אברהם גרנט. אז מה אתה רוצה שלא יזמין אותו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
גם בשיאו נמני לא התאים לנבחרת
אליקו,
30/07/04 15:13
|
|
 |
63.
גרנט הביתה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
האדום,
30/07/04 12:52
|
תאמינו לי צריך לשלוח את גרנט הזה הביתה מה זה נמני עדיין בנבחרת לפי דעתי מריך לפטר את גרנט ולמנות סוף סוף מאמן ראוי דרור קשטן תאמינו לי זה המאמן שיכול להפיק את המקסימום מכל דבר שיתנו לו הגיע הזמן שיעאמן את הנבחרת כי גרנט נכשל וממשיך לעשות שטויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
חכו חכו כשנגיע למקום 100 בעולם
אלי,
חיפה,
30/07/04 12:45
|
הדרך החדשה של גרנט מדרדרת את ישראל מהמקום ה 30 בעולם בימי שרף למקום המאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
שרף וברקו' שילוב מנצח
נדב,
30/07/04 11:51
|
|
 |
60.
אייזנברג, גברי ופקידי ההםתדרות
יוסי,
ראשון,
30/07/04 10:44
|
אייזברג גברי אבנר קופל אוברקוביץ ז''ל כל פקידי ההסתדרות והמרכזים לשעבר, אתם ורק אתם אנשי האתמול כולל אברהם גרנט שיש לו קשרים בהתאחדות ועם כל מיני עסקנים קטנים. ברקוביץ לא ברמה של גרנט ושל אף אחד מהעסקנים הקטנים הללו. ברקוביץ הוא מקצוען אמיתי !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
לשרף
בועז,
חולון,
30/07/04 10:31
|
לפחות נמני עוד בכושר וגם אותו לא צריך כבר כל הותיקים לא הובילו אותנו לשום מקום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
החבל של גרנט
דוד,
תל אביב,
30/07/04 09:51
|
אני בדיעה כי יש לתת לגרנט מספיק חבל, אם ישתמש בו בשכלתנות, יקשור בוודאי את פיות המקטרגים, אם לא : יתלה את עצמו במו ידיו, אולם, מראש יש להצהיר על 2 דברים בסיסיים : 1 לא ניתן לך לברוח מאחריות בתרוצים שונים ומשונים, 2 הנבחרת ,בזמנו של שרף השנוי במחלוקת הייתה בסביבות המקום ה 40 בעולם , כיום היא במקום ה 60 , העתיד יגיד אם גרנט היה לתועלת לישראל או לרועץ לה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
שרף - מאמן כושל ועלוב
רונן,
30/07/04 09:27
|
שלמה שרף היה מנהל כושל ועלוב נפש שניהל את העניינים מבתי קפה ובעיקר מריבות וסולחות. הוא לא תרם דבר לכדורגל הישראלי מלבד בושות, והרבה. לא שההחלטה של גרנט טובה או רעה, אבל ללא ספק שלמה שרף הוא לא האיש שיכול לבקר את מאמן הנבחרת. זוכרים את התוצאות שלו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
בלי פסים אישיים...
הר הכרמל,
חיפה,
30/07/04 09:17
|
שנאתו של שרף את גרנט העבירה אותו על דעתו. אך לעומת זאת הוא צודק. גרנט לא מאמן ולא יהייה מאמן. ומאידך ברקוביץ סירב בעבר לבוא לאימונים הוא נוהג בהתנשאות ונוהג באמביוילנטיות כלפי הנבחרת פעם בא לו פעם לא בא לו. ומה שיפה בכדורגל הישראלי הם הדברים המכוערים שבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
היה לנו טוב ולא ידענו
יוני,
30/07/04 09:07
|
חברה עזבו אותכם משטויות אני בטוח שדנמרק היו עם לפחות כפול נערות ליווי. זה לא קשור דווקא ביורו ראינו מה זה כדורגל אירופי המון כוח ןמשמעת. דווקא התכונות החלשות שלנו... בדיעבד הנבחרת של שרף היא אחת הטובות שהיו!! הייתי מסתכל ולא מאמין שזה ישראל. הטעות היחידה של שרף זה אי זימונו של מזרחי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
בלי ברקוביץ אנחנו אזרבייג'אן
גבי,
30/07/04 08:33
|
לשם שינוי שרף צודק איל הוא 1 משני הגדולים של הכדורגל שלנו עד היום. אם השני {רביבו} יבוא היום לאימוני הנבחרת בלי כושר ואם ג'ינס, הוא גם צריך לפתוח עם אייל בהרכב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
שרף שופע קנאה בנמני , כנסו
עידן,
רחובות,
30/07/04 04:11
|
ברקו גמר ת'קריירה , נמני עוד שופע ניצוצות ומוכיל בגרות ונסיון . שרף הייתי מעדיף שתהיה פרשן בליגת נערים ג'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכיינות
תומר,
חיפה,
30/07/04 16:20
|
מי זה אבי נמני חתיכת בכיין שלא עשה כלום בחוץ לארץ איך אתה בכלל משווה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53 - לך תישן על האף
ל"ת
דודו,
30/07/04 15:14
|
|
 |
52.
שלמה שרף מס' 1
מתן גור-ארי,
רמת-השרון,
30/07/04 03:15
|
שלמה, אתה צודק במאה אחוז. אוהבים אותך תמיד. המאמן מס' 1.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אייל ברקוביץ
אסף,
הרצליה,
30/07/04 02:39
|
אבי נמני שחקן מצויין .אייל ברקוביץ לא פחות טוב אלא אף יותר.אייל משחק בליגה האנגלית הראשונה העדיפה על מקבילתה בישראל במידה רבה מאד ואני רואה מקום לזמנו לסגל הנבחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
שרף נותן לדעות אישיות להכתיב
ירון בארי,
קריות,
30/07/04 01:35
|
את הביקורת שלו. מה זה מאמן בלי הישגים לקחת אליפויות עם תל אביב וחיפה זה לא הישג? ומה בדיוק שרף עשה בנבחרת כולה עבר שלב גם שניאור וגרונדמן עשו את זה כל ההשתלחות שלו באה כי את גרנט רצו והוא יושב בבית בלי עבודה זה הכול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
זימון לנבחרת
אוהד ביתר,
ירושלים,
30/07/04 00:30
|
|
 |
48.
גרנט הפוליטיקאי
פלוני,
אלמוני,
29/07/04 23:50
|
צודקים שרף והאבא זאב - גרנט לא ראוי וכך גם אבי נימני. קשר מהליגה הרביעית באנגליה עדיף על ביתרי זמני כמו נימני הקומבינטור...
גרנט - גם מקום רביעי גדול עליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
איך זה יכול להיות שיש רק נציג
טל,
29/07/04 23:19
|
אחד מימכבי תל אביב הוא מזמין את עופיר עזו ויוסי רוזן ושחקנים כמו תמיר כהן ברוך דגו שהם ודאי יותטובים לא מוצאים מקום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אייזנברג - הבעייה שלנו היא....
א.ל,
ירושלים,
29/07/04 23:13
|
אייזנברג - הבעייה שלנו היא שאתה נחלת ההווה. איך אתה לא מתבייש לדבר כך על ביקורת לגיטימית של המאמן שהביא אותנו הכי רחוק בעידן האירופי. אולי שרף אגרסיבי ולא מעודן כמו הדיפלומט הדגול אברהם גרנט (להזכירכם את ביקורו בטוניס ללא רשות) שכבר צבר נקודות של הנוסע המתמיד יותר משמעון פרס, אבל אצל שרף לפחות ידענו שהכי טובים משחקים ולא הכי מקושרים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
בושה וחרפה !!! - חובה לקרוא
א.ל,
ירושלים,
29/07/04 23:10
|
עד היום הערכתי את גרנט כמאמן חכם שיודע ומבין מה הוא עושה. מהיום הכל השתנה. לאן הגענו שהשחקן הגדול ביותר בכדורגל הישראלי, הקוסם הירוק, לא נבחר לסגל הנבחרת שלנו. מה? נמני צעיר? נמני יותר טוב מאייל? גרנט - איפה השכל שלך? הכי גרוע זה שמהיום הוא ינסה להצדיק את ההחלטה שלו ולא יחזיר את אייל למרות שהוא יודע שהחזרת אייל לנבחרת היא הדבר הכי טוב שהוא עשה מאז האליפות האחרונה במכבי חיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
שרף, את הפשלה שלך עשית..תסתום
ליאור,
טורינו,
29/07/04 23:02
|
כשאתה היית מאמן הנבחרת הכשורגל היה בדיוק באותו השפל שבו הוא נמצא היום. רק שלך, בניגוד לגרנט (שאגב אני לא חושב שהוא מאמן מוצלח במיוחד) היה חומר שחקנים טוב יותר (''דור הזהב''). בקיצור, את הפשלה שלך עשית, אז שב בשקט, סתום את הפה ותן הזדמנות גם למישהו אחר. ולסיום מר שרף, אם נמני הוא מקורב של גרנט, אז ברקוביץ' הוא האמ-אמא של המקורבים אליך. שניכם כשרונות קטנים עם פה גדול וחרא של אופי...לך לאמן ברומניה אולי שם תמצא עבודה. בארץ כולם יודעים שאתה לא יותר ממאמן קטן ומהדורה אשכנזית של ערס ממוצע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
He is right
Mike,
Abroad,
29/07/04 22:23
|
I am not a fan of Sherf but is is right about Grant. Grant is not a trainer for the national team and only seek for excuses after losses
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
שפתיים ישקו
דודי עוז,
כפר- ורבורג,
29/07/04 21:55
|
פוליטיקאים כושלים יש בכנסת למכביר
איך התגנב גרנט והפך למאמן הנבחרת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אייזנברג הפושע של הספורט
ל"ת
רונן,
29/07/04 21:39
|
|
 |
40.
שרף לא מבין בכדורגל
מרעול צהוב,
29/07/04 21:38
|
פעם הבין כדורגל וזה היה מזמן. שרף מונע בכתיבתו מאינטרס אישי צר ותמיד ימצא מה להגיד.אין שחקן כדורגל בעולם שהיה מוכן לשחק בשבילו היום,כי הוא ועמנואל שפר שייכים לאותו דור. אולי אקי אבני בטירונות יסכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
עוד דביל שחושב שהוא יודע הכל..
שומי,
חדרה,
29/07/04 21:26
|
גרנט- אייל כבר לא טוב בשבילנו, הוא סיים את תפקידו...... יא חתיכת שחצן שחושב שאתה יודע יותר ממאמני פורטסמות'... אבל אתה מתאים לכדורגל הישראלי....בגללך ובגלל שכמותך, מעולם לא נגיע לשום מקום.... לגבי נמני...חבל על הדיבורים בכלל....רק באגודה שמזמן היה צריך לפרק ובושה בכלל שהיא קיימת, כמו בית''ר, הוא יכול להצליח.... או שלא....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
''הישגיו של שלמה שרף''
משה מרון,
29/07/04 21:17
|
מה עשה בדיוק שרף בנבחרת נצחון שלא קבע כלום בצרפת וחמישיה לאוסטריה, אבל לאחר מכן חטפנו שמיניה מדנמרק שהליגה שלה לא נחשבת ''לטובה באירופה''. לא שכחנו את נערות הליווי ועוד פרשיות עלומות בזמנו של שרף, וכל זאת עם הדור הכשרוני ביותר שקם לנבחרת ישראל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא מילא איצטדיונים עם דגלים!
אל אל ישראל,
29/07/04 23:43
|
זה מה שהוא עשה . היתה תקופה של משחקי מעניינים שאנשים מילאו את היציעים במשחקים. המדינה היתה משותקת במשחקים של הנבחרת ההיא כולם צפו במשחקים! היום מי יודע מי בנבחרת ומתי יש משחקים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא מילא עיתונים ברעל וארס
שלמה ש,
כפר סבא,
30/07/04 11:58
|
זה מה שהוא עשה: מאמן בינוני ולא עולה על גרנט או רוני לוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
שרף צודק במאה אחוז
אליוי,
29/07/04 21:14
|
אייזנברג הוא תת רמה !! גראנט עושה צעד תמוה ונותן הסבר שרק אייזנברג מבין !! שרף מביע את דעתם של הרוב המכריע של אוהדי הכדורגל !! רוב מוחץ של אוהדי הכדורגל רוצים לראות את ברקוביץ ולא את נימני או קייסי ! כאשר ישראל תפסיד לצרפת ברמת גן והקהל ישרוק בוז לנבחרת ולמאמן תהיו חיבים להחזיר את ברקוביץ!! הבעיה שלכם תהיה אז שברקוביץ לא יחזור נראה מה תעשו אז?? ושוב כל הכבוד לשרף!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
די להתבכיין!!!!!!!!!!!!!
שלום,
29/07/04 21:13
|
|
 |
אתה טועה
טובי רוזן,
תל אביב,
30/07/04 02:33
|
אם לפריימר ליג הוא מתאים אז לנו לא? הרי אם איי פעם ראית משחקים בליגה האנגלית , ולא משנה באיזו ליגה , אז אתה צריך לדעת ששם בדקה ה90 הם רצים כמו בדקה הראשונה ... שלא כמו אצלינו שהולכים בדקה הראשונה.... ואגב שם בליגת מילואים רצים יותר מאצלינו תשאל את חזן....(אלון)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
''העם מפסיד ''
אשר,
צפון,
29/07/04 21:06
|
מה מפסיד העם מר ברקוביץ כולה שחקן כדורגל אני מודה שחקן מצויין אבל פרופרציות כולה שחקן כדורגל העם לא מפסיד שום דבר תאמין העם לא אכפת לו מהכדורגל העם אכפת לו מהפרנסה מהביטחון הכלכלה לא אם אייל ברקוביץ הוזמן או לא זה מעניין את הסבתא שלי אם הוזמן או לא תפסיק לעשות מהבן שלך משיח הוא לא הוא וחבריו השחקנים לא תרמו לעם כלום בזמן שאני וחבריי שירתנו את המדינה הם עשו כסף וחיים בסדיר שלהם ומילואים בטח שהם לא עושים למה כי יש להם קומבינות אז אתה וכל השחקני הכדורגל האנלפאבתים שרק כסף מעניין אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי, כמה שהעם מפסיד!
אהוד,
ירושלים,
29/07/04 23:17
|
העם מפסיד ובגדול! בתור ישראלי שמבין כמה נצחון של הנבחרת שווה למוראל הלאומי, אז כן ברקוביץ חשוב והעם מפסיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
רק קשטן ,מאמן מס' 1 !!!!!!!!!
ל"ת
השפיץ של הנעל,
29/07/04 21:03
|
|
 |
33.
שלמה שב בשקט
שרף שיכור,
תל אביב,
29/07/04 20:58
|
שלמה אתה המאמן הכי גרוע שהיה לנו! קיבלת את הדור הכי טוב שלנו! שחקנים כמו רביבו ברוקוביץ נמני בנין זוהר הנבחרת הכי טובה שהייתה לנו ואתה חוטף 8 גולים מול דנמרק בלי לשים אחד! אין לך מה לדבר כל הזמן אתה סתם זקן אפס אז שב בשקט ותגיד תודה שמישהו מתייחס אלייך בכלל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרף המאמן מספר 1 של הנבחרת
אתה שכור,
תל אביב,
29/07/04 21:09
|
יא טמבל מה אתה מבין ראינו מה המאמנים הפתח תקוואים עשו (חרא) ומה הכפר סבאים עשו (דאבל ביוון וההצלבה ביורו אלפיים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
גרנט הוא הבעייה! לא שרף
תמיר,
הרצליה,
29/07/04 20:54
|
הבעייה אינה שרף. גרנט פשוט אינו ברמה הראוייה לבניית נבחרת. חבל שהאחראיים לנושא אינם ממנים מאמן מקצועי במקום גרנט לשם שיפור סיכויי הנבחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
גרנט=פריצקי
מוטי פרימור,
תל אביב,
29/07/04 20:50
|
|
 |
30.
תקשיבו לו לאור הישגיו הרבים
תל אביבי,
29/07/04 20:41
|
האיש הזה שלקח שחקנים בינוניים והוביל אותם להישגים מדהימים כמו זכייה ביורו ועלייה לשלב הגמר במונדיאל. האיש שרק כח גאוניותו הביא לנו את גדולי ההישגים שלנו, רק לו יש זכות למתוח ביקורת על אחרים. מעניין למה 3 שנים הוא לא נצליח למצוא שום קבוצה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
החלטה נכונה
י,
29/07/04 20:35
|
ברקוביץ' גמר את הסוס, חוץ מזה ששחקן כמוהו בנבחרת זה כמו וירוס, הוא לא מפסיק להגיד שהוא הכי טוב והוא חרא לא קטן. בקשר לשרף צריך להשתיק אותו מיד! נמאס כבר שכל העיתונאים הולכים לשרף אחרי כל צעד של הנבחרת!. איך גרנט יכול לאמן ככה כשהוא יודע שכל תוצאה לא טובה תגרור כותרות בעיתונאים על מה ששרף חושב על הנבחרת, חוץ מזה גרנט הוא המאמן והוא יעשה מה שהוא רוצה, ושאנשים יפסיקו להיכנס לו לצלחת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שלמה צודק בהחלט...
גיא,
בת ים,
29/07/04 20:33
|
נכון על הרבה דברים אפשר לא להסכים איתו ועוד על הרבה אפשר להגיד שהם שטויות אבל הפעם הבן אדם צודק .... ברקו לא עוד שחקן הוא השחקן הכי טוב שהיה ועודנו ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שלמה שרף צודק!!!!!
יאיר כץ,
29/07/04 20:28
|
|
 |
26.
שרף צודק ,נקודה
אריה,
ל,א,
29/07/04 20:26
|
|
 |
25.
איזנברג-בשביל זה יש דובר? מסכן
מכלוף,
29/07/04 20:17
|
איזנברג כולו דיבורים.מוטב שיסתום את הפה ויעסוק בהפועל תל אביב בכדורסל עם גברי.כלומניק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שלמה יא בן טיבוגה
תומר,
צפון,
29/07/04 20:14
|
איך אתה מעיז כל הזמן ללכלך על אבי נמני? אתה כזה שקוף וכזה קטנטני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
גרנט עבר הכשרה באימון גורילות
ל"ת
משיחחח,
29/07/04 20:14
|
|
 |
22.
שלמה אתה אפס
משה,
ירושלים,
29/07/04 20:12
|
חוץ מלשבת בבית כל היום אתה לא עושה כלום אתה מקנא שהחבר הרוסי שלך לא לקחו אותו לנבחרת שאתה היית בנבחרת מה עשינו חוץ מלקבל בראש מדנמרק יא חתיכת אפס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה אפס
ל"ת
מועלם,
29/07/04 20:18
|
|
 |
21.
למרות שאני לא סובל אותו
שלמה,
29/07/04 20:09
|
|
 |
20.
עדיף שישתוק
ל"ת
שחר,
29/07/04 19:53
|
|
 |
19.
''הדור שלו סיים את דרכו''?
ישראלי,
בוסטון,
29/07/04 19:42
|
על מה אתה מדבר, אדון גרנט? ברקוביץ' עדיין משחק בפריימר-ליג, רק בן 32 והוא סמל לאוהדים. לדעתי, זו חוצפה ולוקסוס גדול מדיי לוותר על עושה משחק ענק כמו אייל. ההחלטה שלך, אדון גרנט, נראית תמוהה, מוזרה ומשהו מסריח בה. האם זו נקמה באייל על מקרה ישן שלא ידוע לציבור? יפוטר גרנט כמה שיותר מהר!- מאמן מוזר ובלתי מתאים. רק אדם אחד מסוגל לאמן את נבחרת ישראל ולהוציא את המקסימום מהשחקנים. זהו דרור קשטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תראו מי מדבר
אברהים דעאס,
טירה,
29/07/04 18:42
|
לבעל הפה הגדול ,שרף: הרי בתק'ופתך שיחקו גם ברקוביץ וכן רביבו,נמני,בנין זוהר ועוד, ואף על פי כן לא הגעת, לא למונדיאל ולא ליורי, אז עדיף לך לשתוק ולתת לנסות לנסות להצליח בדרכים שלהם........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
שלמה שרף הוא איש ממורמר ומסכן
עודד,
הלב הצהוב,
29/07/04 18:25
|
במקום לקבל את ההחלטה כמו שהיא בין אם היא נכונה או לא,האיש מקטר כל הזמן. ברקוביץ של היום זה לא ברקו של פעם נגמר לו הסוס ורואים את זה גם במשחק שלו. בדרך כלל בתחילת עונה ברקוביץ מתעורר ואחרי זה מיד נרדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
שרף - אתה פשוט צודק.
ל"ת
קוקו,
ת''א,
29/07/04 18:22
|
|
 |
15.
עניין של אינטרסים...
אובייקטיבי,
ת''א,
29/07/04 18:20
|
שלמה שרף זה אדם קטן, שכל מילה שיוצאת לו מהפה קשורה בדרך זו או אחרת לאינטרס האישי שלו. בושה וחרפה ! הוא וברקוביץ מלקקים ומפרגנים אחד לשני אבל אין לו מילה טובה אחת להגיד על קולגות למקצוע... כנ''ל לגבי שום (שאין לי איתו שום בעיה אישית) שהוא חבר טוב שלו והוא מפרגן לו בלי סוף ! די לגועל נפש ולברבריות של אדם שנפל על דור הכדורגלנים הכי טוב של ישראל ולא עשה איתו כלום חוץ מלקבל שמיניה מדנמרק !!! בושה שנותנים לו במה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
גרנט מאמן אפס
ruud,
29/07/04 18:12
|
|
 |
13.
אדון שרף תשמע...
waseem,
29/07/04 18:12
|
לכולם מותר לדבר חוץ ממך אדון שרף......בידיך היה מספר השחקנים הכי כישרונים שנמצאו יחדה.......ומה השגת אתם 5:0 נגד דנמרק.........העפלה לירו??!!! שחקת נגד ברזיל במונדיאל??.......אני מציע לך לשבת בשקט כי בדבר הזה אתה עושה קצת רושם טוב..........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
שלמה די כבר,נמאסת
עמי,
29/07/04 18:11
|
אתה אינטרסנט עילג,מפליא אותי שעיתון כמו מעריב נותן לך במה.את החבר שלך שום אתה בחיים לא מבקר בתקשורת אבל את גרנט אתה משמיץ בלי הרף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
יאללה שלמה אתה מלך תחזורלנבחרת
ל"ת
שלמההה גאון,
29/07/04 18:07
|
|
 |
10.
פעם ראשונה שאני אומר את זה
ליאור,
29/07/04 18:03
|
|
 |
9.
שרף לקח את הדור הכי טוב
אור ירוק,
29/07/04 17:53
|
בכדורגל הישראלי ומה הוא עשה איתו? פרשת נערות הליווי וה 8-0 נגד דנמרק. שיפסיק לבלבל את השכל, נמאס לשמוע אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אנשים יש לכם זכרון קצר --
ערן,
צפון,
29/07/04 17:50
|
כבר שכחתם את הקמפיין האחרון? איזה בושות ! נבחרת שלא מעניינת אף אחד. לא הכשלון כואב - כואב מה שנהיה מהגאווה שהיתה לנו כששרף אימן. גרנט הוא לוזר ופחדן עם כל ההרכבים הטקטיים המגוכחים שלו... אם כבר רציתם להרוג לנו את הכדורגל ההתקפי ולעשות נבחרת טרקטית ,לפחות הייתם מביאים משהו עם קבלות בתחום,כמו קשטן.
שורה תחתונה - גרנט הביתה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שרף - כל מילה בסלע.
פרא אדם,
29/07/04 17:50
|
שרף, בין אם תרצו ובין אם לאו, הוא מאמן הנבחרת הטוב ביותר שהיה עד היום. יש לו פה גדול (אולי גדול מדי), אבל ח'ברה - הוא היחיד שיש לו קבלות עד היום.
שרף מאמן טוב. והמחליף שלו בנבחרת צריך להיו שומי'לה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן
נתן,
רמת גן,
29/07/04 19:43
|
איזה קבלות בדיוק?
ניצחון חד פעמי על אוסטריה שאייתה בשיא עליבותה בותו זמן או התבוסה הכפולה לדנמרק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תראו מי שמדבר...
אייל,
תל אביב,
29/07/04 17:44
|
איך אתה מעז לדבר על גרנט ועל הנבחרת, אתה בעצמך עם אייל נכשלת אז מי אתה שתעביר ביקורת על מאמנים אחרים, לך תהיה בכנסת, אתה אלוף בדיבורים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
שלמה תתביש אין גדולה כמו בית''R
אייל .ק,
ראשל''צ,
29/07/04 17:43
|
מה זה נימני שלמה לא נשכח שזימנת ערבים לניבחרת והרסתה אותה.... עדיף באמת את שלומי משה ולא וואליד באדיר
אבל רק להעביר ביקורת אתה יודע חוץ מזה כלום ראינו לאן הגענו בעידן של שלמה הגדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ATA TAMBAL....
ל"ת
oz,
30/07/04 22:43
|
|
 |
אוהד בבון נוסף של בית''ר
רמי,
מנחמיה,
30/07/04 12:01
|
|
 |
ירושלמי אנלפבית תחזור לבסטה .
ל"ת
השפיץ של הנעל,
29/07/04 21:00
|
|
 |
תתיחס לכדורגל טיפש
ל"ת
אריה,
ל,א,
29/07/04 20:22
|
|
 |
5-אנלפבית גזען ולא מבין כדורגל
ל"ת
אבי,
באר שבע,
29/07/04 19:06
|
|
 |
5-אנלפבית גזען ולא מבין כדורגל
ל"ת
אבי,
באר שבע,
29/07/04 19:06
|
|
 |
Racism
jose,
Paris,
29/07/04 17:58
|
If the Arab will be a player like zizou, I am sure that you will never tell tha he is an arab. there are very good arab players in Israel and hope to have very soon a very good playzer like rifaat turk. If players are just selected because they know how to play football, they will make more for peace than other. I am sure that if israel will have an arab player like zizou. Who will care that he is not jewish
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל גזען
ל"ת
משה,
29/07/04 17:48
|
|
 |
4.
אפשר לדעת מהי הרמיזה הזאת בקשר
ליטל,
29/07/04 17:24
|
לביתר??? אתה חתיכת חוצפן וקנאי גדול אדון שרף, מתי כבר תבין שהנבחרת כבר לא בשליטתך אתה בולשיט אחד גדול, נכון ביתר לא מועדון יותר גדול מפורטמות' אבל מה זה היה אמור להביע??? מה אתה רומז פה חתיכת אפס מאופס למה אתה לוקח את לעזזל ביתר בתור דוגמא לדברייך ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שרף מקשקש כהרגלו
טל,
לונדון,
29/07/04 17:22
|
אייל ברקוביץ' גמר את הקריירה שלו. לשבת על הספסל בפורטסמות' (ובעונה האחרונה גם זה בקושי) זה לא כבוד גדול ובטוח לא כרטיס הזמנה אוטומאטי לנבחרת ישראל. תנו לצעירים צ'אנס. אז מה אם יגמרו במקום הרביעי והרי אף אחד לא מצפה שהנבחרת תעלה לגמר המונדיאל, אפילו גאון כדורגל כמו שרף מה עם איזה סטייק טוב על המנגל צביקל'ה? י
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אומר תמיד את מה שכולם חושבים!
פוש ספייס,
29/07/04 17:19
|
שלמה אתה מלך! ענק ! מה שיפה אצל שלמה שרף זה שהוא אומר מה שכולם חושבים ולא מעזים להגיד ! מי בדיוק יכול היום לנהל משחק יותר טוב מאייל ? ומה זה מזיק שיהיה מישהו ותיק שייתן קצת בטחון לצעירים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שרף אני איתך בכל מילה
ל"ת
אוהד,
29/07/04 17:18
|
|
 |
איך הוא תמיד מחפש את הכותרות..
טל,
29/07/04 23:54
|
בעיתונים אין זה שלמה שרף וגם הוא מדבר הרבה מתוך אינטרסים שימצא כבר קבוצה לאמן בה כולו פקה פקה יודע לדבר מהצד בזמנו אפשר לחשוב הוא היה כזה תותח..!!! ניצחנו את אוסטריה חמש אפס ואז באה תבוסה לדנמרק ..!!
הגב לתגובה זו
|
|