 |
12.
לאילן - תכנס ותקרא - חשוב!!!
יעל,
21/08/04 13:21
|
לא באנו בטענות לניר שועלי, הוא לא חתום על הכתבה. באנו בתלונות נגד הכותרת המעליבה ''הרובה מת מצחוק'' שהורדה אחרי שהתגובות כלפיה היו קשות או לא מאוד מפרגנות.... אז לפני שאתה כותב משהו תבדוק טוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ניר שועלי כתב ספורט הוגן
אילן בן נון,
צפון,
21/08/04 10:46
|
לאורן יעל ושאר הקלעים. ניר שועלי עיתונאי שהגיע לכל ההשתלמויות שערכנו. הוא מקצוען בקליעה והעיתונאי שסיקורו הכי הוגן לענף. אורן לא מצטטים משפט של ידיעות אחרונות (רובה אויר) על מעריב! נראה לי שטוב תעשו אם תתנצלו בפני הכתב ומעריב. אשר לגיא הקלע כחול לבן הטוב ביותר שהיה לנו מעולם! הוא היה ויהיה טוב! באולימפיאדה הוא לא הצליח! מותר וצריך לבקר אותנו כל עוד הביקורת הוגנת בברכה אילן בן נון איש הקשר של התאחדות הקליעה - אשדות יעקב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
סטריק עדיין אלוף העולם!!
קלעית לשעבר,
21/08/04 07:01
|
הבעיה היא שאתה יכול להיות בארץ אלוף עולם אלמוני ופעם ב 4 שנים מצפים ממך שתציל את כבודה של המדינה, ואתה לא רגיל לזה, אף פעם לא היית לאור הזרקורים!!! אריק זאבי כן היה ולמרות זאת הוא בעצמו אמר שהוא לא היה מרוכז מספיק! בקליעה זה עושה את ההבדל! בין הגמר ללא גמר (3 נקודות=בערך 3 מ''מ מהגמר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
יש ביקורת אבל חייבים להיות
שמרית,
חיפה,
20/08/04 20:14
|
הגיוניים ומתונים עצם העובדה שהם הגיעו לאולימפיאדה אומרת המון. תודה לך גיא על המאמצים ועל הייצוג בכבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
סטריק ספורטאי ענק !!!
אהרון סלע,
פ''ת,
20/08/04 19:05
|
מייצג את הספורט שנזנח ע''י התקשורת - כי אינו מכניס לה כסף! הוא צריך להתחתן עם דוגמנית ולקנות ג'יפ bmw ושרשרת זהב בשביל לקבל סיקור ראוי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לכל המקטרגים
קלע,
תא,
20/08/04 18:31
|
את אליפות ישראל הוא לקח עם 593 התוצאה סבירה וההישג מכובד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
Indeed!!!
Amir,
20/08/04 18:30
|
mamash Busha
It's a shame for Maarive to have such journalist and editor that allowes such headlines and articles. Cheap language, cheap humor and no respect to a someone who gives his life to sport and actually make something of it. I wish Maariv will be decent enough to publish an apology
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מעריב - תתבישו
רענן,
ערד,
20/08/04 16:12
|
עם כל הכבוד, והוא לאט לאט הולך ונעלם, אני לא מצליח להבין את פשר הכותרת הכאילו-מצחיקה הזאת. גיא סטריק לא הגיע לאתונה בזכות החיוך היפה שלו אלא כי הוא ספורטאי בעל הישגים ראויים. אני לא בטוח אם מישהו מכם אי-פעם עשה את עבודתו והגיע להישגים בינלאומיים כמוהו, אז תתנו קצת (רק קצת) כבוד. מישהו מכם ניסה לחשוב איך הוא מרגיש? אולי הוא מאוכזב? אולי הוא ידע (וכל-כך רצה) שההצלחה שלו תעלה חיוך וגאווה גדולה אצל כל ישראלי, וכן, גם בכותרות העיתונים?
הרי, אם הוא היה פוגע ס''מ אחד ימינה, אתם הייתם הראשונים לדווח, לעדכן, לצלם, לראיין, כאילו הוא שליח מעריב ביוון. אח שלכם.
כדאי שתתחילו קצת לחשוב על מה שאתם כותבים ותפסיקו עם צרות העין והציניות הארסית הזו.
תתבישו.
נ.ב. אשמח לקרוא תגובה מכותב הכותרת (שמסתיר את שמו משום-מה) או מהעורך שאישר אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתבים רדודים וכושלים !!!
אלי,
ר''ג,
20/08/04 19:09
|
הכתבים הטובים נשארו בבית כנראה. שמעתם פעם על אוביקטיביות ? על סיקור הוגן ושווה לכל ענף? העובדה שאינם מבינים בספורט פרט לכדורסל וכדורגל לא צריכה למנוע מכם ללמוד אודות עוד כמה ענפים. יש עוד ענפים בעולם - לא פחות פופולרים מהספורט של הצ'חונה...!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
העורך זקוק להשתלת מוח
היורה,
20/08/04 16:04
|
לתת כותרת כה מעליבה להישג לא רע? מן הסתם קו מערכתי של עורך צהוב ולחוץ שמבקש בדרך הזאת להשיג רייטינג מול ''האתר האחר''. אין לי ספק שבכל השוואה מול טובי העורכים בעולם עורכי NRG לא היו מגיעים למאה הפותחת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
למה אנחנו תמיד נכשלים?
מאוכזב מהמדיווח,
20/08/04 15:59
|
למה, לא משנה כמה רחוק נגיע, לא משנה שאפילו לא תיכננו להגיע לשם, וזה כבר ניצחון, אנחנו ''נכשלים''?
אם הגענו לתחרות אומנותית עפ פאבל, ומה לעשות לא הצלחנוף כי למען האמת לא תיכננו להגיע לשם. למה הכתבים היפים שלנו לא יכולים להגיד לו כל הכבוד, בהצלחה בפעם הבאה?
אם בטניס הגענו לרבע הגמר אם אני לא טועה, אז זו תבוסה? לא תיכננו להגיע לשם בכלל?
זו לא השיטה לעודד את הספורטאים שלנו, זוהי נבואה שמגשימה את עצמה.
נניח וזאבי למרות שהיה חולה והכל היה גם מפסיד בנוסף לכל, זה אומר שהוא לא טוב? זה אומר שהוא אפס?
לא, זה אומר שהוא לא הצליח, אז במקום לתת חיזוקים שליליים וביקורת הורסת, אפשר לנסות לתת גם חיזוקים חיוביים לפעמים.
להגיד לו, שזה הישג מכובד ובפעם הבאה הוא יקרע להם את הצורה, להגיד לו שזה בסדר גמור, לקבל אותו.
למה רק כשהם מצליחים צריך לקבל אותם וכשהם מפסידים, הם זרים, לא שייכים לנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
פשוט בזיון.
ל"ת
ערן,
צפון,
20/08/04 15:59
|
|
 |
1.
למה זה לא מפתיע אותי?
נדב,
צוללת צהובה,
20/08/04 14:30
|
זו לא ביקורת על הספורטאים שלנו, אני רק לא מצליח להבין: יש איזה קו, שעובר אצל כל ספורטאי ישראל באולימפיאדות, שבשעת האמת - הם כושלים. אפילו אריק זאבי, שהביא מדליה, אמר בראיון שזו היתה התחרות הגרועה ביותר שלו. לפי כל תחזית הוא היה צריך להיות בגמר, ולהתחרות על הזהב, ובמקום זה שמט את הניצחון ברבע הגמר. מדובר בתופעה, ויש לבדוק מה שורשיה, ולטפל בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שורש התופעה
אורן,
20/08/04 15:48
|
''עיתונאי הספורט'' בישראל, מתעצלים לעשות עבודה מקצוענית (''סטריק ירה מקבצים נאים ברובה אויר'' - היה דבר כזה, ורבים אחרים, בכל ענפי הספורט), ומחפשים ויוצרים שערוריות וכותרות אחרות, כי זה קל יותר. וזה קל יותר בגלל אנשים צמאי דם, שקל להם לדרוש וקשה לקבל, שאולי לעולם לא יבינו שאם יש רק 3 (או 4) מדליות ו50 ספורטאים, שכולם ברמה הכי גבוהה, אז הרוב חוזרים בלי. תקרא את הציטוטים של זאבי על כמות הלחץ שהיתה עליו, ותבין את ההשפעה של כל הסביבה הישראלית. אני יכול לומר מנסיון שאין ספורטאים שמגיעים עם כ''כ הרבה לחץ כמו הישראלים, וזה הגורם העיקרי לירידה בתוצאות. טיפול בשורשים? תתחיל בלדרוש עיתונאות ספורט מקצוענית, ולא רודפי סנסציות חסרי ידע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!
לא צהוב,
20/08/04 16:04
|
גיא מדורג 2 בעולם וזכה באליפןת העולם האחרונה. למה לא שמענו את כל הצהובים מפרגנים הישג מעולה כזה? מחכים רק לנפילות כדי לעוט על הסייף/שחיין/קלע/אתלט התורן שמקדיש את ימיו לספורט. כל הכבוד להם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאורן, ל''לא צהוב'', ולמעריציהם
נדב,
צוללת צהובה,
20/08/04 17:43
|
יש אנשים שיש להם עמדה, ואז הם מסרבים אפילו לקרוא את מה שאחרים כותבים.
כתבתי שאני מאשים את הספורטאים? אני האחרון שמחכה לכשלונם. תאמין לי, שרק בטובתם ובנצחונותיהם אני מעוניין.
הצבעתי על תופעה, ולא על האשמים. התופעה היא, שהספורטאים הישראלים לא מצליחים להביא את יכולותיהם לשיא באולימפיאדה: אלוף העולם הישראלי בקליעה לא עולה לגמר האולימפי, המועמד הישראלי למדליית זהב או כסף בג'ודו - זוכה בארד, הסייפת הישראלית עפה בסיבוב הראשון, שום שחיין ישראלי לא קובע שיא ישראלי חדש, וכו'.
זו התופעה.
בקשר ל''אשמים'' - אינני יודע מי אשם, ולא האשמתי את הספורטאים. אני חושב שצריך לבדוק למה זה קורה. אורן חושב שזו כמות הלחץ, ואשמת העיתונאים. אולי הוא צודק. לי נראה, שלהאשים את העיתונאים זה לא רציני, ושאם ספורטאי לא עומד בלחץ, צריך לשאול איך גורמים לו להצליח לעמוד בלחץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם אורן
יעל,
20/08/04 15:54
|
במדינה כמו שלנו שכל התקציב הולך לבטחון והספורט האולימפי ממוקם בסוף סדרי העדיפיות, למה שמשהו יראה אחרת? נכון, קיווינו שגיר יעשה מדליה והאמת שהיא ממש הגיעה לו אחרי כל ההשקעה ושנה המצויינת שהיתה לו, אבל גם כותרת כמו ''הרובה מת מצחוק'' זה ממש לרדת נמוך.. ממעריב לא ציפיתי לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
haskama
maskim,
20/08/04 17:14
|
maskim em hamaskim em hamaskim sheyiskim.. ?maskimim !!askimu askimu
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם המסכים
ל"ת
מסכימון,
20/08/04 16:19
|
|
 |
מסכים עם יעל
ל"ת
המסכים,
20/08/04 16:16
|
|