 |
53.
החשיכו גם את TV5
זו דמוקרטיה?,
04/09/04 23:50
|
|
 |
52.
ערוץ 1 צודק שהוא לא קנה
אורן אגי,
תל אביב,
04/09/04 23:43
|
למה מי הם הצרפתים שידרשו מיליון שקל עבור משחק ראשון ,בערוץ הראשון ובשאר הערוצים עשו בשכל שלא קנו את השידור כי לקראת השידור הבא של המשחקים הם יורידו את המחיר שלהם. בסופו של דבר היחידים שהפסידו זה הצרפתים אפילו שקל לא הרוויחו הכל על חשבון משלם המיסים הצרפתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
גועל נפש!!!!!!!!!!!!!
רן,
תל אביב,
04/09/04 21:30
|
לדעתי,אם מר איצ'ה מנחם לא דואג אישית שיהיה שידור באחד הערוצים,אסור לאף אחד מאיתנו לבוא למשחקי הבית בר''ג!!! אולי ככה נוכל להפעיל קצת לחץ! מבחינתי,חבל שהחזירו המשחקים לישראל. מתסכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
לינק למשחק
יואל,
חיפה,
04/09/04 21:24
|
שלום מצ''ב לינק למשחק . http://www.tv5.org/TV5Site/programmes/pop_bande_annonce.php?url=http://213.41.65.178/akamareal/tv5/ba/ba_france_israel_020904.rpm
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
בושה משולשת
יוסי,
רמת גן,
04/09/04 21:09
|
בושה א. המחירים המגוחכים/מוגזמים עבור השידורים
בושה ב. אם כבר משלמים אז לנבחרת ולא למכבי (וכן לאולימפיאדה גם)
בושה ג: אני משלם די הרבה לכבלים, וחשיכים לי את המסך - זה יותר מבושה, זו חרפה.
יוסי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
הסיבות לאי השידור
ad,
04/09/04 21:08
|
אולי מישהו יכול להסביר למה ערוצים 2 ו-10 לא מרימים את הכפפה ומשדרים את המשחק בין ישראל לצרפת...? הרי ברור לכולם שאת הערוצים המסחריים מעניין בעיקר העניין הכלכלי, כלומר הרייטינג, והרי ברור שמשחק כזה, במסגרת בינלאומית, נגד נבחרת מצויינת כמו צרפת, מבטיח רייטינג גבוה, כך שכלל לא ברורה לי הבעיה כאן... מילא, אם היה מדובר במשחק ידידות מול נבחרת קקיונית, עוד הייתי מבין את חוסר העניין.. אבל תאבת הבצע של 2 הערוצים כנראה לא יודעת גבול, עד שהם מוכנים לחכות עד הרגע האחרון כדי להוריד בכמה מאות דולרים את המחיר המבוקש בשביל המשחק, ובו בזמן הם משגעים את המדינה כולה באיום שהמשחק לא ישודר. יש לכם עוד כשעה עד למשחק. שעה שבה יש לכם הזדמנות אחרונה להציל קצת מהכבוד שגם ככה הולך ונגמר לנו, העם, כלפיכם... אז במקום ללקק כל היום למפרסמים, אולי לרגע אחד (אני יודע שאין הרבה רגעים כאלה אצלכם...) תחשבו על האנשים שבעצם אחראים לקיומכם...האנשים שנותנים לכם את עגל הזהב שלכם - הרייטינג. אם המשחק בכל זאת לא ישודר (פעם ראשונה אחרי 20 שנה..) יש לי הרגשה, לא יודע למה, שזה יתנקם בכם. וכשההד הציבורי יהיה כ''כ גדול, ואתם תתחרטו על זה, יהיה כבר מאוחר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
תגובת ערוץ 1
המנהל,
04/09/04 21:03
|
קפצו כולכם! זהו אין שידור! אף פעם! בכלל אנחנו סוגרים את התחנה - רוצים טלויזיה - סעו לצרפת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
רק פה במדינת החזה יכול לקראות
ל"ת
fdhgf,
hfhh,
04/09/04 20:42
|
|
 |
45.
שידור
שי,
ראשלצ,
04/09/04 20:41
|
|
 |
44.
חרם
אורי,
י-ם,
04/09/04 20:41
|
אני קורא לכל בעלי מנויים בכבלים או ביס לבטל את המנוי שלהם. איך יתכן שמשלמים על מנוי ומחשיכים לי ערוץ?! אם כן, כל ערוץ בכבלים יכול להיות מוחשך על כל סיבה שהיא? העיקר שאני משלם למנוי?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
i m in france and i will
ugo,
monaco,
04/09/04 20:28
|
broadcast the game on my webcam so if u want u can join to the show my msm adress is ugoomid@hotmail.com u all el el israel!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הערוץ החכם..
כבוד,
04/09/04 20:07
|
כל הכבוד לערוץ ה - 1 שלא התקפל ולא שילם סכום חסר כל קשר למציאות ועוד בשביל ''נבחרת'' ישראל ערוץ 1 יצא גבר ולא שילם ומי שתוקף עובדה רוב התגובות בעד הדרך שבחר הערוץ ונגד התשלומים החסרי קשר האלו - הערוץ ה - 1 - הערוץ החכם...כל הכבוד - לא לשלם!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אגר מוצדק?
תיירי הנרי,
04/09/04 20:48
|
550 ש''ח אגרה זה סכום מוצדק בשביל התוכניות המפגרות שלהם אל תרחם עליהם כולם מושחתים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
ואולימפיאדה זה יותר חשוב!?!?!?
אסף-אוהד הפועל,
גבעתיים,
04/09/04 20:07
|
ערוץ 1 הנכבד :אתם צודקים מאה אחוז. לשלם 3 מיליון דולר למכבי ת''א או מאות אלפי דולרים לאולימפיאדה שלא מזיזה לאף אחד זה יותר חשוב.. עד שיש משחק של נבחרת לאומית אתם בתור ערוץ ממלכתי מחוייבים לשדר רק בגלל האגרה שכל בית משלם לכם. מושחתים נמאסתם!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
חרם מיידי
אבי,
04/09/04 20:05
|
לחזור לימי הערוץ הבודד. מי צריך מאתיים ערוצים אם אין שידור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
רדיו
נועם,
04/09/04 19:57
|
למה אף אחד לא מתייחס לזה שאין שידור ברשת ב' של קול ישראל ברדיו? זו הבושה האמיתית.פתאום בלי הסבר הפסיקו שם לחלוטין לשדר כדורגל. בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
חרם צרכנים
יואל,
חיפה,
04/09/04 19:42
|
חברה למה להתעצבן יש לנו הרבה כח רק צריך להפסיק להזמין את המשחקים בשבת של כדורגל ויתר השידורים ואז נראה אם משהו לא יעיז לשדר את המשחקים הבאים של הנבחרת אני באופן קבוע לא מזמין את השידורים של שלם וצפה כבר מהשנה שעברה ,עושקים אותנו אנחנו משלמים יותר מדי בשביל לראות קצת ספורט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מצויין לא צריך לראות תאפסים
ל"ת
נ.צ,
04/09/04 19:24
|
|
 |
רק אפס
avig,
04/09/04 21:33
|
|
 |
36.
לא לבוא לרמת גן!
ענר,
תל אביב,
04/09/04 19:12
|
|
 |
להחרים את הנבחרת במשחקי הבית
אוהד פגוע עד עמ,
צפון,
05/09/04 07:43
|
לצערי אני מסכים עמך !!!! אם עם ישראל לא מספיק חשוב להם בצפיה אז הם יכולים לוותר עלינו ביום ד' . אני קורא לכווווווולם לא לבוא לר''ג . מול יציעים ריקים יבינו קברניטי הכדורגל בארץ שנמאס להם שגונבים מהם כ''כ הרבה כסף . כולם להחרים את נבחרת ישראל עם כל הצער . רק כך נשפיע !!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
טוב שאין שידור
צביקה,
מרכז,
04/09/04 19:09
|
לא רוצה לראות את הנבחרת שהם בדיבורים מקום ראשון אבל בכדורגל הם זבלים.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
להתנתק
יוסי,
04/09/04 18:26
|
|
 |
33.
איפה הקישור של המשחק
ל"ת
מייקל,
צפון,
04/09/04 18:21
|
|
 |
32.
איפה צרת החינוך?
גל,
מודיעין,
04/09/04 18:14
|
מה קרה גב' ליבנת? אם את לא שם אז המשחק לא קיים? אולי שהמשרד שלך בראשותך וברשות הסנצ'ו פנצ'ה שלך יתעורר ותורו לשאול שניידר (הפודל שלך) להעביר כספים מהטוטו כדי שהמשחק ישודר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אין גבול לחוצפה!!! חובה לשדר !
ל"ת
אבי,
04/09/04 17:39
|
|
 |
30.
כל הכבוד לערוץ 1.
alex shetrit,
lod,
04/09/04 17:38
|
מגיע לו לויטקובסקי שיראה את המשחק לבד ולא יראה אגורה. ואם הוא יגרום להחשיך את הערוץ הצרפתי , זה יעלה לו בעוד כמה מליונים של דולרים עקב תביעה גדולה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מענין למכבי יש להם - לנבחרת לא
אוהד נבחרת,
04/09/04 17:07
|
איך זה שכספי משלם המיסים הולכים לכיס הפרטי של שימון מזרחי אבל לנבחרת ישראל שמיצגת את המדינה ולא משחקת בערב יום הזכרון כמו מכבי תל אביב אין כסף.
מושחטים- נמאסתם !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת כבוד
X,
מרכז,
04/09/04 18:09
|
בוז למי שמתבלבל בין ''מושחת'' לבין מילה טעונה כמו ''מושחט''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות כתיב
אוהד הנבחרת,
04/09/04 21:49
|
צודק, מתנצל על טעות הכתיב.
במסר, לעומת זאת, אין טעות. לקומבינות של ג'ו בראל והחבר שלו עו''ד מזרחי יש כסף. לשידור משחק הנבחרת הלאומית - אין.
שחיתות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
האשם הוא בערוץ 2
יואבוש,
חיפה,
04/09/04 16:51
|
ערוץ 2 עשה מיליונים מ''כוכב נולד'' ולא מוכן לזרוק כמה גרושים עבור נבחרת ישראל. בושה וחרפה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מה אתם רוצים מערוץ 1????
דורון,
04/09/04 16:51
|
זה לא רק ערוץ ספורט!! זה ערוץ ממלכתי ולהוציא ככה פתאום רבע מיליון דולר זה הוצאה כבדה מדי!!! אם מישאשם זה שהטוטו שלא מוכן לעזור וכמובן ערוץ 2 שהראש שלו פועל רק לכיוון ריאלטי טיוי..... ועוד נקודה לא רוצים יותר את הערוץ הצרפתי צריך להוריד אותו מהממירים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מיליוני דולרים למכבי יש להם
תושב תל-אביב,
04/09/04 16:45
|
מיליוני דולרים נותן הערוץ הראשון מדי שנה לחבורת האמריקאים והאירופאים מיד אליהו אבל אין לו כסף לשלם על משחק של נבחרת ישראל. ככה זה כשהקבוצה של המדינה יותר חשובה מהמדינה עצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
תגובה ל-14
סמי אל'קריף,
אשדוד,
04/09/04 15:56
|
לפחות צ'רלטון לוקחים כסף ונותנים משחקים. פה הערוץ הראשון לוקח אגרה ולא נותן משחקים. להמשיך לקנות צ'רלטון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שיהיה שידור
שיהיה שידור,
ת''א,
04/09/04 12:15
|
בושה וחרפה לכל הערוצים שלא רכשו את המשחק . אנשים משלמים כל כך הרבה כסף למההההההההההההההה לכלוםםםםםםםם אסור להם לא לשדר זה ייחשב מבחינתנו לאסון לאומי לא לשדר משחק של נבחרת ישראל בושה וחרפההההההההה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
הערוץ הראשון
חסוי,
ראשלצ,
04/09/04 09:42
|
למה בכלל הערוץ הראשון היה צריך לשדר את המשחק ישראל נגד צרפת הערוץ הראשון לא היה צריך להיות קיים בכלל הערוץ הראשון היה צריך למות לפני 20 או 25 שנים עכשיו תורם של הערוצים החדשים לשדר תורו של הערוץ הראשון כבר נגמר מזמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ולשדר את מכבי יש כסף...
אלי,
ירושלים,
04/09/04 09:27
|
ערוץ ממלכתי אם הוא צריך לשדר משחקי ספורט כלשהם זה בטח משחקי הנבחרת , בטח שלפני שידור של משחקי קבוצה זו או אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
יקר חברה יקר
פלא,
אשדוד,
04/09/04 09:04
|
חברה אל בעס יותר טוב שלא ניראה את המישחק, גם ככה מוצש'' אנחנו רוצים לצאת שקטים ורגועים .אז למה סתם להיתבעס מתבוסה 4-0 לא חבל שיחשיכו גם ככה אף אחד לא היתכוון לראות את המישחק בכלל.מה הטעם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
איך לראות משחקים רבים ולא לשלם
נידאל,
ב.א.גרביה,
04/09/04 09:03
|
פשוט מאוד הפתרון צלחת לויין הליליה אוסטריה-אנגליה ב- 21.30 באלגזירה ספורט. הלילה ב20-30 לטביה-פורטגל באלגזירה ספורט ( שני ערוצים). הלילה צרפת-ישראל ב-21.45 ב-TV5 ללא שום חסימה . תמשיכו לשלם כסף!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה נידאל שיחקת אותה
אסף,
מודיעין,
04/09/04 21:52
|
נידאל אתה תותח היית אומר את זה קודם היינו כל עם ישראל באים לבאקה. תאמין לי רק צלחת לוויין כל הכבוד. תעדכן אם בא לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך לראות מבלי לשלם
דני,
תל אביב,
04/09/04 19:44
|
|
 |
19.
למי שלא יודע
תוהה,
04/09/04 07:37
|
|
 |
18.
פשוט בזיון!!!!
ל"ת
יוסי,
אור יהודה,
04/09/04 04:50
|
|
 |
17.
מדינה של מטומטמים
יובל,
04/09/04 01:31
|
במדינה שבה חברי מרכז הליכוד מחליטים מה יהיה כאן מה אתם מתפלאים שאין שידור של המשחק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
טוב שאין שידור
יוני,
חיפה,
04/09/04 01:11
|
למרות שאני אוהד אדוק, אני מעריך את ערוץ 1 שלא התקפל ולא יממן את הבית של חזי ויטקובסקי. יש גבול לכל תעלול ו250 אלף דולר זה תעלול יקר מדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
תביעה ייצוגית נגד הוט וYES
עו''ד יפה,
03/09/04 23:45
|
במידה שחברות הכבלים והלוויון יחליטו להחשיך את הערוץ הצרפתי, הן תפרנה את החוזה שיש להן עם הלקוחות שלהן. אי לכך ובהתאם לזאת הוכנה במשרדי כבר תביעה שתוגש ביום ראשון בבוקר לבית המשפט המחוזי בת''א במידה וההערוץ יוחשך. המעונינים להצטרף (חינם ללא תשלום) יכולים להשאיר כאן את פרטיהם הבסיסים, שם, שם משפחה, עיר מגורים והחברה איתה יש להם את ההסכם. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטרף לתביעה
אבי הללי,
חיפה,
04/09/04 22:10
|
זאת פשוט בושה וחרפה,מילא העובדה שאין שידור בערוץ 1 אבל להחשיך לנו ערוץ שאנחנו משלמים אליו דווקא בפעם היחידה שבאמת יש בו משהו שאנחנו מעוניינים לראות, פשוט בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אפשר, תן לHOT בראש גם בשמי
עומר,
תל אביב,
04/09/04 21:12
|
זה עבר ממש כל גבול, חרפה שאין כדוגמתה. אשמח להצטרף לתביעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוחשך אחותכם
המום,
חיפה,
04/09/04 21:09
|
|
 |
תביעה נגד hot
ל"ת
יוסף אורן,
ירושליים,
04/09/04 21:07
|
|
 |
מצתרף
פרנהיימר טל,
גבעתיים,
04/09/04 20:50
|
|
 |
תביעה יצוגית
רוני כהן,
גבעון החדשה,
04/09/04 20:47
|
|
 |
תביעה נגד החשכה אפשרית של TV5
ישראל רוזנפרב,
קיבוץ חניתה,
04/09/04 19:59
|
כן אני מצטרף. חוץ מזה, גם הנבחרת הלאומית שלנו נגנבה מאיתנו על ידי בעלי ההון, והשלטון שותף לגזל. צריך לחוקק חוק שמחייב הערוץ הממלכתי לשדר המשחקים הבינלאומיים של נבחרת ישראל. האופוזיציה, נא להרים את הכפפה. איזה מדינה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תביעה נגד הוט
ישראל שביט,
קרית מוצקין,
04/09/04 19:38
|
|
 |
לתבוע
אסי,
מיתר,
04/09/04 18:54
|
|
 |
מצטרפת לתביעה נגד yes
ל"ת
יעל,
גבעתיים,
04/09/04 18:01
|
|
 |
מצטרף לתביעה של ע''ד יפה .
shetrit alex,
lod,
04/09/04 17:45
|
|
 |
מיכאל יצחקוב , נתניה!
ל"ת
מיכאל,
04/09/04 17:20
|
|
 |
הפתרון
אוהד,
חיפה,
04/09/04 10:11
|
ידי הנכבד לא תמצא פתרון בתביעה יצוגית צריך לעשות מה שאני עשיתי להתנתק. להתנתק מיאס ומהכבלים, האמן לי לאחר חודש חודשיים הם יורידו מחירים ויפסיקו להחשיך מסכים, אבל זאת צריכה להיות פשוט שביתת קונים כללית. מכיוון שיש לך עסק עם פרות ולא בני אדם לעולם, אבל לעולם לא תהיה שביתת קונים בארץ כמו במדינות מתוקנות אחרות ועם כל הצער ימשיכו הנבלות האלה לחגוג על הכיסים של כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תביעה ח. yes
ל"ת
מרק לוי,
אשקלון,
04/09/04 09:52
|
|
 |
אל תהיה חלטוריסט
קובי,
ת''א,
04/09/04 04:30
|
אם אתה באמת מתכוון למה שאתה אומר אז אתה צריך להשאיר את האיימיל שלך כדי שניצור קשר.
אבל אם אתה בוחר לעשות את זה בצורה כזו אז שיהיה בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עו''ד יפה אתה גדול!
מוטי,
דרום,
04/09/04 03:40
|
עו''ד יפה. הגיע הזמן שהחלמאים האלה, שגוזלים את כספינו ישלמו ובגדול.
יישר כח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעונין להצטרף לתביעתך
שחר,
אשקלון,
04/09/04 02:30
|
פשוט חוצפה נמאס כבר מהקומבינות שלהם על חשבון הגב של כולנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די כבר יקשקשן - יש להם את מלוא
קשקשן,
04/09/04 01:33
|
הזכות להחשיך את המסך אחרת הם יכולים להתבע על סכומים חסרי תקדים.
משום מה לא נראה לי שאתה עו''ד אם אתה לא יודע את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצטרפות לתביעה
עופר כהן,
בנימינה,
04/09/04 01:11
|
|
 |
מצטרף לתביעה
אבי,
04/09/04 00:08
|
|
 |
14.
והכול בזכותכם... מזמיניי ה-PPV
ירון.מ,
03/09/04 21:06
|
רק תראו למה אתם גורמים בכך שאתם מזמינים את המשחקים העלובים כל שבת מצ'רלטון! צ'רלטון הינה חברה פרטית אשר מנסה (ומצליחה תודות לכל המזמינים) להשתלט על הספורט בישראל. בתחילה דובר על הכנסת 3 משחקי ליגת העל ל-PPV, וכשראו שאכן ישנם פראיירים שמשלמים אז החליטו לאחר מכן להכניס 4 משחקים. וכשראו שזה ממשיך לנחול הצלחה (חלקית, לפי סטטיסטיקת עונה שעברה), החליטו החולירות לקנות את זכויות השידור של הליגה האנגלית! (שאותה ראינו לאחר ששילמנו ועדיין משלמים לספורט 5+ חסר התועלת) ואני שואל, אומר, ומוחה מה הלאה לעזאזל? אתם עדיין לא רואים את הנולד, אתם עדיין אטומים ואדישים המעוניינים לזרוק את כספכם ללא הבחנה לכל עבר???? תפסיקו להזמין את המשחקים לאלתר! רק כך תוכלו באמת לנצח את השיטה הזוועתית הזו. אני לא הזמנתי, לא מזמין ולא אזמין לעולם!!!! תתעוררו לעזאזל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ppv
אוהד,
חיפה,
04/09/04 10:16
|
אתה צודק חבוב ב- ppv מקור הרעה אבל כמו שעניתי למס' 4 אנחנו פרות ולא יודעים מה זאת שביתת קונים אין לנו משמעת עצמית. אני התנתקתי בכלל מיאס ומהכבלים אם יעשו אותו דבר עוד מאות אלפי קליינטים אז אנחנו נוכל להכתיב את התנאים עד אז אתם תשלמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שידור בצלחת לווין
אמיר,
כפר-יונה,
03/09/04 20:06
|
כולם מוזמנים אליי לראות את המשחק, יש לי צלחת לווין, ואני קולט את TV5 בלי טובות של יס והוט...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בא
יניב,
גאולים,
03/09/04 22:09
|
|
 |
12.
אין מה לראות
יואב,
ראשון לציון,
03/09/04 19:22
|
במילא הנבחרת הזאת משעממת, אין מה לראות בה, אני לא זוכר משחק אחד בעידן גרנט שהיה אפשר לראות משחק מההתחלה עד הסוף ולהנות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לנבחרת
אוהד,
חיפה,
04/09/04 10:18
|
אינך מבין שבכלל לא מבין לא מדובר בנבחרת אלא בעיקרון צריך להתנתק מיאס ומהכבלים ואז תראה שלא יחשיכו מסך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לגייס את כל הגורמים למעןהשידור
ל"ת
בני,
תא,
03/09/04 19:19
|
|
 |
10.
פשוט בושה שאין שידור !!!!
ירוק בנשמה !!,
03/09/04 18:43
|
פשוט כך: ב י ז י ו ן ! ! ! ! כן כן,זה לא יאומן משחק כזה חשוב וראשון של הנבחרת ולא משדרים. כל המדינה הזאת קמצנית. ערוץ 10 קנה את הזכויות של משחקי הבית,הוא לא יכל גם משחקי חוץ..איזה מדינה זאת..יא-אללה.... קיצר בכל מקרה שיהיה בהצלחה לנבחרת-אני מאמין !!! בניון וקטן !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אם אין שידור - יום ד ר''ג ריק
ל"ת
הבן של סימו,
נתניה,
03/09/04 18:16
|
|
 |
8.
למכבי תא-----יש להם כסף
צחי,
הרצליה,
03/09/04 17:48
|
הערוץ הראשון החוצפן משלם למכבי ת''א כדורסל 7 מליון דולר לעונה
ולנבחרת ישראל בכדורגל שמייצגת את כל העם אין כסף ?????????????????.. חבל שאי אפשר לעשות חרם צרכנים על האגרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסכומים שאתה נוקב בהם שקריים
ל"ת
אוריאל,
תל-אביב,
03/09/04 19:03
|
|
 |
7.
חרפה
אזרח שאכפת לו,
1,
03/09/04 17:36
|
הערוץ הראשון מכניס 800 מיליון שקל בשנה מכספי ציבור ולא יתכן שהוא לא יכול לקנות משחק של הנבחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לא נשכח לא נסלח...
פראייר,
03/09/04 17:30
|
|
 |
5.
שרת החינוך
צביקה,
חלם וחכמיה,
03/09/04 17:25
|
אולי לימור ליבנת תיסע תנשק את השחקנים ואז בטוח ישדרו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מותר להחשיך?
דר,
מרכז,
03/09/04 17:19
|
חתמתי על הסכם עם יס ותמורתו הם מקבלים ממני 200 ש''ח לחודש ונותנים לי את הערוצים שבחבילה.אין בהסכם סעיף שמותר להם להחשיך.שיחשיכו את ערוץ 1 !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תחתום
אוהד,
חיפה,
04/09/04 10:20
|
בפאעם הבאה אל תחתום פשוט תנתק מהכלים ומיאס ואז אם תהיה שביתת קונים אנחנו נכתיב את התנאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
רק בישראל חרא כזה קורה!
גל,
03/09/04 16:53
|
|
 |
2.
לא יאמן שאנחנו שותקים!!!!!!!
אזרח,
03/09/04 16:44
|
אזרחי מדינת ישראל !!!!!!!!! נראה לכם שזה בסדר שלא נוכל להחזיק אצבעות למשחק של הנבחרת של כולנו!!!!!!!!!!!!! הלו!!!!!! להתעוררררררררררר!!!!!!.....אבל יש לי רעיון.....אולי שבזמן משחקי הנבחרת בר''ג פשוט לא נבוא....גם ככה הם רגילים לא לשחק מול קהל....אולי שהכיס הפרטי של חזי יתרוקן....הוא יבין...שאין לו זכויות עלינו....ולא זכויות שידור...אנחנו עם חופשי....בכל מקום אחר...היו יוצאים עשרות אלפים לרחובות ושורפים צמיגים...אבל אנחנו...אנחנו יושנים בעמידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שידור-אין קהל
אפרים,
03/09/04 17:29
|
רעיון מצויין ! פשוט לא לבוא לרמת גן. רק דרך הכיס אפשר ללמד לקח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט לא הבנתם
שי,
מודיעין,
03/09/04 19:12
|
הזכויות של ויטקובסקי הן רק למשחקי חוץ. לא מעניין אותו כלל אם יבוא או לא יבוא קהל לרמת גן, ואם ישדרו או לא, כי זכויות השידור המקומיות הן לא שלו אלא של ההתאחדות. מה שפוגע בכיס שלו זה בדיוק מה שקורה עכשיו: שלא רכשו את הזכויות. אם זה יימשך גם הלאה, הוא יפסיד הרבה מאוד כסף, וייאלץ כנראה להתפשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
250 אלף דולר? למה מה קרה?
יוסק'ה רבינוביץ,
ירושלים,
03/09/04 16:02
|
מה זה הסכומים האלה? כמה היו עולים זכויות שידור בימים שהיה רק ערוץ אחד? אני בטוח שאלפית האחוז מהסכומים האלה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
zodek
dani,
Jerusalem,
03/09/04 16:37
|
|