 |
24.
הכל בגלל מסמר קטן...
עו''ד תלמה מור,
תל-אביב,
01/10/04 15:16
|
אולי סוף סוף תשים ''ד'' מחסום לפיה. כבר שנים שהיא לא מפסיקה להשמיץ ולשקר בכל הקשור לרמת השרון. המקרה המצער הזה - הוא עוד פרי תחבולותיה. ''ד'', רדי מהגג ושבי בשקט קצת... לפני שבאמת תהרסי לאלומה את הקריירה ואת התדמית החיובית שהיא אך בקושי מצליחה עדיים לשמר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
דניאלה יעקובי שקרנית מדופלמת
קרן,
28/09/04 12:24
|
כל מי שמכיר את החברה העורכת דין של אלומה יודע איזה שקרנית מסוכנת ואף יותר מזה, החברות המסכנות שלה- תמר מאיה מיקי מיקי נמשכות לאסרטיביות שלה כמו עכברים לרעל... אבל הגרוע מכל שאלומה מעלימה עין (ממש לא דו משמעי) מכל השקרים והרמאויות, לא פעם דיווחו לה על כל מיני רמאויות של החברה שלה, אבל היא העדיפה לא להאמין. אז גבירתי היקרה כנראה שזה מה שמגיע לך, והייתי מציעה לך להעמיד בלש בחדר השינה שלך בזמן שתהיי בחיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אלומה יא חוצפנית!!!!!!!!
קרוב לעניינים,
28/09/04 10:33
|
איזה חוצפה יש לך! כל שאר השחקניות גם צריכות לקבל כסף? רמה''ש היו מביאות שחקניות יותר יקרות מחו''ל ולא היו מוסיפות לך למשכורת! גם מה שקיבלת בשנים האחרונות לא הגיע לך יא פדלעה! דניאלה, שלא נראה את הפרצוף המשקר שלך יותר. סוף סוף נפתרנו מכן, מגעילות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
די לחרטבונה
אלוהים אדירים,
ארץ הקודש,
27/09/04 01:29
|
אורנה, רחל, דורית ושאר הבוחשות... כמה תגובות תצליחו לפברק בשמות בדויים. הרי אומץ לטפל בחילוקי הדעות פנים מול פנים אין לכן... שלא נאמר כבוד לשחקנית שבמשך כל כך הרבה שנים מזוהה ומזדהה והולכת איתכן לכל מלחמה שאתן ממציאות (משעמום או מאידיאל). מותר לחלוק עליכן, אולי היא צודקת ואולי לא, אבל איזה צורה יש לכן עם כל ההתנהגות הזאת?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דניאלה
אוהר רמה''ש,
חיפה,
04/10/04 17:53
|
דניאלה ניראה מי שנדבר הריי כולם יודעים שאת זאת שכותבת את כל הדברים אל חברה שלך ''אלומה גורן'' וגם הגיע הזמן שתירגעי כי את הורסת את השם ''אלומה גורן'' אז די כבר אם כל ההצגות האלה אוקי!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיחקת ברותחין - ונכווית!!!
קולגה של דניאלה,
תל-אביב,
01/10/04 15:13
|
דניאלה, אנחנו מכירות מאותו משרד... הרי את לא מפסיקה ללכלך על רמת השרון... דברי הבלע והשיטנה שלך מביכים את כל מי ששומע אותך - כבר הרבה מאד זמן. אז הנה, לצערנו הרב, שמך משתרבב לפרשה האומללה הזאת. על זה בדיוק נאמר: המשחקת באש- סופה לקבל כוויה כואבת..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים אדירים - עוכר פמיניזם..
יעלי,
הרצליה,
27/09/04 11:26
|
הופה הופה... מישהו מעז להמרות את פיהן? זהירות, זה בדרך כלל נגמר רע, או בבג''צ. נשות ישראל, החזירו לעצמנו את הזכות לפמיניזם עצמאי. יבוטל המונופול של א.ס רמה''ש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הוי דניאה דניאלה
מלי,
ירושלים,
26/09/04 12:57
|
דניאלה, עד מתי תבחשי מאחרי הקלעים, תלכלכי מאחרי הגב ובמרומי היציע, תשמיצי, תשקרי... עד מתי תהרסי לאלומה את הקריירה?????????????? תמיד היית פרחחית (מי שמכיר את נעוריך, יודע) וכנראה נשארת כזו... ועלינו מבט עינייך התמים למראה לא עושה רושם. אנחנו מכירות היטב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו מסכימות לכל מילה
אורנה ורחל,
26/09/04 15:16
|
נ.ב. מלי, את יכולה למסור לנו פעם נוספת את מספר תיבת הדואר שלך, אנחנו לא זוכרות איפה רשמנו אותו. נ.ב. 2 אנחנו מפחיתות לך 15 ש''ח פחות ממה שסיכמנו בגלל שלא רשמת בדיוק כמו שביקשנו. נ.ב. 3 אנחנו מוסיפות לך 500 ש''ח. כמו שאמרנו קודם, בדיוק קיבלנו בוחטה מהעירייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספיק עם ההשמצות
משה גולדברג,
ראש פינה,
26/09/04 19:30
|
מישהי מטעמה של אלומה גורן, כנראה, מנצלת בציניות נוראה את המדיום הזה של ''תגובות''. ההוגעות המפוברקות, כביכול בשמן של אורנה ורחל - הן חרפה שיש להפסיק מיד. אלומה, ראי לאן מובילה החמדנות שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
למדתי הבג''צ - אלומה טועה בגדול
מלי (עו''ד),
רעננה,
25/09/04 09:31
|
אני עורכת דין כבר עשרים וחמש שנים ומתמחה בדיני עבודה וניהול עמותות ומלכרי''ם. למדתי את פסיקת הבג''צ שאורנה אוסטפלד יזמה בעיון רב. הסעדים שנקבעו, נקבעו לקבוצה בלבד ולא לאף עותרת אחרת (כולל לא אורנה בעצמה וכמובן לא אלומה). הכספים שמגיעים לאלומה מהקבוצה נקבעו בחוזים שהיו לה עם הקבוצה - ואיש לא חייב לה שקל אחד מעבר לכך. הפיצויים שנקבעו לקבוצה בגין אפליה בהקצבות כספי התמיכה של עיריית רמת השרון - צריכים קודם כל ללכת לכיסוי חובות והחזר הלוואות שגייסה אוסטפלד כל אותן שנים - כדי שיהיה אפשר לשלם לאלומה את המשכורת בזמן וכדי שיהיה אפשר לכסות את העלויות היקרות מאד של המשחקים באירופה, וכדי שיהיה אפשר לכסות את עלויות הסדרנים והמשטרה והוצאות הפרסום - ועוד ועוד ועוד. אלומה, אני לא יודעת מי דחף אותך לטפס על העץ הגבוה הזה - אבל רצוי שתמצאי סולם כדי לרדת ממנו מהר... לפני שתאלצי ליפול ממנו - ואז זה יהיה עלבון כואב מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיוורון טראגי
חיה,
רמת השרון,
25/09/04 12:35
|
האם כאשר רמת השרון הצליחה לגייס חסות כספית מחברת הלווין ''יס'' לפני ארבע עונות - ביקשה אלומה משכורת גבוהה יותר? לא! האם בעונה שלרמת השרון לא היה ספונסר ראשי - הציעה אלומה להתחלק בנטל ולוותר על חלק משכרה? לא! עובדה שכל הארץ יודעת שקבוצת כדורסל הנשים של רמת השרון היא המועודון המסודר ביותר בארץ. כי שם יש ראשי קבוצה ששמות את השחקניות לפני כל דבר אחר - ואם צריך אז ממשכנים את הבית ולוקחים הלוויאות מהבנק, רק כדי לשלם לשחקניות בזמן. אלומה, היכן התבונה? היכן ההגינות הבסיסית? היכן הכבוד? היכן ההערכה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד - לאלומה לא מגיע כלום
יעקב לוי - עו''ד,
כפר-סבא,
25/09/04 12:31
|
אילו רמת השרון היתה מוכרת כרטיסים למשחקיה וזוכה להכנסות גבוהות עקב כך, אולי היתה לאלומה איזה צידוק מוסרי זעיר - שבזכותה, כביכול, זכתה רמת השרון לקהל צופים רב שהכניס כסף ולכן, כאשר נקבע שמגיע לקבוצה פיצויי כלשהו, יתכן וגם לכוכבי הקבוצה בתקופה הנדונה מגיע משהו. אבל המציאות היא שלנהל קבוצת נשים זה רק הוצאות. אין רווחים. ברור לחלוטין שגם הכספים שמגיעים לקבוצה בדיעבד - מגיעים לה כדי להקל בנטל הכספי הכבד של הקבוצה ולא להקל על חשבון הבנק הפרטי של אף אדם. בדיוק משום כך קבע בג''צ את הסעדים אך ורק לקבוצה ולא לשום אדם פרטי. יועציה המשפטיים וחבריה של אלומה מטעים אותה וחבל שהיא מתמסרת כה בקלות לפיתוי שבסופו של דבר רק יביך אותה ויבייש את נעוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצוב... אבל נכון
אילנה,
רמת השרון,
25/09/04 16:07
|
אלומה טועה בגדול. הרי בג''צ קבע חד משמעית שהסעדים בגין אפליה תקציבית בעבר - מגיעים לקבוצה בלבד. אז מה אלומה תובעת את עיריית רמת-השרון??? הרי זו עשתה בדיוק מה שבג''צ הורה לה לעשות: לפצות את הקבוצה בלבד ולא כל גורם אחר. ומה אלומה רוצה מאגודת הספורט של רמת השרון??? הרי לזו אין כל קשר פורמלאי או תקציבי עם הקבוצה. ומה אלומה רוצה מאורנה אוסטפלד ומהקבוצה??? כאטן אני מסכימה לחלוטין עם כל כותבי התגובות הנ''ל, ב-19.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד חברה
אורנה ורחל,
רמת השרון,
26/09/04 09:24
|
אנחנו מודות לכם על כל התמיכה הנפלאה הזו. בדיוק עכשיו קיבלנו בוחטה ... מהעירייה ... אולי סוף סוף אורנה תסגור את המשכנתא (ותקנה עוד BMW), קצת קשה אתם יודעים. אל תדאגו, השיקים שלכם בדואר. עשיתם עבודה יפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוג לב רד מהקו
משה,
רמת השרון,
26/09/04 12:51
|
מי שרושם הודעות בשמן של רחל ואורנה הינו/ה מוג לב חסר/ת בושה. העובדה נשארה בעינה: שתיהן ממנות את רוב פעילות הקבוצה כבר קרוב לחמש עשרה שניםץ את, אלומה, יכולה לאכול את הלב מכאן ועד להודעה חדשה. צרות העין והקנאה שלך עברו כבר מזמן את הגבול. חבל שכך בחרת לסיים פרק יפה בקריירה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יהיה משחק הוקרה
הילה, אוהדת,
תל-אביב,
26/09/04 08:39
|
רצינו להפרד מאלומה כמו שצריך ולפתוח את העונה במשחק הוקרה-פרידה לכבודה. אנחנו קבוצת אוהדים נאמנה. פנינו לאורנה ולרחל - שקיבלו את היוזמה בברכה והודיעו שיסייעו ככל שידרש. עכשיו הסיפור הופך להיות כמעט בלתי אפשרי. הנהלת הקבוצה הודיעה לנו שכלום לא השתנה ושהנכונות לסייע נשארה בעינה. אבל אנחנו, האוהדים... יצאה לנו הרוח מהמפרשים. המהלך הכל כך תמוה של אלומה טרף את הקלפים והביך אותנו כל-כך שאין לנו כבר חשק לעסוק בזה. אני מסכימה עם כל מילה שכתבו קודמי בתגובה מספר 19. אלומה, אלומה... למה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אלומה קחי דוגמא מלימור מזרחי
ניצחונית כהן,
רמת גן,
24/09/04 15:13
|
ותראי איך שחקנית עם פוטנציאל ממצה את עצמה ויותר חשוב מכבדת את המקום ממנו היא באה וממנו התפרנסה. תתבישי ילדה מפונקת ונקמנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
חחח ... חחח ... חחח ...
ש.ע.,
ת''א,
24/09/04 10:41
|
איזה תגובות פאטתיות. רואים שאין לכם הבנה בכדורסל נשים ושאתם לא יודעים איזו שחקנית היתה אלומה גורן. גם אחרי הניתוח שעברה היא אחת השחקניות הטובות בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 17
....,
30/09/04 02:22
|
אני חושבת שאת/ה צודק/ת כי לאלומה יש אהבה גדולה לכדורסל במיוחד אחרי הניתוח שהיא עברה.. אנשים פשוט לא יודעים להעריך את זה...וזה חבל!
אני חושבת שאלומה עושה נכון שהיא רוצה את מה שמגיע לה...כי די ביזכותה רמה''ש זכו בבג''צ אז בלי להתלונן בבקשה!!ואורנה ורחל יודעות שזה מגיע לה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-17
דניאלה,
חיפה,
24/09/04 13:39
|
אלומה היא מיתוס... אבל מי שראה אותה בשלוש השנים האחרונות יודע שמשחקים טובים שלה הפכו להיות יותר ויותר נדירים. המנהיגות שלה במגרש אף פעם לא הייתה משהו. ולכן, נראה לי שמספר 17 מעולם לא היה במשחקים של רמת השרון. אלומה הייתה שחקנית טובה שקיבלה את כל הכסף עליו חתמה עם רמת השרון - וזה היה הרבה הרבה יותר מרוב השחקניות. היא צריכה להודות לאורנה שבניגוד לכל המועדונים האחרים - הכסף תמיד הגיע בזמן, גם שאורנה הייתה צריכה למשכן את הבית שלה בשביל זה. אלומה טעתה כאן בגדול ועורכת הדין שחיה איתה מסיתה אותה לדרך עצובה שאין ממנה מוצא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החברהשל אלומה הפכה אותה סמרטוט
שישקו,
ירושלים,
24/09/04 15:09
|
מי שמכיר את העורכת דין הזאת יודע במה מדובר ואיזה שרלטנית היא, אלומה כמו תמיד היתה בובת חוטים חסרת עמוד שדרה שמונעת ע''י כוחם של אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
יכול להיות שמשהוא זז בניתוח
ל"ת
ד''ר חד עין,
מקומי,
24/09/04 10:04
|
|
 |
15.
הוקמה מגבית לטיפול נפשי לאלומה
נועה,
רמתיים,
24/09/04 10:01
|
מי רוצה לתרום? תרמו ביד נדיבה לשחקנית עבר שנמצאת במצב נפשי מעורער וקשה סימני הלא נורמליות של אלומה נתגלו במכות שדפקה לכסאות יתומים אחרי שריקה של שופט שלא מצאה חן בעיניה. כולי תקווה שמצבה לא ידרדר , ושמישהוא ישמור עליה לעזעזל, שלא תדבר שטויות. העליבות הזאת קורעת את ליבי לראות אותה ככה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לא נורמלית
סוויסה,
24/09/04 02:48
|
אלומה אל תצומי את צריכה לקחת כדורים. אני וכל החברות שלי פה מתכתבות באמצע הלילה כי מחר צריך להיות עיפים בגלל הצום, אז אלומה אם את קוראת את זה תדעי שאת חייבת לבדוק את אצל איש מקצוע דווקא אני לא מעריצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
סוף סוף
מיטל,
הרצליה,
24/09/04 02:45
|
סוף סוף מישהי מעיזה לצאת כנגד שתי המנהלות השולטות בקבוצה. אלומה גורן מוכיחה גם כושר מנהיגות מחוץ למגרש. הלוואי שתנצחי אותן..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-13
דליה,
רמת השרון,
24/09/04 13:32
|
אין לך מושג על מה את מדברת. ''שתי המנהלות האלה'' מממנות מכיסן הפרטי את הקבוצה הזאת כבר 15 שנים ותכניסי את זה טוב טוב לראש. אלומה חייבת להן הרבה מאד. אם מגיעה לה יותר ממה שנאמר בחוזים החוקיים שהיו לה עם הקבוצה - שקודם כל תשתתף בכיסוי החובות העצומים שיש ל''שתי המנהלות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אני לא אוהבת את אלומה
ליכלוכית,
24/09/04 02:43
|
|
 |
11.
עליבותה של שחקנית בסוף קריירה
שירלי,
24/09/04 02:37
|
דווקא עכשיו לקראת הסוף התחרפנת? לא יכולת להתאפק ולשמור מעט מהכבוד העצמי שנותר לך? זה הזכרון האחרון שלי משחקנית שפעם הערצתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כואב הלב
אוהדת מאוכזבת,
24/09/04 15:16
|
בגיל שלושים ומשהו, בשלהי הקריירה שלה, מתנהגת אלומה כלפי המועודון שנתן לה הרבה מאד, באותה היסטריה בה התנהגה כלפי שופטים. כנראה שאופי לא כל כך סימפטי הסתתר כל אותן השנים מאחרי הדמות שרצינו מאד להוקיר. הדרישה שלה מגוכחת ומי שבקיא בפסיקת בג''צ לא מסוגל להבין מי האידיוט/ית שדחף/ה אותה לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אלומה, חבל...
אוהד של אלומה,
רמת שרון,
24/09/04 02:33
|
אחרי הניתוח שלך אף אחד לא רצה אותך כי לא ידעו איך תחזרי ובכל זת רמת השרון נתנה לך תחושה טובה שלא תרגישי חרא עם עצמך שאת לא שווה כלום אחרי הניתוח, חבל שאת מנסה להתנקם בגלל שפיטרו אותך משיקולי מקצועיות. תנסי לדבר עם ראשי הקבוצה יפה ואולי יחזירו אותך, חבל בשביל כסף ככה להתנהג. גם אם קשה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
יש לי בחילה מאלומה
נאווה,
רמת השרון,
24/09/04 02:24
|
|
 |
8.
לאלומה אין כבוד עצמי
סימה ויגאל אוהד,
רמת הכובש,
24/09/04 02:22
|
כמו ההתנהגות שלה לשופטים, תמיד מקטרת, תמיד עצבנית, לא חברית. התגלו פניה האמיתיות, חבל דווקא היה לה פעם פוטנציאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מכירה אותה!?לא!שתקייי
...,
28/09/04 13:15
|
חומד כנראה שאת לא מכירה את אלומה.. את לא יכולה להשוות בין המשחק לחיי היום יום!!!אז דיי לזבל במוח ותשתקי כי את ממש אבל ממש לא מכירה את אלומה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אלומה פתטית
לילך,
24/09/04 02:19
|
זה הזמן לפרק שני בחיים העלובים שלך אם בזה את מתעסקת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אלומה רודפת בצע ותאוות כסף
בטי,
24/09/04 02:15
|
|
 |
5.
אלומה תעמדי בפינה חוצפנית!
ליקי מיקי,
24/09/04 00:53
|
|
 |
4.
אלומה לא רואה את הנולד
חד ראייה,
24/09/04 00:49
|
פה זה לא קיבוץ מותק, צאי מהבית ילדים כבר, וגם תחליפי חברים, את לא רואה מה הם עושים לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אלומה שחקנית גרועה ובנאדם גרוע
דוויד,
רמלה,
24/09/04 00:42
|
|
 |
2.
אלומה...
מישהי..,
רמה''ש,
23/09/04 15:53
|
אני חושבת שאלומה צודקת ב 100% מגיע לה לפחות חלק מכובד מהכסף במיוחד אחרי שאורנה העיפה אותה מרמה''ש...! אני לא חושבת שאלומה עושה את זה בכוונה לפגוע ברמה''ש אלא שהיא צריכה לקבל את המגיע לה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צודקת ולא הוגנת!
מיה,
הרצליה,
24/09/04 15:11
|
מה שמגיע לה היא קיבלה במסגרת חוזים נדיבים מאד שהיו לה עם הקבוצה. חבל שאת לא ידועת כמה כסף עולה להריץ קבוצה בעונה אחת. זה הרבה יותר מרק משכורות. את כל הנטל הכספי נשאה אורנה על כתפיה. היא לקחה הלוואות, נכנסה לחובות - ותמיד עם חיוך ואמונה בלב. החוצפה של אלומה אינה יודעת גבול. שקודם תקח על עצמה חלק מהחובות ואחר כך תדבר על ''מגיע לי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד
רותי,
23/09/04 16:31
|
אם ההפרשים ניתנים בגין תקופות שאלומה שיחקה בקבוצה, אז גם לה מגיע חלק. למה לא לתת ? הבנתי שבכל מקרה בעונה הקרובה הקבוצה מקבלת כבר תקציב גדול, אז למה לא לתת למי שמגיע לו את מה שמגיע לא ? יש לקבוצה עיניים גדולות. חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה גועל
סיוון,
רמה''ש,
24/09/04 00:40
|
אלומה התחרפנת? מה נהייה איתך? רמת השרון לוקחת את הכסף לכיס? בינתיים זה לא מכסה חצי מההוצאות של אורנה במהלך השנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיון מצוין
אורנה אוסטפלד,
24/09/04 02:41
|
אז בואו נעביר את התקציבים מן העירייה ישר לחשבון בנק שלי. למישהו אכפת שאלו כספים של משלם המיסים ? לי לא. אורנה א.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אינך חברת הסתדרות.............
ל"ת
עמיר פרץץץ,
23/09/04 15:21
|
|