 |
10.
מה המסעדה אשמה?
ל"ת
מה קטן אשם?,
04/10/04 18:10
|
|
 |
9.
היא צודקת 100 אחוז
חיפאי,
04/10/04 17:18
|
בעלי המסעדה התקמצנו בזמנו על הכסף שעולה מאבטח מקצועי, ולכן שמו בכניסה את אחד מהעובדים שלא בדק כמו שצריך, ונתן למחבלת להיכנס. אחרי כמה חודשים המשטרה הצליחה להחדיר מטען דמה למסעדה המשופצת, ושוב התברר שהבעלים לא ממש משקיעים באבטחת המקום. ועכשיו הם גם מסרבים שיוקם שם קיר זיכרון ראוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה
חיפאית,
04/10/04 18:13
|
היא טועה ב-100 אחוז, אבל לא מתווכחים עם אם שכולה. אני חושב שכל המשפחות השכולות, הפצועים ונפגעי הטרור צריכים להפנות את מרצם למלחמה הסברתית כנגד הטרור, ולא להילחם אחד בשני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במה בדיוק הוא טועה?
עוד חיפאית,
04/10/04 18:36
|
מה, הם לא חסכו על מאבטח ביום של הפיצוץ? המשטרה לא הצליחה אחר כך להחדיר לשם מטען? בעלי המסעדה לא מסרבים להקים קיר זיכרון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקראי את התגובה שמעליך ותביני!
ל"ת
עוד חיפאי,
חיפה,
04/10/04 22:26
|
|
 |
8.
בעל הבית הוא חבר של השחקנים.
mobydick,
04/10/04 15:09
|
גם בעל הבית איבד קרוב משפחה והוא חבר של השחקנים וההנהלה לכן הם אוכלים שם. גם אני חיפאי שאוכל במקסים ובמצא ואמשיך לאכול שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ל 1-4 סייג לחכמה שתיקה, לקרוא!
יוני,
04/10/04 08:28
|
אני מבין לפי התגובה שלכם (1-4) שאתם לא בנים למשפחה שכולה או קרובים במיוחד למשפחה כזו, ואני מאחל לכם חיים טובים ומאושרים, אבל אתם לא מבינים את הכאב של המשפחות השכולות ולכן רצוי לא להגיב על מצבים מביכים כגון זה אפילו אם זה לא קשור לכדורגל, פשוט שותקים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לא תשפוט אדם בצערו-חז''ל
ל"ת
אחד,
04/10/04 08:19
|
|
 |
5.
הסבר למה שקרה
א.ל.,
י-ם הירוקה,
04/10/04 08:15
|
הטענות של האישה היא כנראה לאור מיקומה של המצבה שבה רשומים שמות הנרצחים. טענת משפחות הנרצחים היא לדעתי שהאנדרטה עם השמות צריכה להיות ממש בכניסה למסעדה בעוד שבעלי המסעדה ביקשו למקם אותה במקום פחות מרכזי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
איזה שכונה האישה הזאת!
דניאל,
04/10/04 02:20
|
מה הקשר בין זה שהם אוכלים במסעדה לזה שהבן שלה מת בפיגוע??כאילו את מפגרת או משהו?..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמפגר פה זה אתה
צחי,
04/10/04 10:54
|
|
 |
3.
לא הבנתי מה היא רצתה
יוסי,
04/10/04 01:40
|
היא כעסה שהם אכלו שם ביום השנה לפיגוע?או באופן כללי? כי אם מדובר על בכלל אז היא טועה,המקום צריך להמשיך ולפעול על אפם וחמתם של המחבלים הנבזים וכך אף פעם לא יישכח המקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבר.
עופר,
חיפה,
04/10/04 09:12
|
יש ויכוח בין המשפחות השכולות לבין בעלי המסעדה לגבי מיקום האנדרטה לזכר הרוגי הפיגוע. המשפחות השכולות דורשות שהיא תמוקם ממש בכניסה למסעדה, ואילו בעלי המסעדה מוכנים רק לכך שהיא תמוקם מעבר לכביש, ממול למסעדה, מרחק של 20 מטרים בערך. הויכוח הוא מר ונוקב, מלא אמוציות. המשפחות השכולות רואות בכך זילות זכר יקיריהן ושוקלות לשבות רעב מול המסעדה. מצד שני בעלי המסעדה חוששים כנראה שאם ימלאו אחר דרישת המשפחות השכולות, זה יעורר את הזיכרון אצל כל באי המסעדה, ויגרום לסועדים להדיר רגליהם מן המסעדה, ויוריד את הכנסותיהם. חבל רק ששחקני מכבי חיפה, שנוהגים שנים רבות לאכול במסעדה, היו מוקד להתקפת האם השכולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנתי,בכל מקרה זה נושא כאוב
יוסי,
04/10/04 13:47
|
להתעסק בו חבל שבני המשפחה לא מבינים גם את האילוצים של המסעדה הוא גם בסך הכל נפגע קשות מהעניין. נכון שחשוב שתהיה תזכורת לפיגוע אבל לא בכניסה למסעדה שכל סועד ירגיש רע בכל פעם שהוא ייכנס למקום. זה אולי לא רגיש אבל אין מה לעשות כאן אנחנו חיים וכאן אנחנו צריכים להמשיך לחיות,נקווה שבשקט. בכל מקרה תודה על ההסבר כמו תמיד העיתונאים חוסכים בפרטים וכותבים רק מה שפיקנטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אני לא מבין את הטענות שלה
עמי,
04/10/04 01:00
|
זה שהיה פיגוע שם אומר שאי אפשר יותר לאכול שם.מה הקשר הוא חבר טוב של הבעלים,מה הוא יפסיק ללכת לאכול שם בגלל טרור.עם כל הסימפטיה לכאב של האמא הטענות שלה לא במקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נהפוך הוא
ש,
04/10/04 16:11
|
לא לחזור למסעדה שהיה בה פיגוע משמעותו ניצחון לטרור.מכבי חיפה צריכה להבליט זאת ולא להשפיל מבט. הטענה כאילו המסעדה לא שמרה על לקוחותיה מגוחחת למדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת למה היא כועסת ? כנס!
rami,
ת''א,
04/10/04 14:47
|
אתה לא הבנת למה אותה אם כועסת על אנשים שאוכלים שם... כואב לה שאותם אנשים אחראים על המסעדה לא שמרו על הבאים למסעדה ולכן לא נמנע הפיגוע שהרג בין היתר את הבן שלה ...... הטענות שלה מאוד במקום אם כן, במיוחד בימים של פיגועים חובה על מקום ציבורי לשמור על הבאים בשעריו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם השכולה צריכה להפנות את ...
הילה,
נהריה,
04/10/04 18:18
|
האם השכולה צריכה להפנות את כעסה ומרצה למקומות אחרים, כמו מלחמה בפלסטינאים וכו'. המעשים שלה פוגעים רק בנפגעי טרור אחרים (גם בעלי המסעדה הם נפגעי טרור). האויבים שלנו רואים את המעשים שלה ומתמוגגים מהנאה על שהם גם מצליחים לגרום לפילוג אצלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הילה, את צודקת!!!!
ל"ת
משה,
עכו,
04/10/04 18:31
|
|
 |
1.
את מי זה מענין
איציק,
04/10/04 00:49
|
מה זה בכלל קשור לכדורגל. סך הכל אכלו במסעדה. זה מה שנקרא עיתונות בגרוש
הגב לתגובה זו
|
|