 |
23.
בושה
אליעזר,
טורונטו,
12/10/04 15:24
|
בושה וחרפה למדינה ולמוסדות הספורט על ''הכבוד'' שנותנים לספורטאי עבר והווה שתרמו כבוד למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הגליל לא תתקיים בלי קטש?
שאול,
חיפה,
12/10/04 14:54
|
|
 |
21.
חבל מאד. קיוויתי מאד שיסתדר
יאיר,
12/10/04 12:41
|
חבל על קטש. חבל על הגליל. חבל בעיקר על הכדורסל הישראלי. חוק מטומטם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי חוק מטומטם...
י,
12/10/04 17:08
|
אבל חוק זה חוק, ועד שלא ישנו אותו כל קבוצה שמשחקת בליגה צריכה ללכת לפיו, גם אם מדובר בעסקן פרטי.
הופתעתי לטובה מהאיגוד שלמרות לחץ מכל גורם אפשרי בערך, עמד בלחץ והצליח לשמור על לפחות חוק אחד.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
צרות רוח מתעסקים בגופו של אדם.
מ.ס,
12/10/04 12:02
|
|
 |
19.
זו לא בעיה
תומר,
הרצליה,
12/10/04 11:32
|
מה הבעיה גליל שימו איזה ילד בגיל 18 עם תעודת מאמן בשביל הכסת''ח ושעודד ימשיך לאמן כרגיל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מדינת עולם חמישי
ל"ת
רועי,
לונדון,
12/10/04 09:34
|
|
 |
לדעתי גרוע מזה
אזרח-מודאג,
12/10/04 10:46
|
מדינה שנשלטת על ידי זקנים שכל משמעניין אותם זה לדאוג להכנסות למכללות הספורט ולאגרת מאמן,,,,
הקבוצה היא קבוצה פרטית ולכן כל התערבות בענייניה הפנימיים היא פגיעה בזכות הפרט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
תפסיק לילל.לך ללמוד
ל"ת
ג.לוי,
עכו,
12/10/04 09:28
|
|
 |
16.
צריך תעודת מאמן בשביל לאמן !
ש',
12/10/04 09:15
|
אפילו אם אתה עודד קטש, עדיין צריך תעודה בשביל לאמן, וזה לא יום עצוב לספורט - זה יום שמח לחוק. יש חוק - וצריך להקפיד שכולם יקיימו אותו, כולל קטש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד אוויל משריש!!!
אזרח-מודאג,
12/10/04 10:44
|
חוק? על איזה חוק אתה מדבר? חוק של חברי הסתדרות זקנים שדוחפים את האף שלהם בעניינים פרטיים? בעל הקבוצה רוצה שקטש יאמן הוא משלם כסף לשחקנים הוא משקיע בקבוצה העסק הוא עסק פרטי מה השטויות האלו??? אם יש לך נגריה אני יכול להכתיב לך מי ינהל אותה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת את המושג חוק?
hrwus,
חיפה,
12/10/04 16:33
|
יש מקצועות מוסדרים במדינה, כגון רופאים, עו''ד, מהנדסים - וכן, גם מאמנים. אחותך לא תייצג אותך בביה''מש רק כי אתה זכאי לשלם למי שאתה רוצה. קטש בחר להבריז מהשתתפות בקיצור הדרך הכי ישראלי - קורס מדריכים של שבועיים שיאפשר לו לאמן, ורק בגלל זה מגיע לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
למרות כמה שאני מעריך את קטש...
י,
12/10/04 07:10
|
הוא חייב לעשות קורס, אנשים כל הזמן מחפשים קומבינות ופתאום כולם מתפלאים למה יש לנו מדינת חרא. פשוט נמאס שמזלזלים בכל חוק שיש, דווקא החוק הזה מוכיח את עצמו, כי לא כל אפס יכול פתאום להיות מאמן כדורסל בארץ ורק הטובים ביותר נמצאים, ואנחנו רואים כמה מאמני כדורסל טובים יש בארץ (פיני,דרוקר,אדלשטיין עוד..). אז יאללה עודד לא לחפש קומבינות או כל מיני בולשיט, תתחיל לעבוד בשביל התעודה שלך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר ???
אזרח-מודאג,
12/10/04 10:42
|
הבעלים של הקבוצה רוצה שהוא יאמן הוא משלם לו משכורת הוא בעל הקבוצה הוא ממן את הקבוצה מה השטויות האלו!!! רשות הספורט צריכה לדאוג לבטחון השחקנים ובריאותם אין לה שום זכות להתערב בעניין זה אם הייתי הבעלים של הקבוצה הייתי סוגר את הקבוצה והולך הבייתה גם כך הבעלים לא מרוויח כסף מכל הסיפור הזה פשוט מדינת עולם שלישי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוק זה חוק
י,
12/10/04 16:54
|
ושום בעלים של שום קבוצה בליגת העל לא יכול להפר אותו, אם הקבוצה של הבעלים משחקת בליגה, אז היא צריכה לשמור על החוקים שלה.
חוץ מזה שזה סתם תרגיל למשיכת קהל ולתשלום נמוך יותר למאמן שלא עבר קורס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כל הכבוד חנן
שחקנית ומאמנת,
תל אביב,
12/10/04 05:36
|
כפי שלא כל אחד יכול ללכת ולהיות שופט או מורה או כל מקצוע אחר,כך גם אין לאפשר לכל מי שרוצה לאמן. יש חוק וצריך לפעול לפי בחוק. אני מאד מעריכה את עודד קטש כשחקן אבל צריך ללמוד ולעבור את ההסמכה הדרושה ואחר כך לאמן. ישר כח. חנן!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטמטום שלך שובר
אזרח-מודאג,
12/10/04 10:40
|
שיאים הגליל היא לא קבוצה של המדינה ולא של איגוד הספורט הגליל היא קבוצה של אדם פרטי
אם יש לך מפעל ואת רוצה למנות את הכלב שלך למנכל אף אחד לא יכול להתנגד אתם עם המונפולזציה שלכם חיים במדינה אפרקאית ומפגרת החוק הזה חוק מפגר ואיווילי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אסור היה לתת לו לאמן
מדינת הקומבינות,
12/10/04 03:40
|
הוא היה יכול להגיע לשיעורים ולמבחנים והוא אמר שפשוט לא היה לו כוח לקום בבוקר. זה אופי של אדם שיכול להטיף מוסר עבודה לשחקנים?
מה הקשר למה שקורה בארצות הברית? יש מדינות שלא צריך רשיון בשביל לנסוע בטוסטוס. זה אומר שאם קטש יבקש לנסוע בלי רישיון צריך לתת לו?
כאן זה מדינת הקומבינות אז כולם מתפלאים באיזה חוצפה מישהו אוכף כאן את החוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מדינה עלובה וחסרת אחריות
אזרח-מודאג,
12/10/04 02:45
|
קבוצת כדורסל היא עסק פרטי של משקיע פרטי שהשקיע את כספו אם הוא רוצה למנות חמור שיהיה מאמן זו זכותו מדובר בחוק ששייך למדינות העולם השלישי שמוסדות הספורט מעוניינים לא לאבד שליטה
פשוט בושה וחרפה למדינה ולהתנהלות של הספורט בארץ
לידעתכם בNBA אין חוק כזה וגם הוםלס יכול להיות מאמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי אתה צודק,אבל עדיין זה חוק
עופר,
חיפה,
12/10/04 09:13
|
עם כל הכבוד לעודד קטש דמו לא אדום יותר מאף אחד אחר, ואינו מורם מעם, ולא מגיעה לו שום פריבילגיה שלא מגיעה למישהו אחר. אם החוק דפוק, אז שישנו אותו, אבל עד אז שיהיה כאחד העם ויקבל את הדין. נמאס כבר מהקומבינות במדינה הזאת שעושות טוב לאנשים עם כוח וקשרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה בגדול
אזרח-מודאג,
12/10/04 10:38
|
הגליל היא קבוצה פרטית של אדם פרטי יש כאן פגיעה בזכות האדם וחרותו חוק כזה בארצות הברית לא היה מחזיק מיים
אם יש לך מפעל אתה יכול למנות מנכל את מי שאתה רוצה זו בעיה שלך ולמדינה או לשום רשות אין מה להתערב רשות הספורט צריכה לדאוג לבריאות השחקנים ובטחונם ולשם כך היא צריכה לאכוף שיהיה רופא ועזרה ראשונה ואמצעים בטחותיים מעבר לזה שתדחף את האף שלה בחור של התחת שלה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מגיב
סוחר מודאג,
12/10/04 08:35
|
גם פה. חשבתי שרק ב ''ניתוח טכני'' או ב ''קול'ג הפיננסי'' אפה שלא מסתכלים רואים תגובה של ''אזרח מודאג''
תפסיק לדאוג....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חה חה חה חה
אזרח-מודאג,
12/10/04 10:36
|
אני עובד כסוחר בנאסדק וכשאין מה לעשות אני פשוט מגיב אני קצת מודאג בגלל המוסלמים
תהיה בריא חביבי אני מקווה שאתה נהנה מהתגובות המשעשעות שלי לפעמים ולפעמים סתם שטוטנקיות כי בה לי להתלוצץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הכל עניין של אגרה לקופת המדינה
מדינת האגרות,
12/10/04 00:28
|
בשביל זה המציאו טסטים מטומטמים שקטש חייב לעבור להסמכה. תאמינו לי שבין הטסטים המטומטמים האלה לבין אימון מוצלח של קבוצת הכדורסל אין שום קשר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאן אין אפילו טסט לרכב...
דני,
ארה''ב,
12/10/04 01:19
|
איזה חופש... ברור שכל מטרת החוק היא לספק פרנסה לכמה מומחי כדורסל שמעבירים את הקורס בווינגייט. שאלה נוספת: איך מרשים למאמנים אמריקאיים להרצות בווינגייט? הרי אין להם שום תעודות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
שאלה למבינים
המגיב,
ירושלים,
11/10/04 23:55
|
|
 |
קורס מאמני כדורסל
נמרוד,
תל אביב,
12/10/04 07:36
|
הקורס אורך כשנה וחצי במתכונת של יום לימודים ארוך אחד בשבוע. מתקבלים אליו רק מי שבידיהם תעודת מדריך כדורסל. עולה כ- 10000 ש''ח, כולל לימודים רציניים ומבחנים. אין שום סיבה שקטש ינסה להתחמק מהם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורך הקורס 27ס''מ
ל"ת
משיב,
לשאלה,
12/10/04 01:27
|
|
 |
9.
מדינה מעוותת- מדינת זבל!
מלאך,
11/10/04 23:15
|
קיימים כל כך הרבה חוקים במדינה שלנו , איש לא אוכף אותם- יש בזה סכנת חיים. השב''כ ממליץ לא לנסוע לסיני - כולם רצים. רק חוק ''מאמני הכדורסל'' הוא זה שיקבע את אופיה של המדינה? מתעסקים בשטויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
טפשי
אלי,
חיפה,
11/10/04 21:58
|
מי שמחליט על המאמן זה הקבוצה או בעל הקבוצה ואם הוא חושב שמתאים לו אז צריך לאשר. תנו לו אישור נודניקים.............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אל יאוש...
מעריצה,
11/10/04 21:29
|
קטש אל תיקח את זה קשה. ס'תכל על זה כאילו זה מה צריך היה להיות. לך תלמד, תהייה ילד טוב, תביא תעודה, ואז אולי הרקובים בחשיבתם יבינו מה הם הפסידו. זרקו אותך מיציאת המשרתים? תחזור בדלת הראשית כמו שאתה. גדול. תמיד גדול. קטש הלוואי וירבו כמוך בספורט הישראלי. אוהבים אותך ןמחזקים ידיך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
העיקר שחנן קרן האפס מרוצה
מיקי ברקוביץ,
11/10/04 20:57
|
שחקן עבר מתוסכל שלא מצליח לקבל קבוצה בליגת העל והחליט להרוס לשחקן אחר. עלוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
חנן קרן
שונא בירוקרטים,
11/10/04 20:42
|
|
 |
4.
טיפשים טיפשים טיפשים
עפר,
כפר ורדים,
11/10/04 20:18
|
|
 |
כל מי שלמד לאמן
ל"ת
גיא,
חיפה,
12/10/04 01:09
|
|
 |
3.
כל פלצן רוצה להיות מאמן
מגניב,
מהמרכז,
11/10/04 20:12
|
דבר ראשון מגיע לו, לקחת ממכבי גביע אירופאי במשחק בו הצטיינת, קיבלת בהפוכה. דבר שני אין לך תעודת מאמן מה לך ולאימון, לא כל שחקן והכי טוב שיהיה יכול להיות מאמן(ראה אלי אוחנה...) כמו שד''ר לא יכול להיות ד''ר בלי תעודה, כך גם הוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי חדשות בשבילך גאון
י,
12/10/04 07:03
|
|
 |
2.
NBA ומכללות
די לרדטייפ,
11/10/04 20:03
|
לאף מאמן אין תעודת מאמן, אף אחד לא עבר שום קורס, אז מי עושה למי בית ספר באימון??? רדטייפ = בירוקרטיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוק הוא חוק!!!
אריה,
ירושלים,
11/10/04 22:32
|
אם לא היה קיים חוק הספורט, אז נגיד. אבל גם ככה קטש צריך להשתפשף כמאמן לפני שהוא מקבל קבוצה בליגת העל.
כל הכבוד על ההחלטה הנבונה, שאם קטש לא ישחק אותה נעלב, תעזור גם לו להיות בסופו של דבר מאמן רציני ולא גימיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
נכון עשו
דורון,
11/10/04 19:52
|
הרי קטש לא עבר קורס מאמנים או עבר הכשרה כל שהיא.שחקן,גדול ככל שיהיה,חייב לעבור קורס אשר יכשיר אותו לקבל החלטות אשר לא יזיקו לקבוצה או לשחקנים עצמם.הוא עדין צעיר ואכן מוכשר.הוא עוד יהיה מאמן טוב.
הגב לתגובה זו
|
|