 |
97.
צריך 2 אייל ברקוביץ' ולא אחד.
אני,
צפון,
30/10/04 14:33
|
ברקוביץ' שחקן גדול, וחבל שכל שאר השחקנים בנבחרת עדיין לא מתקרבים לרמה שלו. יוסי בניון ואייל ברקוביץ' הם 2 מתוך נבחרת של אחד עשר שחקנים שאמורים ויכולים להפגין רמה ששואפת להצטיינות של אייל ויוסי. ואז גם ננצח את ברזיל בבית(, ולא נפחד משוויץ שמפסידה להפועל נהריה ביום בינוני-של נהריה.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
We need him!!!!!!
Adam,
Canada,
14/10/04 23:46
|
to everybody here that are putting down berkovic dont forget if he didnt have benayoun and now im sure his experience with benayound in the midfield could bring a lot of success to israel, i hope grant gets over his ego and calls him up against cyprus
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
השחקן הכי ענק שאני מכיר
ל"ת
רן,
14/10/04 14:20
|
|
 |
94.
ברקוביץ' חרא של שחקן
mushon,
14/10/04 10:14
|
אפס שמן ויהיר , רק עזבת את סלטיק הם פתחו 10 הפרש על ריינג'רס. אתה גמד שמן זקן ומיותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
תתביישו לכם
שחר,
תל אביב,
14/10/04 05:49
|
לכל המגיבים המדופלמים, התגובות שלכם ממש מבזות את השחקן. אני מקבל את זה שלאייל היו הרבה פליטות פה בקרירה והנבחרת לא הגיעה להישגים בזמנו, אבל חשוב לזכור שתי עובדות חשובות, ראשית כל מדובר בגדול הכדורגלנים שצמחו בישראל ועל זה אני יודע שחלקכם יתווכח אבל לא ניתן להתווכח על העובדה שבמשך כל השנים הללו הוא היה הנשמה של הנבחרת, נתן את כולו על המגרש ורץ והשתדל יותר מכל האחרים, קשה להאשים אותו בכך שכמה נפלים מהנבחרת הזמינו נערות ליווי לפני המשחק הגורלי נגד דנמרק או ששאר השחקנים לצידו פשוט לא היו מוכשרים, או שהיו מוכשרים אבל לא היתה להם תשוקה לנבחרת (ע''ע רביבו). חשוב לזכור שגם היום אייל עדיין השחקן הישראלי הטוב ביותר וללא ספק יכול לתרום הרבה מאוד לנבחרת. אז תנו כבוד למנהיג של הנבחרת בעשור האחרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
ברקוביץ', מי אתה בכלל ?
ליאור,
טורינו,
14/10/04 00:04
|
אפילו אם כל עם ישראל רוצה אותך בנבחרת יש אחד בלבד שמחליט וזה מאמן הנבחרת ואם הוא לא רוצה אותך כנראה שיש לו סיבות טובות מאוד. תפסיק לילל ותחזור לקבוצת ''הפאר'' ליגה ז' בה אתה משחק באנגליה ועזוב אותנו בשקט. היו לך אינסוף הזדמנויות לעשות משהו בנבחרת ולא הגעתם לכלום (אה כן, סליחה, הפסד 5:0 לדנמרק ופרשת נערות הליווי ואין סוף נצחונות במשחקי ידידות חסרי חשיבות). הנבחרת צריכה להצעיר את השורות והסתמך על מנהיג צעיר שעתידו לפניו ולא אחד שפעם היה שחקן גדול. ובלי קשר, תפסיק ללקק בכל הזדמנות לשלמה שרף שהוא אפס עוד יותר ממך, התגלמות הישראלי המכוער והגס ומאמן שבמישור הבינלאומי לא הגיע לכלום. ולסיום הרשה לי להתייחס לדברי החכמה שלך על המשחק יובה-מכבי: בתור אחד שהיה במגרש (ולא בתור אוהד מכבי כמובן) היה ברור שיובנטוס שיחקה בהילוך ראשון על-מנת לשמור על הכוחות ולא להיפצע. יובנטוס דיברה לפני המשחק על 1:0 קטן והשיגה אותו ללא מאמץ מיוחד, אז אל תזבל בשכל ותשווה לי קבוצה כמו מכבי תל-אביב עם בן-חיים, הייס, אדו, שטראובר וחבריהם לקבוצה כמו יובנטוס עם בופון, קנבארו, זמברוטה, נדבד, איברהימוביץ', טרזגה, דל-פיירו והרשימה עוד ארוכה... בקיצור...גם אנחנו לא רוצים אותך בנבחרת אז תחזור לחור שממנו יצאת ותעזוב אותנו בשקט עם השחצנות שתמיד אפיינה אותך והעמידה במקום הראשון במצעד הספורטאים המגעילים ביותר שקמו למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
הקוסם
רועי,
אי שם,
13/10/04 23:42
|
כמה אופייני לנו הישראלים לראות את השלילי במקום כל כך הרבה חיוב. ברקוביץ הוא ללא ספק השחקן הישראלי הטוב, האטרקטיבי והמצליח ביותר בהיסטוריה הדלה של הכדורגל הישראלי. את מי זה מעניין אם הוא שחצן, מצידי שיהיה הבנאדם הכי חרא בעולם, זה לא פוסל את העובדה שאנחנו חייבים את הכישרון העצום שלו בנבחרת כל עוד ניתן לנצל אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
מה כולם רוצים אותך
דן,
תל אביב,
13/10/04 21:49
|
אני לא רוצה אותך יחרא אתה לא שחקן עם אתה משחק בחול זה לא אומר שאתה צריך לשחק בנבחרת אתה רק תהרוס את הנבחרת יש שחקנים בישראל יותר טובים ממך בהרבה מי אתה בכלל שתגיד שכולם רוצים אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
שחקן ענק, איתו היינו מנצחים
ל"ת
imagine,
13/10/04 20:38
|
|
 |
88.
שאלה לאייל ברקוביץ?
ז'אן דארק,
13/10/04 20:01
|
וגם לכם העיתונאים. שכחתם שאייל בכבודו ובעצמו עזב את הנבחרת לפני שנתיים? כשהוא שיחק בסיטי? וכשהושיבו אותו שם על הספסל הוא חזר לנבחרת. אייל אם אתה קורא ידיעה זאת הייתי רוצה תגובה . אייל ענק קוסם מה שתגידו נכון. הוא גם חוצפן ואני דווקא אוהבת חוצפנים. אבל בתכלס עד היום הוא לא הביא לנו שום הישג משמעותי. כמזל טלה אני מבינה את הטמפרמנט של אייל שגם הוא מזל טלה אש אש לפיד עד. אסור היה לו לבוא לאיצטדיון הוא גרם לעצמו נזק נפשי שיכול להשפיע עליו במגרש. בגלל הטמפרמנט הסוער שרצה להתבטא. גרנט הייה בטוח שאייל לא יוותר לך הוא יכנס בך מתי ואיפוה שהוא רק יוכל. אי אפשר לומר בבטחה אבל הצירוף של הקוסם שהיה מוציא לנו יהלום מהשרוול היה רק יכול להועיל לנבחרת ולאוהדיה אני דווקא בעדך...אבל אני רוצה תשובה לשאלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
איש יקר!
אייל,
13/10/04 19:59
|
איש יקר, יש לי רק המון פירגון ליכולת המקצועית שלך - אין לי ספק שתמיד הייתה אחד מהמוסרים ומהשחקנים היצירתיים ביותר בעולם!! כן לא התבלבלתי - בעולם!! העובדה שתמיד הייתה אדם ישיר לא הייתה מקובלת על הבריות וזו גם הסיבה שלא הגעת למועדונים הגדולים ביותר בעולם - זו טעות לדבר לתקשורת , כמו גם הכתבה הזו שסוגרת עוד קצת את הסיכויים לחזור לנבחרת. הייתה ונשארת שחקן גדול ונותר לאחל לך רק בריאות , אושר והצלחה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
ZULKA doesn't want you!! l
ל"ת
99%,
99%,
13/10/04 18:58
|
|
 |
85.
בדיוק אתה מכבי חיפה בדם!!!!
ירוקה,
13/10/04 18:56
|
אייל אוהבים אותך בחיפה בוא לעונת פרישה תראה איך אתה נהיה מלך אייל חולים עליך אתה ירוק בנשמה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
גם כאן לא סובלים אותך יאפס
ל"ת
אוהד,
London,
13/10/04 18:53
|
|
 |
83.
תמיד היית מיסטר שחצן
שאול,
עולש,
13/10/04 18:48
|
שחצן, יש רוב שרוצה אותך בחוץ. באנגליה/סקוטלנד רדפת אחרי הכסף אז תמיד הראו לך את המקום. סוף סוף גרנט יש לו אומץ להעביר לך שנגמרו ימי הלעשות כלום בחו''ל ולשחק אוטומטי. וחוץ מזה היו תקופות טובות אבל אתה הרבה מאוד מעבר לשיא חמוד. היו ימים אהבנו, אבל עכשיו תלמד להיות שקט ולהבין שבניון ושאר החבורה גדולים עליך. בהצלחה במה שתבחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
גאון של כדורגל
גיא,
13/10/04 18:32
|
ברקו הוא הכי גדול שהיה פה ולא יעזור כלום, היחיד ששרד באירופה ועוד באנגליה, בין המוסרים הטובים ביבשת. וחוצמיזה הוא הכדורגלן היחיד שמעניין לשמוע אותו פותח את הפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
לא רוצים את אייל?! אתם השתגעתם
לפטר את גרנט!!!,
13/10/04 18:16
|
לא ייאמן כמה הזכרון שלכם קצר... ברקוביץ הוא היחידי, אבל היחידי שבאמת איכפת לו מהנבחרת שלנו- והוא צודק בכל מילה שלו!!! ברקוביץ בכושר מצויין, הוא בישל משחק קודם והבקיע משחק לפני- מה הוא עוד צריך לעשות בשביל שהמאמן שלנו יזמין אותו!? הדבר הכי טיפשי שמאמן יכול לעשות זה לא להזמין שחקן בגלל הגיל שלו- כל עוד הוא טוב (והוא טוב) צריך לנצל אותו כמה שיותר! אייך אתם יכולים להגיד שאתם לא רוצים אותו בנבחרת?! אחד הכשרונות הגדולים ביותר, שפותח כל משחק בליגה האנגלית- מה הולך איתכם?!!?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
שיודיע שהוא מוכן לשבת על הספסל
אבי,
13/10/04 17:03
|
לשתוק (גם באימונים) ולבצע כל הוראה שיתנו לו כמו כל שחקן אחר. ואז יזמנו אותו וגם יתנו לו לשחק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
אני לא רוצה אותך.
שרון,
ירושליים,
13/10/04 16:57
|
|
 |
78.
כדורגלן נבחרת הוא גם נציג
אני,
פתח תקווה,
13/10/04 16:10
|
כל שחקן נבחרת הוא נציג של מדינת ישראל. בשביל זה צריך יותר מאשר לשחק כדורגל טוב. צריך גם אופי ואישיות. צר לי אייל, אך לאור התבטאויותיך בעבר, איני רוצה אותך כנציגי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
הפקולטה למתמטיקה קשה בת''א:
פרופסור,
למתמטיקה,
13/10/04 16:05
|
לכבוד מר ברקוביץ' היקר שלום רב, קראתי בעיון רב את דבריך המאלפים: על הקריירה המאלפת שלך, על אפסיותו של מר גרנט ועל כישרונך המדהים (בלי משחקי כבוד).
אני מסכים כמעט עם הכל ואפילו רשמתי לעצמי פתק 'ברקוביץ' הוא תותח קדוש' (אינני מנסה ח''ו להכריע בשאלה האם היה צריך להשתמש בתותח אם לאו. (באלטלנה כמובן)) אלא שיש לי קושי מסוים בדבריך -קושי שמדיר שינה מעייני וקיותי שאולי אתה תוכל לפתור לי אותו.
ובכן אתה אמרת: ''99 אחוז מהמדינה רוצה אותי בנבחרת רק אחד לא''. משפט זה ככל שהוא נשמע ברור יש בו סתירה קשה. ובהקדים: כדי למצוא אחוז של שלם עליך לקחת את השלם ולחלקו במאה. המספר שמתקבל הוא הוא האחוז שחיפשת. מספר זה איננו מספר קבוע כי ככל שהשלם גדול יותר כך גם האחוז גדל. או במילים אחרות: אם יש לך עוגה גדולה-כל אחוז ממנה יהיה גדול יותר.אם יש לך עוגה קטנה כל אחוז יהיה קטן יותר (ע''פ חוק:השכל הישר). ועתה אם 99 אחוז מצדדים בך ז''א שאחוז אחד איננו מצדד בך. לדבריך אחוז זה הוא מר גרנט וזה אינו יכול להיות! מר גרנט איננו אחוז! אתה יכול לקרוא לו בדאי, אתה יכול לכנותו שקרן ולומר שהוא אוהב נשים מכוערות ששותות פיפי,אבל לומר עליו שהוא אחוז?! בושה לאינטליגנציה! כי ממה נפשך: אם מר גרנט הוא האחוז שלא מצדד בך יוצא איפה שהאנשים שמצדדים בך (אותם 99 אחוז כדבריך) הם 99 אנשים! 99 בלבד ולא 'כ ל ה מ ד י נ ה'! ואם מצדדים בך 99 אחוז מהמדינה ממש אז (זה הולך להיות קשה תחזיקו ראש) לא רק מר גרנט לא מצדד בך אלא אחוז שלם ממדינת ישראל איננו מצדד בך (איזה שישים וחמישה אלף אנשים!).
חוץ מזה הכל מובן.
בברכה, עומר (שלומד קשה למבחנים ומסתבר שעיתותיו בידו)
נ.ב. ציוני המבחנים לא מרמזים שעיתותיי בידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהצלחה במועד ב' (עם ברקוביץ')
ל"ת
אבי,
13/10/04 17:06
|
|
 |
איזה חירבוש מוח
בני,
תל אביב,
13/10/04 17:02
|
|
 |
ישכוייח גדול על הדבר תורה
אבי,
ירושלים,
13/10/04 16:58
|
טוב באמת שיש אנשים משועממים בעולם, ובמסגרת זו, יורשה לי להוסיף למסתו של עמיתי המלומד גם תהייה קטנה מתחום הלוגיקה: האם המטרה שלך, אייל, היא לחזור לנבחרת? כי אם כן, לא יכולת לעשות דבר שיסתום את הגולל על אפשרות זו יותר מן הראיון הזה. אז מה זה היה? טיפשות? חוסר יכולת שליטה עצמית? או שילוב קטלני של השניים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבר תורה
תורה מסיני,
משה סיני,
13/10/04 20:48
|
רבי אברם גרנט שלי''טא והרב מויישה סיני היו יושבים ועוקבים אחרי השחקנים. כמנהג, ישחקו הנערים לפנינו (גם אלו שנושכים כריות). אלא מאי? אותו אחר, אינו משחק, אינו נער, והינו עגלגל כצמיג של הרכב של ר' גברי הלוי. צא ולמד, ממנו לא יצא שחקן גדול בכדור שיביא אותו בשלושער מול נבחרת צרפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
ברקוביץ חלש בכדורגל וחזק בפולי
צביקה,
רמת השרון,
13/10/04 15:55
|
גם ברקוביץ הפך לפוליטיקאי. הוא למד מהם להצהיר שכל העם תומך במה שהם רוצים. לא לפוליקאים, לא לעיתונאים ןלא לברקוביץ מושג במה שהעם רוצה. רק בבחירות כלליות אפשר לדעת. אישית לא ראיתי אף פעם תועלת בברקוביץ בנבחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
תוריד עוד כמה אחוזים...
z,
13/10/04 15:50
|
אין לי אלא להצטרף לאלה הקוראים לסיום תפקידך בנבחרת לעולם ועד. אמן. כמו כן, קצת ענווה (תסתכל במילון תבין מה זה), לא תזיק לך, ואני אומר זאת רק למקרא הכותרתות בלבד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
יאללה ברקוביץ כנס בגרנט
שלמה,
כפר סבא,
13/10/04 15:24
|
לא יעזור לך אברם כמה בונקרים שלא תעשה ברקוביץ תמיד ידע להשחיל את המסירה הנכונה שתחסל את הקריירה שלך מאמן פלגמט שבמשך עשור שלם כל הזמן ''בנה'' קבוצות כושלות במכבי תל אביב וטיפח כדורגלנים כמו האחים בונקר על חשבון שחקני התקפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
98.9%
אלעד המנגח,
13/10/04 15:19
|
גם אני לא רוצה אותך אז כנראה שיש יותר מאחוז אחד שלא מתרגש ממך אה? יה פרימדונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ראיתי שעזרת לאחרונה.....
ל"ת
97.9%,
13/10/04 16:26
|
|
 |
גם אני לא רוצה
ל"ת
96.9%,
13/10/04 17:26
|
|
 |
גם אני בוחל בברקוביץ' 95.9%
ל"ת
מיקו,
14/10/04 10:17
|
|
 |
72.
אתה חרא של שחקן לך הביתה אפס
ל"ת
שרון איובי,
13/10/04 15:15
|
|
 |
שטויות
ורי,
יפו,
14/10/04 05:26
|
אתה לא כזה גדול כמו זידאן! המאמן מחליט ולא השחקנים אחרת כולם ישחקו עד גיל 40
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
מה שהזיקנה עושה לאייל הטמבל
שימי,
13/10/04 15:14
|
תבין לא סובלים אותך,אז על תבלבל לנו את הביצים ושב בשקט , אתה זקן לך שחק בבית גיל הזהב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
כולה מחמם ספסלים באנגליה!
ל"ת
אפס,
13/10/04 15:14
|
|
 |
69.
חובה לקרוא!
ראש הממשלה,
13/10/04 15:13
|
דע לשנים האחרונות היתה לנבחרת בעיה של רמת השחקנים מול היריבות. סוף סוף יש לנו מקבץ שחקנים לא רעים שיכולים לעשות משהו והבעיה נהיית המאמנים - להביא מאמנים זרים ומייד! גם לנבחרת וגם למכבי חיפה - תיראו תוצאות במהירות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
אייל אפס הייתה ואפס תישאר
אהוד החכם,
13/10/04 15:10
|
לך לך המדינה לא סובלת אותך תעשה טובה לך שחק בהפועל מרמורק ועזוב אותנו כבר קרציה מה קרה רוצה עוד כסף ?י יא נ ל פ ב ת מטומטם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
ס'עמק גרנט
זהר,
13/10/04 15:09
|
רק בדבר אחת לא אמרת אמת אייל, שאתה נותן רספקט לאברם ושהוא מאמן טוב. הוא לא מאמן טוב אלא עסקן פוליטי שהשתחל לתפקיד מאמן. הוא פשוט נוכל ומתחזה, אופורטוניסט, שלא יודע לאבחן כשרונות.
עדיף היה שנפסיד 5-2 עם משחק פתוח מאשר נוציא בבונקר 2-2 שכולם יחשבו שהתקדמנו, שיש שיטה, לא חוכמה לשחק בונקר.
גרנט נוכל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
אייל חרא של שחקן יאלה תתחפף
איציק,
13/10/04 15:02
|
היו לו סה''כ כמה פוקסים יפים בעבר, היום הוא שווה לתחת מסכנות כל הקבוצות ששילמו כסף לאידיוט השחצן הזה הריי הוא כבר בדיחה עלובה וזקנה,,ואני מכיר את האפס הזה הייתי המפקד שלו בצבא בבהד 6 בצריפין בקורס של מפגרים שנקרא רכזי אחזקה (פועלי ניקיון)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
מה שנכון נכון.
שלי,
צפון,
13/10/04 15:01
|
99% רוצים לראות את ברקוביץ בנבחרת? אבל 1% וקובע זה המאמן!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
wrong, 2 don't
ozy,
13/10/04 14:38
|
want you in th team... count me as well.. you arrogant, selfish drek!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
גם אני לא רוצה לראות אותו
מבין,
13/10/04 14:35
|
|
 |
62.
לאייל ברקוביץ
אברם גרנט,
13/10/04 14:32
|
אתה ללא ספק שחקן ענק אבל כשאתה במגרש השחקנים לא לוקחים אחריות ונראים תלויים בך יותר מידי ולשחקן כמו יוסי בניון קשה לבטא את עצמו כשאתה על המגרש והראייה תראה מה הוא עשה במשחקים בלעדיך לעומת התקופה ששיחק איתך .כשאתה במגרש הכדור חייב בכל התקפה לעבור דרכיך מה שהופך את משחק הנבחרת לשקוף וקל ליריבות.ואלה הסיבות שבגללם החלטתי שלא להזמין אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזור הבייתה, רק אצלי אתה תותח
ל"ת
צופית,
13/10/04 16:29
|
|
 |
61.
we need you eyal
ל"ת
raffi toronto,
canada,
13/10/04 14:32
|
|
 |
60.
כל מילה בסלע !!!!
צחי,
חיפה,
13/10/04 14:30
|
איל היית ונשארת השחקן הכי גדול בארץ !!! אף אחד לא רואה את העשן שלך !!! כולם הרבה מאחוריך (במיוחד רביבו שהוא אולי שחקן הקט רגל הכי גדול בכל הזמנים !) הנבחרת בלי אייל זה כמו מכונית בלי דלק,נהג,הגה וגלגלים !!! בשבילי אתה אחד מבין 10 השחקנים הטובים בעולם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת , כל מילה בסלע
דוד,
אילת,
13/10/04 15:09
|
אין על אייל ברקוביץ השחקן הכי גדול שקם לנו בארץ וכל הקשקושים על הצערת הנבחרת הם סתם שטויות בכל מדינה נורמלית משאירים את השחקנים המובילים ובעלי הרצון לנצח שידריכו ויובילו את הצעירים אייל מכח האישיות שלו הו ווינר אמיתי שעולה תמיד לנצח משחקים. יוחזר אייל לאלתר לנבחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
ברקוביץ שחקן אפור
טץסץ,
13/10/04 14:27
|
ברמה הבינלאומית ברקבוביץ לא קידם את הנבחרת ורק הכניס לה דם רע ברמה החינוכית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
הבעיה שאתה לא מוכן להיות צבוע
ארז,
גוש עציון,
13/10/04 14:08
|
במדינה שבה שם המשחק הוא צביעות, העמדת פנים, התחסדות וצניעות מזויפת אל תצפה לכלום מחבריך לשעבר בנבחרת. גרנט בסך הכל ממלא את בקשתם של השחקנים שלא יכלו לראות כיצד אתה יותר טוב מהם בשבע רמות, מעיז למתוח ביקורת על עצלנותם ועל המניירות שסיגלו לעצמם ולדרוש מהם לעבוד קשה יותר. הרבה יותר מתאים להם להמשיך לבלות ולהצטלם לקטלוגים. (דבר שגם אתה עשית אך אין בכך פסול אם זה נישאר משהו מהצד ולא הופך למרכז חייך). הכדורגלן הישראלי המצוי יעדיף תמיד שחקן כמו בניון שימשוך אליו את אור הזרקורים ויקח את כל האחריות וכך במקרה של כישלון ייצא נקי. כסת''ח בעברית. חבל על הנבחרת וחבל לעם שאתה לא משחק אבל כולנו ניזכור שבעשור האחרון ברגעי האמת אתה היית היחיד שהופיע ולא רעד מפחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
טמטום לוותר על ברקוביץ
רמי,
עקרון,
13/10/04 14:07
|
מתאים לגרנט לוותר על שחקן פעיל בליגה האנגלית,והעדיף שחקנים שלא פוגעים וגמרו את הקריירה למשל נמני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
לא רוצים שמאלנים ושחצנים בנבחר
אקי,
גבעתיים,
13/10/04 14:03
|
לא נשכח ולא נסלח על הכתבה התועבת נגד החלוצים המתנחלים
לך תריב עם כול העולם ואישתו באנגליה ותישאר שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לשמאלנים? זה כדורגל!!
imagine,
13/10/04 20:40
|
למה יש אנשים שחייבים לערב פוליטיקה בכל דבר שלא קשור. אל תצביע עבורו לכנסת, אבל אם הוא יכול להביא כבוד למדינה, והוא יכול - והוא הביא, למה שלא ישחק? כדי שרגשות הנחיתות שלך יוכלו להתפרץ בקול תרועה רמה? כדי שתשים את ''טובתך האישית'' לפני טובת המדינה? מוזר, כמה לא אופייני לימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אייל אתה תותח אין כמוך
אוהד,
דרום,
13/10/04 13:55
|
השחקן הגדול ביותר שהיה לנו אי פעם גרנט מאמן משעמם ומעפן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מאנגליה לא טוב חגרנט
פרמייר ליג,
13/10/04 13:51
|
גרנט רוצה רק את אלה מבית''ר, חברים שלו, שחקן מהפרמייר ליג לא טוב לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
בנבחרת צריכים לשחק הטובים
דוד,
13/10/04 13:50
|
|
 |
52.
למה איל לא?
משה,
13/10/04 13:50
|
אם איל לא, אז למה קייסי ונימני? ברקוביץ' צודק כל מילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אבל את נמני הוא הביא הגרנט הזה
ל"ת
דניאל,
13/10/04 13:50
|
|
 |
50.
החלטנו בשבילך '' תשאר בבית ''
ל"ת
ירון,
ירושלים,
13/10/04 13:22
|
|
 |
49.
''גרנט'' רק לא את ברקוביץ
ל"ת
רובי,
ירושלים,
13/10/04 13:20
|
|
 |
48.
את הפשלות שלך תשאיר בבית
ל"ת
אהוד,
13/10/04 13:18
|
|
 |
47.
שב ביציע ושתוק!!!
YOYO,
נתניה,
13/10/04 13:09
|
אוי אוי אייל ברקוביץ........ איך שגלגל מתהפך! מה קרה? אסור לא להזמין אותך? מי אתה ומה עשית בנבחרת? אוסטריה??? יותר נכון להגיד דנמרק!!!!!!!! בושה שאתה מזכיר את אוסטריה. היה עדיף לא לנצח שם וזה היה חוסך את הבושות שעשיתם ואתה בראשם! הרי ברור שאף שחקן לא יכול להתקדם לידך! אתה שחצן ומוניפילטור לא קטן. אי אפשר ליצור נבחרת חדשה עם נשמה והקרבה איתך, הרי אתה הבוס ! ובוס חרא יש להגיד, לידך הילדים מפחדים לקחת יוזמה כי אם יעשו טעות יש להם עסק איתך . אז שב ביציע ותצדיע לילדים!!!!
חייב לציין - אתה אחד השחקנים הגדולים שראיתי אבל רק שחקן כשלעצמו ולא יותר מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
והאחד הזה הוא הקובע
ל"ת
יוסי,
13/10/04 12:50
|
|
 |
45.
למרות הכל
מאוכזב נבחרת,
13/10/04 12:46
|
היה לאייל אופי בעייתי שהסתיר את מה שהיה נכון כל הזמן - אייל פטריוט ואוהב כדורגל, שחקן גדול שברשימה הבכירה של השחקנים הטובים שלנו של כל הזמנים (בטח כקשר הכי טוב), הדברים שאמר כאן כל כך נכונים ופשוטים שרק ישראל כמדינה + עיתונאים שטחיים יכולים לחרבן ככה על שחקן שתרם ויכול לתרום שכמותו, גרנט טועה בגדול (ולגבי נימני, הוא מושחת או מה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
עד עכשיו אהבתי רק את המשחק שלך
redGAK,
13/10/04 12:43
|
עכשיו בראיון הזה גם ניבט אלינו הקוראים אדם- אדם טוב, לא שחצן מדי, לא אגואיסט- אדם. אז אתה גם גאון כדורגל וגם אדם אינטיליגנטי.
כל הכבוד אייל. בהצלחה. ואני מניח שאתה יודע משהו שאנחנו לא יודעים- כי אחרת אדם מבריק כמוך לא היה דופק את המסמר האחרון ביחסים עם גרנט. בכל מקרה אני מקווה שאני טועה- וגרנט יקבל נבחרת אחרת בעקבות המשחקים הטובים שלנו..... טרייד- גרנט לקפריסין שום לישראל.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
בשום פנים ואופן לא להחזיר אותו
רונן הירשלר,
ת''א,
13/10/04 12:30
|
סוף סוף התחלנו להיגמל מהאוכלי חינם ששנים שיחקו בנבחרת ועשו לנו רק בושות במיוחד אייל ברקוביץ שמספר מעשיות ש-99 % מהמדינה איתו ,בולשיט כל מי שאני מכיר ואני מכיר מאות של אנשים מברכים על הצעד הזה ולא רוצים לראות את הפרצוף המלוקק של הבכיין הזה בנבחרת שלנו לעד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
גם אני לא רוצה שתהיה בנבחרת
בני,
תל אביב,
13/10/04 12:22
|
אתה שחקן גדול אבל היו לך מספיק הזדמנויות להוביל את הנבחרת ולא הצלחתם להגיע לשום מקום. תן לבניון להוביל. נהנתי לראות אותך כל השנים (הלכתי למשחקים שלך בווסטהאם כל פעם שהייתי בלונדון) ותמיד השקעת מאוד במשחקים בנבחרת - לא באים אליך בטענות על זה. פשוט צריך שינוי זה הכל. בהצלחה בהמשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אוף,התכוונתי ''קל לזלזל בשוויץ''
שונא פלצנים,
13/10/04 12:16
|
|
 |
40.
שחצן מס'1(99% )לא רוצים שתשחק
007,
חיפה,
13/10/04 12:16
|
שחצן מספר אחד 99% לא היו רוצים לראות אותו כי השחצנות והגאווה שלו הרסו אתו לא סתם הוא קיבל בעיטה לפנים משחקן אנגלי בכל מקום הוא היה בלתי נסבל בגלל הפה המסריח שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אל לזלזל בשוויץ
שונא פלצנים,
13/10/04 12:15
|
אחרי שהנבחרת ''הנפלאה'' עם ברקוביץ' לא הצליחה להביס את הנבחרת האיומה של אוסטריה במשחק הכי חשוב. שלא לדבר על ההפסדים בקפריסין ותוצאות ''נפלאות'' אחרות מול נבחרות עלובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אני ארחיב יותר
''אוהד כדורגל'',
השפלה,
13/10/04 12:12
|
הייתי מעדיף שיפרקו את כל קבוצות הכדורגל, ויפתחו אותן מחדש עפ''י קריטריונים חדשים, ולא רק כסף, לדוגמא: כישורי משחק ולא פוליטיקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
ברקוביץ' חייב לשחק כדי שנעלה
ל"ת
אלי,
13/10/04 12:02
|
|
 |
36.
לא צריך שחצנים בניבחרת שלנו
ל"ת
דרור,
13/10/04 12:02
|
|
 |
35.
אייל קטן ובניון
הירוק,
ת''א,
13/10/04 11:43
|
אילל מספר אחת! יוסי ענק, אבל שילוב של אייל יוסי וקטן, יחד עם בלילי שהיה מצויין במחצית הראשונה, יתנו לנבחרת התקפה מהירה ועוקצנית. מבחינתי שכל השאר יהיו בלמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
יש מעט שחקנים ואנשים גדולים
עמית,
13/10/04 11:33
|
אייל ברקוביץ' מוכיח שהוא הגדול מכולם! בלי להתלכלך ובלי להשמיץ הוא רק אומר לגרנט- קח אותי! אבל יש מאמנים שהם יותר פוליקיטאים ממאמנים ולכן סו התוצאה!! הלואי שנפסיד 8-0 לקפריסין וגרנט יעוף כבר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
עכשיו בטוח גרנט לא יזמין ....
זאב ברקוביץ,
13/10/04 11:31
|
גרנט הוא נקמן ושומר טינה אחרת הוא היה מזמין את מזרחי לנבחרת, אין לנו חלוץ טוב יותר לצערנו.... ולכן סיכוייו של אייל להגיע אחרי הכתבה הם נמוכים מאוד וחבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אני מהאחוז היחיד שלא רוצה אותך
שמואל,
חיפה,
13/10/04 11:28
|
אני תושב חיפה - העיר בה שיחקת, שייך לאותו אחוז עליו אתה מדבר שלא רוצה לראות אותך בנבחרת.
אתה יודע למה? כי נבחרת זה של כל העם, ואתה רחוק מלהיות עממי, אתה הבעת את דעותיך הפוליטיות השמאלניות, והפכת להיות משהו מאוד מוגדר, עשית עוד כמה טעויות בראיונות שהיו איתך בעבר. ועל טעויות חביבי משלמים.
אז תלמד לשלם! אגב, לא תמיד יש עודף!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאהבל, אייל ישחק עם פלסתר
ל"ת
שחקן ותיק,
13/10/04 16:22
|
|
 |
מה הקשר לפוליטיקה
תחזור לגן חיות,
שממנו ברחת,
13/10/04 15:23
|
אני פשוט מרחם עליך, אין מילים לתאר את הפיגור השכלי הקשה בו אתה לוקה !!! , הרבה זמן לא נתקלתי בתגובה כה מעוררת רחמים, מה איכפת לנו מה הדעות הפוליטיות שלו, העיקר שידע לשחק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה אם אתה חיפאי
אוי אתה טיפש,
חיפה,
13/10/04 11:56
|
אתה כזה טיפש -מה הקשר בין הדעות שהוא הביע לבין רמת המשחק שלו-אתה פשוט פרימטיבי שמערב בין פולטיקה ודעות של אדם במדינה דמוקרטית לבין שחקן מחונן-חבל שיש טיפשים כמוך במדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אייל חייב להיות בסגל
גבי,
13/10/04 11:24
|
אני חושב שאייל חייב להיות בסגל בגלל מספר סיבות: 1) הוא עדיין שחקן הרכב באנגליה ותורם את שלו לקבוצה. 2) חייב להיות שחקן שיידע להחזיק בכדור ולתת מסירות גאוניות להבקעת גולים. לצערי אין אחד כזה בנבחרת וזה חסר לנו מאוד. 3) אין לי שום דבר רע נגד אבי נמני ואני מסכים עם הכללתו בסגל הנבחרת, אבל אם הוא שם אין סיבה שאייל לא יהיה שם. 4) חוסר מנהיגות - כל נבחרת חייבת מנהיגים שיידעו לדחוף את השחקנים קדימה הן מכר הדשא והן מבחוץ. אייל הוא מנהיג אמיתי וחסר כזה בנבחרת. 5) חלוקת עומס - יוסי בניון שחקן ענק ואני מעריך שגם יצליח בקרוב מאוד בקבוצה גדולהף אבל אסור להעמיס עליו יותר מדיי הן פיזית והן מנטלית. אייל חייב להיות לידו לחלוקת העומס הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אל תחזור, לא מגיע לגרנט
ע הילל,
13/10/04 11:17
|
|
 |
29.
אני לא רוצה אותך ........
ל"ת
אורן,
13/10/04 11:11
|
|
 |
28.
יקנה את הפועל חיפה ?
אלי הירוק,
13/10/04 11:09
|
|
 |
27.
יוחזר ברקוביץ' לנבחרת
יאיר,
13/10/04 11:06
|
|
 |
26.
ברקוביץ'
מוטי,
13/10/04 11:05
|
לפי דעתי יוסי ברקוביץ' הוא שחקן טוב, הוא צריך להיות בהרכב. הוא גם צעיר בן 24 וצריך לתת לו להתפתח. אגב מה קורה עם זוהר למה הוא לא שיחק, הוא פצוע? לפחות האוירון שיחק אותה. היה יפה הצמד שלו מול קפריסלובניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
''היה צריך לתת לי את הכבוד''
אורי,
13/10/04 10:59
|
אז זהו שלא. איתך הנבחרת לא הגיעה לשום מקום וטוב עשה שהשאיר אותך בחוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
גרנט - תן לאייל צאנס!
ל"ת
אסף,
13/10/04 10:57
|
|
 |
23.
grant
stam,
13/10/04 10:50
|
for ones you have a coach who dares to go all the way and make changes you should give him some trust it easy for berkovic to say they wouldve won with him on the pitch and maybe its true but lets not forget what the team looked like when it came to qualify for euro 2004 with berkovic and all the other stars they looked pathetic its time for changes and give it some time and youll see how right grant is
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אבל הוא המאמן והוא קובע
אינדי,
13/10/04 10:50
|
מילים שלך אייל...מילים שלך
נראה לך שתחזור לסגל? ''זה לא תלוי בי, לא אני קובע
אולי אם אני אהיה פעם מאמן, זה ייראה אחרת. כרגע לא''.
ואכן אתה לא מאמן ולא יודע מה השיקולים, לעיתים השחצנות והאופי החרא (כפי שהעדת על עצמך) גורמים לך לפתוח את הפה ולהרחיק את ההחלטה להחזיר אותך יותר ויותר.
מה יעשה עכשיו גרנט ? יחזיר אותך וישפיל את עצמו עד עפר ?
בן 33 כשכל שאר הנבחרת 6-7 שנים מתחתיך ? שלא לחשוב שלא בדיוק כל משחק אתה על המגרש אלא מחמם ספסל.
כל האמור פה הוא ביקורת עצמית, עליך לקרוא את הראיון אתך שוב ולהחליט האם מקומך על המגרש או לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אני לא רוצה אותף כי את שחצון
ל"ת
אסף,
13/10/04 10:35
|
|
 |
20.
מלך העולם
מישהו,
13/10/04 10:35
|
לא קם בישראל שחקן ענק כמו ברקוביץ. אנחנו רוצים לראות נבחרת שמחה ודורסת ולא נבחרת שמשחקת בסגנון של מכבי נתניה.נגד שוויץ שחקנים עמדו על המגרש וחיפשו רק את בניון. עכשיו הנבחרת לא מבוססת רק על שחקן אחד?מה יקרה אם בניון יפול על יום חרא או שישמרו אותו אישית לוחצת?הנבחרת לא תזוז!! אייל הוא מלך העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לאברהם גרנט
רות,
שפלה,
13/10/04 10:33
|
אני תומכת בך ומאמינה בך, אבל - תכניס את ברקוביץ', תוציא את גרשון, תן יותר התקפה ובעזרת השם ובעיקר בעזרתך נעלה למונדיאל. אל תנטור לברקוביץ' טינה, הוא רוצה לשחק ומאמין שיכול לתרום, תקרא לו לשיחה ותחזיר אותו, ככה הוא יעריך אותך יותר וגם אנחנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
גרנט, ראש בלטה, אנטי כדורגל
אוהד ותיק,
13/10/04 10:31
|
אייל צודק, הכדורגל של גרנט תבוסתני ואינו מהנה. אילולא יוסי מצב הנבחרת היה רע מאד ואי אפשר להתלות על הברקות של שחקן אחד ככל שיהיה ענק ויוסי הוא כזה. מקומו של אייל בנבחרת ובהרכב הראשון וזאת יודע כל אחד שמתמצא במשחק. אבל אצל גרנט הדברים עובדים קצת אחרת, אצלו הדוקא משחק ועכשיו שאייל התבטא ואחרי שכולם תקפו את ההחלטה המוזרה של גרנט, נגמר הסיכוי שאייל יוחזר ולצערי גם נגמר הסיכוי של הנבחרת. תקרא ותשמרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אייל סתם שחקו ספסל
אורן,
ב''ש,
13/10/04 10:28
|
מעולם לא הוכיח את עצמו באמת. לא הראה יכולת טובה כבר שנים. שחקן ספסל בקבוצה בינונית באנגליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
גם אני לא !! אתה לא חסר מיותר
ל"ת
איציק,
ראשל''צ,
13/10/04 10:26
|
|
 |
15.
אייל גאון כדורגל,אך גרנט נקמן
ירון,
תל אביב,
13/10/04 10:24
|
אייל,איתך היו לנו בוודאי 7 נקודות לאחר ניצחון על שווייץ הבינונית. אני מסכים עם מה שכתבת,אתה היית עוזר לנצח את שווייץ. הבעייה הינה במאמן הנקמן והנטרן גרנט,אין סיכוי כעת,אחרי ובגלל הראיון הזה,שהוא יזמין אותך,וחבל. היית צריך לסגור איתו בשיחה בארבע עיניים,ולא לצאת כך לתקשורת.
גרנט,הרי אתה רוצה בהצלחת הנבחרת,הצלחתה היא הצלחתך. מדוע שלא תתעלה מעל שיקולים אישיים ,ותזמין את אייל? בבקשה,בשם אוהדי הכדורגל ההתקפי והיעיל,צרף את ברקוביץ'!
אנו בעמדה מעולה להיות במונדיאל,אל תפספס את העיתוי. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
למה יורדים על אלון מזרחי
שי,
13/10/04 10:18
|
על ההתבטאויות העילגות שלו ? ברקוביץ הרבה יותר עילג ממנו - 99% .. ורק אחד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הלוואי ואייל יחזור
מייק,
13/10/04 10:16
|
עד שכבר יש לנו שני תותחים אז הם לא משחקים יחד. אם אייל יחזור יהיה לנבחרות אחרות מאד קשה נגדנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ata gadol
berkovic fan,
holland,
13/10/04 10:11
|
you are right in everything you say, eyal. People really want to come and enjoy football and not sit and watch a ''good 0-0'' so yalla, talk to avraham and fix the problem. the thought of you and yossi together gives me an orgasm... success by the way, i would love to see shlomo sharf coaching israel again
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
קצת מתמטיקה
ברק,
13/10/04 10:05
|
אייל ברקוביץ, אתה שחקן גדול אבל לך תלמד קצת חשבון, אחוז אחד זה לא בן אדם אחד. נגיד שיש בישראל 6 מיליון איש. אחוז אחד מתוך העם זה 60 אלף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תאמין לי חשבון זה לא הדבר
כאחד שמכיר קצת,
את ברקוביץ,
13/10/04 14:20
|
|
 |
הוא עיגל כלפי מטה
ל"ת
צחי,
13/10/04 12:26
|
|
 |
כשאומרים 99 אחוז לא מתכוונים
יוסי,
13/10/04 11:54
|
לכמות מדויקת מבחינה מתמטית כמו ש99.999 אז אל תחפש לתפוס במילה. אם הוא לא היה שחקן כדורגל לא היית קטנוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן אבל ברקו עגלה
ביתר פרובנס,
13/10/04 14:19
|
|
 |
10.
אתה רק תפריע לבניון
אייל,
13/10/04 10:03
|
הנברחת נראית יותר טוב בלעדיך זו עובדה 90 אחוז לא רוצים לראותך בנבחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שטויות
בניון,
13/10/04 10:16
|
מה זה פה, טניס? זב לא משחק של שחקן אחד. הנבחרת לא נראית יותר טוב בלעדיו, הנבחרת משחקת בונקר מסריח וחסר השראה, ואלמלא ההברקות של בניון לא היינו מנצחים את קפריסין והיינו מפסידים לשוייץ. ואז מה היית אומר? אייל שחקן אדיר ובדיוק מה שהנבחרת צריכה. גרנט הוא שפן פחדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
תעשה את זה 2
עומר,
רמת גן,
13/10/04 10:01
|
|
 |
8.
אייל - דעתי עליך השתנת מקצה
עמיר,
חיפה,
13/10/04 09:47
|
לקצה.
פעם היית קטנוני ונוקם, בכתבה משתקף פשוט אייל אחר, כל הכבוד.
ללא ספק מה שחסר לנבחרת זה מישהו מאחור עם מסירות קטלניות.
איתך מול שוויץ זה היה אופרה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
להחזיר את ברקוביץ
מכבי ת''א אלופה,
13/10/04 09:42
|
צדק גרנט, שהוציא את ברקוביץ בשביל לתת ביטחון לבניון. אבל עכשיו הגיע הזמן להחזיר את ברקוביץ לפחות בתור מחליף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
גדול
צחי,
תא,
13/10/04 09:38
|
כל הכבוד לאייל שתמיד אומר מה שהוא חושב בלי לדפוק חשבון. לדעתי אחרי שגרנט יקרא הוא יתפוצץ, ובעצם אייל חיסל את סיכוייו באופן סופי להיות מוזמן!גרנט ידוע כאחד שלא סולח למי שמדבר עליו,בטח אייל שמקורב לשלמה שרף,''אהוב לבו'' של גרנט.בכל מקרה כולנו יודעים שלמונדיאל נגיע רק אם נארח אותו! יום טוב לכולכם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
תתעורר... אף אחד לא רוצה אותך!
דודי גולן,
רמת גן,
13/10/04 09:38
|
|
 |
תזהר שהקנאה לא תחנוק אותך
ל"ת
אבי,
13/10/04 20:42
|
|
 |
אני האחוז השני
ל"ת
גלעד,
דרום,
13/10/04 10:27
|
|
 |
4.
למרות הכל
דני,
13/10/04 09:28
|
שנים חשבנו שברקוביץ סתם מגעיל שמדבר יותר מדי, אבל מתברר שהוא הבחור הכי אמיתי בכדורגל הישראלי, לא כמו רביבו הוא תמיד נתן הכל בנבחרת
וכן הוא בהחלט צודק- רק בגלל הפוליטיקה של גרנט הוא לא בנבחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
כתבה יפה. תודה לעיתון מעריב.
מרקוס,
אזור המרכז,
13/10/04 09:27
|
היו זמנים יפים עם איל , שהוביל את הנבחרת למקום 21 בעולם ( היום אנחנו במקום 59). ראינו נבחרת אטרקטיבית ,תוקפת ,שולטת במשחק ומנצחת (לפחות במשחקי בית). היום משעמם, אין מה לראות, פרט לגולים של הגאון בניון (שזה לא מספיק). אני בטוח שעם איל הינו מנצחים את שווייץ בגדול ויוסי היה מבקיע 4 שערים. בכלל הסיגנון המחורבן של גרנט ,נתנו לשווייץ לשלוט (65% מהזמן) , וככה הצליחו לכבוש 2 שערים שטוטים. מקווה וזכותינו כאוהדים לדרוש מגרנט להזמין את איל ( אנו משלמים עבור הכרטיסים). בהצלחה לאיל באנגליה ובנבחרת בעתיד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אייל הגדול!
חולת כדורגל,
נתניה,
13/10/04 09:22
|
רק אתה יכול לעזור לנבחרת,אני מאמינה שעוד תוזמן,שילוב שלך ויוסי...אין יותר טוב מיזה.שיהיה בהצלחה אייל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אייל- כל מילה שאמרת נכונה!
רואי,
חולון,
13/10/04 09:19
|
מי זה בכלל גרנט שיחליט שאתה לא תהיה בנבחרת!? זאת לא הנבחרת שלו וכל עם ישראל רוצה לראות אותך על המגרש!
הגב לתגובה זו
|
|