 |
20.
הכל בגלל הימים והשעות
ל,
28/10/04 15:14
|
הסיבה הכי גדולה שלא באים אנשים זה השעות של המשחקים וגם בגלל שזה מפוזר בשבוע פעם שהכל היה יום שבת היה מתח והיה אווריה של כדורגל שמשחק מתחיל יום ראשון ב8 וחצי זה הורס את כל האווירה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
זה כדורגל זה ???
חמי,
27/10/04 18:58
|
בארץ פשוט אין כדורגל -זה הכל בלוף אחד גדול.והכי מצחיק לשמוע את המאמנים והשחקנים לאחר משחק עלוב והם אומרים שהיה משחק טוב .רמת המתקנים היא של בתי כלא,ומי שכיום הולכים למגרשים נחלקים ל 3 קבוצות-המכורים ,האלימים,והמזוכיסטים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
למה לראות כדורגל??
דניאל,
27/10/04 18:57
|
שיבוא לראות כדורסל. ככה הליגה תתחזק ולקבוצות יהיה יותר כסף להלחם על האליפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ים של סיבות מדוע המגרשים ריקים
אסף,
27/10/04 18:08
|
כדורגל משעמם ועלוב ללא השראה,מאמנים הגנתיים ,שחקנים שיכולים להיות שחקני תיאטרון עם כל ההתחזויות ,האלימות ,ההרגשה שאתה בהמה בכניסה לאיצטדיון ,מחירי הכרטיסים המוגזמים (אני לא לממן את השכר המנופח של ה''כוכבים'' ) לא ירחק היום שהם ישחקו מול 100 אנשים ,אני כבר מזמן מעדיף את לית האלופות ,האיטלקית והספרדית .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
2 סיבות וסיפור אישי
אלון,
ת''א,
27/10/04 17:38
|
לדעתי קיימות 2 סיבות מרכזיות לכך שקהל לא יגיע למגרש 1. שיטת השלם וצפה- כל הנתונים שהוזכרו בכתבה המעולה לעיל נכונות אולם פרט חשוב נשכח - בשנת 1962 הכדורגל בישראל היה חובבני , מאז ועד היום הריצה הבלתי אחראית של בעלי ממון אחרי שחקנים בינוניים והתשלומים המטורפים שהם משלמים הביאו את כל קבוצות הליגה לפשיטת רגל ומכירת נשמתם לשטן שהו שיטת השלם וצפה. כולנו יודעים שקבוצה מגדילה את בסיס אוהדיה ע''י חשיפה בתקשורת , אולם פריסת המחזור לא מאפשרת לשידור של התוכנית עליה גדל כל אוהד ''שירים ושערים'' כולנו זוכרים בערגה איך ביום שבת בשעה 14.00 (ולא חשוב איפה היינו - בים בפיקניק או במגרש) את אות התוכנית העניין שבשמיעת מחזור משחקים והמתח שתמיד היה נוצר יצר הילה סביב המשחק שנעלם , איך כל ילד (גם אני) ראה את אביו בשבת צמוד לרדיו והעניין התחיל שם . 2. ברבות הימים גדלנו והפכנו עצמאיים ראינו דברים אחרים והתפכחנו , נמאס לנו לשלם כסף עבור מוצר נחות - נמאס להגיע למשחק שמגיעים אליו 6000 צופים באיצטיון ר''ג (שם שיחקה קבוצתי לעיתים) ולעבור 5 שוטרים בדרך שבודקים לך כל פינה בגוף ו-10 סדרנים שרק גורמים לדוחק וגועל עד שנכנסת למגרש, נמאס שתמיד המקום שלך תפוס ע''י בריון והמשטרה לא תעשה דבר להזיז אותו ,נמאס מאוהדים אלימים שרק משמיעים קללות (שמתם לב שכל שירי העידוד בארץ מבוססים רק על קללות) ועכשיו סיפור אישי קטן - הוזמנתי ע''י בן משפחה לגמר המונדיאל בצרפת , יצאנו למשחק כשעה לפני פתיחתו ברכבת תחתית שהורידה אותנו כ-200 מטר מהאיצטדיון הסתובבנו קצת וכאשר הגעתי לשער הכניסה כלום אף שוטר לא חפר לי בכיסים וביניהם , וסדרנית חמודה לקחה אותי יד ביד עד למקומי ביציע שלהפתעתי היה פנוי זהו מאז נשברתי ולא הגעתי יותר למגרשים בישראל עברתי ליד אליהו שם אני מרגיש קצת באירופה. ואוי כמה אני אוהב כדורגל!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שיבנו איצטדיונים חדשים
אולטאס איי פרו,
מחנה ג'בלייה,
27/10/04 15:31
|
האיצטדיונים בארץ פשוט גועל נפש יותר כיף לראות בטלוויזיה מאשר להיות במגרש ועוד להוציא 100 שקל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
בשביל מה לראות את הליגה!
יצחק,
תל אביב,
27/10/04 14:40
|
מה שווה הליגה, אם ברור מראש שמכבי חיפה תקח את האליפות? במצב כזה ברור שהאוהדים לא יבואו למגרשים מה שהתרחש בכדורסל לפני עשרים שנה עם מכבי תל אביב, מתרחש עכשו עם מכבי חיפה ואף אחד לא עוצר אזת זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירוקה
ירוקה,
27/10/04 17:35
|
סליחה. לעצור את זה? אתה אוהד הפועל חיפה או תל אביבי? קחו דוגמא מיעקב שחר איך לנהל קבוצה. עד שיש פה באמת קבוצה נורמלית מישהו רוצה לעצור את זה. טימטום של היה כדוגמתו. ואכן עד שלא יחזירו את השידורים של כל הליגה ליום שבת לא נראה יציעים מלאים. צעד קדימה. שניים אחורה אין מילים כבר לומר על החלם של המדינה הזאת. אם לא היו לי פה ילדים כבר מזמן הייתי עוברת לגור ממש קרוב ל''ארנה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר.
11..,
27/10/04 18:59
|
תוכן....גם קרית-אליעזר לא מלאה.... תחשבי על זה כנראה גם בגלל אנשים כמוך הרבה אוהדים טובים מעדיפים לצפות בכדורגל מהבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
חייבים להכניס ילדים חינם למשחק
דנה,
ירושלים,
27/10/04 14:32
|
הילדים הם האוהדים העתידיים של הכדורגל. אם ייכנסו חינם למשחקים הם יבואו בהמוניהם ויהיו אוהדים נאמנים ודור המשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
שיטת ה''שלם וצפה'' הורסת הכדורגל
דנה,
ירושלים,
27/10/04 14:30
|
מתי סוף סוף יפול האסימון אצל ראשי הקבוצות וההתאחדות לכדורגל? כאשר אפשר לצפות בכל משחקי הכדורגל בטלויזיה במחיר שהוא שווה לכל נפש וזול יותר מהליכה למגרשים הצופים יעדיפו את הכורסא בבית. כאשר מורחים את המחזור על פני 4 ימים בשבוע - נגמר המתח בליגה. התחרות בספורט גורמת למתח שביחד מהווים את ההנאה מהמשחק. בהיעדר המתח נפגמת ההנאה והענין בכדורגל יורד. אבל הדבר הכי חמור בשיטת ''שלם וצפה'' הוא שדור שלם לא הולך למגרשים - וזהו דור העתיד. זהו אובדן של אוהדים עתידיים שבלעדיו גם ''שלם וצפה'' יפשוט את הרגל. אם הצעירים לא מזדהים עם שום קבוצה, ואם הם לא מתוודעים למהלכי המשחק תוך כדי הזדהות ושיתוף עם יתר האוהדים למה שירצו בכלל לצפות בכדורגל בעתיד? וכך ההתאחדות במו ידיה כורתת את הענף שהיא יושבת עליו. וכל זה רק בשל בצע כסף ורווח מיידי. מבלי לבדוק את ההשלכות לטווח הארוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הכדורגל פה משעמם מוות
דני,
27/10/04 14:21
|
השחקנים לא רצים. לא מתאמצים. מבזבזים זמן. אלימים. לא משתדלים לעשות מהלכים יפים בשביל שהקהל יהנה. ''העיקר הנצחון הדרך פחות'' זה מה שרוב המאמנים והשחקנים אומרים אבל אותנו מעניין הדרך. תוצאות סופיות אפשר לשמוע ברדיו במשך 10 שניות, לא צריך לבזבז הרבה כסף, זמן ובריאות בשביל זה. תלמדו מה NBA ששם המטרה העיקרית זה לתת שואו ובגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
רמת הכתבה שווה לרמת הכדורגל
שרון,
ירושלים,
27/10/04 14:13
|
שום דבר חדש. שום הצעה. ואפילו אין סדר עינייני. לעומת זאת, הנושא חשוב מאוד. עם היחס של בעלי הקבוצות לאוהדים. עוד כמה שנים לא יבואו אוהדים למרגרשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
גם המינויים לא מגיעים
אלי,
27/10/04 13:27
|
ביום שני הייתי במשחק של מכבי ת''א נגד הפועל פ''ת בבלומפילד. במשחק היו לדעתי פחות מאלפיים צופים. אם להתחשב בעובדה שמכבי מכרו בסביבות אלפיים מינויים, יוצא שגם בעלי מינויים לא הגיעו למשחק. מכבי מכרו למשחק הזה לא יותר מ-300-400 כרטיסים. ביזיון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מדוע הקהל לא בא למגרשים
יצחק,
חיפה,
27/10/04 12:13
|
כאוהד כדורגל מושבע אני אגיד לך שמחיר הכרטיסים הוא הגורם הראשון לירידת הצופים במגרשים גם שהיינו ילדים לא הייתה רמה במגרשים אבל הייתה אהבה לקבוצה אני לא מבין מה הבעייה למכור כרטיס במחיר של קולנוע ויותר מזה אני הייתי משווק כרטיסים במחיר סמלי במוסדות בבתי ספר וממלא את הייצעים כי בדרך כלל משחק עם הרבה קהל הוא גם משחק טוב אבל לצערי בכתבות בעיתנות וברדיו אתם לא מטיפים לכיוון הזה בלבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחיר הכרטיסים גבוה מידי.
עופר,
חיפה,
27/10/04 16:17
|
אתה צודק בנוגע למחירי הכרטיסים שהם יקרים מידי. ההוכחה הטובה ביותר היתה במשחק הדרבי החיפני בגביע הטוטו , שפתח את העונה. מחיר הכרטיס היה אחיד 30 ש''ח, והאיצטדיון היה כמעט מלא ( כמעט מכיוון שיציע 5 סגור בגלל סכנה בטיחותית ). אבל ההוצאות לא נגמרות בזה. המזנונים באיצטדיון הם הגזלנים האמיתיים ולא אלו מהצבא ועם הנסיעות, ועוד מנה שווארמה בפורד, מגיעים לאיזה 150 ש''ח. ועוד לא דיברתי על רמת האיצטדיונים, והכדורגל, והאלימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
והנה עוד כמה סיבות ...
קיקו,
אי שם,
27/10/04 12:12
|
המחירים המוגזמים , 80 שח על כרטיס זו הגזמה פראית , וגם זה במקרה הטוב ..כי שיש משחק טוב בין קבוצות צמרת האוהדים שבאים מבחוץ משלמים כפול מאוהדי הבית !
ובשביל מי אני משלם את הכסף הזה ? בשביל חבורת אוכלי חינם שנראים כמו עדר עיזים ... באולימפיקו ראיתי דרבי רומאי ( לציו - רומא ) בעונת האליפות של לציו ב70 ש''ח ! איזה שחקנים רצו מולי בשביל הסכום הזה שם ואיזה שחקנים רצים מולי כאן . ללכת לשירותים כאן זה הדבר הכי מג'ייף בעולם .. הכל מסריח ולא מסודר ! בדיסקוטקים .. בתחנה המרכזית בתל אביב ובשאר המקומות שאליהם הולכים אותם האנשים שהולכים למגרשי הכדורגל הכל נראה ומריח לא רע בכלל אז למה במגרשים הכל מחורבן תרתי משמע ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
22222222222
1111111111,
27/10/04 12:07
|
עמיקם לא נמאס לך להעתיק מטבעות לשון ורעיונות שאחרים כבר דברו עליהם? מה קרה ההשראה שלך נמוגה? שאתה עד כדי כך דבק במילים של אחרים תתבייש אתה וכל אלה שמרשים לעצמם. יבוא יום ויהיה לזה סוף תביעה בבית משפט על גניבת זכויות יוצרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
איזה שעמום
אילן,
27/10/04 11:56
|
|
 |
4.
הצפיה בתשלום הרגה את הכדורגל
אשר,
רמלה,
27/10/04 11:43
|
מה שהיה פעם ספורט עממי הפך למוצר לעשירים בלבד הן במחירי כרטיסים והן בצפיה בתשלום אני לא בא להגיד שהחינם זה הענין אבל וזה אבל גדול לדעתי השידור בערוצים פתןחים כמו 2 ו 10 יכולים לכסות את עצמם מפרסומות תראו את ערוץ 24 למשל ערוץ ספורט עצמאי ופתןח אם יהיה איכותי יכסה את עצמו על ידי פרסום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
חבל על המאמץ
בן,
27/10/04 11:34
|
חוץ מבלומפילד ורמת-גן כל האיצטדיונים בארץ מסריחים ( איצטדיון פ''ת לדוגמה) ואין צדק למחירים שגובים על כרטיסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת איצטדיון אחד..
ירון,
י-ם,
27/10/04 17:07
|
איצטדיון טדי הנפלא, שאני נהנה לבוא אליו במשחקים של הפועל ירושלים: רואים נפלא את המגרש מכל פינה ביציע (אי אפשר להשוות בכלל לימיע המזרחי המזעזע בר''ג), דרכי הגישה אליו נוחות, וכיף לראות בו כדורגל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אוי, כמה אתה צודק!!!!
מתן גור-ארי,
רמת-השרון,
27/10/04 11:07
|
כתבה מצוינת. אני מקווה שמישהו בכנסת/התאחדות/מנכ''לי הקבוצות יעשה משהו בעניין כי זה כבר עובר כל גבול. גוזלים מאיתנו, האוהדים, מחירים אסטרונומים עבור משחקים מגעילים, עבור ישיבה באצטדיונים ישנים שבקושי יש בהם עמדת צפייה נוחה למרכז המגרש. השעות של המשחקים לא הגיוניות. חיילים, תלמידים ואנשי עבודה לא יכולים להגיע למשחק מכוון ששעת החזרה שלהם הביתה היא למעלה מהשעה 23:30! פריסת המשחקים לגבי 4 ימים מורידה עניין, מה גם שהמשחקים אף-פעם לא באותה שעה. דרוש שינוי ובדחיפות. הקהל בורח ובצדק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כתבה מעולה
שילון,
27/10/04 11:07
|
הגיע הזמן שראשי הקבוצות יעשו איזה מבצע ויבואו לקראת האוהדים כמו למשל הורדת מחירים ל30 שקל למבוגר,או כל ילד עד גיל12 שבא עם חולצה בצבע של הקבוצה שלו יכנס חינם.אול להזמין קבוצות של חיילים או ילדים מקו העימות...ככה לעשות שבת אחרי שבת וככה יחזרו לאט לאט האוהדים.
כמובן שחייבים לשפר את המגרשים ואת התנאים ולא לתת לגזלנים למכור כוס קולה חמה ב10 שקל או איזה בייגלה יבש ב15 שקל....
תאמינו לי יש פה בארץ פונטציאל לקהל. אני אוהד של מכבי חיפה וכל משחק בשבילי זה כמו מסיבה.הקופים הירוקים נותנים לך חשק לבא למשחקים עם העידוד הבלתי פוסק,הדגלים,השלטים הפירוטכניקה המרהיבה.. גם השחקן ה12 של מכבי ת''א נורא השתפר וכך גם שער 5 של הפועל ת''א ששרים בלי הפסקה....
חבר'ה יש עתיד לכדורגל בארץ
הגב לתגובה זו
|
|