 |
30.
אור , אתה משתבח
אדום אופטימי,
מרכז,
17/11/04 11:34
|
כתבה ממצה ונכונה. אני כמובן מסכים עם רני כהנא.
איך שמאמן משנה דעותיו ברגע שהוא הופך לחלק מהמועדון הדורסני. חבל. אנשים שמתפרנסים מהענף כורתים את הענף עליו הם יושבים ושאמור לפרנס אותם עוד הרבה שנים. אז נכון ג'ינו יקר , עכשיו אתה מדבר ומפחד מהדון. בעתיד תיצטער על כך. גם זמנך יגיע- וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אולמרט, איזו דוגמא אינפנטילית
משה אייזנברג,
נתניה,
17/11/04 11:12
|
האם המניות של ''טבע'' משחקות כדורסל וחוץ מיזה מה הקשר בכלל. טבע היא חברת תרופות והיא בלעה לאחרונה את החברה המתחרה שלה. אז הדוגמה הנוראה מראה לנו מי מנהל לנו את הכדורסל וזה אומר שהרבה טוב לא יצא מיזה. אולמרט מחכה שיעשו לו את העבודה ולא יוצר שום מצב לטובת הכדורסל נטו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
להרוג את שימעון מיזרחי
פאקו,
תל אביב,
17/11/04 08:01
|
|
 |
למערכת
אלמוני,
17/11/04 09:12
|
|
 |
27.
כלום לא יעזור , חבל על הכסף
הפסימיות תנצח,
16/11/04 20:11
|
עדיף להשקיע בענפי ספורט מעניינים יותר כמו גולף וצפייה במקצים של דגי זהב. גם שיקעת השמש בערב פחות צפוייה מהליגה הישראלית (למרות שגם זו שוקעת).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מצב הכדורסל בארץ
שמואל ברגמן,
קרית מוצקין,
16/11/04 18:58
|
בדומה למה שנעשה בעבר בארה''ב לחברות ענק (STANDARD OIL,AT&T),יש לפצל-בליגה בלבד-את מכבי ת''א לשתי קבוצות,מכבי ת''א ''כחול'' ומכבי ת''א ''צהוב'',ולאפשר לה להחזיק סגל גדול מהמקובל,אך כ''א מהקבוצות תוכל לשתף במשחק ליגה 3 זרים ו/או בוסמנים+7 ישראלים,לפי בחירת הצוות המקצועי,וכך תוגבר התחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לכל הקשקשנים
מבין בכדורסל,
16/11/04 17:20
|
תפסיקו לקנא במכבי כי זה לא יעזור לכם, בלי מכבי הכדורסל הישראלי יראה יותר גרוע מהכדורגל והליגה תהיה ברמה נמוכה מאוד. במעט המשחקים שיש קצת עניין לציבור כמו הדרבי התל אביבי והקהל מגיע בהמוניו, גם התצוגות האלו יעלמו, אז במקום לחפש איך להחליש את מכבי תתחילו לחפש אנשים כמו שמעון, מוני, דיויד ורענן גם בקבוצות אחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מונפול האיגוד סליחה (מכבי)
המבקר,
מרכז,
16/11/04 12:37
|
מפחיד איזה מונפול הוא איגוד הכדורסל שירמי אולמרט לא מוצה בעיה בצורת ההתנהלות של מכבי (בכלל זה לא מכבי אשמה זה כל השאר)הם בסדר דואגים לשחקינים של הליגה שישבו בשקט יקבלו כסף אבל לא ישחקו כדור סל הרי מי זה אולמרט ליד שמעון מזרחי מילה של מזרחי ושני האחים לבית אולמרט יושבים בבית כן זהו מצב הכדורסל בארץ עגום ירוד וקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
הצעה
יואב,
עפולה,
16/11/04 12:34
|
אני מציע שכל קבוצות הכדורסל יודיעו שעד שאין שינוי במצב הם ישלחו את הנוער להתמודד עם מכבי! כך לפחות יוכלו הילדים לספר שהיה להם הכבוד להתמודד מול כוכבי מכבי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הבעיה היא מכבי ת''א.נקודה
רון,
16/11/04 11:52
|
מכבי תל אביב היא מונופול כוחני ודורסני בדיוק כמו חברת החשמל,הנמלים,הבנקים,ידיעות אחרונות,ההסתדרות,מקורות.... צריך לשבור את המונופול הזה כמו ששברו את המונופול של בזק. שום ניהול ושום ספונסורים. צריך לאמץ את המודל של הנבא.תקרת תקציב + דראפט של מאגר שחקנים שרוצים לשחק בארץ ויוחתמו ע''פ סדר ההגרלה בדראפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון
אלמוני,
16/11/04 14:48
|
בארה''ב יש זכות לקבוצות החלשות לבחור ראשונות בדראפט אך בהרבה מקרים הן מוכרות את הזכויות לקבוצות חזקות או שאחרי שנה-שנתיים החזקות קונות מהן את הכוכבים,עובדה ששאקיל הגיע ללייקרס ואף אחד לא אסר על קבוצתו להחזיק בסנטר הטוב ביותר ובגארד הטוב ביותר ביחד. בקשר לתקרות-הן כל-כך גבוהות שזה לא מפריע לקבוצות עשירות לקנות שחקנים כרצונן. אם רוח התבוסתנות שיש בארץ היתה גם בארה''ב הרי דטרויט לא היתה לוקחת 3 אליפויות,2 ב 89-90 ואחת ב-2004 מול הלייקרס הגדולים של מג'יק וקארים אז ושל שאקיל וקובי עתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלמוני, רק אל תשווה את זה לפה
הירושלמי האדום,
י-ם של זהב,
16/11/04 17:05
|
בנ.ב.א יש שושלות שבאות והולכות (סלטיקס, פיסטונס, בולס, לייקרס) - זה לא מונופול. רק חיבור של סגל אחד טוב (שאקובי בקב' אחת למשל, או מייק-פיפן-הארפר בקו אחורי אחד, וכו').
ומכבי מקבלת מערוץ 1 לא 3 מיליון ד', אלא 5 מיליון ד', וזאת עוד ''עונה פיננסית'' אחרי עונה של ''משימה 'לאומית'''. ותחשבו מה אפשר לעשות עם 5 מיליון דולר כאן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה ''מקבלת''?!
צהובה,
ת''א,
16/11/04 21:10
|
מכבי מוכרת זכויות שידור ותמורת הכסף היא מספקת רייטינג ענקי שלא היה לערוץ 1 סיכוי לקבל משום קבוצה אחרת !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה רוצה להרוס הצלחה? אידיוט
ל"ת
אוהד,
רמת גן,
16/11/04 14:40
|
|
 |
21.
אין ספורט בלי תחרות
יובל כץ,
16/11/04 11:28
|
קודם כל צריך להעיף מהאיגוד את כל האחראים למצב הנורא של הליגה ולהביא אנשים חדשים, אולי בעלי ניסיון מהנ.ב.א. שנית, צריך להבטיח ע''י מגבלות שונות (תקרת וריצפת תקציב ומשכורות, דראפט, וכדומה) שלא יהיו פערי רמה קיצוניים ושתהיה תחרות אמיתית.
אחת ולתמיד צריך להבין: תחרות חופשית יש בין ליגות שונות על לבו וכיסו של הקהל. לא חייבת להיות תחרות חופשית לגמרי בין קבוצות באותה ליגה ואין שום פסול במגבלות על קבוצות מטעם הליגה - בדיוק כמו בכל ליגה מקצוענית בארה''ב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש
אלמוני,
16/11/04 14:51
|
יש ספורט בלי תחרות:לזאבי אין מתחרים בארץ,גם לפרידמן אין. לשומכר אין מתחרים בנהיגה ואף אחד לא מציע להגביל אותו במהירות בנסיעה או את ארמסטרונג בטיפוס באלפים. צריך להתחרות בטובים ולא לנסות להפוך אותם לגרועים בכוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השוואות לא קשורות
דן,
16/11/04 17:36
|
הפער בין שומאכר והקבוצה שלו לבין המקום השני לא מזכיר בכלל את הפער בין מכבי לליגה. זאבי ופרידמן בקושי מתחרים בארץ, ההתייחסות העיקרית שלהם היא לתחרויות בחו''ל. הם מתחרים בספורט אישי ולא ספורט קבוצתי, שאמור למשוך אלפים למגרשים ולצבור רייטינג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן נכון
אלמוני,
16/11/04 18:57
|
פרארי זכתה השנה בהפרש אדיר מהשניה. בריקלו לבדו כמעט צבר יותר נקודות מהקבוצה השניה. משנת 99 פררי זוכה בקבוצות ואין סיכוי שבשנים הבאות מישהו יסכן אותה.מכבי באירופה היא כמו אלוף אולימפי:ייצוג בכבוד של המדינה. אם מישהו טוען שהיא לא ישראלית-דריק שארפ נמצא בארץ פי שניים זמן מאלכס אברבוך ומדבר עברית טוב ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הצטרף למחתרת הצלת הכדורסל הישר
המודל הסלובני,
16/11/04 11:15
|
צריך להחליט. מה יותר חשוב שכמה מאות אוהדי מכבי אמיתיים ועוד עשרות אלפי טרמפיסטים (עדר של פטריוטיות זולה) ייהנה בימי חמישי, או שמצד שני, לתת לכדורסל הישראלי את מכות החשמל כדי להעיר אותו. לגיטימי לרצות לנצח בכל משחק בספורט אבל זה כבר הופך למאד לא ספורטיבי כשאתה מנצח כל משחק. בימים הקרובים תתארגן קבוצת מחתרת מצומצמת שתחל במאבק. הפוטנציאל של הכדורסל בארץ הוא אדיר. בשונה מהתרבות של הכדורגל, שם צריך סגל של לפחות 11 מוכשרים פה ניתן להסתפק בפחות וגם המסורת בארץ היא של איכות אנשים גבוהה יותר בכדורסל. רק שערו לעצמכם לאן היתה מגיעה הנבחרת שלנו לולא היתה מכבי תל אביב. היא הייתה מגיעה לגבהים שלא היינו חולמים עליהם. יש להפסיק בכל דרך את התנהלותה של מכבי תל אביב כפי שהיא היום. יש לפטר לאלתר את כבוד היו''ר מזרחי שרק טובת המועדון שלו מול עיניו במין איצטלה של הכבוד הלאומי. יש לקסבל החלטה על שלוש ארבע שנים שבהן מכבי תאלץ להתמודד באירופה עם תקציב נמוך. אם ירושלים ואם הפועל תל אביב ואם נהריה עשו את זה, אין סיבה שהם לא. וגם אם לא, לא קרה כלום, הם כבר הביאו מספיק גביעי אירופה.
מעויינים לשמוע על התוכנית מוזמנים לפדבק את התגובה ובהמשך יקבלו פרטים קונקרטים נוספים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתרון קיצוני רק יהרוס
דן,
16/11/04 17:38
|
צריך להוריד את מכבי קצת כדי שהיא והאחרות יוכלו, בזכות התחרות, לעלות הרבה. צריך ליצור מגבלות הגיוניות ומנגנוני ניהול מקצועניים כמו בארה''ב, לא סתם חוקי אנטי-מכבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותה גברת רק בשינוי שם
yona,
16/11/04 22:28
|
קראתי את כל ההודעות עד עתה . עכשיו הבנתי : אם מה שנקרא כיום מכבי תל אביב , היה עם אותם הישגים ואותו תקציב בקבוצה שנקראת הפועל ירושלים , או הפועל תל אביב - אז הככככככל היה בסדר !! ואז הכדורסל הישראלי היה תחרותי ובסדר גמור.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצעות למחתרת
אלמוני,
16/11/04 15:38
|
לזרוק אבן על שאראס,לאסור על גל פרידמן לשוט{מה זה? לעמית ענבר לא מגיע?},לקשור לזאבי יד אחת כדי שעוד מישהו יוכל להיות אלוף הארץ בג'ודו,לחלק את שחקני מכבי חיפה בכדורגל ליתר הקבוצות כדי שיהיה צדק,לקחת קצת מוח מהגאונים בארץ כדי שגם לאנשים כמוך יהיה קצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שיש מונופול צריך להרוס אותו
קוקו,
16/11/04 10:55
|
ואז רוב הכדורסל (99% ) זוכים ולא רק מכבי ת''א. ככה זה בכל כלכלה, וטבע טובה ומתחרה יפה בעולם וכל הכבוד לה. אם מכבי תתחרה באן.בי.איי. אני אוהד '' הפועל '' יפרגן לה . אתה הבנת את זה אולמרט......!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
נימאס!!!
רוני,
16/11/04 10:16
|
נימאס מזה שכל פעם יש את תהגובה-מכבי לוקחת את כל הישראלים הטובים ומייבשת אותם-חוץ משלף, איזה ישראלי אנחנו מייבשים? את גרין? שמקבל פול דקות, את הלפרין? שמקבל הזדמנויות אבל לא לוקח... את בורשטיין? שפותח בחמישייה רק שלף, וזה גם רק בגלל שהוא קפטן אני מתאר לעצמי שהשנה הוא יעוף אם בלותנתאל יחזור, ואם לא השנה אז בוודאי בשנה הבאה לא יחדשו איתו את החוזה אנשים יקרים-הבעיה הגדולה שלכם היא לא מכבי-הבעיה הגדולה שלכם היא אירופה-היא זו ששואבת לכם את רוב הישראלים הטובים, במקום שיבואו אנשים אמידים שיוכלו לעצר את הסחף הזה, הם בורחים ממכם-וזו כבר בעיה שלכם, לא אנחנו צריכים לדאוג/לסבול מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הגבלות על הליגה מיד
ג,
16/11/04 09:43
|
צריך לאמץ את המודל של הנבא. קבוצה שאין לה סיכוי לקחת אליפות ב40 שנה הקרובות אין לה זכות קיום בליגה. בעלי הקבוצות צרכים להבין שךיגה יותר תחרותית תביא יותר אנשים לצפות בה ויותר כסף להם. לכן הגבלות על הליגה כמו תקרת תקציב הן הכרח לקיום הליגה לאורך זמן ומכבי צריכה את הליגה כדי שיהיה לה זכות קיום כקבוצה ישראלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
בכאב, צריך לסגור את הליגה
ירון,
16/11/04 09:30
|
אני, כאוהד כדורסל כמעט 20 שנה, אמרתי כבר לפני כמה שנים ואני חוזר ואומר היום בכאב רב: לליגה לא תחרותית כמו שלנו אין שום זכות קיום. צריך פשוט לסגור אותה. מכבי תל אביב היא קבוצת על גם ברמה האירופית - היא תמשיך להיאבק ולזכות באליפויות אירופה, וכל הכבוד לה. אבל את הליגה שלנו צריך לסגור. זה פשוט גלגל בלתי נגמר. אמנם יש משקיעים (ואני מוריד בפניהם את הכובע) אבל עדיין התקציב של קבוצה אחת גבוה פי כמה מהתקציב של קבוצות אחרות, כי מפחדים להשקיע הרבה יותר (בצדק) אם הסיכוי להצליח או להרוויח כמעט ולא קיים בליגה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
תקחו דוגמא מהכדורגל
מושיקו,
ירושלים,
16/11/04 09:22
|
שם הליגה היתה תחרותית, אבל הרמה נוראית, בשל הרמה הנמוכה די שקבוצה אחת תתעלה קצת וכבר היא בורחת לכולם. כיום מסתמן שמכבי חיפה הולכת תהיות מכבי ת''א של הכדורגל, אלא שבניגוד לכדורסל היא רחוקה מצמרת הגבוהה של הקבוצות באירופה (הישג השיא באירופה היה מקום 17- 24).
אפשר לפגוע במכבי ת''א, לרדת ל''מכנה משותף'' נמוך ולקיים ליגה ברמה של אליפות מתנ''סים. האם זה יעשה אתהכדורסל שלנו טוב יותר? בורשטיין הוא שחקן בכיר במכבי ת''א וגרין מקבל הזדמניות רבות כמחליף ראשון של הגבוהים.למרבה הצער הלפרין אכן משחק מעט מידי, בוודאי יחסית לכשרון שמיוחס לו, אבל הוא נכשל במקרים רבים בליגות של הגדולים - הוא חושש לקחת אחריות וליזום מהלכים (זוכרים את המחצית השנייה ביד-אליהו נגד צסק''א, את קמפיין הנבחרת בקיץ, ואפילו את המשחק נגד סיינה ביום חמישי האחרון). אם הוא יעבור לגליל או לקבוצה אחרת בליגה הוא יהיה שחקן ליגה טוב אבל לעולם לא יגיע למה שהוא יכול להיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הפתרון היחיד: מכבי מחוץ לליגה
אבי,
רמת-גן,
16/11/04 09:19
|
אני לא מבין מה יוצא למזרחי ושות' מלקחת אליפות מול קבוצות עם תקציב קטן פי 10. אבל אם מכבי לא מבינה לבד שהליגה היא לא בשבילה - הייתי רוצה לראות התארגנות של היו''רים (קליין ושות') למהלך כזה. enough is enough !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתרון דבילי
ל"ת
אוהד,
16/11/04 14:40
|
|
 |
13.
כל כך מטומטמים
ערן,
תל אביב,
16/11/04 08:57
|
הדרך היחידה למשוך אנשים להשקיע כספים בכדורסל היא שתהיה תחרות, לדעת שלא צריך לשפוך מיליוני דולרים בשביל מקסימום מקום שני. החלשת מכבי בטווח הקצר תחזק גם את מכבי וגם את הליגה בטווח הארוך. רק תחרות הוגנת תחיה את הספורט הזה שלפני 50 שנה קראו לו כדורסל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק: לטווח הארוך מכבי רק
יובל,
16/11/04 11:30
|
תרוויח. יש להחליף את הנהלת האיגוד באנשים ניטרלים ומקצועיים שטובת הליגה לנגד עיניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
תשובה לגברי
דביר,
16/11/04 08:43
|
מה זאת אומרת ''כל שחקן טוב מכבי לוקחים אותו''? ממקורות יודעי דבר אני יכול להגיד לך שאף שחקן לא תפסט בביצים ואמרו לו לבוא למכבי . אתה מכיר שחקן שלא רוצה להגיע לטובים ביותר. חוץ מזה אני מציע לך להגיע לאימונים של מכבי ותראה את הניהול והמקצוענות ואז תבין איפה הבעיה האמיתית של הכדורסל הישראלי. חוץ מזה עם מנהלים כמו שאול אייזנברג (ואת זה יגידו גם אוהדי הפועל) למה אתה מצפה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בלי מכבי אין כדורסל
אייל,
16/11/04 08:33
|
מכבי היא הקבוצה היחידה שבאמת מלהיבה ומענינת בלעדיה לא תהיה ליגה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה בכל העולם זה עובד אחרת?
רן,
16/11/04 11:55
|
לשיטתך,בכל מדינה שבה אין קבוצ אחת ששולטת בתחום בצורה מוחלטת,התחום צריך להתמוטט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
האשמה היא הפועל תל אביב
משה,
16/11/04 08:31
|
אם איך שהקבוצה נראית ומשחקת רק היא אשמה ,אם היא היתה קצת פחות לוזרית ,עם קצת יותר כבוד ונשמה היא היתה משחקת יותר טוב נותנת פייט למכבי ואז היתה תחרותיות.
וכנ''ל להפועל ירושלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שטראוס-עלית ומגדל כבר בפנים
בוקר טוב,
אליהו,
16/11/04 08:18
|
ורק כדי לתרום לקהילה. אין פה שום עניין כלכלי. כדאי רק שלא תוציא את הרוח מהמפרשים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אולמרט הוא פודל של מיזרחי
ran,
tlv,
16/11/04 07:19
|
מספיק ליקרוא את תגובתו ההפוכה בקשר ללימונד ושלף בכדי להבין איך הוא קיבל את התפקיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
גברי תחזור לריקודים...
שירה,
ראשלצ,
16/11/04 04:45
|
הטור שלך ילדותי ופתטי, בחיים שלי לא קראתי משהו יותר שטותי מזה!!! ''כל השחקנים הטובים הולכים למכבי''... נו מה ציפית?!?! למה שמכבי תעצור את התנופה שלה בשביל האחרים?!?! אל תשכח דבר אחד: מי שבא למכבי - רוצה לבוא! אף אחד לא מכריח אף אחד!!! היו מספיק שחקנים טובים שאמרו לא להצעה של מכבי בכל הזמנים, אל תוציא אותנו ''שואבי שחקנים''!!! מצד אחד אתם מוחים על כך שבמכבי אין מספיק ישראלים דומיננטיים... מצד שני אתם מוחים על כך שמכבי מביאים יותר מידיי זרים ומתאזרחים ונראים כמו ליגיון זרים!!! ראבאק - מה אתם רוצים?!?!?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
רק גברי לוי מספיק טיפש להגיד..
דניאל,
16/11/04 00:52
|
את זה. מזל שאנשים כמוהו נשארים בכדורגל ולא נמצאים בכדורסל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
רני כהנא מצחיק
שי,
16/11/04 00:28
|
הבעיה נמצאת במכבי והצרות שהיא עושה לליגה? מר כהנא אתה וכמוך הם הבעיה של הליגה,אתם לא יודעים לנהל את עצמכם,אתם רוצים לנהל קבוצות? שנה שעברה היה לך תקציב ומאמן מצויין מה עשית עם זה?רצית לפרוש באמצע העונה בגלל עיסוקים אחרים. הבעיה העיקרית כרגע היא ניהול נטו. אנשים אומרים להוריד את מכבי וזה מקביל לבחור הכי יפה בעיר שכולם רוצים לבעוט ולשרוט לו את הפנים בכדי שהוא יהיה מכוער כמו כולם למה לא לנסות לטפח את הבחורים האחרים לכיוונו של הבחור היפה וכך בעצם הקמת עיר של אנשים יפים שכולם רוצים להגיע אליה? מה שרני כהנא עונה הן תשובות של ילד קטן שמתאימות לרמת הניהול שהפגין. הכדורסל צריך לשנס מותניים ולהתחיל להכניס כסף וניהול מקצועני למועדונים ומהר. קבוצות צריכות לשמור על המשכיות ולא להתפרק מחדש כל עונה,האוהדים לא יכולים להזדהות כל שנה עם קבוצה שההנהלה והשחקנים שלה הם חדשים. הכי קל וטיפשי זה להוריד את מכבי אבל נראה לכם שאת מישהו תעניין ליגה שהפועל י-ם חלשה לוקחת אליפות להפועל ת''א חלשה עם כדורסל ברמה נמוכה?ממש לא,אפילו לא לאוהדים של הקבוצות הנ''ל. האוהדים יברחו. אם אחת הקבוצות תתקדם ותיקח למכבי (אני אוהד מכבי) את האליפות בצורה מקצוענית ורעה אז תהיה פה ליגה מעניינת,אף אחד לא ירצה לראות ליגה של הגבלות. בכדי שקבוצות יגיעו לכיוונה של מכבי צריכות הקבוצות לגייס כסף ולדאוג לעצמן כמו שמכבי עושה ובראש ובראשונה להביא אנשי ניהול רציניים ולא ליצנים כמו קליין וכהנא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
תאבקו בארופה ולא במכבי
עידו,
חו''ל,
15/11/04 23:15
|
אני אומר לכל הקבוצות הישראליות, חבל על הזמן לנסות ולהלחם מול מכבי כי גם האריות הארופיות הכי גדולות לא מצליחות.... את האליפות והגביע בארץ אתם תפסידו עוד לפני שהעונה תתחיל..אז תנסו להלחם על תארים איפה שמכבי לא נמצאת וזה אירופה..כמו הפועל ירושלים והפועל ת''א בשנה שעברה. גם זה כבוד לא פחות מהיורוליג שאנחנו מוכיחים שליטה מלאה בכל גביעי ארופה ושיש לנו עוד קבוצות פרט למכבי ת''א. בהצלחה לכל הקבוצות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
ממ,
16/11/04 00:50
|
|
 |
3.
ליגת העל
moshe,
15/11/04 22:55
|
עדיף שמכבי תעזוב את הליגה בישראל, זה לא בשביל הקבוצה הזו. שהם יתרכזו רק ביורוליג וזהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מספיק עם זה....
אוהד,
תא,
15/11/04 22:43
|
די לא נמאס לדבר על הנושא נכון שהכדור סל חשוב לכולנו אבל אין באמת מה לעשות אי אפשר להגיד למישהו להחליש את עצמו וגם השאלה בכמה...ל8 מיליון זה גם לא יעזור....יש פטרון אחד והוא כבר לא בר ביצוע להוריד את מכסת הזרים לשנים כמו בעבר ככה לפחות ישחקו ישראלים בליגה ולא נההיה מקור פרנסה לעובדים זרים תההיה קצת הזדהות וגם יותר עיניין ככה גם יתקדמו צעירים .....ועד שזה יקרה עדיף כבר לחקות למשיח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין טעם
ונוס,
16/11/04 11:17
|
אין טעם להגביל את מכבי כי אז בכלל לא יהיה כאן כדורסל. מאז קטש אין אף ישראלי ברמה שיכול להתקרב לארופאים שלא לדבר על ה-n.b.a . היום התקציבים בארופה הם מעל 2 מיליון דולר לעונה וכאן קבוצות לא מסוגלות לארגן גם חצי מזה, אז אם יש קבוצה שמסוגלת אז נוריד אותה ב10 רמות שתהיה חלשה כמו כולם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללמוד מאחרים
דוד האדום,
הרצליה,
15/11/04 23:55
|
לא צריך להמציא את הגלגל , לכו תלמדו אצל הטובים באמת NBA איך מנהלים ליגה ותנסו ליישם את זה כאן , אם זה מצליח שם אין סיבה שזה יצליח בכל מקום אחר בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נניח
ניב,
16/11/04 11:10
|
נניח שיגבילו את התקציב של מכבי ל-6 מיליון בעונה[חצי] אז הפועל ת''א או י-ם יצליחו גם לארגן תקציב כזה? אם מכל הישראלים שמשחקים במכבי היום היו נשארים רק שניים, אז האליפות של מכבי הייתה בסכנה? הכל תלוי בכסף,ניהול ואיכות הזרים כי פשוט אין מספיק ישראלים טובים כדיי לתפוס 3 מקומות בחמישיה הפותחת בכל קבוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חביבי אתה טועה בענק
אורן,
16/11/04 12:06
|
כמה שחקנים ישראלים משחקים באירופה בגלל חוסר התחרות בארץ? אם כל השחקנים האלה היו בוחרים להישאר בארץ ולהילחם בקבוצות מאוזנות הכדורסל היה יכול להיראות אחרת. כמו שזה נראה כרגע אדון אולמרט הוא בובה של דון (מזרחי) קורליאונה, ואנשים כמו אייזנברג שאין להם מקום בדוכן שווארמה מקומי מנהלים קבוצות אחרות אחרות בליגה. מכבי ת''א תמשיך לחלוב את משלם האגרה דרך הערוץ הראשון ולהשיג בכך 20 אחוז מהתקציב שלה(ותחשבו על מה שתוספת 3 מיליון יכולים לעשות לקבוצה אחרת), מרבית האוהדים העיוורים שלה ימשיכו להתחבא מאחורי הצלחות של קבוצה שמזמן איבדה את סמל הישראליות(כמה ישראלים לעזאל יש בסגל שלה וכמה מהם רואים דקות משחק?) ולהגיד שמכבי מביאה הרבה כבוד לישראל באירופה, ישראלים בעלי פוטנציאל כמו ליובין, תמיר, ניסים, כהן-מינץ ועוד ימשיכו לחפש את מזלם מעבר לים, זרים איכותיים ימשיכו להגיע למקסימום עונה אחת בדרכם לרוסיה היכן שיש כסף גדול והענף ימשיך לגסוס כי במקום ששחקנים ישראלים צעירים יוכלו להתפתח(וראינו באליפות אירופה לנבחרות צעירות כמה רחוק אפשר להגיע) עדיף להביא זרים בינוניים(קבוצות רגילות) או זרים יותר איכותיים(מכבי ת''א) שישחקו וימשיכו ''חהביא כבוד''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השחקנים לא ברחו בגלל חוסר בתחר
שי,
16/11/04 13:13
|
בתחרות בארץ. השחקנים ברחו בגלל כסף וכדי להרגיש איך מרגישים בקבוצה מקצוענית. הרי ליאור ליובין,דרור חג'ג',שרון ששון ועוד רבים עזבו נטו בגלל כסף ולא בגלל חוסר תחרות. שאראס רצה לעזוב בקיץ,האם הוא עזב בכזאת קלות?לא. אם הפועל ת''א הייתה רצינית ולא הייתה מתפרקת כך לרסיסים הם היו יכולים להשאיר את ליובין וחג'ג' ולהתחיל לבנות משם קבוצה.\ אבל לא,הם התפרקו לרסיסים-החליפו מאמן מצויין שהתחיל במשהו במאמן ליצן שעד היום לא הוכיח את עצמו עם כל הנסיון שלו. אז מה אתם רוצים ממכבי?תסתכלו פנימה בבית שלכם ותראו איפה הבעיה. או דני קליין,איך הוא בזבז הזדמנות כזאת לשחק ביורוליג בגלל טיעונים טכניים טיפשיים? ולא נלחם על אווגובי וסלומון? זה ניהול לקוי. כל המגיבים פה יכולים להגיד מה שהם רוצים אבל הם מדברים שטויות. הליגה לא תמשוך ספונסרים בגלל תקרת שכר,הליגה פשוט תתמוטט לגמרי,כי גם אחרי תקרת השכר עדיין יהיה ניהול לקוי ולא מקצועני וזה סוד הבעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שהתקציב לא יוגבל ל 3
רן,
16/11/04 11:54
|
מליון בעונה? אתה מניח שהכל צריך להתבצע כדי שלא לפגע במכבי,אבל המטרה היא לשרת את מכבי אלא את הכדורסל הישראלי. שבירת המונופול של בזק פגעה ברוויחיות של בזק אבל הועילה למשק. שבירת המונופול של מכבי תפגע במכבי אבל תועיל לכדורסל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הכדור הוא עגול
זאביק רוזנשטיין,
15/11/04 22:38
|
רק אני יכול להתמודד מול שמעון מזרחי. תנו לי חנינה, ותוך שנתיים אני מעמיד את כל הליגה על הרגליים. ''מי שלא קופץ הוא אלפרון''
הגב לתגובה זו
|
|