 |
52.
אם אני מבין נכוןרצון יצא גדול
ל"ת
דיקסי,
18/11/04 00:57
|
|
 |
51.
רצון שכולו חרפה
ציף ציף,
על הרציף,
18/11/04 00:02
|
מר אבי היקר,
חוץ משנאת אגו עמוקה לכל מי שמצליח בכדורגל ותכנית ששווה קליפת שום אתה בעצמך -כן אתה !
אתה עשית משהו בחיים שלך שהצליח ?
לשחק כדורגל אתה בטח לא יודע, ולפרשן אתה מזמן לא יודע.
אני בז לדרכך ומאחל לך שכחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
יצאת לוזר - תתנצל
ל"ת
ערן,
פ''ת,
17/11/04 21:39
|
|
 |
49.
לא נעים
ארז,
17/11/04 21:22
|
מסתבר שה''פנטזיסט'' היה השחקן הכי טוב על המגרש, אפק וקייסי היו לא רעים בתור שחקני כנף וגרנט עשה חילופים מעולים בזמן המשחק ושינה את המומנטום שקפריסין היו בו. הדבר היחיד שנכון במה שמר רצון אמר זה שהנבחרת יותר מדי מסתמכת על בניון אבל אם הוא שם ברגעים הנכונים אז מברוק ואפילו דוידויץ' הדף פנדל ראשון בקריירה :) אז סורי רצון אכלת את הכובע גרנט יצא מלך ואתה הפנטזיסט :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לך תאכל כובעים עם שרף
סופסוף,
17/11/04 21:03
|
שרף אתה הפסדת שם פעמיים ואילו גרנט אפילו ניצח. תאכל ת'לב של רצון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
נומרו אונו נמבר וואן נומר אינץ
מיכאל,
17/11/04 17:55
|
חבל לכולכם על הזמן שלכם. אבי רצון לא רואה אותכם מסנטימטר. אתה הולך לבית קפה הטריבונה באויר, אתה הולך לעבודה הכתבות ממעריב או באיניטרנט. בשבילי אבי רצון מספר אחד בכל שפה אפילו באידיש... אווידרסיין, דאנקשן, גראציה, טנקיו. איפה יש עוד עיתונאים כמו אבי רצון איפה. קדימה תגידו מי מה מתי. בקשר לטריבונה תעיפו כבר את פרימו ותאומים. לא סחורה. גם החברות של אבי עם שלמה מתחילה להסריח...לא מתאים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מה?
מנחם,
פרדס,
17/11/04 17:52
|
|
 |
45.
אם גוטי יכול לשחק כקשר אחורי
ניסים,
17/11/04 17:33
|
במקום בקהאם,ולסייע להתאוששות מרשימה של ריאל מדריד הן מבחינת יכולת והן מבחינת המצב בטבלה,למה שנמני לא יהיה קשר אחורי? הפעם,אבי,הקיבעון הוא בצד שלך והוא ממש לא לענין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
עכשיו בטח גרנט כועס על עצמו
ניר,
17/11/04 17:02
|
שלא לקח את ברקוביץ איתו. נקווה שבניון יחילים עד הערב, כי אם לא אז זו תהיה בכייה לדורות שבגלל המאמן ששומר על האגו שלו הפסדנו, וכל זה בגלל שברקוביץ לא בנבחרת כיום.
ולמה בן חיים בהרכב? הרי הוא לא בכושר משחק, הוא מחמם את הספסל בבולטון, רק לגרנט התשובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מתחנן שוב ושוב: מה זה פנטזיסט
חנן עזרן,
17/11/04 16:58
|
מתכוון ברצינות כי זה לא פעם ראשונה שהפרשן האיטלקי מציק לעם ישראל עם המלה הזאת. אפשר תרגום מאיטלקית? בקשר לנמני הוא צודק, זה לא התפקיד שלו בהגנה או בחלק האחורי של מרכז השדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פנטסטי
אורן,
ת''א,
17/11/04 18:02
|
פנאטאזיסט זה שחקן כמו נמני או בניון שיש להם יכולת להיות קשרים קדמיים וגם מבקיעי שערים מן שחקני אמצע שדה שהם גם חלוצים לעת מצוא. בקיצור אילו השחקנים שבזכותם אנחנו רואים כדורגל אחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
די נמאס
צור,
צפון,
17/11/04 16:51
|
|
 |
41.
להיות אבי רצון
בצלאל שורר,
17/11/04 16:41
|
זה להיות הדמות המעניינת ביותר בתקשורת הספורט של ישראל. זה להיות עיתונאי ואדם ששוכרים את שרותיו ואני מעריך שהוא העיתונאי ספורט היקר והמתוגמל בישראל. אני אדם דתי, בוגר בני עקיבא, מנוי של מעריב עוד מימיהם של רוזנפלד, זק ושניצר. להוציא את מכבי בכדורסל אני לא הולך לארועי ספורט כי יש בהם חילול שבת. אני עוקב אחרי התפתחות הקריירה העיתונאית שלו כבר שנים רבות. לא אומר שתמיד אהבתי את פרשנותו, בעיקר בתקופת עבודתו בערוץ 1 שבו הוא התנגח במי שהיום הוא קולגה שלו לתכנית די מבדחת בערוץ 10. אבל תמיד הוא סיקרן אותי וברור לי שעוד רבים אחרים. כישוריו של אבי רצון בתחום העתונות הכתובה עולים עשרות מונים על כישוריו כאיש טלויזיה. בעיתון הוא רציני ומנומק. בטלויזיה הוא לעיתים משתטה ועוסק בנושאים שאינם מתאימים לאופיו. אני מבין את לחץ אחוזי הצפיה. קשה להבין אמריות שוביניסטיות כמו נגד עיתונאית מערוץ אחר וכוונתי לגברת אסיאג. עתותיי בידי ויש לי זמן בגילי להתחקות ארח מדורי הספורט השונים. הייתי אומר שאם אני מחמיץ מאמר שלו במעריב אני דואג להשלמות. לא כן בתכניתו בטריבונה. גרנט מאמן טוב ואבי רצון מעיד על כך כמעט בכל מאמר שלו ומאידך הוא רק מאמן ומותר ואף חלה החובה על עיתונאי לנקוט לשון ביקורתית. אינני זוכר לשון בוטה במיוחד של רצון בכתבותיו. אני כן זוכר אותו מסית ואף מדיח נגד שרף ונילסן. ההשתלחויות כאן באבי רצון אינן מביכות אותי אבל הן גורמות לי לפקפק באמינותן. מקורן כנראה בבעלי ענין אישי או מקצועי נגד רצון. לסיכום ברצוני לומר שאבי רצון הקדים בעבר והוא עדיין מקדים את הרוב המוחלט של כתבי הספורט בישראל ואליו ניתן לצרף כתבים בודדים מתחום הספורט כמו עפר שלח שפונה לאחרונה ובהצלחה רבה לתחומים אחרים וחשובים, אריה מליניאק, ערן סלע וגם שגיא כהן אף שהוא מיציג פן אחר, מתון יותר, ענייני יותר בתחום פרשנות הספורט. שלכם בידידות, בצלאל שורר, קצרין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
מילים כדורבנות! תקשיבו!
מבין עניין,
17/11/04 16:39
|
צודק ב-200%! מה יש? אתמול ניצחנו עם נבחרת הצעירים, אז היום מנסים לנצח עם נבחרת הזקנים ו''יוסי - ילד שלי מוצלח''? נימני בקישור? קייסי העגלה? אולי שיעלו עם אלי אוחנה בהרכב גם כן? אם מתחילים את המשחק במחשבה לוזרית - גומרים בהפסד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
יאללה,המצאת מילה,פאנטזיסט?
מרעול צהוב,
17/11/04 16:08
|
פעם בשבוע אתה חייב לכתוב איזה קשקוש כי מצאת מילה-פאנטזיסט,אז אתה חייב לכתוב איתה.אתה לא מבין עזוב אותנו רצון,תעשה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
רצון צודק!
יוסי,
חיפה,
17/11/04 15:59
|
לא ברור לי מה רוב המגיבים רוצים מרצון. הוא פשוט צודק! גרנט הוא מאמן תבוסתן ופחדן שמחפש קודם כל לא להפסיד. מי עולה עם 3 בלמים מול ה''אימפריה'' הקפריסאית? למה הוא החליט שתיקו גם טוב? (תיקו יוריד את סיכויינו לתחתית) מה פתאום נמני קשר אחורי? האם צריך לשבץ את נמני בכוח להרכב לכל מקום שמתפנה? למה עמרי אפק, שחקן קבוצת תחתית בליגה השניה בספרד צריך לפתוח בתפקיד מגן ימני, כאשר הוא לא מורגל לשחק בתפקיד זה, נגד שוויץ היה אשם בשער , כי לא יצא לנבדל וכשעל הספסל יושבים אורי אוזן וקלימי סבן, שמגן ימני הוא תפקידם הטבעי. ושאלת השאלות: למה ברקוביץ לא בנבחרת? אם מצעירים את הנבחרת אז גם נמני וקייסי צריכים להיות בחוץ! בקיצור- אין דרך, אין שיטה ואין כלום, חוץ מבניון, שהנבחרת תלויה בו באופן מוחלט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
איזה הרצון הזה
ל"ת
די כבר,
17/11/04 15:54
|
|
 |
36.
?Matchik o Atzuv
Miki,
London,
17/11/04 15:50
|
I'm originally Italian, living in London, and have been following European football for years... I've also lived in Israel for about 4 years, and there was nothing funnier than hearing Avi Ratzon commenting a game of European football.
He constantly got all the names wrong. When he got a name right, he managed to miss-pronounce it completely.
My brother and I have smarter and better informed discussions about football than he will ever have. And we are both in our twenties. Avi Ratzon is a joke! He has no clue. Maybe they should give him a spot on Yatzpan's shows?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שש
shay,
mexico,
17/11/04 15:49
|
|
 |
34.
אבי רצון
חיים,
מלבורן,
17/11/04 13:26
|
אני רואה את התכנית של רצון באינטרנט באוסטרליה,ולא מבין איך נותנים לאחד כמוהו להריץ תכנית. הפורמט של התכנית טובה, אבל ההגשה של רצון חובבנית מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
בור ועם הארץ
עמוס,
מקום טוב,
17/11/04 13:25
|
מי בכלל רואה השכלה עממית מאד,שפה נמוכה המשתמשת ב-100 מילים,מחשבה מקורית-אין ונמאס לראות את המתחזה לחכם.ולטיפשים לא תהיה תקומה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
רצון אלוף בקשקושים.
ל"ת
יהודה,
17/11/04 13:19
|
|
 |
31.
רצון
רועי,
דרום,
17/11/04 13:00
|
נמאס לא מגרנט כי אם מהקשקושים מלאי השנאה של אבי רצון וחברו שלמה שרף. גרנט מאמן עם קבלות ולא ניצחון או הפסד יחידים יוכיחו זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אבי רצון-נפוח
ל"ת
מ.חביבי,
חיפה,
17/11/04 13:00
|
|
 |
29.
עוד ציטוט
דני,
17/11/04 12:54
|
''הוא רוצה שהנבחרת תפסיד'' המאמן הלאומי בזמנו שלמה שרף על ... אבי רצון . הזמנים משתנים רק רצון לא .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
פרשנות לחוד ועידוד לחוד,אז....
חמי,
השרון,
17/11/04 12:53
|
מאמן הנבחרת חייב להאזין לכולם. אבל מה קורה,שאחד אומר ככה והשני טוען ככה,אז למי להתייחס? אבי רצון כבודו במקומו מונח,הוא פרשן על ועוזר לו בפרשנות המאמן הקודם,זה עם הבטן הגדולה,מעניין אם הוא היה יכול לרוץ היום?,אבל מפרשן דרך אכזבתו מאי-הכללתו בצוות הניהול. הדעה אומרת אל תהרסו את המורל. אם להצעות בונות,קדימה,להצעות אחיתופל,לכו ושבו בשקט,אתם לא עוזרים במאומה.גרנט יצליח היום,אבל גם לקפריסין יש מה לאמר,הכל תלוי בגשם ובמגרש.יכול להיות שנצליח ויכול להיות שנצליח פחות.בואו נאחל להם ולגרנט להצליח,כי זו הנבחרת שלנו וגרנט הנציג שלנו,כל השאר לא חשוב. לפרשנים מותר לפעמים להיות קורקטיים בטרם המשחק ,אח''כ שיפרשנו איך שהם רוצים. לפני התחלת המשחק ,תנו לשחקנים את השלווה העידוד והתקווה לעשות את המוטל עליהם ושיזכונו בהישג המיוחל. קראתם בעתונים:אפק ייאבק גם כשהו פצוע,בניון ייתגבר על כאביו,טל בן-חיים יעשה הכל מעבר ליכולתו בכדי לעזור לנבחרת,עוד ועוד,כולם יתאמצו ואם חלילה לא יצליחו,ננסה לנתח את המשחק לאחריו ,אבל אל נא נחשוב על כך, כי הם יצליחו ועוד איך. אל אל ישראל, אל על ישראל.(ניחוש 0:1 לטובתנו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אבי רצון
דני,
17/11/04 12:51
|
|
 |
26.
אוי אבי רצון, כמה שאתה צודק !!
דוד,
רמת חן,
17/11/04 12:50
|
אברהם גרנט פשוט לא מתאים לאמן את נבחרת ישראל. שיטתו מתאימה לאימון קבוצות מליגות נמוכות בהן חייבים לאלתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
''נעבעך''
שפיות זמנית,
17/11/04 12:25
|
אבי רצון - ה''עוזי כהן'' של העתונות הישראלית בכלל ועיתונות הספורט בפרט. שיאו כבר מזמן מאחוריו, ולמעשה מייצג ומאושש את התאוריה הפיטרית. אדם ששיעור קומתו האישית נמוך משיעור קומתו הפיסית. אינני מחסידי גרנט או אוהדיו, אבל זה לא העניין. הנושא כאן הוא רדידותו של רצון, העיסוק האובססיבי שלו בלרדוף אנשים , לדרוך על גויותיהם , והכל למען הפרסום העצמי. ראו מקרה שרף בעבר והודאתו של האיש הקטן שעשה זאת בעבור הקריירה שלו... אינני מאמין למלה של רצון, ואם יאמר לי האדון הזה ששיים ועוד שתיים שווה ארבע, גם את זה אבדוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לא שמעתי שנתנו לך תפקיד של
רונית,
17/11/04 12:15
|
אלוהים של ספורט ובמיוחד של כדורגל.
כבר נמאס לאנשים ממך. כמה אפשר לסבול את היציאות שלך?
פשוט להחרים את הבן אדם הזה בתקשורת. כי אף פעם אין לו מילים טובות על מאמנים (אלא אם כן יש לו אינטרס).
למה אתה חייב לומר משהו לפני המשחק כל כך חשוב? תעשה לנו טובה ופשוט תשתוקקקק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אבי רצון חושב שאנחנו באיטליה
ל"ת
עזרא בר ציון,
לכיש,
17/11/04 12:13
|
|
 |
22.
בהארץ אבי רצון היה יותר נשכן
ערן בלנק,
גבעת ברנר,
17/11/04 11:56
|
גרנט ראוי לביקורת יותר חריפה. אצל שרף הלכו לנצח והפסידו אצל גרנט הולכים להפסיד ונפסיד. מסכים עם כל מילה של אבי רצון. גרנט מספסר בשחקנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אבי רצון
רון,
חיפה,
17/11/04 11:52
|
לא יודע מה עשו מאבי רצון הנ''ל מבין בכדורגל כמו שאני מביןץ ואני עד אני לא מבין ולא יודע מה זה נבדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הרצון של הגאון
מנדל מקוצק,
יפו,
17/11/04 11:51
|
אני מתקשה להאמין שאתה באמת חושב שאתה מבין כדורגל. למה? בגלל שאתה כותב? בגלל שאתה מדבר על זה? הכי קל לכתוב על. הכי קשה לעשות את. אני לא אקלל או אתנפל - אני רק אומר לך- דבר איתנו בתום השנה הראשונה בה תאמן, אחרי שתנצח משחק אחד או תפסיד. לגרנט יש קבלות! מה יש לך? כמה אתה ניצחת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
רק בישראל
חן,
17/11/04 11:51
|
רק במדינת הגמדים שלנו אדם כמו רצון מקבל במה כל כך גדולה...זה שהוא בעל טור ויש לו תכנית עם 5% רייטינג מצד שני (ערוץ 10.) עדיין לא הופך אותו לאיזה מלך...פשוט התכנית שלו עושה הרבה רעש אבל זה עדיין לא אומר שהיא ברמה, כמו גם העובדה שישי לו טור עדיין לא משנה את העובדה שהוא אוהב לקטול את כולם......הוא משתלח בטורו שלו ככל העולה על רוחו בכל מי שבא לו וכמה שבא לו.... אז נא לא להתהלב מזה שיש לו טור ותכנית -זה לא הופך אותו לאיזה סופר-סטאר- באף מדינה אחרת אחד כמוהו לא היה מקבל כזה פיתחון פה כמו כאן...בגלל זה ככה המדינה נראית וככה גם נראה הכדורגל שלנו...
רצון בוכה תמיד על עיתונאים קטנים ולקקנים, אבל מדגיש שהוא לא כזה...נכון...הוא לא כזה - הוא האם-אימא של העיתונאים האלה!! - עם ליקוק בילתי נלאה ליעקב שחר ולשמעון מזרחי וסתימת פיות בתכנית שלו לכל מי שקצת מבקר אותו, והשפלת האורחים שלו וההפצרות שלו במאיר פניג'ל בשידור חי לפטר את אוחנה, והעובדה שהוא שופט שחקנים ומאמנים אחרי שני משחקים...אז הוא לא עיתונאי קטן? לא רק קטן - קטן מאוד!! מתלהם מאוד!! הוא לא הרבה יותר טוב מכל כתבי החצר של ידיעות אחרונות בדמותם של נדב צנציפר או גידי ליפקין או רפאל נאה שרק מלקקים כל הזמן ולא יודעים המשכיות בספורט מהי...גם אבי רצון אוהב לערוף ראשים מהר, אז במה הוא שונה משאר הכתבים ''הקטנים המלוקקים והעלובים'' - ? הוא לא! - הוא כמוהם בדיוק!!...רק שלו יש טור אישי ותכנית TV אבל , שוב, כמו שאמרתי - רק בארץ זה מתקבל...עיתונאי יחיד בארץ ששווה משהו זה רון עמיקם, לא מתלהם, מבין עניין - כל היתר - לפח הזבל!! אחד אחד!! מכל העיתונים, מכל התקשורת!! פשוט כי כל היתר לקקנים , אינטרסנטים ומתלהמים, עד לרמה של להגיד מי אמר למי מה בחדר הלבשה - חשוב מאוד...צהיבות לשמה...!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מה לעשות שרצון צודק?
ל"ת
ירון לוין,
רמת אביב,
17/11/04 11:50
|
|
 |
17.
איפה השיטה... בבית השיטה...
קאפלו,
17/11/04 11:45
|
|
 |
16.
לא יודע מעריב העיקר הטברנה
מאיר עוזרי,
17/11/04 11:39
|
מזמן הפסקתי לקנות עיתונים ותודה לאל שיש אינטרנט בעבודה כדי לקרוא עיתון. על הטברנה אין אין אין. גדול גדול גדול. תכנית הטלוויזיה המוצלחת של כל הערוצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''בטריבונה'' התכוונת...
ל"ת
יוסי מימן,
17/11/04 12:38
|
|
 |
15.
גרנט וקלינגר אותו החרא
קובי,
17/11/04 11:35
|
איפה הימים המשוגעים עם שלמה והיום? שלמה היה מטריף את הקהל ואת השחקנים דרך התקשורת.כל משחק היה איצטדיון מפוצץ. וכמובן הנצחון בצרפת 3-2 . המשחק היה יפה לעיין והיה תכליתי. אצל גרנט קודם כל חשוב איך יוצאים בתקשורת. איך לשרוד ולקבל משכורות עתק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
שאבי רצון יענה לי שאלה אחת
רונן,
17/11/04 11:31
|
אתה היית חבר הכי טוב של גרנט. כולם יודעים את זה. עד לפני שנה שנתיים הייתם אוכלים שותים ומבלים יחד עד השעות הקטנות של הלילה. לא תוכל להכחיש כי כולם ראו אותכם. אז גרנט היה מאמן מעולה ופתאום היום הוא כבר לא מאמן. אם תסביר פעם אחת ולתמיד איך זה קרה אהיה יותר רגוע. כי מה קרה פתאום בשנה האחרונה. אני מאלה שכל מה שאבי רצון כותב אני מקפיד לקרא. מחכה לתשובה מהירה מעל דפי מעריב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחסים אסורים
דוד,
ירושלים,
17/11/04 13:58
|
שלמה שרף מאמן הנבחרת=אבי רצון חבר בנפש של גראנט.גראנט מאמן נבחרת=אבי רצון חבר של שרף. בקיצור מה שלא יהיה ומי שלא יהיה מאמן נבחרת יהיה לאבי רצון מה לומר על מנת להדגיש כמה הוא מבין ויודע יותר.ביום שאבי רצון ימונה למאמן נבחרת יפסקו המתקפות. בחור חולני שלא יודע לפרגן אפילו לאשתו תשאל אותי בתור המנחם הקבוע שלה בזמן שידור ''בטריבונה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינטרסים אישיים
יעקב,
תא,
17/11/04 13:01
|
היות ואבי רצון לא יענה לך אני אענה לך. זה פשוט, אם כל היום תרד על המאמן הלאומי או על כל אדם נחשב אחר אז כולם יכירו אוך וידברו עליך. כולם מכירים את הפרובוקטורים ולא את הנחמדים. מכיוון שמר רצון חכם (מה לעשות הוא כזה) הוא יורד עליו הרי הכל אישי ואז כולם מדברים עליו (על רצון). יעקב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לך תאמן נראה אותך
אבי,
17/11/04 11:28
|
פרשן בכאילו. פרשנות כזו נבובה אפילו אני לא הייתי מעיז לרשום. הקו הברור הוא - לא גרנט! תתבגר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לא שינאה ולא סמטוחה אחלה כתבה
שימי חדד,
קרית שמונה,
17/11/04 11:10
|
אבי רצון אומר את דעתו בלי פחד ובלי יראה. מה אתם רוצים את הכתבים שמלקקים לכל העולם. נמני הוא לא מגן שמאלי ואת זה כולם יודעים ורק אבי רצון כמו שהיה בזמן שרף ומיחיץ ושניאור הבונקריסט ושרף התחמן אומר לכם את הדברים בפרצוף. תראו לי אחד במדינה הזאת שלא מחכה כבר לטריבונה ביום שני. אוהב אותך אבי רצון. שיחקתי כדורגל ואני יודע שאתה גדול גדול גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
עובדות. בכל המשחיקם בהם נמני..
איתן,
17/11/04 10:48
|
שיחק בתפקיד של קשר אחורי או מגן שמאלי , הנחברת הפסידה. השחקן פותח רגליים והוא מאוד איטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לא אוהב אותו, אבל הוא צודק
אלי,
17/11/04 10:48
|
מה קשור נמני לקישור אחורי. לנמני בכלל אין יכולות הגנתיות והוא יותר אפקטיבי בחלק הקידמי. עדיף היה לצרף קשר אחורי טבעי, גם אם הוא לא כוכב גדול, לפחות יוכל לתפקד כראוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
גרנטורס
גברי,
רעננה,
17/11/04 10:43
|
עוד טיול לקפריסין שעומד להיות מפח נפש. גרנט והנבחרת מתעסקים בהכל חוץ מכדורגל. למה מי זו קפריסין? נלך לטיול לכמה ימים ונשחק קצת כדורגל. העיקר שיהיו קטעים. רצון צודק מאה אחוז. נמני גדול כי הוא משחק במקום שלו ולא בכל מיני תפקידים שמוציאים ממנו רק 20 אחוז מיכולתו. העיקר שננצח למרות שהנבחרת כבר לא מעניינת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
רצון היקר
עפר,
17/11/04 10:40
|
מאז ומתמיד יש לך מנטרה אחת אנחנו ברמה של בראזיל אם ניצחנו- אתה הרי ידעת ואמרת אם הפסדנו - אתה הרי הזהרת בקיצור פרשנות של WIN WIN SITUATION
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
בניון זה השיטה, יפה
ל"ת
דור,
17/11/04 10:33
|
|
 |
6.
בלי בניון אין לגרנט מה למכור
צהובה,
ת''א,
17/11/04 10:31
|
|
 |
מה יש לכדורגל הישראלי למכור?
י,
א''י,
17/11/04 13:30
|
|
 |
5.
רצונו
שחר לנדאו,
17/11/04 10:16
|
זה שאתה מתעב את גרנט, אנחנו יודעים מאז ימי חדשות, אבל זה שאתה שונא את הנבחרת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
טוב שכיסיתה את כח האפשרויות
לא רצון,
תל אביב,
17/11/04 10:15
|
|
 |
3.
מאיפה השנאה היוקדת של רצון לגר
שגית,
17/11/04 10:04
|
לא מבינה כלום בספורט אבל אני שמה לב שלאבי רצון יש שנאה יוקדת לגרנט מה שמעמיד אותו כעיתונאי/מבקר באור מביך. קשה להאמין שהוא עושה שימוש בטיעונים לגיטימיים אלא בכאלה המצוצים מן האצבע.
זה בעוכריך אבי רצון אחרי הכל אדם שטוף שנאה הוא אדם עלוב נפש ואומלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצוןןןןן
משה,
פתח תקוה,
17/11/04 13:27
|
את גדולה. , אבל הוא יגיד לך כמו ההוא מהמאפיה - הכל ביזנס ושום דבר אישי. חבל שהעורך ממשיך לאפשר לו להשפריץ רעל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל5 - את צודקת
האנגלי,
השרון,
17/11/04 11:13
|
|
 |
2.
אבי רצון,
חודורוב ה-2,
17/11/04 09:52
|
רצון כל כך שונא את גרנט, עד שלא חשוב מה יהיה הרכב הנבחרת, ה''פרשן'' מטעם עצמו, רצון, יקטול תמיד. רצון גם מכין אליבי לעצמו והיה אם ישראל תנצח. בארץ יהיה ישראלי אחד שירצה בתבוסת נבחרת ארצו - אבי רצון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת גם את שלמה שרף...
ל"ת
סמי,
17/11/04 14:29
|
|
 |
1.
צריך להחליף את גרנט הגרוע הזה
דוד רוטמן,
רעננה,
17/11/04 09:27
|
|