 |
49.
היסטוריה
גלעד,
ליד ה,
01/12/04 14:54
|
אני שמח לראות שמר יורי ילון שערך מסיבה לאחר מבחן הבגרות בהיסטוריה בלי שנבחן כלל הגיע לאן שהגיע. זאת באמת היסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
סילבסטר
בטי,
ארמון הנציב,
01/12/04 14:50
|
חלפו להם שנתיים מאז הסילבסטר בה בילנו כולם ביחד במכונית ואני מתגעגת. שלך בטי פול הצרפתייה שבכיף היתה יכולה לשחק בחמישייה הפותחת של הפועל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
צ'פונגו
שרי,
הוד השרון,
01/12/04 12:29
|
אפי יותר מצודק אני ישבתי שבתות שלמות בצ'פונגו בלי שאף אחד לא הגיע לבקר אותי בגלל שאין תחורתיות בליגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
צודק לגמרי כל הכבוד
ל"ת
גיא,
ירושולים,
30/11/04 00:32
|
|
 |
45.
תשיגו משקיעים
יונתן,
29/11/04 21:29
|
מה? זאת בעיה להריץ את הפועל ירושלים בקרב עשירי הארץ או העולם? היא זכתה ביול''ב קאפ דני קליין היה צריך באותו רגע לדאוג למישהו שייתן לקבוצה 50 מיליון שקל ושיקראו לאיזה איצטדיון על שמו או אפילו לקבוצה.. זה שמכבי ת''א יודעים איך לנהל את הקבוצה זאת לא בעיה שלה.. תסתכלו על רוסיה צסק''א הייתה הקבוצה הכי חזקה פתאום הגיעו עוד אנשים עם כסף ועכשיו יש שם עוד 4-5 קבוצות שנותנות פייט.. זאת לא בעיה של מכבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
תשאף למעלה במקום לשחרר קיטור
ל"ת
צהובה,
29/11/04 18:19
|
|
 |
43.
כל הכבוד אפי!
הירושלמי האדום,
י-ם של זהב,
29/11/04 17:03
|
זאת האמת, והוא אמר לכולם את זה בפרצוף, בלי חשבון. הלווואי שכל התומכים שלו יילכו בדרכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אפי אין כמוך!! כנסו
אפי הגדול,
29/11/04 16:10
|
אפי יצאת גדול, דיברת לעניין וסוף סוף מאמן מהבכירים שאומר את האמת כפי שהיא!!! חבל שלא דיברת כך לפני הדרבי והצטרפת לניסיון של כולם להציג את הדרבי כמשחק אטרקטיבי היית צריך לעלות עם הצעירים של הפועל מתחילת המשחק או לא לעלות בכלל לשחק נגד מכבי , תתחיל בצעד הזה- קבוצות יעלו נגד מכבי רק אם הצעירים כי במילא אין שום ערך ספורטיבי למשחק!!! אפי כל הכבוד תמשיך לפעול ותסחוף את חבריך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
עוד מאמן כושל משחרר תסכולים
נו טרוויס,
29/11/04 16:02
|
הייתי מת לראות את אפי ''המהפכן הגדול'' מעלה רעיונות כל כך אוויליים, כשלקריירה העלובה שלו היה עוד איזשהו סיכוי לנסוק. את אפי לא מעניין שיוויון, את אפי לא מעניינת תחרותיות, את אפי מעניין להשיג תארים ומהר - לפני שיוגדר כסוס מת באופן סופי וההצהרות הפאתטיות שלו לא יצליחו להגיע גם למדור רכילויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
נשבע באלוהים אשתי אמרה לי
משה,
29/11/04 13:51
|
|
 |
39.
מי שחושב ש...
ג'ונס,
29/11/04 12:48
|
משקיע ישים 10 מיליון דולר כדי לקחת מקום ראשון בליגת WINNER, אין לו מושג מה הוא מדבר. התירוץ שמשקיעים לא שנים כסף כי הליפות מוכרעת מראש הוא קשקוש. גם ככה באים בקשוי 500 איש למשחק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אם הכדורסל גמרתי
רבין משמואל,
חולון,
29/11/04 12:22
|
|
 |
37.
חזק ואמץ אפי!
יניב,
29/11/04 11:14
|
|
 |
36.
מאמן מתוסכל
ערן,
בלגיה,
29/11/04 11:08
|
אפי איפה הייתה שנה שעברה שניצחתם פעמיים את מכבי. היופי בהצעתך היא שאם אתה לא יכול להצטרף למכבי תוריד אותה לרמת הליגה, ממש מחוכם. למרות טענתך זה לא מה שעשו בארה''ב מהסיבה הפשוטה ששם עשו את זה בכל המדינות, אם גאון הכדורסל הישראלי יוכל לעשות אותו דבר גם ברוסיה, איטליה, ספרד ועוד כמה מדינות באירופה נראה שגם מכבי תקבל את תקרה השכר, אבל לפגוע במכבי כי אתה מתוסכל משחקית זו חוצפה. מה לעשות מכבי גדולה על הליגה אבל אם יש קבוצה שעוד מביאה קהל לגליל, אשקלון ראשון ועוד לפחות עשרה מגרשים בשנה זו מכבי ת''א, ההצגה הטובה בעיר ואולי באירופה. אז תפסיק לקטר או יותר טוב תפסיק לאמן ותטצרף למקהלת המאמנים המתוסכלים שלא מפסיקים לתת עצות לכולם בעוד להם אין קבוצות לא בארץ ולא באירופה, אל תדאג הם ימלאו את החלל שאתה עומד להשאיר. בכל מקרה מכבי תמשיך לצעוד גבוה מעליך ומעל הכדורסל הישראלי ולתת לישראלים רבים בישראל כמו ליהודים רבים בניכר סיבה לגאווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אפי לא רק לדבר לעשות!!!
רוני,
חיפה,
29/11/04 11:02
|
מילים יפות אין בהם תוכלת אלא לפחות לנסות לעשות משהו איתם. אם תנסה אוליי תצליח אפי אבל לפחות יזכרו אותך כה רובין הוד של הכדורסל הישראלי. הכדורסל שלנו נחלש מאד בגלל מכבי וצעירים רבים נימחקים בגללה וזו גם הסיבה שהנבחרת שלנו ניראת כך. אז בתיקווה שיבוא גואל וישנה את פניי הדברים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אפי לא רק מאמן גדול !!!
מיקי,
תל-אביב,
29/11/04 10:09
|
האימפוטנטים באיגוד הכדורסל בעבר בהווה הרסו את הענף בארץ כולם הם עבדים נרצעים של אדון מזרחי תמורת נזיד עדשים ..
בושה שאנשים כאלה מנהלים את הכדורסל, אני מזמן גמרתי עם הענף ההזוי הזה כפי שמתנהל כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
דברי הבל ושטות יותר פשוט לחקות
אוהב ספורט,
אילת,
29/11/04 09:52
|
את מכבי ת''א ולהקים קבוצות כמוה בדיוק ואז תראה איזה ליגה תהיה כאן במקום זה אתה מציע למשוך את מכבי למטה ???? טמטום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמי לחקות?
א.ג.,
29/11/04 11:47
|
אתה לא מבין כנראה שמכבי חיה מכסף ציבורי של אנשים שמשלמים אגרת טלויזיה גם אם מכבי וכדורסל בכלל לא מענינים אותם. הצורך הנפשי של אוהדי מכבי להשתייך לאירגון מצליח מעוור את יכולת השיפוט (של חלקם) והופך את הענף לבלתי רלוונטי. לא צריך ואי אפשר לחקות בכל את ה NBA אבל זוהי בכל זאת דוגמה אפשרית........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אפי אני מאחורי כל מילה שלך !!
ram,
herzeliya,
29/11/04 09:31
|
|
 |
31.
המשקיעים לא מוכנים להשקיע
הראל,
29/11/04 09:28
|
נכון הרוב כסף, שנה שעברה הפועל עם קבוצה של 4 מליון נתנה למכבי בראש באוסישקין. אבל אף אחד לא ישקיע 10 מליון דולר על מנת להגיע למקום השני. וברור שלה יעשה זאת כמה שנים ברציפות. אף אחד לא יפסיד 50 מליון כדי לקחת אליפות ממכבי. בגלל 40 השנים האחרונות יש למכבי את מספר האוהדים הגול ביותר, ושנות הטלביזיה הרעילו להם את המוח. (שליש מתשלומי האגרה הולך למכבי כבר ארבעים שנה, אנחנו משלמים להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד
צחי,
29/11/04 11:05
|
הבעיה היא בקונצנזוס שנוצר סביב מכבי, וכל ילד שמעניין אותו כדורסל, אלא אם אבא שלו אוהד הפועל,ילך וילבש צהוב ויחשוב שדון שימון הוא קדוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אפי, שטויות במיץ
אבישי,
פ''ת,
29/11/04 09:03
|
תוריד את מכסת הזרים - נו ואז מה? ליובין יחזור להפועל? הרי הוא מרויח עכשיו פי כמה כסף, היחס אליו כאדם וכשחקן מצד ההנהלה טוב פי אלף (עיין ערך מתן נאור...) - למה לו להשאר בהפועל? ודרור חג'ג' גם עזב את הפועל מאותה הסיבה. אבל אם יהיו פחות זרים מי יבוא לראות משחקים מאוד לא אטרקטיביים? כמובן, רק אלו שתמיד באים - אבל רק כדי לקלל, להרביץ ולהשתולל. לפני כמה שנים, כשמכבי פ''ת, הפועל ת''א ורמת השרון שיחקו בליגה הלאומית, שם יש מגבלת זרים (ולכן הרמה הרבה יותר נמוכה) הלכתי לכל המשחקים עם שני הילדים שלי (בגלל הרמה הנמוכה ובגלל מיעוט האוהדים לא צריך לשלם, מי יכול לבוא כל שבוע עם 2 ילדים ולשלם 50 שקל לכרטיס?) אבל אוהדי הפועל ת''א ורמת השרון הוכיחו לי שאין מקום לילדים(וגם לי לא) ביציע. מאחר ורוב האולמות הם קטנטנים אין הפרדה בין קבוצות האוהדים וכל המשחק חששתי לשלומם (הפיזי והנפשי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ראש קטן
יעקב ק,
29/11/04 08:50
|
שיהיה ברור, הכותב הוא אדום בדמו,ונשמתו..ולדברי אפי.לא מסכים איתך מה שאתה מציע שמכבי תורד לרמה של שאר הליגה,אתה יודע מה יקרה לכדורסל?? יראה כמו הכדורגל.לפחות יש ענף ספורט אחד שאנו ברמה אירופאית,מה רע?? אולי תנסה לגייס ספונסרים שישקיעו בקבוצות כדי שרמתם תעלה,וינסו להשתוות למכבי תא-ולא למכבי רמת גן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
רוצים כדורסל תחרותי
ליאור,
ראשון לציון,
29/11/04 08:15
|
אני לא נגד מכבי ולא בעדה נמאס לי משנים משל ליגה משעממת וצפויה ואפי צודק במאה אחוז צריך להציב תקרת שכר, דרפט ו/או כל חוק שיחזיר את העניין בליגה בליגה תחרותית יהיו אלפי צופים שהיום נשארים בבית וכולנו נרויח הלוואי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכבי בנויה לאירופה
יאיר,
29/11/04 09:36
|
מכבי רוצה לזכות באליפות אירופה,אז איך תזכה אם תהיה תקרת שכר בארץ ובאירופה לא.אז לכל הבכיינים אני מציע שיביאו משקיעים זרים שיתרמו מהונם,ואז הרמה תהיה שווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לכל המכביסטים המיתלהמים :
dov,
צפון,
29/11/04 07:36
|
אפי לא אמר שום דבר על אירופה . מצידו (ומצידי) שבארופה יהיה למכבי 15 זרים ובוסמנים ,אבל (ויש פה אבל עצום ) שבארץ תיהייה הגבלה מסויימת על הזרים והבוסמנים של כל הקבוצות . זה לא מגביל את מכבי בארץ וזה ממש לא מוריד לה את הרמה כמו שאתם מנסים ליטעון ,אלא ניסיון ליצור שיוויון כוחות מסויים בליגה הקטנה והמשעממת שלנו . תיראו מה עושים מרוסיה ,למשל . שם בכל רגע נתון חייבים ליהיות לפחות 2 רוסים על המיגרש ,כלומר לא משנה עם הקבוצה שלך בנוייה מ 2 רוסים ו 10 זרים .(לא שאני דוגל בזה ,אבל זה מה שקורה שם ).
ותחשבו על זה .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד חבוב,
מוישלה,
בבית,
29/11/04 08:39
|
עם כמה זרים ובוסמנים משחקות הפועל ת''א והפועל י-ם?? על מה אתה מדבר?? אם כך אני מציע לבטל לחלוטין את האפשרות לשחק בליגה עם זרים. בליגה הישראלית ישחקו רק ישראלים. ואז מה יהיה?? תנסה לחשוב קצת לפני שאתה מדבר. כי מה שיקרה, שיראלים טובים מאד כמו בורשטיין וגרין ויותם הלפרין ירצו כמובן לקבל איזה נתח באפשרות לשחק באירופה וימהרו לחתום במכבי ת''א. לא???? ואים כך איך לדעתך תגענה קבוצות ישראליות למפעלים האירופיים?? בדיוק כמו בכדורגל. עם הלשון בחוץ. הפתרון שהציע אפי הוא יפה ומטופש. הפתרון הוא שהבעלים של קבוצות אחרות ימצאו דרך לגייס כסף גדול. ואחת הדרכים היא לצאת מהאורווה באוסישקין למשל, ולשחק ביד אליהו. תכניסו לכם למוח- כשאתה ממלא אולם ביד אליהו -זהו מחיר שחקן סביר -טוב. בדיוק כך. תמלאו את יד אליהו 7-8 פעמים בעונה -יש לכם סגל טוב. תביאו עוד קצת כסף מספונסרים גדולים ויש לכם סגל מצויין שיכול להתמודד עם מכבי ת''א. תמשיכו לחיות באורווה -תקבלו ''סוסים'' שלפעמים רצים ולפעמים ישנים. והפועל י-ם, איזה מטומטמים, אם היו נכנסים ליורוליג -אולי שנה שנתיים היו חוטפים בראש דמי לימוד ,אבל יכלו למלא אולם ביד אליהו וגם לדרוש מעירית י-ם להקים להם אולם ענק. אבל מי שרוצה לחיות למטה ,למה להפריע לו?? זאת בחירתו. מי שרוצה להתרומם ולהצליח - צריך קודם כל לרצות וגם לנסות ולא לקשקש ולקטר ''תעשו לי ותתקנו לי'' תעשה בעצמך !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל המכביסטים...
משה האדום,
בת ים,
29/11/04 10:16
|
אולי במקום להתלהם על אפי שאמר מילים כדורבנות תעצרו רגע ותחשבו? ניצחתם בארבעת הדרבים האחרונים בכדורגל ! אושר אמיתי ! למה? כי לפני זה לא הצלחתם לנצח בעשרה דרבים, וזה עושה את הנצחון מרגש מתוק,אמיתי, לעומת זאת איך התחושה אחרי אליפות בכדורסל ?? שמחה מעושה ,צפויה ,וחסרת משמעות, אתם יודעים למה ביד אליהו הקהל התלהב מכל סל ב50 הפרש ?? בגלל הכדורגלֱ ,רוצים להחזיר לאדומים על השפלות והפסדים בכדורגל . הכדורסל בפני עצמו ,נטו,לא מרגש אף אחד, שאם לא כן זה כבר מצב פתולוגי ללבוש צעיף צהוב ולבוא לשמוח בנצחון משעמם, צפוי, כמו בוגרי תיכון שמשחקים מול נבחרת כיתה ה' וקופצים משמחה על כל סל..... בשבילכם מכביסטים עדיפה שיטה יותר מאוזנת. בערש הקפיטליזם ויתרו על הטיעון הדבילי של: תביא מליונים ותנסה להתמודד איתי....גם שם מבינים שללא תחרות אין ערך לנצחון וכמה שישמע לכם מוזר - בעצם אין ערך ל40 האליפויות האחרונות שלכם.... בואו ניצור שיטה שתבטיח תחרות ותחזיר את הערך לאליפות הכי חסרת ערך שקיימת באירופה- אליפות ישראל בכדורסל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחרות כשלעצמה אין בה כלום.
מוישלה,
29/11/04 14:14
|
יש תחרות גם בליגה ג', מי יעלה לליגה ב'. מישהו מתעניין בזה-חוץ מאשר השחקנים עצמם(גם זה לא בטוח ) ואולי גם כמה עסקנים?? גם בכתה ו' כשרצנו 60 מ' היתה תחרות מעניינת בין רוני לשמעון. נו, את מי זה מענין?? מעניינת רמה גבוהה. רצוי עם תחרות. מכבי ת''א מביאה רמה גבוהה. את התחרות צריכים לספק היריבים. להביא כסף. מבין?? כסף!!! ובגדול. מהבית, מהמכולת, מהבנק או מספונסרים. בלי כסף אפשר לסגור את העסק וללכת הביתה. אין טעם להתחיל בכלל. קאפיש???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזוב אותך משטויות
המרקיז דה קרבס,
29/11/04 11:29
|
הרי גם אתה יודע שזה לא ריאלי. תחשוב, נניח יש מגבלה, ויש דראפט. שחקן כמו טל בורשטיין, יעדיף לקבל 60,000 $ בנהריה, או יחתום בקבוצה איטלקית על חוזה של 300,000 $. ''הפתרון'' של אפי, הוא פתרון של עצלנים, הרי כל מה שעומד מאחורי ''הפתרון'' הוא נסיון להחליש את מכבי, ולא לעבוד קשה, ולהגיע לרמה של מכבי. הרי גם אצלכם, האדומים, יש כל מיני עסקנים בגרוש, שהביאו את המועדון שבסות שנות השמונים, היה שווה כוחות למכבי, למצב שבו היום, הכוכב שלכם הוא מוסינזון, ויש לכם זרים ב - 50,000 $. כל הסיפור הוא ניהול נכון, לאורך זמן. הפועל ירושלים בדרך לשם. אגב, אם נלך לתרגיל היפותטי שבו ''הפתרון'' של אפי מייושם, תהיה לנו קקה (כדברי אפי) של ליגה, ולא נגיע להישגים באירופה - הקיצר ליגת הכדורגל שלנו, שנכון להיום לא מעניינת אף אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
כל הכבוד!
אלי,
חיפה,
29/11/04 06:40
|
תמיד אהבתי את אפי. שייא אללה. כל השנים שאנחנו מדברים על הליגה המשעממת שלנו זה תמיד נשאר בגדר אוהדים ועיתונאים. כל כך הרבה שנים חיכיתי שיבוא מישהו מתוך המערכת ומעבר לדיבורים ורמיזות יעשה צעד קיצוני אבל כל כך מתבקש. אפי הוא צדיק בסדום. הלוואי ואחריו יבואו עוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
נמאס כבר ממכבי
שי,
29/11/04 06:36
|
הגיע הזמן לשינוי,למי איכפת שמכבי אלופת אירופה למי אכפת שמכבי מנצחת יריבות זרות ממדינות זרות אנחנו רוצים וצריכים ליגה תחרותית מהבית כי לי אין כוח לראות את אותה אלופה ב-50 שנה הבאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אפי בירנבוים= -
ראש בטטה,
29/11/04 03:05
|
בספורט כדורסל, כדורגל, כדורעף, שייט ושחיה מי שיש לו כסף מצליח טוב יותר בדיוק כמו בחיים. מאחר ואתה לא המאמן הכי הכי בארץ וזה כואב כואב מאוד אזי אתה מנסה לתפוס כותרת על ידי השמצות זה לא מתאים לספורטאי אם אתה כזה. לכן תנסה ליצור קבוצה לוחמת ומצליחה מהחומר שיש לך וממה שמעמידים לרשותך ואז תצליח יש מספיק שחקנים ישראלים שיודעים כדורסל טוב מאוד ולהבא אל תשחרר שחקן עם עתיד כי לא יכולתם לאפשר לו מה שאחרים יכולים. לסיכום אנא תספר לנו את האמת אם מכבי תל-אביב היו מצעים לך לאמן בשכר גבוה בהרבה ממה שאתה מקבל עכשיו לו היית מקבל את ההצעה ?!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
והנה עוד בכיין לרשימה
ס.טופז,
ירושלים,
29/11/04 03:02
|
האמת נמאס כבר לשמוע אותם. הלוואי ומכבי יצאו מהליגה ויתנו לה על מבכיה להתבוסס בבינוניות שמגיעה להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הצעה לפתרון פשוט...
אוהד כדורסל,
29/11/04 01:47
|
במקום להתבכיין יש לנסות להציע פיתרון פשוט. מה כן ניתן לעשות, להקים ליגה חדשה רק של ישראלים ללא זרים ליגה מקבילה שלנו , מכבי תמשיך באירופה או באדריאטית ואנחנו נהנה מתחרות מקומית נהדרת שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מכביסט מגיל 0 - אפי צודק!!!
צהוב,
נוקיהו,
29/11/04 01:32
|
אפי,
מי אני כבר מובן. אתה גם מוכר לאוהדי כדורסל מושבעים כמוני. סוף סוף מילים כדורבנות. מילים שתובעות לא מטאטאות ונחרצות לגבי שינוי ענף הכדורסל בארץ.
אבל!! לא על חשבון פגיעה במכבי. תעשו כל מה שספורטיבי, כל מה שיעודד את הענף - אל תפגעו במועדון, מפואר, מנוהל יותר טוב כמעט מכל מסגרת אחרת במדינה הזאת, שיכול להביא לכאן פיינל פור, ואתה יודע את כל שאר הסופרלטיבים.
מוזמן לענות: dandan178@hotmail.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
חזק ואמץ אפי אני מצדיעה לך
ליאור,
29/11/04 01:22
|
מי ייתן ויצטרפו אליך עוד מאמנים המצב הזה הוא בלתי נסבל בעליל זוהי גם טובת המדינה בכלל . כל הכבוד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אפי צודק- האוהדים מאחוריך
ל"ת
אלי,
תל אביב,
29/11/04 01:17
|
|
 |
18.
יש לחזק קבוצות אחרות לא להגביל
ניר,
תל אביב,
29/11/04 01:12
|
אם יגבילו את מכבי ת''א יקחו לנו את הנכס הכי גדול שהיה למדינה הזו וזו אלופת ארופה בכדורסל. אם זה היה קורה בכודרגל ומכבי חיפה היתה אלופת ארופה אף אחד לא היה מחפש להגביל אותה אלה רק לחזק את השאר. זה הזמן, אולי להוציא את מכבי מהליגה, או לעשות משהו שיחזק את שאר הקבוצות נקודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכבי? נכס?!
מיקי,
מרכז,
29/11/04 09:23
|
מכבי נכס לאומי? אולי של ארה''ב/יוון/בוסניה...
מכבי היא מפעל לעובדים זרים!!! איזה נכס ואיזה לאומי???
הרסו את ענף הכדורסל.
שפו גדול לאפי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אפי ענק
יוסי,
דרום,
29/11/04 01:01
|
קודם כל אפי ברכות על הדברים, נדמה שאין דרך טובה יותר להציג את הדברים מהדרך שבה אתה הצגת אותם.יותר מכך, מה שיפה זאת הכנות שלך בכך אמרת שלא דיברת בעבר על זה כי רצית להגיע למכבי. חוץ מזה, אסור יותר לשתוק, מוכרחים להמשיך את המומנטום שיצרו דבריך. לכל המקטרגים, מה אתם מבלבלים את המוח על מכבי ת''א. מכבי זאת חבורת זרים שגוררת אחריה כמה ישראלים כנספחים.אני בטח לא צריך להזכיר לכם איך נראו בקיץ הנספחים הללו מול אריות הכדורסל מאירופה . זה רק יעשה יותר גרוע אם לא נעצור זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כל הכבוד! אבל אייזנברג...
ל"ת
אדום בוכה,
29/11/04 01:01
|
|
 |
15.
באיזה מקום בעולם יו''ר קבוצה
איתן,
חולון,
29/11/04 00:59
|
הוא גם סגן יו''ר האיגוד? מה זו הבדיחה הזו, זה ניגוד אינטרסים ברור שגם מלאך לא יוכל לעמוד בו.
שלב ראשון זה לסלק את כל בעלי הקבוצות מהאיגוד, ולהכניס לליגה ניהול מקצועי וניטרלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כל הכבוד אפי
איתן,
חולון,
29/11/04 00:56
|
תחרות תביא עניין וכסף ותהיה טובה גם למכבי. מכבי כורתת את הענף עליו היא יושבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מי שתומך יקיש 1 בעצומה הזאת
דיויד שטרן,
29/11/04 00:54
|
|
 |
12.
להגביל את מכבי = מכת מוות לכדו
איתן,
מרכז,
29/11/04 00:30
|
הקבוצה היחידה שיוצרת עניין וממלאת את ההיכל,עובדה!את הפועל נהריה שמנצחת באירופה בלי סוף, אף אחד לא בא לראות,תושבי נהריה והסביבה נשארים בבית.וכך גם שאר הקבוצות,גליל עליון משחקת באירופה מול יציעים ריקים!!!מה אין להם עניין בליגה האירופית שלהם? מה עם בני השרון למה אותם לא באים לראות?כי אין עניין? כי אין להם תחרות? שטויות!!! ואם נוציא את מכבי מהליגה מה פתאום יתחילו לראות יותר אוהדים במשחקים של בני השרון נגד נהריה בפליאוף?(להזכירכם בשנה שעברה שחקו מול יציעים ריקים וממש לא היה ברור מי מהם תנצח.
זה כמו שיש מופע דוגמנות של עשר בחורות ורק אחת מהן באמת יפה,וכולם באים לראות אותה,ובין היתר מסתכלים גם קצת על האחרות, וכל שאר הדוגמניות מבקשות להעיף את היפה כדי לקבל קצת צומת לב.הן לא קולטות שאז אף אחד לא יבוא לראות אותן יותר.תקחו את מכבי מהליגה ואף אחד לא יתעניין יותר בכדורסל בארץ.
תראו מה קרה בטניס הנשים בעולם האחיות ויליאמס שלטו במשך שלוש שנים בטניס הנשים והיה נידמה שאי אפשר לנצח אותן,וכבר חשבו להגיד להן לשחק מול הגברים כי אין עניין, אבל לא זה רק יצר יותר עניין וכל אחת שמצליחה לגנוב להן תואר רק נהנית יותר. שרון דרוקר מאמן צעיר ויודע שאפשר עם תקציב של מיליון דולר לקחת אליפות, אתה ידידי מר בירנבואיים לא מוכשר מספיק!!! לך תמצא איזה האפמן(בתחילת דרכו)ואיזה פרקר בתחילת דרכו שניהם ביחד בעונה הראשונה שלהן עלו 400 K ועוד אני לא צריך להמשיך בדוגמאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף תגובה נורמלית עם הגיון
המבין,
29/11/04 08:41
|
אגב הפועל ירושלים עשו את המהלך הנכון של בנייה על ידי שחקנים כמו אווג'ובי סולומון ומקארת'י- אבל כמובן שלא השכילו להשאיר אותם ולשחק ביורוליג וזרקו את ההישג הנדיר שלהם לפח וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, באמת...
די, נמאס,
במציאות,
29/11/04 01:33
|
הכי מעצבנים זה אלה עם הדעות היעני חכמות ומבוססות. לתחרות יופי מגיעים חרמנים שכל מה שמעניין אותם זה לראות תחת וציצים יפים ואין להם שום עניין בתחרותיות. בספורט ובכלל זה בכדורסל התחורותיות היא שמחזיקה את העסק. לפני היופי והרמה. בלי תחרותיות אין עניין, אין חשיפה, אין ספונסרים, אין פירסום, אין כסף, אין שחקנים טובים ויקרים ואין שום סיכוי להגיע לרמה ויופי. חוץ מזה הדוגמא הדבילית שלך להפמן ופרקר רק מראה שאתה לא מבין איפה אתה חי - אין בארץ שום קבוצה שמשלמת לכוכב הכי גדול שלה (לא פוטנציאל בתחילת דרכו) אפילו 200K (חוץ מירושלים - שחקן אחד). בקיצור צא מהבועה ואם חשוב לך הכדורסל ולא מכבי ת''א תתחיל לחשוב מה עושים על מנת לייצר תחרותיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה ואתה משוחד כמכביסט
ליאור,
29/11/04 01:25
|
אתה לא מבין שאין שום עיניין לאנשים לבוא למגרשים בגלל מכבי , בגלל שאין בעצם תחרות . בגלל זה אין כסף בענף בגלל זה העיתון נותן מקום קטן לכדורסל בעיתון , זה מצב בלתי נסבל ואני הייתי שחקנית כדורסל . אתה יודע איזה מתסכל זה לבנות קבוצה שמלכתחילה מתמודדת על המקום השני ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
סוף סוף למישהו היה אומץ
שונא מכבי ת''א,
ראשל''צ,
29/11/04 00:29
|
היגיע הזמן שבאיגוד יקבלו שכל ויתחילו לבנות לנו ליגה מעניינת עד היום כל מי שקיבל שם ג'וב שתק כי אימתו של שמעון מזרחי הייתה עליהם. באיזו ליגה בעולם השופטים מפחדים לגרום להפסד של קבוצה כמו שהשופטים בארץ מפחדים משמעון מיזרחי ?!!(ועוד נותנים לו פרס ישראל) אל תתפלאו אם מישהו ירצה לנקום באפי בירנבאום על דבריו היום (כל הכבוד לאפי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
קשקוש דמגוגי
ירון,
28/11/04 23:51
|
רגיל של כל הבכיינים. כן, גם אני לא אוהב את העליונות של מכבי למרות שאני אוהד אבל ככה זה בכל אירופה וגם הכדורגל הולך בכיוון הזה. אנחנו מדינה קטנה ויש מקום לאימפריה אחת. אם מישהו היה בא עם מיליונים ושופך על הפועל ת''א או י-ם כמו בימי מנבר הכל היה נראה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מכבי מי?!
בני,
ירושלים,
28/11/04 23:28
|
רק סמרטוטים שלא מעניין אותם המשחק אלא רק להרגיש שהם בצד המנצח עוד מעודדים את הגועל הזה. בן-אדם שאוהב את המשחק לא כותב ''לך תדחוף במבה''!
מתלהב מהשפלות? יש אתרים בשביל זה, תשאירו לנו את הספורט!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בני - צודק!!
אוהד מכבי,
תל-אביב,
29/11/04 04:43
|
|
 |
לוזר, אתה לא מבין כלום!
מיכאל,
יהוד,
29/11/04 00:43
|
ספורט האמיתי - זו מכבי ולא הקבוצה העלובה שלך, שלא יכולה לנצח הגועל ת''א שמכבי נתנה לה בראש 54 הפרש! ספורט אמיתי - זה לשאוף למצויינות, זה לזנק על כל כדור אפילו ב-50 הפרש! ספורט אמיתי זה לשחק יפה (איזו גועל נפש של משחק היה היום במלחה), ספורט אמיתי זה לתת הנעה לאוהדים! אז כל הלוזרים - תלכו לשמעון ללמוד קצת איך מנהלים קבוצת כדורסל ואחרי זה תדברו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
תתמודד אפי
איציק אוחיון,
28/11/04 23:12
|
אפי ברינבוים הוא מאמן מאוד צבעוני וחשוב להשלמת הפאזל של ליגת ווינר אבל הוא כמו אחרים צריך להבין משוואה מאוד פשוטה אי אפשר להתחרות במכבי תל אביב בסיסמאות או בירי של בליסטראות יש מציאות מאוד ברורה בספורט התחרותי ושם המשחק הוא כסף יש לך אמצעים אתה בתמונה אין לך אתה מחוץ לתמונה אז אפי אם לפטפן ורברבן של שאול אייזנברג אין את היכולות לגייס את הספונסרים שיעמידו תקציב שיתחרה במכבי או סנט פטסבורג אז בגלל זה מכבי צריכה לוותר על שארס.פארקר.וויציץ.ואחרים אזיי טעות קשה בידיך צא ולמד בליגות המובילות באירופה אילו תקציבים מסתובבים ואיך הליגות שם ביוון.רוסיה,ספרד.איטליה.הרבה יותר תחרותיות מאצלנו לסיכום אפי שב בהפועל ולאט לאט תנסה להקטין את ההפרש באוסישקין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
סוף סוף
ליאור,
ת''א,
28/11/04 23:10
|
מאמן מכובד אומר את הדברים. מה הטעם בספורט אם אין בו תחרות? גם בארה''ב, שם שי הרבה יותר כסף יש תחרות ושיוויון בכדורסל. הענף הזה פשט את הרגל בארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מצטרף לקריאה
יוסי,
חיפה,
28/11/04 23:02
|
להעיף את אימפריית הרשע הצהובה מהליגה, או פשוט לסגור את הליגה. אין אפשרות אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלומר
רמי,
ת''א,
29/11/04 12:45
|
אם מכבי זו אמפריית רשע אז אתה פ ח ד ן ? המצב של הליגה באמת מדאיג , אבל נמאס מהתרוץ הקבוע של מכבי הרשעים והאיומים... שיקום מישהו עם חזון כסף ו כ י ש ר ו ן כמו שמעון מזרחי (כן - שמעון המושמץ...) ויעשה משהו.... בהפועל ת''א (איכס) או הפועל י-ם אין שום סיבה שעם קצת משאבים וכישרון אי אפשר יהיה להקים קבוצה ראויה ויותר! יש פוטנציאל אוהדים שבמקרה של הצלחת הקבוצה יכול להביא לפחות 3000 איש כל משחק כך שזה אפשרי. כנראה שלעוסקים במלאכה בהפועל (ת''א וי-ם ) פשוט חסר כישרון וחזון... אז ח א ל א ס עם ההשמצות על מכבי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
סוף סוף צדיק אחד בסדום...
שלומי,
תל אביב,
28/11/04 23:02
|
טוב שיש מישהו מתוך המערכת שלא מפחד לזעוק את האמת. מכבי ת''א זו מפלצת שתעשה הכל על מנת להכשיל את הכדורסל המקומי, ולפאר את שמה באירופה. בכל מקרה הכדורסל באירופה כבר מזמן לא מה שהיה ורוב הכספים והמשאבים מופנים לכדורגל, כך שאליפות אירופה בכדורסל לא ממש מעניינת אף אחד ( חוץ משמעון מזרחי והאוהדים המכורים של מכבי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אדם גדול
עומר,
28/11/04 22:50
|
פשוט אדם גדול צריך להעריך אותו שעשה את הצעד הזה ששינם מחכים שמישהו יקום ויעשה אבל כולם פחדנים אפי המלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
קבוצה גדולה ומפוארת ???
ל"ת
RH,
28/11/04 22:49
|
|
 |
2.
קנאי לך תדחוף במבמה
שי,
תל אביב,
28/11/04 22:48
|
מה קרה? בואב שקבוצת על כמו מכבי באה מישראל?? דרך אגב אפי, גם באירופה אנחנו טוחנים את רוב הקבוצות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו
נזכר,
29/11/04 14:55
|
מזכיר את הצואה שנדבקת לדופן האוניה וצוהלת,הפלגנו. ''אנחנו''עלק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה חסרת נימוס!
משה,
ירושלים,
29/11/04 09:27
|
תתבייש, אני מקווה שאינך נמנה עם אוהדי מכבי השפויים. תגובתך לא ראויה לתגובה עניינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
צודקקקקקקקקקקקק
שרון,
י-ם,
28/11/04 22:33
|
|