 |
41.
זה ממש לא בסדר שרק 16 .....
צהובי,
08/12/04 14:17
|
שחקנים מרוויחים סכום עלוב של יותר ממיליון שקל אני במקומם הייתי פונה לאמיר פרץ ולהסתדרות כדי לארגן שביתה בכדורגל ממש בושה שהכוכבים העולמיים האלה מרוויחים סכומים עלובים כאלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
ברור שיש!!!
ל-38,
08/12/04 12:27
|
|
 |
39.
מה זאת אומרת ''רק'' אני בשוק
משה,
08/12/04 09:20
|
|
 |
38.
מה עם באר שבע??
אחמד,
רהט,
08/12/04 06:01
|
|
 |
37.
הגיגים על משכורות הכדורגלנים
גיא,
ארה''ב,
07/12/04 20:08
|
נכון, זה נורא כואב ומעצבן שאנחנו שלמדנו לתואר ראשון ושני ושלישי (במקרה שלי) מקבלים משכורות רעב לעומת האפסים העילגים האלה. אבל זה המצב בכל העולם. כדורגל הוא סוג של בידור, ובבידור מי שטוב מרוויח הרבה כסף. מתארים אקדמיים ועבודה קשה אף אחד עוד לא התעשר (חוץ ממספר בני מזל ששיחקו אותה בהיי-טק)- לא משנה מה שאמא שלכם אמרה לכם כשהייתם ילדים. דרך אגב המשכורות הגבוהות ביותר הן עדיין מגוכחות לעומת משכורות של ספורטאים מקצוענים בארה''ב. קחו בייסבול לדוגמא. בניו יורק יאנקיס יש שחקנים שמרוויחים 20 מיליון דולר לעונה- לשם השוואה רוסו מרוויח חצי מיליון דולר. מה שמעצבן בארץ הוא שהכדורגל מקבל תמיכה תקציבית מהמדינה למרות שזה ענף שלא הביא כבוד והישגים מאז ומעולם. אם הקבוצות יהיו עסקים לכל דבר - מצידי שישלמו לשחקנים 10 מיליון לעונה- אבל הכל מהרווח של הביזנס ולא מכספי משלם המיסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקרה זה טעית...
אורי מסורי,
חליסה תחתית,
08/12/04 06:33
|
רוסו הוא לא דוגמא טובה...בכלל מכבי חיפה זה לא דוגמא טובה כיוון שזה עסק פרטי לחלוטין....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
כמה מרויח דוארטה שהבקע כמו....
איר,
ראשון,
07/12/04 18:17
|
|
 |
35.
''רק'' 16 שחקנים?
ל"ת
אודי,
07/12/04 18:11
|
|
 |
34.
סוכני השחקנים חכמים יותר..
ליגת העלאק,
07/12/04 16:45
|
מהנתונים הללו עולים כמה דברים ידועים בכדורגל שלנו: - הפועל ת''א קבוצה הרוסה שסבלה מהניהול הכי גרוע שיכול להיות. אם אבוקסיס, גרשון ואלימלך מרווחים כאלה סכומים, ושחקנים צעירים טובים עם עתיד כבר לא בקבוצה בגלל חוסר משאבים, זה מראה הכל.. - יעקב שחר משלם הרבה בשביל השליטה הבלעדית בליגה.. - מכבי ת''א היא הכישלון הגדול ביותר בבחירת זרים. משלמים מיליונים להייס ואמבמבה הלוזרים, לעומת חיפה שמלבד רוסו אין לה זרים מליונים, רק להסתכל על פערי איכות יש בין קולואטי ובוקולי לזרים של מכבי ת''א ולהבין.. - משלמים כל כך הרבה לשוערים, כאשר מלבד דווידוביץ' אי אפשר להצדיק אף אחד מהרביעייה.. קחו לדוג' את אסי רחמים שיש לו משכורת קטנה והוא עולה על כל השוערים הללו! טמבלים מנהלים את הכדורגל שלנו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
תרומות לאבוקסיס
אדום מאוכזב,
ישראל,
07/12/04 14:55
|
כל המעוניינים לתרום לאבוקסיס בכדי שיגיע למיליון נא להתקשר לטלפון:
הבנאדם כבר לא פוגע שלוש שנים וזאת ההזדמנות שלנו לעזור למסכן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
רק ישראל כהן שווה מיליונים
עוזי כהן,
עיריית רעננה,
07/12/04 13:15
|
וגם נסים כהן הזכור לטובה
אני יבא כדורגלנים חדשים טובים! סדרו לי ת'בחור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
תאומים צדק
אורן גדליה השני,
יהוד,
07/12/04 13:11
|
באמת אין לו מושג בניהול. שני מיליון שקל לבלם שכבר שלוש שנים לא פוגע? ומילא לא פוגע, אחרי מבדקי הכושר של הנבחרת הסתבר שהוא גם לא מתאמץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אוכלי חינם
אברהים דעאס,
טירה,
07/12/04 13:09
|
מתוך רשימת ה16, לעניות דעתי ישנם לפחות שלושה שהייתי עוד גובה מהם כסף בעבור הזכות לתת להם לשחק בליגת העל ואלה השמות: אבמבה ,שמעון גרשון ולירן שטראובר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ניהול נבון, אין ספק שאמבמבה
כלכלן,
ת''א,
07/12/04 12:40
|
שווה את הכסף. וגם שטראובר, קורנפיין, פריירה, אבוקסיס, גרשון, באדיר וזנדברג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ואח''כ היו''רים בוכים שאין כסף
אוהד כדורגל,
07/12/04 11:51
|
שחר משלם מליוני ש''ח משכורות לשחקניו, אבל מאיים שהיוא יעזוב את הכדורגל אם זכויות השידור לא יעברו אליו ''כי זה לא משתלם'', לוני מסוגל לשלם לבדיחה כמו שטראובר 1.5 מליון ש''ח, אבל מתחזק לליגת האלופות בשוקי נגר ''כי אין לא אפשרות ליותר'', תאומים ושות' משלמים לזמר שמעון גרשון מליון ש''ח כשקוצתם פושטת רגל פינג'ל מסוגל לשלם מעל 2 מליון ש''ח לנימני, אבל אין לו כסף לשלם משכורת חייל זינו מוכר את כל השחקנים שלו בזול, וקונה אח''כ שחקנים זבל ביוקר
ככה הכדורגל שלנו נראה, והבעיה היא שהאשמים הישירים לכך הם היו''רים עצמם, ששולטים בו (ביחד עם חבריהם המושחתים מצ'רלטון).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
פראיירים לא מתים
ניסו,
07/12/04 11:51
|
נמני ואמבמבה שווים שכר מינימום לא יותר.את שמעון גרשון היום הייתי שולח ללישכה ה''זמר'' הזה שקל לא שווה.שטרואבר שוער בבית מלון הייתי שם אותו .כוסות הוא לא יודע לתפוס המצחיק הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
בעלי הקבוצות לשנות את השיטה
אורן,
מרכז,
07/12/04 11:44
|
מכל המוזכרים בכתבה רק רוסו מצדיק את השכר, אולי גם דגו בהיתחשב בעובדה שהוא היבקיע שלשה שערים בליגת האלופות דבר שיכול להיות מכריע בעליה של מכבי לגביע וופה{= כסף לקבוצה}. בעלי הקבוצות כולם צריכים לשלם משכורות נמוכות כבסיס ולהכניס סעיפי תיגמול גבוהים בעבור יכולות גבוהות ומאמץ מרשים {כמו שנעשה אם אשי מכירות ומנהלי חברות פרטיות} כך חובת ההוכחה תעבור לשחקן ותיווצר מוטיבציה אצל השחקנים. סתם לשלם סכומים גבוהים לא מבטיח כלום ראה מיקרה ריאל מדריד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אף שחקן בארץ לא שווה יותר מ50K
ל"ת
שוקי,
07/12/04 11:14
|
|
 |
שיחקת במנג'ר?
ל"ת
מ.י.,
07/12/04 21:01
|
|
 |
24.
אז למה ההתבכיינות על המצב ?
הילה,
07/12/04 11:10
|
אני מתעניינת פה ושם בכדורגל, אבל לא היה לי מושג שאלה הכספים שמוזרמים שם- בעיקר על רקע העובדה שכולם מתבכיינים (ובצדק!!!) על מצבו העגום של הכדורגל הישראלי. למה משלמים להם כאלה סכומים על העבודה המחורבנת שהם עושים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ממש שערוריה
ל"ת
יעקב,
תל אביב.,
07/12/04 11:08
|
|
 |
22.
עבדו על קלינגר...
אור,
07/12/04 11:08
|
ה אמת אני מאמין בלתת צ'אנס לשחקן חדש וכאמור מבמבה שיחק סך הכל שתיי משחקים מלאים כמעט ואחרי ההחמצה הגדולה נגד מכבי פ''ת אני אומר שעבדו על קלינגר ,חלוץ ברמה כזאת גבוהה לא יכול להרשות לעצמו להחמיץ כך ...אבל מי יודע גם אוברוב בהתחלה היה על הפנים ומאז קיבל ביטחון הפך לגדול בכל הזמנים ששיחק בארץ ,יכול להיות מי יודע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
''מרחמת על אבוקסיס''
ליטל,
07/12/04 11:00
|
אני ממש מרחמת עליו הוא לא ברשימה, הוא לא מקבל יותר ממליון שקל אלא מסתפק רק במיליון בואו נתאחד ונתרום לו כולנו כדי שיעבור את השכר של המליון. פשוט ביזיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אף אחד מהם לא שווה מליון
שרון,
ירושלים,
07/12/04 10:56
|
|
 |
19.
רק רוסו שווה את הסכום. היתר לא
ל"ת
אלי,
07/12/04 10:52
|
|
 |
18.
אבמבה? הכי גבוה..מה זה אומר על
אפי,
07/12/04 10:41
|
|
 |
17.
למה
ישי,
07/12/04 10:30
|
אני לא מבין מדוע הם צריכים להרוויח כ''כ הרבה כסף, בעוד שלקבוצות אין כמעת הכנסות וכן הרמה מאוד נמוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
המעסיק משלם
יוסי,
חיפה,
07/12/04 10:30
|
אם תבדקו תגלו שיעקב שחר משלם לעובדים מסוימים בחברות שבלשליטתו אפילו משכורות גבוהות יותר . ואותם עובדים לא עומדים בפני בקורת צבורית אחרי כל פעולה לא מוצלחת שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר בכלל?
ניר,
רעננה,
07/12/04 12:04
|
התגובה שלך לא עניינית ולא קשורה לכתבה. חוץ מזה, סביר להניח שהבכירים של שחר מכניסים לו הרבה כסף בניגוד לכדורגלנים שלו. ושיהיה לך ברור, למרות שחיפה הכי טובה בליגה הרמה שלהם לא שווה חצי ממה ששחר משלם לשחקנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
חבל על כל גרוש!!!! הם לא שווים
מושון,
מרכז,
07/12/04 10:29
|
השחקנים האלה הם בדיחה מהלכת, חבל על כל גרוש שמשקיעים בהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
משכורות כדורגלנים
דליה,
כפר סבא,
07/12/04 10:27
|
בושה ! מילא היה מה לראות אבל הכדורגל פה בקרשים . בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כולם לקטוף תפוזים
גבי,
טבריה,
07/12/04 10:26
|
עם כדורגל כמו שיש לנו בארץ היתי שולח את כולם לקטיף של תפוזים לא שווים שקל אחד חבל על הזמן של כולנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
בארץ אין אף שחקן ששוה מליון
עוזי,
07/12/04 10:20
|
|
 |
11.
שטראובר ברשימה?
עומר,
רמת השרון,
07/12/04 10:20
|
טוב הוא כבר לא יקבל כאלה חוזים בקריירה הדועכת שלו. גם שמעון גרשון צריך להתחיל להתרגל לסכומים יותר נמוכים אשר תואמים את יכולתו האמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אבי נמני - בשביל 30 אלף נטו
כאב לב,
ימק''א,
07/12/04 10:18
|
אבי נמני - בשביל 30 אלף נטו למשחק, לא שווה להתאמץ קצת? (נפנופי ידיים לא נחשב) תחשבו מה הייתם עושים בשביל 30000 שקל בשבוע.. לא הייתם רצים 90 דקות כאילו עדר פילים רודף אחריכם? אתה קורא לעצמך מנהיג? תתחיל לתת דוגמא אישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כ''כ נכון
בני,
חיפה,
07/12/04 11:59
|
ובכלל לשחקנים שמשחקים כדורגל איטי, חובבני ושלילי מעט מאד צופים לא מגיע מעל 10,000 ש''ח נטו בחודש. וזה לטובים ביותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
7000 שקל בחודש-גג!
דקל,
07/12/04 10:05
|
זה מה שהם שווים - עם הרמה שהם מציגים גם 7000 שקל בחודש (ברוטו) זה מה שהם שווים - הליגה על הפנים אין שחקן ששווה כאלה סכומים ולא משנה איך קוראים לו....אף אחד לא שווה שם יותר מידי...(ובאמת שאני לא אכנס לשמות ספציפיים כי זה לא רלוונטי - יש טובים יותר או פחות ברשימה הזו, אבל בכללי - כולם היו מקבלים אצלי 7000 גג..., אפילו פחות)
הליגה כל כך מחורבנת ולא שווה כלום, התפוקה שלהם ביחס למשכורת שלהם פשוט מזוויעה -בכל ענף אחר במשק היו מקצצים להם 70-80 אחוז אם היו נותנים כזו תפוקה דפוקה...
שיתחילו לעבוד(=לשחק) כמו בני אדם הפרזיטים האלה - (וגם אז לא מגיעים להם כאלה סכומים, נעלה להם ל - 10 אלף בחודש אם ישחקו טוב)
שיירדו אל העם ויראו כמה ''העם'' מרוויח ואז אולי יעריכו את מה שיש להם...
איפה הימים ששייע ושות' היו הולכים להיות נהגי אוטובוס אחרי אימונים...
כמה יפים היו אותם ימים - הרוויחו גרושים אבל לפחות היה מה לראות...היום מיליונים משלמים ורואים חרא..
חוצפה!! ובעלי הקבוצות בוכים שאין להם כסף...לשלם מיליונים לאפסים יש להם??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הגונב מצ'רלטון פטור!
Vanilla,
07/12/04 10:05
|
דרך אגב, לדעתי, אין ישראלי ששוה יותר מ-600K שקלים לעונה, עם כל הכבוד- אין קשר או חלוץ שעושה פה עבודה כזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מגיע להם...
מגדלנה,
07/12/04 10:04
|
שלא יצאו לכם העיניים. מגיע להם. הם נותנים את מיטב שנותיהם על המגרש ופורשים כשהם עוד צעירים ללא שום מקצוע במקביל... בנוסף רוב הכדורגלנים סוחבים פציעות עוד הרבה אחרי הפרישה. מניסיון של מקורב שהוא כדורסלן אני יודעת כמה הוא סובל מהרגליים והוא כבר לא צעיר...ראו את שמילו הלכו לו הרגליים. מגיע להם כל אגורה ואל תקפצו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה קשקשנית
אביב,
רישפון,
07/12/04 14:13
|
נמאס מהטענה המשומשת שאומרת שהקריירה של הספורטאים קצרה והם פורשים צעירים. מה זה קשור בכלל לשכר שלהם. צריך לשלם להם לפי הרמה שלהם ולפי כמות הכרטיסים שהם מוכרים. הרמה בארץ היא פשוט מביכה ולא מצדיקה את המשכורות האלה.
אין קהל, אין כדורגל וכמעט כל הקבוצות בגרעון קשה מאד. מסקנה: יש להוריד משכורות באופן דרסטי. מי שטוב מספיק שילך לשחק באירופה וירוויח את הכסף הגדול. הבעיה היא שבאירופה לא ממש מחזיקים מהכדורגלנים הישראלים ושם דווקא יש אנשים שמבינים ''קצת'' בכדורגל. זאת הסיבה שכרגע משחקים באירופה רק שבעה שחקנים וכולם )חוץ מבניון( מחממי ספסלים בקבוצות אפורות מאד וחלשות יחסית.
יש לבטלנים האלה )מתנצל על ההכללה( מספיק זמן פנוי ללמוד לתואר ראשון, לתואר שני ולסיים את הקריירה בגיל 30 פלוס עם מקצוע ביד ועם הרבה כבוד, קשרים ואהדה מהכדורגל. לא תהיה להם שום בעיה למצוא עבודה. יש מעט מאד שחקנים שעושים את זה וחבל.
יש להם גם מספיק זמן פנוי במשך השבוע לפתוח עסק שיספק להם פרנסה נוספת. .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקשקשנית...
מגדלנה,
07/12/04 16:44
|
בי נשבעתי כי ידעתי איזה תגובות יעלו פה לאחר פרישת התשלומים הגבוהים לשחקנים בפני כל העולם ואחותו... אז כידוע הכדורגלן הישראלי אינו אשם שהוא כזה. כך יצרו אותו. בצלמם ובדמותם של אלה שמנהלים, ששולחים מאמנים איזוטרים לאמן אותם בכדי לחסוך בהוצאות. מלבד זאת אי אפשר לעשות הכללה ולומר כי לא מגיע להם. יש כאלה שלא מגיע להם נעלי פקקים...ולעומתם יש את אלה שמגיעה להם כל אגורה ויותר... שחקן מבקש ג' מהמאמן באמצע ריצה באמתלה שהוא כואב...והמאמן נותן לו אז מי אשם? הדג מסריח מהראש. הכדורגל הפך להיות למצרך קפיטליסטי. עברו הימים בהם השחקנים סיימו עבודתם בחברת חשמל בנמל ובאו לאימון עם כל הלב והנשמה.
מערכת החינוך שאינה מתעכבת על חינוך לערכים ועוד כהנה וכהנה. ובעולם קפיטליסטי לבקש ממישהו לעשות משהו גם אם הוא אוהב אותו נורא כשאין שכר בצידו...הצחקת אותי... נכון הם עילגים,גם קצת צ'חצ'חים, רדודים, סתמיים אבל גם פה לא נעשה הכללות... בעיקרון מי שמייצג צריך להציג אלו הם חוקי הג'ונגל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציפי רום - כותבת אינטיליגנטית
רחמים,
חיפה,
08/12/04 08:57
|
ציפי רום - כותבת אינטיליגנטית , לא פלא שברק רום הוא כשרון מוכח בתקשורת הספורט, תענוג להאזין, שמילו היה ענק בדורו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשנית
מגדלנה,
08/12/04 09:21
|
|
 |
התגובה שלך לעניין אבל...
אביב,
רישפון,
07/12/04 17:42
|
גם לי ברור שמגיע לכדורגלנים שכר. לא טענתי שהם צריכים לשחק בחינם. נראה לי שמשכורת של 10-20 אלף שקל נטו בחודש זה מאד מכובד לאור רמת הכדורגל בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אמבמבה בראש
מכביסט,
07/12/04 09:47
|
אני פשוט ב-ה-ל-ם. בא לי לבכות !!!
הוא אמור לשלם למכבי שמסכימים להושיב אותו על הספסל.
קלינגר, מה יהיה עם הנפילות של חלוצי הרכש ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
איזה ביזבוז של כסף. שחקנים של
זינאדין זידאן,
מדריד,
07/12/04 09:43
|
|
 |
4.
מליונרים
ע,
07/12/04 09:19
|
בשימעון גרשון לירן שטראובר ובאמבמבה לא הייתי משקיע מיליון רופי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
בושה עם רמה כזאת 100 שקל מגיע
קובי,
מרכז,
07/12/04 09:18
|
|
 |
2.
הפועל הפראירים-גרשון צריך לשלם
עופר הצהוב,
07/12/04 09:11
|
גרשון החלש שלא מתאים לליגה א' צריך לשלם כדי לשחק וחא לקבל כסף - ועוד מיליונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ממש מסכנים, אני מרחם עליהם.
עופר,
חיפה,
07/12/04 08:51
|
איפה היה השכל שלי לפני 15 שנה. במקום ללכת ללמוד באוניברסיטה, ולהוציא את הנשמה עד שמוצא עבודה מזויינת, גם אני יכולתי לשחק בליגה המצחיקה שלנו ולהיות מיליונר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת המרה
האמת,
ת''א,
07/12/04 11:04
|
אתה צודק מילארד אחוז. מה שעוד יותר מטריד זה רמת המשכל של שחקנינו הדפרי''ם. לא שללמוד באוניברסיטה בהכרח מלמד על חוכמה אבל עילגותם של השחקנים, עולמם הריקני (''משבת לשבת''), חמימות המוח והאלימות הכבושה, ההתעסקות בלבוש (או אי הלבוש של הדוגמניות הסובבות אותם). צר לי על ההכללה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק
א.ג,
07/12/04 10:28
|
אנחנו לומדים תואר ראשון תואר שני ואף אחד לא יורק לכיוון שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת ש-
תמיר,
תא,
07/12/04 10:05
|
על 16 המיליונרים האלה, יש אלפים שסתם משחקים... טוב שלמדת. הכיטוב.
הגב לתגובה זו
|
|