 |
49.
ה- תכנית
מכביסט בנשמה,
ת''א,
03/02/05 01:10
|
בטריבונה, תכנית מספר 1! אבי אין עליך. סכנין לא רואים בעיניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
וואו! יש בסכנין מחשבים!
דקל אוהד הפועל,
תל אביב,
02/02/05 13:59
|
|
 |
47.
אבי רצון-מול -אייל לחמן
מנשה איש שלום,
כרמיאל,
01/02/05 20:42
|
לכל אנשי סכנין.איפה הייתם כשאבי רצון החמיא לכם,הזמין את גנהיים לטריבונה ואמר בפני כל העולם שאנשי סכנין הם אנשים נפלאים.ולפתע רצון הוא בעיניכם ,גזען,מסית,שונא ערבים.מה כל הצביעות הזו? כשזכיתם בגביע כל המדינה סגדה לכם ורצון בניהם.ועכשיו אתם מיללים....הסירו כובעכים בפני רצון,שגלה לציבור הספורטאים מיהם קומץ אוהדיכם הפרוע שעושה לכם שם רע ,ומדרבן את השחקנים למשחק פרוע ומסוכן.ואתה מר לחמן שאף פעם לא היית כדורגלן חזור לפ''ת לסדרת חינוך{מורה בישראל-עלק)שם תלמד מהו ספורט,ואיך צריך לתת כבוד למקצוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
לחמן - פשוט זוועה
אורן,
פ''ת,
01/02/05 20:30
|
לחמן נוהג באלימות מטורפת... הכל בא לידי ביטוי בצורת המשחק הברברית והאלימה של סכנין! רצון צודק בכל מילה. תפסיקו להיות תמימים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
רצון אבי ''המלומד''...
עיסא,
01/02/05 00:15
|
את מר. אבי רצון יצא לי לשמוע היום בשידור חי באחת מתחנות הרדיו האיזוריות של המגזר הערבי... באותו ראויון שנמשך לא יותר משלושים שניות, השדרן שאל את רצון ''האם אתה לא חושב שעשית רצח אופי לבני סכנין, הרי אפשר לעשות אותו קליף על כל קבוצה אחרת בליגת העל או אפילו בליגות אחרות באירופה''? אז מה ענה אדון רצון המלומד והמכובד'', '' לא אתה ולא גנאיים ולא אף אחד אחר יגיד לי מה לשדר ומה לא לשדר, ואני אף פעם לא השמצתי אן יצאתי נגד בני סכנין אלא רק נגד לחמן..'' השדרן: ''כן אמרת בראיון איתי מלפני שבוע שאתה מאחל שסכנין יירדו ליגה'' רצון:................................. רצון ניתק את הקוו..... נוו באמת אבי, אתה לא חושב שהגזמת, אתה לא חושב שתוכנית טליוויזיה דבר קצת גדול מהמימדים שלך.... עדיף שתרד מבני סכנין , כי אתה יודע שהאדם הכי פשוט בעיר ההיא ברמה אחת מעליך.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
ערבי מוזר- עם רגשי נחיתות
יוני,
פ''ת,
31/01/05 17:56
|
איזו תגובה מסכנה. מתאימה לכם... הערבים המוזרים רואים קבוצה שמפליאה מכות ברגלים עם טירוף בעיניים, והם כמו תמיד: אסור להעיר להם! כי הם מסכנים הרי, הם שחורים ועלובים ומספיקה להם הטראומה להסתכל כל בוקר במראה, ואח''כ ב''כפר'' העלוב ובבתים שמסביב, לסתום ת'אף כשיוצאים לרחוב מריח הביוב שברחוב, לעלות על הטנדר בדרך לעוד יום שיפוצים, לראות את היהודים מטופחים ומתפתחים, ולבכות בלב.
וכל זה גורם להם מירמור ותיסתכול עד כדי שבחינתם מותר להם הכל! אפילו להשתולל כמו נינג'ות חיות המגרש כדורגל, לבעוט ברגלים ולאיים ביותר גרוע מזה, ובסוף: אסור להעיר להם גם, ואם כן, זו גיזענות.... חחח, יצורים לא מפותחים, תבינו שמותר להעיר לכולם כולל לכם, ובמיוחד כשיש על מה להעיר לכם!!! אין לכם חסינות מכלום, ומי שטועה ו/או משתולל ומסכן חיים חייב לתת את הדין!
אז די לבכיינות וקבלו הדין כשצריך!!!
ובכלל הקריאה פה היא לפטר את האחראי להשתוללות השחקנים בסכנין והוא ''אייל לחמן'' הוא בעל ''השיטה'' המפוארת של''כנסו להם ברגלים-וככה תשלטו בכדור'' וזה לא סוד!!! והוא בכלל יהודי, אז זה גזענות נגד ערבים???
אבל אתם בטח לא תבינו מילה ממה שכתבתי, הרי אתם המסכנים, הערבים שנדפקים תמיד, אתם באמת לא אשמים שאינכם מבינים מה בין תרבות וכדורגל ובין אלימות במגרש, ובכלל כל הצרות היומיומיות שמיניתי לעיל שפוקדות אותכם בוודאי לא מוסיפות לכם חומר למחשבה אלא הרגשת ה: לי מגיע הכל!!
אבל אולי לחמן שהינו יהודי יוכל להבין קצת מהכתוב כאן, ובמקומות אחרים, ולהבין שהביקורת נגדו היא יותר מלגיטימית, ויפינם שככה זה לא יימשך!!!!
מקווים לטוב-ואחריכם עוד נעקוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אבי הגזען
עבדו,
מרכז,
31/01/05 15:52
|
מה אמה מלחמן ? אתה כלום בעולם הכדור רגל . אולי אני אגיד לך שהתלבטתי אם אתה שווה את התגובה שלי . בסוף החלטתי לכתוב שלא להשאיר את המקום לך ולכמוך מביתר . אנחנו נולדנו כאן גם לפני שאתה והמשפחה שלך ידעו על הארץ הזו ץ יש לנו זכות מלאה להיות בליגת העל .( יחיו הקנאים '' גזענים'' יסבלו ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הטעות הגדולה של לחמן
דורון,
31/01/05 08:34
|
שהוא העביר ביקורת על הטריבונה של רצון. ברגע שהוא עשה אתזה הוא גמר אצלו גם אם הוא יזכה באליפות אירופה. אין מלה אחת נקייה משיקולים אישיים ופוליטיים בכל מה שרצון כותב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אבי,בינינו בלי לחמן סכנין היתה
נידאל,
31/01/05 08:33
|
יורדת ליגה-אומנם שהם כסחסתם וזה לא בסדר,אבל סכנין נמצאת בליגת העל בזכות לחמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אבי רצון-מניפולציות תעשה בשוק
צופה בטריבונה,
תא,
31/01/05 01:47
|
כל הכבוד לטל תאומים שהתעקשה להדגיש עד כמה מעוות ומניפולטיבי היה העליהום על לחמן. כאוהד מכבי, גם אני לא מרוצה מחלק מהעבירות שסכנין מבצעת במהלך משחק אבל לצורך כך יש שופט במגרש. בדר''כ סכנין עושה עבירות לגיטימיות בכדורגל וכשהיא חורגת מכך- היא נענשת בדיוק כמו שקרה לה נגד הפועל. לדעתי, כצופה, אבי רצון מזלזל באינטליגנציה של הצופים, פשוט בושה. רק שלא יבלבלו לו את התיאוריה עם עובדות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק! תאומים היתה הקול השפוי
רון,
ר''ג,
31/01/05 13:42
|
אמש כשיצאה מול רצון (והושתקה בגסות רצונית אופיינית) על ה''סקר'' המוטה, ההשתלחות חסרת הרסן מול מאמן לגיטימי והקליפ, שבתוך שעה ניתן לייצר דומה עבור כל קבוצה בליגה. כמו שאמר קודמי, תוכנית שהיוותה זלזול ברמת האינטיליגנציה של הצופה הממוצע. הוא איתי (ועם חבריי) - גמר !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי רצון היה עדין עם הצנונית
רווית,
31/01/05 17:30
|
האשה הכי מעצבנת בעולם דווקא בטריבונה שצריכה להיות תכנית קלילה ולא רצינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
איך אמרת ברדיו שאין קשר?!
רועי,
31/01/05 00:59
|
|
 |
38.
מה לעשות- צודק
יצחיי,
30/01/05 18:48
|
קשה להאמין שהגיע היום בו אסיר את כובעי בפני רצון. צודק בכל מילה, איזה כדור רגל יפה יכולים לתת בסכניןץ לחמן מאמין שהכסחנות משאירה אותו בליגה. מזכיר את קלינגר.... נחישות במקום כדור רגלץ לחמן (וקלינגר) צאו מהראש של המלחמות כדור רגל זה הכיף שלנו.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מר רצון צודק אבל...
אמיר,
30/01/05 18:27
|
האם יהיה לך אומץ להעלות למוקד היום את אבי לוזון בגלל הקללות שקילל את השופט?נחיה ונראה אם אתה חכם על חלשים או מוציא את הצדק לאור.להזכירך גם ללוזון יש אישור כניסה למגרש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אבי רצון מתעקש...
ליאור,
30/01/05 18:00
|
לעשות צחוק מעצמו ולהוכיח שאין לו מושג קלוש בכדורגל. פשוט טור מופרך ומגוחך.
סכנין משחקת משחק חזק וקשוח. נכון. אבל מכאן ועד לחוסר לגיטימיות? היו בעולם קבוצות גדולות ששיחקו משחק חזק ושהורחקו להן יותר שחקנים מלסכנין. הדבר מקובל בכל ליגה בכירה בעולם - הקבוצות העשירות פחות משחקות חזק כדי להתמודד עם כוכבי העל המשחקים בקבוצות עתירות הממון.
אין כאן דבר שאיננו לגיטימי. שחקני סכנין לא שוברים רגליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אבי רצון נהיה סנילי
אורן,
תל אביב,
30/01/05 17:23
|
''הקבוצה הברוטאלית ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי''? נו, באמת... שכחת אבי את יחיאל אבן-צור למשל? והפועל ת''א משחקת כדורגל טוטאל, כן, בטח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
דואר /של ח''כ אבשלום וילן.
קיקו בית''ר,
עפולה,
30/01/05 16:23
|
avilan@knesset.gov.il עדיין לא שמענו ממנו כלום אם זה הייה בית''ר או מתנחלים הוא מרעיש עולמות הוא זה שקרא לפתוח באש אפילו על מתנחלים שירימו יד על שוטר או חייל. אל תתנו לו להעביר את זה מסדר היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
קשקשן דו-פרצופי
גולן,
ר''ג,
30/01/05 16:14
|
שנים שרצון, איש שהבנתו האמיתית-מיקצועית בכדורגל, אינה גבוהה משל צופה ממוצע, ממשיך להתעמר בעוסקים הרציניים בענף. היית ונותרת קשקשן דו-פרצופי המשנה את דעותיו בהתאם לניצחון דחוק כזה או גול מקרי אחר. שייע מאמן העונה?? הפועל ת''א קבוצת צמרת?? איפה הייתה בכל עשרת המחזורים הקודמים שהאדומים דמו יותר לאפסים מאשר לשחקנים? מה שניצחון אחד עושה לעיתונאי פופוליסט...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שייע????=בושה לאינטיליגנציה
007,
מזה''ת,
30/01/05 15:09
|
מר רצון בנושא בני סכנין כתבת דברי טעם בנושא של שייע מניח שסיפרת לכולנו בדיחה,האיש לא מבין ולא יודע לאמן כדורגל למעט ''רוח'' שהוא ''מחדיר'' בשחקניו,האיש הינו בדיחה מהלכת בעל אינטיליגנציה נמוכה הזועקת החוצה ברגע שהוא פותח את פיו זה שהוא היה שחקן פעם (בינוני עם הברקות) לא עושה ממנו מאמן שייע הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לחמן מבייש את הערבים בארץ
פואד נאבי,
30/01/05 14:45
|
דע לך יה לחמן ששכרנו אותך לאמן כדורגל ואתה מחנך קודם כל לבעוט ברגליים כדרך לנצחון נכון שהגעת כלך לכמה הישיגים אבל עדיין אתה מטיף לבעוט ביריב כדרך לנצחון והפעם הגזמת ואל תספר לנו ספורי אלף לילה ולילה שכאילו כולם נגד הערבים זה רק מראה כמה קטן אתה ואל תעיז לדבר בשביל הערבים כי זה בושה לנו אז לך הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סכנין המכוערת-מול מאזם האציל
אמזלג,
ת-א,
30/01/05 18:09
|
ראיתי ושמעתי את היו''ר מר ג'נאיים במספר הזדמנויות . אצילי,מכובד,ערבי גאה,וג'נטלמן אמיתי. עם דיבור שיש רק ללממוד ממנו. וממול שחקנים פרועים, מאמן פרוע, וחלק מקהל שמתחמם על כך שלא ניצח בכח. אם הייתם מחקים את היו''ר שלכם הייתם קבוצה לדוגמא ללא שייכות למוצא. לכו תנגבו את התחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
למה לא מדברים על אבי לוזון ש
רון,
גבעתיים,
30/01/05 14:43
|
צעק ביום ששי לשופט ''אתה שופט מטומטם'' . ונקלט במצלמות הטלויזיה בברור . מפחדים מהלוזונים ? כי גם ערוץ 1 התעלם מזה אתמול. גם אתה תפחד היום , אבי ?? אם חברי התאחדות מרשים לעצמם אלימות מילולית אז מה הם באים בטענות לאחרים ?! בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלימות מילולית?
אדם שתוהה,
31/01/05 09:04
|
לקרוא לאדם ''מטומטם'' זו אלימות מילולית? איפה אתה חי? הוא איחל למותו? ואיפה עמד אבי לוזון? במגרש או מחוץ לתחומי המגרש? ואם המצלמה תתמקד ביעקב שחר, היא לא תקלוט קללות לייט כמו ''מטומטם'' ,''אידיוט'' או ''דביל''? כי זה אבי לוזון, לא יעקב שחר. קנאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אצל רצון הכל אישי וכסחי לריטינ
ל"ת
זיו,
פ''ת,
30/01/05 14:31
|
|
 |
28.
פרובוקציה של רצון- כנסו??
תל אביבי,
30/01/05 14:12
|
אם לא התוכנית של אבי רצון ''בתריבונה'' חבורת אנשים וולגרים ומגעילים שנכנסים לדברי אחד של השני וכמובן שלא נותנים לבחורה (תאומים) לדבר, צועקים עד אי סדר או עד שרצון קם!!! להרגיעם בשידור! אבל זה כל היופי ואתה יודע את זה, זה מושך אש, ורייטינג, וכך גם ההשתלכות שלך בסכנין, מושכת אש ורייטינג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אבי, כשאתה צודק-אתה צודק
בן,
הרצליה,
30/01/05 13:41
|
|
 |
רצון של מי...
דנה,
תא,
30/01/05 14:29
|
אין כדורגל בארצנו הקטנטונת, ולכן הכל פה מסביב לכדור ולמגרש - זה מה שנשאר. ללכלך ועוד ללכלך אחרת איך יהיה לך מה לדבר בתוכנית הטלוויזיה הדוחה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
המאמן חייב למנוע אלימות פיזית
ל"ת
משה,
30/01/05 13:39
|
|
 |
25.
לחמן הופך את עצמו לאדם השנוא
גיל,
30/01/05 13:36
|
ביותר בכדורגל הישראלי. מכוער חיצונית ופנימית, אדם שכל חייו ליקק לאנשים הנכונים מתגלה במלוא האימפוטנטיות שלו וחוסר הכדורגל שלו. לך לחמן, תחזור לליגה ב' מאיפה שבאת, שם מתאים סגנון כדורגל כמו שלך, אם אפשר לקרוא לזה כדורגל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ל לח לחמ לחמן הדוחה!!!
ל"ת
שחר,
חיפה,
30/01/05 13:34
|
|
 |
23.
שייע מאמן העונה?
ערן,
ת''א,
30/01/05 13:14
|
רצון , אחרי כל מה שכתבתה אתה מסיים עם שייע מאמן העונה אז איך ניתיחס אליך ברצינות? גם אתה ראית טוטאל כדורגל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
התרשו לי? רצון צודק והוא עדין
מאיר,
עפולה,
30/01/05 13:12
|
איל חמן הורס את שמו שמם של המאמנים. אין כאן משחק קשוח וחזק יש אלימות וסכנה לשמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
צודק במאת האחוזים
דקארט,
30/01/05 12:10
|
ברור לכולם שזה המאמן שנותן הוראות ''לשבור להם את הרגליים'' . זה מגעיל, ברוטאלי והדברים יתדרדרו עוד יותר אם תיגמר קריירה של שחקן יריב בפציעה אכזרית. צר לי על האוהדים והשחקנים אבל אם לא מפטרים את לחמן מגיע לסכנין לרדת ליגה או להתחרות באגרוף תאילנדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שיפוט איום ונורא - זוועה
איציק,
30/01/05 12:09
|
זה לא מצדיק את האלימות אבל גם לא את השיפוט החד-צדדי לגמרי.
לא יזיק לשפר את רמת השופטים בישראל. וכבר אמרו את זה אלף פעמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
זה נדיר אבל אני מסכים עם רצון.
אפי,
י-ם,
30/01/05 12:04
|
ואני מרשה לעצמי להוסיף, הארוע מחייב עונש כבד ומרתיע, להצלת הכדורגל המגמגם בארצנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לכל קוראי הכתבה .
שי מחולון,
30/01/05 11:54
|
עזבו את העניין במי אתם מצודדים או את מי אתם שונאים רצון לחמן זה לא מעניין העובדה היא שסכנין משחקים כדורגל אגרסיבי וברוטאלי פשוט גועל נפש ואפילו כשניוקאסל היו פה הם אמרו זאת כנראה שאין להם מה להציע חוץ מאלימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
סוואן? הוא ראש וראשון לכסחנים
ל"ת
צ'ומפי,
30/01/05 11:48
|
|
 |
16.
הם לא הקבוצה הברוטלית ביותר
איש,
כאן,
30/01/05 11:40
|
בתולדות הכדורגל הישראלי. היו הפועל יהוד, והפועל לוד ובית''ר ת''א עם יחיאל אבןצור הזכור לשמצה, והיה את מכבי יפו עם מוצי ליאון שמי שהיה עובר אותו עם הכדור היה נאלץ להשאיר את הרגל. היה הפועל ת''א של עידן גדעון טיש שגם הוא בסוף שבר את הרגל. היתה מכבי ת''א של גרנט שהוא ועמנואל אופיר ז''ל היו מוריו ורבותיו של אייל לחמן. עם גליצ'ים שלוקחים הכל , הכדור עם הרגל וגם האשכים על הטמבון. והיו עוד. הכוח שלא בחלו בכוח פיזי מאד לא מתון. וגם ביתר ירושלים היה להם את שמעון צרנוחה וחכם עם החצי אוזן שהיה לוקח שחקן מצד לצד על הגב וזורק אותו כמו שק תפוחי אדמה. לא כולם בלרינות. אבל בגלל שהם ערבים אז קל להטיח בהם אשמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם כל הכבוד לזיכרונך, ויש כבוד
קובי,
30/01/05 16:42
|
עדיין אף קבוצה או שחקן מאלה שהזכרת, היגיעו לאותה רמת כסאח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשאל את מי שיודע
איש,
30/01/05 18:15
|
מי ששיחק ו''זכה'' לטעום מנחת רגליהם של אהרון ויזן, של יחיאל אבן צור, של ניר קלינגר ומוצי ליאון ועוד אחרים שאזכיר כאן.
תשאל את רומן פץ ממכבי חיפה מה עשה לו מאיר מליקה ממכבי ת''א, תשאל את שאול כהן מהפועל י-ם איך משהסיני גמר לו את הקריירה, תשאל את אלון ברומר למה אלון חלפון מהפועל חיפה גמר לו את הקריירה? וכן הלאה. אף עבירה מ3 האחרונות שציינתי לא היתה בלתי מכוונת. והיות שאני כבר די מבוגר אני זוכר דברים כאלה שאתה לא ראית.
אני יהודי, ואיש ימין, אבל לא פנאט ולא טפש שחושב שהכל בגלל שהם ערבים וניתן בגלל זה להשתלח בהם. עוד לא שמעתי שמישהו נפצע במשחקים איתם עד כדי השבתה לתקופה ארוכה.
הם משחקים חזק?? שחקו איתם עוד יותר חזק.הם שוברים רגל? תשברו להם 2 .והם לא שברו אף רגל אחת. זה הכל. מי שקובע לגבי חוקיות העבירות הם השופטים. לא אבי רצון ולא אתה ואני. נוהגיםלהשתלח בהם כי הם ערבים. זה הכל. אני איש ימין אבל סולד מגזענות. וזאת גזענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
סיבה?אין רק שנאה וועדת אור.
קיקו,
עפולה,
30/01/05 11:27
|
הם הראשונים בהמצאת יום האדמה שבו נהרגו מתפרעים הם הראשונים באוקטובר 2000 שבו נהרגו להם מתפרעים אז תגידו מה הסיבה? שנאה ויצר הנקמה . אז תתחילו אתם היפה נפש לחפש סיבות כרגיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הוא לא רואה דבשתו
הפיה הטובה,
30/01/05 11:10
|
ודבשתך נעלמה מעיניך כי מה ההבדל בין אלימות פיסית למילולית שמכך הינך מתפרנס. אתה האיש הבלתי נסבל ביותר בעיני כי ליבך ופיך לעולם לא שווים. אתה גולש לפי כיוון הזרימה של אותו הרגע מטוטללת שאין בה אף טיפה של שאר נפש אתה כל כך ארצי גשמי מגושם ומתבהם גס רוח די לנו ממך אז אולי שיפטרו אותך מהתקשורת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מה להוסיף כל מילה בסלע
ל"ת
רועי,
הפועל פ''ת,
30/01/05 17:15
|
|
 |
13.
רצון אל תתרגש, אתה צודק
אלון,
30/01/05 11:07
|
כדורגל אלים במיוחד, בושה, לחמן החליט להתעסק בקיפוח במקום לשחק כדורגל (והוא דווקא יודע כדורגל). בקשר לאלימה בכל הזמנים - רק בוא ניתן כבוד גם לקצבים של הפועל יהוד :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
סגירת חשבון
יוסף,
30/01/05 10:38
|
לחמן אמר לרצון מה הוא חושב על התוכנית שלו ולכן רצון סוגר איתו חשבון , לפחות שלא יהיה כ''כ שקוף ויעשה את הדברים בצורה קצת יותר מתוחכמת , רצון מזמן שכח מה זה כבוד הדדי לבני אדם ואפילו ליריבים,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
רצון אתה הכי שנוא במגזר
ל"ת
ערבי,
30/01/05 10:30
|
|
 |
ואתה הכי שנוא בארץ
ל"ת
יהודי,
30/01/05 11:34
|
|
 |
לא נכון- לחמן הכי שנוא בארץ!
ל"ת
שחר,
30/01/05 13:32
|
|
 |
10.
צודק מר רצון
אלון,
תל אביב,
30/01/05 10:09
|
|
 |
9.
אבי רצון...
גבר גבר,
30/01/05 10:05
|
תגיד יש מצב שבגלל שלחמן הוא חבר טוב ובן טיפוחיו של מיודענו אברהם גרנט אז אתה ממהר לקפוץ על גל המבקרים ולדרוש את ראשו? כל האוהדים שהשתוללו צריכים לבוא על עונשם אבל זה לא אשמת לחמן. המקורב הזה צריך לשבת בכלא. אם סכנין משחקת בברוטאליות אפשר להאשים רק את השופטים עוד מהעונה שעברה שלא החמירו איתם כי הם ערבים והשופטים פחדו להצטייר כגזענים. אם על כל גליץ מסוכן היו שחקני סכנין מקבלים כרטיס אז או ש- 1)הם היו מסתגלים ויוצאים לדרך חדשה. 2)היה מתגלה כבל עם ועדה שהם לא קבוצה ולחמן לא מאמן והוא היה מפוטר עוד בעונה שעברה (כפי שאתה דורש היום) אגב העברה הקשה ביותר אתמול במשחק הייתה של אבוקסיס על שחקן מאחור שעבר אותו, ואף כרטיס לא הונף (כמו כל הקריירה של השחקן, שעשה דוקטורט בלכסח ולחייך לשופט שיסלח לו..) בקיצור - לחמן לא צריך להיות מפוטר פשוט מהסיבה שהוא מביא תוצאות וזה מתאפשר רק מאוזלת ידם של השופטים (ואולי בצדק - מי באמת רוצה לקבל אגרוף - עדיף ציון נמוך מהמבקר...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מת על התאוריות המקושקשות האלה
נועם,
ת''א,
30/01/05 10:49
|
מעניין שעל כך שאבוקסיס קיבל צהוב על עבירה שלא הייתה, אין לך משהו מיוחד לומר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ראיתי את כל המשחק
גבר גבר,
30/01/05 15:55
|
אבל בחלק מהתקציר שכן ראיתי הגיע לו אדום, כך שהוא עדיין יצא בזול. בוא לא נהפוך את זה לדיון על הפועל, אחרי ניצחון אחד לא מגיע להם שנדבר עליהם. תאוריה מקושקשת? תגיד לי אתה עם על כל תיקול מוכלך היו מקבלים צהוב בסכנין, אחרי 2 הרחקות רצופות כל שחקן היה חושב אחרת.. עם כל הכבוד לאגרסיביות, אף אחד לא רוצא לשחק 20 משחקים בעונה, הם מקבלים על זה פרמיות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ההבדל הוא שהפעם היה שופט בכיר
אמיר,
פ''ת,
30/01/05 09:50
|
סוף סוף הגיע שופט עם ביצים שהחליט שעליו לא מקובל הפגיעות הברוטליות וחסרות כל קשר לכדורגל, והרחיק שחקנים כשהיה צריך. בכלל, אח''כ אומרים ששופט צריך להפעיל שיקול דעת אבל אם סכנין משחקת ככה משחק אחרי משחק, שחקן עם צהוב ממשיך לעשות כאלה עבירות ברוטליות וגם אחרי ששחקן מורחק חבריו לקבוצה ממשיכים בדרך זו - אז אין מקום לשיקול דעת וצריך להעניש את השחקנים עם העבירות שלהם.. שהם יפעילו שיקול דעת ויכבדו את המקצוע שלהם ואת הקולגות שלהם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ממש נורא אבי
סילבריו,
איום ונורא,
30/01/05 09:41
|
יש לזמן את לחמן לטריבונה במיידי, שם ילמד דרך ארץ ונימוס וישפר את אורחותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
להוריד נקודות
שלום,
בית שאן,
30/01/05 09:28
|
זה גועל נפש צריך לתת להם רגיעון לפני הכניסה למגרש . מה צריך לעשות? שופטים עם ביצים כל משחק 3 אדומים והורדת נקודות איזה 8 ואז הם ירגעו ,אין מנוס!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתתה נרגעת ממכירת המשחק
ערבי,
30/01/05 10:39
|
|
 |
יופי שיש עוד אוהדי כדורגל
קובי,
30/01/05 16:45
|
שמודעים לעובדה, שבית שאן מכרה את המשחק לבית''ר י-ם, ובכך גנבה אליפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אחלה קבוצה
יהודה,
30/01/05 09:28
|
|
 |
4.
לחמן מהווה בעיה גדולה לכדורגל
נוריאל,
30/01/05 09:22
|
אני לא הייתי צריך את אבי רצון בשביל לדעת את הדברים כי יצא לי לעבוד עם לחמן והסגנון שלו מפחיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גרנט ברקע.......
אבי,
פתח תקוה,
30/01/05 10:16
|
ואת זה אף אחד לא מזכיר. הם חברים טובים ואת הלכלוך הוא למד ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אבי, אתה תותח
ל"ת
דוני,
יהוד,
30/01/05 09:13
|
|
 |
2.
אביו רצוני
פביו קאפלו,
טורינו,
30/01/05 09:07
|
איזה גאון ויצירתי אביו רצוני? שייע פייגנבויים מאמן העונה וזה אחרי משחק אחד. אני לא בטוח ששייע, למרות אישיותו הכובשת, יודע בכלל מה זה לחץ, תנועה לשטחים מתים, אופציות מסירה. אבל אביו רצוני בשלו, הוא ילך בראש המחנה, למרות שזה לא קיים, נגד כל העולם. פורצה רצוני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
גרהאם סונס כבר אמר את זה
חזי גרנית,
30/01/05 08:41
|
|