 |
52.
משחק קרואטיה ישראל
יפעת,
תל אביב,
12/02/05 19:42
|
ברצוני להגיב על ההתנהגות הבהמית של האוהדים במשחק נגד שחקן נבחרת ישראל סוואן בושה וחרפה שככה מתנהגים חלק מהאוהדים כלפי שחקן נבחרת ישראל ובושה גדולה מזו שההתאחדות לא נוקטת באמצעים כדי שמקרים כאלה לא יחזרו. מגיע לסוואן התנצלות מההתאחדות אסור לעבור לסדר היום על מקרה כזה יפעת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
לא גיזענות ולא נעליים
ברווז מהוב שחור,
ירושלים,
10/02/05 20:03
|
תחשבו בהיגיון - אם זו גזענות אז למה לא שרקו בוז לווליד באדיר (או לרוביל סרסור במשחק המקדים)???? הבעייה עם עבאס סואן הוא שהוא שחקן מגעיל!! נקודה!!! תוסיפו לזה את העובדה שהוא התגרה באוהדים שלנו לפני המשחק נגד סכנין ועכשיו תבינו למה גידפנו אותו (דבר שהוא לגיטימי לגמרי ושוב ולא קשור לגזענות!)! אני אישית ראיתי כמה אוהדים שבאו מחיפה וצעקו בוז לעבאס סואן (להזכירכם התקרית עם קטן......) לאמור - גם אם המשחק היה מתקיים בקריית אליעזר הוא היה מקבל את אותם שריקות בוז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ודבר נוסף - לכל התל אביבים שחושבים שיש להם איזושהי בעלות על הנבחרת ושהם ''עשו לנו טובה '' שהם שיחקו בירושלים... לכו לחפש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
תגידו כן לכדורגל הוגן!
אוהד כדורגל,
שפרעם,
10/02/05 14:53
|
למרבה הצער, נגעלתי ונעלבתי אתמול למשמע קריאות הבוז של האוהדים בטדי לעבר עבאס סוואן. נפגעתי כאוהד כדורגל כבר 20 שנה, שבמקום לשמוע קריאות עידוד ותמיכה שמע את ההפך ממה שציפה ורצה לשמוע. נפגעתי כאזרח ישראלי נאמן למדינתו ושרוצה בטובתה והצלחתה בכל התחומים, וגם בכדורגל, שאנשים -אזרחים ישראלים- רוצים בכישלון שחקן שמייצג את המדינה בכבוד. נפגעתי כאדם ערבי גאה בזהותו ומכבד את השונה והאחר (ככה התחנכתי בבית), שמטיף ומחנך לכבוד הדדי ודו-שלום ואחווה בין העמים והדתות והלאומים השונים- נפגעתי לשמוע שריקות בוז לעבר אדם ערבי שמשחק בנבחרת ישראל כי הוא רואה בעצמו ורוצה להראות לכל העולם שאין בעיה עם היותו ישראלי ושהוא רוצה לחזק את זהותו הישראלית ולתרום למדינה ולהצלחתה בתחום שלו (כדורגל, למי ששכח). נעלבתי מאוד כאיש חינוך ומורה לאזרחות. אני מחנך ומלמד את תלמידיי כי הם אזרחי מדינת ישראל ושהם יכולים להיות ערבים גאים בערביותם וגם אזרחים ישראלים גאים בישראליותם. בהיותי מורה מחד, ואוהד כדורגל מאידך (אגב, אוהד ''שרוף'' של מכבי חיפה, תושב יציע ג') אני מבקש בזאת מכל מי שבאמת אוהב כדורגל (כדורגל בשבילי זה אהבה ולא שנאה כפי שאחדים תופשים אותו), עזרו לי במלאכתי. תעודדו את הנבחרת כקולקטיב וגם כיחידים, כולל את עבאס סוואן, כדי שהוא יצליח והנבחרת תצליח. ככה התלמידים שלי יתגאו בהצלחתו של השחקן אתו הם מזדהים באופן אישי וגם בהצלחה של הנבחרת שלהם ששחקן זה הוא חלק ממנה ומייצג אותם בה (יחד עם וליד בדיר ועבד רבאח), הנבחרת של מדינתם (ישראל למי ששכח). ככה הם יהיו שמחים וגאים בערביותם ובישראליותם באותה עת. זה יביא לאהבה במקום שנאה, הזדהות במקום התבדלות. מי ששורק בוז לשחקן נבחרת כלשהו, במיוחד אם זה על רקע לאומי (שלא לומר גזעני) זורע שנאה ופילוג בקרב אזרחי מדינת ישראל וכלל אינו חפץ בטובתה של המדינה. אני לא אוהד בני סכנין. כשבני סכנין שיחקו נגד מכבי חיפה ישבתי עם אוהדי מכבי חיפה כי לשם אני שייך ולא עם אוהדי סכנין. לא שרתי שירי הלל בשבחו של עבאס סוואן. למה? כי שרתי לקטן, טל, באדיר וחרזי. אבל כאשר הנבחרת משחקת אני מעודד את כל השחקנים, הן שחקני מכבי חיפה, הן את שחקני הקבוצות האחרות, גם את שחקן בית''ר ירושלים בהווה ומכבי ת''א לשעבר, אבי נמני. אני מעודד אותו למרות שהוא ועמיתיו לשעבר במכבי ת''א גנבו לאור יום את האליפות שהגיעה למכבי חיפה בעונת 02/03.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
כנסו!!!
רפי,
10/02/05 12:58
|
אתמול שראיתי את המשחק היו לי דמעות בעיניים על מה שעשו לעבאס סואן, בושה, אני מתבייש להיות אזרח במדינה שיש בה אנשים כאלו, גועל נפש, שחקן נבחרת ישראל, לאוהדי בית''ר אני מקווה שתרדו ליגה , שתמשיכו להצביע ליכוד ותחיו מתחת לקו העוני, ולעבאס אני מאחל רק טוב, ליבי עליך שהיית צריך לעבור חוויה כזאת אתמול, ולכל שחקני ועסקני הנבחרת שטומנים את ראשם בחול , לנמני שיכל לסמן לקהל לשתוק, תתביישו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לא גיזענות ולא נעלים - כנסו ,
ברווז צהוב שחור,
ירושלים,
10/02/05 12:49
|
תחשבו בהיגיון - אם זו גזענות אז למה לא שרקו בוז לווליד באדיר (או לרוביל סרסור במשחק המקדים)???? הבעייה עם עבאס סואן הוא שהוא שחקן מגעיל!! נקודה!!! תוסיפו לזה את העובדה שהוא התגרה באוהדים שלנו לפני המשחק נגד סכנין ועכשיו תבינו למה גידפנו אותו (דבר שהוא לגיטימי לגמרי ושוב ולא קשור לגזענות!)! אני אישית ראיתי כמה אוהדים שבאו מחיפה וצעקו בוז לעבאס סואן (להזכירכם התקרית עם קטן......) לאמור - גם אם המשחק היה מתקיים בקריית אליעזר הוא היה מקבל את אותם שריקות בוז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ודבר נוסף - לכל התל אביבים שחושבים שיש להם איזושהי בעלות על הנבחרת ושהם ''עשו לנו טובה '' שהם שיחקו בירושלים... לכו לחפש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Don't call him MECHABEL
Ben,
10/02/05 23:06
|
|
 |
אבל הוא היה במדי נבחרת ישראל
=-=-=-,
10/02/05 13:40
|
|
 |
47.
לרדת מהמגרש
דוד,
10/02/05 12:38
|
השחקנים היו צריכים לרדת מהמגרש !!! הגיע הזמן שההתאחדות תתן עונש לקבוצות אשר האוהדים שלהם משמיעים נהמות גזעניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
סוואן - הכח להתעלם
יצחק איש ימיני,
השרון,
10/02/05 12:04
|
כימני אוהב מתנחלים אני מאחל לך הצלחה, מצא את הכח להתעלם מחבורת הפרימיטיבים. הם אינם מייצגים לא את ביתר ירושלים שאני אוהד שלה ולא את הציבור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
צריך היה להפסיק את המשחק
נדב,
צוללת צהובה,
10/02/05 11:47
|
גרנט היה צריך להפסיק את המשחק לחמש דקות, ולהודיע שאם הקריאות נמשכות - הוא מפסיק את המשחק לגמרי.
יש דברים יותר חשובים מכדורגל. לנבחרת יש גם תפקיד חינוכי. צריך לעקור את הגזענות בכל מקום, ובמשחקי הנבחרת בפרט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מעניין שרק עם עבאס זה קורה....
אייל,
לנו יש ביצים,
10/02/05 11:40
|
מעניים שרק עבאס סוואן זה קורה, עם אף שחקן ערבי אחר זה לא קורה, עבאס סוואן בכל פעם שמתראיין תוקף את הקהל של בית''ר , חוץ מזה הוא מייצג את הקבוצה הכי כסחנית בליגה ואף אחד בארץ כולל כל אוהדי הקבוצות האחרות לא סובל, כל אוהדי שאר הקבוצות חושבים ככה אבל הם לא מקבלים חשיפה תקשורתית כמו אוהדי בית''ר, לנו אוהדי בית''ר יש ביצים להגיד מה שאנו רוצים וב90 אחוז מהמקרים אנחנו מייצגים את מה ששאר הקהלים בארץ רוצים רק לשאר אין את הביצים להגיד מה שהם רוצים, אז נטפלים אל הקהל של בית''ר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את נאדלה כבר שכחת אה?
אחד,
11/02/05 00:20
|
|
 |
43.
הקופים של ביתר מכים שוב
ל"ת
מכבי,
פ''ת,
10/02/05 11:39
|
|
 |
42.
גרנט תקרא לכלב בשמו
ל"ת
עומר סכנין,
10/02/05 11:18
|
|
 |
41.
בדיר- לא עבאס- כן. למה?
ל"ת
צ'ומפי,
10/02/05 11:13
|
|
 |
40.
אסור לשחק בטדי
דני,
ירושלים,
10/02/05 11:10
|
...אוהדי ביתר הם לא לגיטימיים (לא כולם- ה''קומץ'', שזה בערך 70 אחוז ואני לא מגזים ואפילו ממעיט) ואסור לנבחרת ישראל לשחק במקום שאוהדי ביתר מופיעים. הם גזעניים, אלימים ושנאת הערבים היא הדבר שקודם לכל. אני לא הצלחתי להבין מדוע אף פעם ביתר לא נענשה ברדיוס- אלימות מילולית היא קשה לא פחות מאלימות פיזית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מה ציפיתם מחבורת הזבל של ביתר?
נתן,
עפולה,
10/02/05 11:06
|
אוהדים עם IQ נמוך, חבורת חיות אלימות שמקומם בכלא ולא ביציעים, לזה תוסיפו את הטיפשות וחובבנות של התאחדות הכדורגל ב- Isreal ותקבלו רפובליקת בננות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
גרנט צהוב!
דניאל,
10/02/05 11:03
|
באם היה יכול היה עושה ממכבי זבל ת''א את הנבחרת, רק מה? ה Zבלים דפקו לו את התוכניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
גרנט אדם קטן! קטן אדם גדול!
ל"ת
חיפני ירוק,
10/02/05 11:02
|
|
 |
36.
לפטר את העסקן גרנט
ניסים,
10/02/05 10:49
|
הנבחרת לא רק משחקת כדורגל מביש,אלא גרנט החזיר אותנו 20 שנה אחורה בכך שההרכב והסגל נקבעים ע''פ שיקולים פוליטיים ולא מקצועיים. שילובו של גרשון איננו מקצועי ונובע כנראה מרצון לרצות את קבוצתו של רמון,שכנראה בתמורה אמור לסדר משהו לצופית. שילובו של סואן,גם אין לו קשר לכדורגל,ומדובר ככל הנראה מנסיון של גרנט לקדם את אג'נדת שלום עכשיו.זה משתלב בנסיונותיו לשלב מתאזרחים ושחקנים שהשתמטו משרות בצה''ל. שילובו של נמני במקום קטן,גם הוא מהלך פוליטי ולא מקצועי.נמני,בבת עינו של גרנט,הוא השטינקר של גרנט בחדר ההלבשה.
צריך לפטר את גרנט שהוא יותר פוליטיקאי ועסקן מאשר מאמן ולמנות את המאמן מספר 1 בארץ,דרור קשטן. קשטן,לא מתעסק בפוליטיקה אלא בכדורגל נטו. משהו שגרנט לא מסוגל לעשות,כך מתברר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
סוואן תהיה גיבור
חן,
חיפה,
10/02/05 10:47
|
אל תקשיב לערימות חרא האלה, אתה שחקן נבחרת בזכות עצמך, תמשיך לייצג את המדינה, את המגזר ואת עצמך וכמובן תמשיך להעיף רגליים באויר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
זה לא קשור להיותו ערבי אלא....
כועסים על,
האלימות שלו,
10/02/05 10:39
|
אני לא מסכים עם הפרשנות האוטומטית ששרקו לו בגלל שהוא ערבי (הרי לא שרקו לוואליד באדיר). לדעתי הקריאות נבעו בגלל המשחק האלים של סואן בליגה ובגלל שאין לו בעיה לשבור רגליים של שחקנים מקבוצות יריבות ולגמור להם את הקריירה כפי שאיים על יניב קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לעבאס סוואן
אדום תמיד,
בלומפילד,
10/02/05 10:34
|
לסאלים טועמה גם קראו מחבל. תראה היום איפה סאלים (צוחק בדרך אל הבנק) ותראה את הברברים מטדי בדרך ללשכת הסעד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
על האחראים לשלם על הביזיון
ל"ת
י.לוי,
עכו,
10/02/05 10:33
|
|
 |
31.
סליחה עבאס ...אין לנו בושה
אוהד נבחרת,
10/02/05 10:03
|
אין לנו בושה ואני מתנצל ,בשמי ונראה לי בשם כל בן אדם שקורה לעצמו אדם במדינה דמוקרטית .
האנשים שיצרו את המציאות במגרש אתמול הם לא בני אדם . ואין מילה שתתאר אותם . זו בושה לעם ישראל שאזרחיה מתנהגים כך ולא משנה באיזו מסגרת הלוואי שהיו סוגרים את כל הליגות ואת כל נבחרות הספורט . ענישה קולקטיבית תעזור כאן
אזרחים תתעוררו זה יחזור לנו בפנים
אוהדי איזו קבוצה שתהיו אלה שצעקו ונהמו ... תסתלקו לארץ אחרת -אתם מחבלים הכי גרועים שיש - כואב לי הלב על המצב שהגענו אליו
סליחה עבאס ותודה שאתה משחק בנבחרת שלנו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
צריך לשחוט את אוהדי בית''ר
צ'רקסי,
כפר קמא,
10/02/05 09:55
|
הימניים הקיצוניים האלה צריך לסרס אותם. הם לא לומדים. גם ככה בית''ר היא קבוצת תחתית....אז הם יכולםי לקפוץ לעבאס סוואן. יללא עבאס....תראה להם מה זה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
רדיוס לנבחרת מטדי!!
ירוק כהה,
10/02/05 09:37
|
לפני הכל מגיעה לעבאס סואן התנצלות. אחרי שהענישו (בצדק) את סכנין (או סחנין, שיסגרו על איך כותבים את זה!), הגיע הזמן להעניש את האוהדים שהיו אתמול בטדי. עבאס סואן זכה לשריקות בעיקר בגלל שהוא ערבי, אבל גם הרבה בזכות העובדה שהוא מייצג את קבוצת המיליטנטים של לחמן. הרי גם באדיר ערבי, ולא אף אחד לא שרק. אני לא אומר ששחקן יהודי שהיה מגיע מסכנין, היה זוכה לבוז, אבל בוא נאמר שאם היה איזה טקס לכבוד לחמן בטדי הקהל לא היה נשאר שקט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
עכשיו גרנט לא לוחץ יד לשחקן
עמיר,
10/02/05 09:29
|
|
 |
27.
החופש לקלל =לחופש לתעב את זה
אוהב היקום,
10/02/05 09:24
|
אני מתעב את האנשים המתבטאים בצורה כה מבישה ופוגעת וחושב שזה מעיד עליהם ורק עליהם. אם זאת, חופש הביטוי השמור לי לבטא את תחושותיי על דבריהם ועליהם, שמור גם להם. זכותם לומר את הדברים המתועבים ביותר וזכותי לתעב זאת ולבטא את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
שריקת הבוז,אות קלון בחיברתינו
מונעם,
חיפה,
10/02/05 09:17
|
אוהדי בית''ר,מגעילים ,מטונפים, לא מגיע לכם שהנבחרת תשחק בטדי,יא אהבלים סואן שחקן נבחרת,אבל האינטליגנסיה של הבבונים מבית''ר מזמן שואפת לאפס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
רבים מאוהדי הכדורגל הם בבונים
ש.ז,
10/02/05 09:03
|
|
 |
24.
הבוז לשחקן ולא לערבי
ערן,
שוהם,
10/02/05 08:44
|
עבאס סוואן מייצג כדורגל אלים ומגעיל של קבוצה אלימה שמתחבאת מאחורי הלאומיות של רוב שחקניה. הקהל לא אוהב את סכנין בגלל התנהגות מגעילה ולא בגלל מוצא או לאום ולכסחן סוואן אין מקום בנבחרת כדורגל ששואפת להיות אירופאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לא רוצה פשלתיני בנבחרת ישראל
אושר,
10/02/05 08:37
|
לא רוצה פשלתיני בנבחרת ישראל הרי הדגל והממנון לא מדברים אליו שילך לשחק בעזה לא פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
בשום פנים ואופן אסור לנבחרת
דוד מלך,
חיפה,
10/02/05 08:32
|
|
 |
21.
בושה וחרפה
אלי,
10/02/05 07:29
|
מה יש להוסיף? ערימה של פאשיסטים שצבועים בצבעי שחור וצהוב. לא מגיע שהנבחרת תשחק יותר לעולם במגרש של הניאו-נאצים היהודים האלה. לכל שחקני הנבחרת: אם היה לכם טיפת כבוד, בבוז הראשון לעבאס הייתם יורדים מהדשא. נראה אח''כ את כל התגובות של החוליגנים של בית''ר. אבאס סואן, אני מבקש סליחה ומתבייש בשם כל אזרחי המדינה המגעילה הזאת. אני מתבייש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
יש לגרש את אוהדי ביתר לעזה
אזרח סוג א',
ירושלים,
10/02/05 07:20
|
הם חלאת המין האנושי!!!
איפה המשטרה, איפה משרד המשפטים, איפה המדינה - אבדנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
זה לא מייצג! אתם משחקים בטדי
בבונים,
10/02/05 06:19
|
זה מה שקורה כשנותנים לקהל של בית''ר להיכנס ככה הם יודעים להתנהג-כמו קופים אני כבר חשבתי לעשות התנתקות מכם!(לא כולם-הרוב)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
חזרה לבלובים...
יואב,
10/02/05 05:28
|
את הנבחרת אסור לשלוח לטדי...שישחקו בוינטר... הקופים בספארי ברמת גן הרבה יותר מתורבתים מהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לא שאני מצדיק את הברברים אבל..
אוRן,
10/02/05 02:56
|
עבאס מהצד השני מוסיף שמן למדורה שהוא טוען שהוא פלשתינאי שמשחק בישראל מעניין שלבאדיר אין את אותה בעיה וגרייב בזמנו יכול להיות שדווקא בגלל מישחקו הברוטלי המסוכן וחסר הכבוד(הוא לא מכבד את חבריו למקצוע במשחקו הפראי גם לא איכפת לו אם אחד מהם יגמור את הקריירה)הוא שנוא על הקהל אני לא מצדיק את אוהדי ביתר אבל גם עבאס צריך לעשות שיעורי בית ולא תמיד להאשים את הקיפוח והברברים אני מקווה שהוא לא ישבור להנרי את הרגל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה בגדול, זה גזענות נטו
די לגזענות,
רעננה,
10/02/05 10:34
|
הגזענות נגד סואן זהה לגזענות של אוהדי מכבי נגד טועמה - שחקן ערבי ומצליח שדפק את הקבוצה שאותם בבונים אוהדים. באדיר אמר דברים הרבה יותר ''חמורים'' לגבי ההמנון והבחרת ואף אחד לא מקלל אותו. וחוצמזה, כשכך מתנהגים היהודים, אתה בטח לא מצפה שהערבים ירגישו חלק מהמדינה הזו!! אוהדי ביתר, תתביישו לכם, אתם עושים לערבים מה שעשו לאבותיכם בגולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש'ך טעצ
הכתום המסטורי,
10/02/05 09:19
|
הם לא צעקו לגרייב ובאדיר בגלל שהם לא שיחקו בקבוצה ערבית זהם היו במבחרת...באדיר בחיפה וגרייב לא זוכר איפה...סואן בסכנין היריבה של ביתר בגלל זה הם שרקו סתם אוהדים חארות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אוהדי ביתר אימפריה
אלי אוחנה,
10/02/05 02:23
|
|
 |
גם גרמניה היתה אימפריה
היסטוריון,
בדימוס,
10/02/05 10:43
|
עד שהגזענות שלה הביאה עליה ועל העולם כולו את האסון הגדול ביותר שידעה האנושות. העם היהודי, שסבל כל כך הרבה מגזענות, צריך לשאת את דגל המאבק נגד גזענות אבל במקום זה, אנחנו בכירי הגזענים בעולם, הן ביחסים שבתוכנו והן כלפי חוץ. מי שמתעלם מההיסטוריה - מסכן את העתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
של זבל
יוני,
השרון,
10/02/05 09:15
|
|
 |
15.
אני לא מבין דבר אחד
גלעד,
10/02/05 01:46
|
מדוע השחקנים היהודים של הנבחרת ובכלל של הליגה שלנו ממלאים את פיהם מים בכל מה שקשור להזדהות עם השחקנים הערבים שצריכים לסבול את גועל הנפש מהאוהד הישראלי הגזען הנחות. מדוע הם פשוט לא מפסיקים לשחק וניגשים לקהל, מדוע אברהם גרנט מדבר על התקדמות הנבחרת כששחקן שלו צריך להתמודד עם תופעה כזאת מכוערת. מדוע נותנים לזה להמשיך???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נימני לא רב אוהדים הם הנשק שלו
התביישתי אתמול,
מהגזענות,
10/02/05 10:54
|
אחד שקשור לרוזנשטיין ולהררי, ושכל חייו ליקק לאוהדים כדי שיהיו לצידו ולא לצד הקבוצה, לא יסכן את הקשר שלו עם הקהל בשביל עבאס סואן. נימני סמל לאגואיזם ולקומבינה, מבחינתי הוא מעולם לא היה מודל לחיקוי. יש לו כל כך הרבה כוח שמנוצל אך ורק למטרות רעות, הוא מעולם לא השתמש בכוחו כדי להשפיע על הקהל להתנהג בצורה הולמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
עבאס סואן
מירי,
מודיעין,
10/02/05 01:29
|
בושה וחרפה לכל המבזים... בהתנהגות שכזו הם מבזים את עצמם. עבאס חזק ואמץ, שהתנהגות כושלת שכזו של אנשים ''קטנים'' רק תעודד אותך להצליח עוד ועוד - למענך ולמען מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הפסיקו להיות יפה נפש.
אוהד בית''ר,
עפולה,
10/02/05 01:22
|
השריקות לסואן בגלל שהוא ערבי? אז למה לא שורקים לווליד בדיר? מה אנחנו גזענים רק על חלק ? סואן אין לו כבוד לקולגות שלו בליגה, למה יניב קטן לא מדבר איתו? הוא מסוגל לשבור רגליים ולגמור את הקריירה לשחקנים אחרים,אז אחד כזה בנבחרת?שבסוף ישאיר את הנבחרת עם 10 שחקנים?ווליד בדיר גבר לעניין עושה כבוד באמת לבמה שנתנו לו בנבחרת.והלווי והיה בבית''ר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
היה צריך להפסיק את המשחק
קולק,
10/02/05 01:17
|
זה המסר הנכון היחיד. הפסקת המשחק היתה מוכיחה שעוד לפני הכדורגל צריך להיות בני אדם. שחקנים מדברים על המשחק והתוצאה לפני הביזיון בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
עוד הערה
ניסים,
10/02/05 01:04
|
בשום מדינה בעולם לא מוכנים לשלב בנבחרת שחקן שלא מזדהה עם ההמנון או עם עצם קיומה של המדינה ואופיה. לא מתאים לך,מר סואן? חפש לך מדינה אחרת. שחקן שחושב שדנמרק צריכה להיות מדינת שריעה ולא מדינת העם הדני - לעולם לא ישחק בנבחרת הדנית גם אם הוא אזרח דני. וכנ''ל לגבי כל נבחרת אחרת בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אתה הבעיה עבאס
ניסים,
10/02/05 01:02
|
וכך גם גרנט. אין לשחקנים מקובצת הראגבי של לחמן וקבוצת האנטי כדורגל של שייע מה לחפש בנבחרת. גרנט קובע את הסגל וההרכב בהתאם להשקפות הפוליטיות שלו וללא כל קשר לשיקולים מקצועיים. גרשון צריך לפתוח? נמני צריך לשחק במקום קטן? עבאס סואן צריך להיות בסגל?
יש לפטר לאלתר את גרנט,שהוא עסקן ופוליטיקאי,ולמנות במקומו את דרור קשטן שהוא איש מקצוע נטו שלא מנסה לקדם אג'נדה פוליטית של השמאל הקיצוני אלא לנצח משחקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי ניסים, אתה כזה אדיוט...
דודי,
חיפה,
10/02/05 11:00
|
מעבר לכל השטויות שכתבת... אני בוחר לשאול שאלה אחת, נמני מייצג את השמאל הישראלי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שכתבת זה פשוט בלבולי ביצים
גיא,
10/02/05 09:26
|
מה הקשר פוליטיקה? גרנט מאמן,הוא הכניס את מי שנראה לו. אתה היית באימונים? אתה יודע מה הכושר הנוכחי של כל השחקנים? תפסיק לקשקש. ובכל מקרה בקשר לסוואן,גם אם לא אוהבים אותו כי הוא אגרסיבי,אני בחיים לא אבין למה זה מצדיק קריאות גזעניות,במקום סתם בוז רגיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
עבאס אתה צודק!
ל"ת
אריה,
ל,א,
10/02/05 00:04
|
|
 |
8.
לעבאס סוואן
אוהד הפועל פ''ת,
פ''ת,
10/02/05 00:03
|
שני קהלים כחולים - שתי רמות שונות לא, אנחנו לא משווים את הקהל של הפועל עם הקהל(?) של הלוזונים. אנחנו משווים את הקהל של הפועל עם קהל גרוע בהרבה מזה של מכבי פ''ת, הקהל של נבחרת ישראל. הגועל נפש שהרכיב את הקהל של הנבחרת היום, שהיה בעיקר אוהדי בית''ר, גרם לי לבחילה ורצון שהנבחרת תפסיד. קהל שמקלל שחקני נבחרת שלו רק בגלל מוצאם או הקבוצה שהם באו ממנה, מקללים בהמנון של הקבוצה היריבה, נוהמים, ומוציאים את כל הכיף מהכדורגל. ביום כזה אני גאה (אפילו יותר מכרגיל) להיות חלק מקהל אוהדי הפועל פ''ת. אני יודע שאנחנו לעולם לא ננהם לשחקן משלנו על רקע גזעני (ואני לא מחשיב בודדים), לעולם לא נקלל שחקנים משלנו (שוב בלי להחשיב בודדים סוררים) ולעולם לא נתנהג כך. אני בטוח שקלמי, יוסי, אדורם, שלומי וזאב מעריכים היום יותר את הקהל של הפועל פ''ת ושמחים לחזור לשחק למענו ולא למען חבורת הזבל שהיו היום בטדי. ועל זה בלבד, כל אחד מאיתנו יכול ללכת עם חזה נפוח, כי זה חשוב יותר מכל דבר אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן בטח
מדריך נוער,
10/02/05 11:12
|
|
 |
לפרדי קראנו להתפטר
אוהד הפועל פ''ת,
10/02/05 15:36
|
וגם זה היה במחאות שקטות ולא אלימות!!! החרמנו משחקים שזה מאוד טבעי אבל לא איימנו עליו או משהו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לעבאס סואן
אוהד הפועל פ''ת,
פ''ת,
10/02/05 00:00
|
היום אני חושב שהושג הגבול, את מה שחווית מאוהדי (ברברי), ביתר אני לא חושב שמגיע לך, לא בגלל המוצא שלך, לא בגלל הקבוצה שאתה משחק בה ולא בגלל שום דבר אחר! כולנו בני אדם ומה עוד שאתה ייצגת את מדינת ישראל שברברי ביתר באו לעודד אותה אבל משום מה בחרו לשרוק לעברך שריקות בוז ולנהום. אני בתור אוהד של הפועל פ''ת מאוד מעריך אותך הן כבן אדם והן כשחקן ויעבור זמן עד שמה שקרה היום ישכח מליבי, מאוד נגעלתי לראות את המשחק בגלל אותם השריקות והנהמות והיו רגעים שפשוט לא רציתי לראות את המשחק. אני בטוח ב-1000000% שכל מה שעברת היום מאוד פגע בך, ותאמין לי שגם אני בתור אוהד של נבחרת ישראל מאוד נפגעתי, אבל אני דיי בטוח שיש לך את הכוחות והיכולת להמשיך לשחק למרות כל הגועל נפש הביתרי שקיים לנו בארץ ולהוכיח לברברי ביתר שאפשר גם אחרת (למרות שלא נראה לי שהם ילמדו אף פעם). בשם כל אוהדי הפועל פ''ת אני מאחל לך המון הצלחה והלוואי שתתרום עוד רבות לכדורגל הישראלי ותשתיק לחלוטין את ברבי, זבלי, גועל נפש ביתר. בתגובה הבאה אני אעתיק טור אישי של כתב באתר האנטרנט של הפועל פ''ת שכתובתו www.4everblue.co.il שלך אוהד הפועל פ''ת. R_77@WALLA.CO.IL
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
זה רק אוהדי בית''ר הגזענים
אחד,
09/02/05 23:45
|
לא צריך לקיים גם את משחקי הנבחרת מול אוהדי בית''ר ירושלים. יש מספיק מהם גם בליגה. צריך להחזיר את המשחקים לרמת גן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מגיעות לך שריקות בוז
ציוני,
ארץ ישראל,
09/02/05 23:38
|
כי אתה לא מייצג את ישראל. אתה מייצג את הפלסטינאים. לך תשחק שם. בושה וחרפה לגרנט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה ציוני אז אני אנטי ציוני
ש.ז (ציוני אמית,
10/02/05 09:05
|
|
 |
מלמד לכתוב קודם בלי שגיאות
ציוני,
ארץ ישראל,
10/02/05 12:51
|
|
 |
אתה ציוני? הצחקת אותי.
רמי,
10/02/05 08:53
|
ציוני, ארץ ישראל. חחחחח... מרוב ציונות שכחת מה כתוב במגילת העצמאות. מדינה דמוקרטית, בלי הבדל דת, גזע ומין, שואפת לשלום, שוויות זכויות חברתי ומדיני גמור.... כל מה שיש מבחינתך בציונות זה 'מוות לערבים'? ואתה לא מתבייש לקרוא לעצמך ציוני?
אני מתבייש שאתה בן עמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נא לתרגם לגרמנית!
ל"ת
יואב,
10/02/05 06:04
|
|
 |
הוא גם בטח עשה צבא
אורן,
10/02/05 03:05
|
ובגלל זה הוא יכול לשחק בניבחרת שליאור אסולין חיים מגרשווילי אנטבי וטובים אחרים לא יכולים יחי הקיפוח והמקופחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ופה אתה טועה
גיא,
10/02/05 09:27
|
מוסלמים לא מחוייבים לעשות צבא. למה? כי כל המדינה הזאת גזענית והפחד הוא שמוסלמי בצבא יעשה דברים דווקא כדי להרוס. כל האחרים היהודים שלא עשו,הם משתמטים,ועליהם כן חל החוק. יחי ההבדל הקטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שיבדקו את מוצאם
yoka,
california,
09/02/05 23:37
|
שווה מחקר באוניברסיטה העובדה שכמה שאתה יותר קרוב לערבים מבחינת מוצאך [עיראק חלק מאפריקה וכו'] ככה אתה יותר מתעב את הערבים בלי להעליב אף אחד אבל חלק מאוהדי ביתר הם יותר קרובים ל עמי ערב ממר סוואן בושה לכדורגל העולמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך טעות בסיסית ומהותית
מזרחי גאה,
ואוהב ערבים,
10/02/05 11:06
|
יש הרבה מזרחיים שמתגאים בשורשיהם הערביים ולכן רואים בערבי ישראל ובפלשתינאים - כאחים. מי שהנציח לשלילה את המונח ''ערבי'' אלו האשכנזים, שבשנות החמישים נהגו להקניט את סבא שלי בקריאות כמו אתה ערבי ותחזור לערבים. אותם אשכנזים הפכו לאוהבי ערבים בעצמם אבל יש תופעות לווואי שעכשיו כולנו משלמים עליהם. כמו למשל אוהדי ביתר, שהבינו שערבי זה רע, ולא קלטו שהם בעצמם ערבים ושזה בעצם לא רע בכלל - מה שרע זה להיות גזען כלפי השונה, רק בגלל שהוא שונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''עירק חלק מאפריקה''?
גיאוגרף צעיר,
10/02/05 10:05
|
|
 |
3.
אוהדי בית''ר בושה!! סליחה עבאס
ל"ת
יוסף,
09/02/05 23:35
|
|
 |
2.
עבאס סואן צודק
ליכודניק,
09/02/05 23:13
|
חבל שעבאס סואן הוא זה שצריך להזכיר לנו כי יש לכבד את המדים הלאומיים.בושה לאוהיד בית''ר הגזעניים ששרקו בוז לשחקן נבחרת רק כי הוא ערבי.אם היו עושים את זה בחו''ל ליהודי,זה היה תופס את כל הכותרות בעיתון והיינו אומרים אנטישמיות.כמה שנהיינו צבועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקהל הירושלמי
ב,
צפון,
10/02/05 00:33
|
שריקות הפוז הפריעו לסוון לשחק,הוא נעלב מאוד,חייבים לשים קץ לשנאה ולגזענות. כאן לא מדובר בענין אישי, מדובר בתרבות,בכבוד,הוא הוזמן ונבחר ע''י מומחים כאזרח,כשחקן כמו כל שחקן אחר. זה לא מכובד,לא הולם ולא תורם אני מציע לקיים את המשחקים בעיר השלום,העיר הקדושה והיחודית,אבל כמו שאנחנודורשים ממדינות ערב לשנות את החינוך בבתי הספר שלהם ולקבל את היהודים כבני אדם מגיע להם לחיות ולקיים את חייהם בשלווה על כדור הארץ על שרת החינוך להוסיף לרפורמה שלה ידידות ושכינות ומחיקת הגזענות מהגן עד אין סןף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה באמת???????
ניב קרדי,
נתניה,
09/02/05 23:55
|
בו נראה יהודי משחק בניבחרת פלסטין !!!!!!!!!!! די לחושב שזו גזענות הוא בחיין אפס שמקומו לא בניבחרת תפסיקו ליחיות באשליות שהם אוהבים אותנו די כבר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך
סמיר,
10/02/05 11:12
|
לנבחרת פלסטין היה מאמן יהודי. האם אתה יכול לעלות על דעתך מאמן ערבי לנבחרת ישראל? די לגזענות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדבר שטויות
אחד,
10/02/05 10:28
|
שחקנים יהודים משחקים בבני סכנין ואף אחד לא נוהם כשהם נוגעים בכדור. אל תחפש תירוצים מפגרים.
וגם אם הם היו נוהמים, זה לא מצדיק להיות גם ברברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Niv, I feel sorry for you
ל"ת
Israeli,
10/02/05 10:25
|
|
 |
רואים שאתה מנתניה
כתום,
תל אביב,
10/02/05 09:48
|
אם היית מבין טיפה יותר במדינה הזאת היית מבין שזה לא קשור לפלסטין !!! כל עוד הוא בנבחרת הוא ישראלי לכל דבר !!! זה ספורט צאו מהסרט של הפוליטיקה צאווווו כבר !!! ירושלמים תתבגרו !!! מנש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניב קרדי אתה אנלפבת טפש וגזען.
אוהד,
חיפה,
10/02/05 09:33
|
ניב קרדי, קודם תלמד לכתוב ואחר כך אולי תבין שזה פשע להיות גזען. למד לכבד את מיצגי הנבחרת, כנראה שאתה אפס ומתנהג בבהמיות, אם לא הבנת אז אתה חושב מתנהג כמו בהמה. אתה מתנהג כמו שאר הבהמות שנכחו במשחק וניסו לפגוע באבסואן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נורא מפתיע שמישהו שתומך
גיא,
10/02/05 09:29
|
בקריאות הגזעניות האלה כותב עם שגיאות כתיב ומוסיף עשרות סימני קריאה,אה? זה אומר בדיוק מי הם קהל הגזענים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז זה עושה את זה בסדר???
יואב,
10/02/05 06:03
|
חלאס אם ה-''בואו נראה אם...''. לא בסדר ששורקים לשחקן ישראלי בוז. הוא רוצה לטובת הנבחרת ולעזור לה לנצח? זה מה שחשוב. אז מר ניב קרדי, אל תהיה עוד אידיוט מטומטם שמדבר כמו חמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I am a Betar fan and
Ruso,
Ramat Aviv,
09/02/05 23:53
|
I am ashamed of the other fans behavior
Gorw up you morrons
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
גזענים הביתה
רמי,
תל אביב,
09/02/05 23:13
|
יש להענישת הקהל הירושלמי ולא לקיים שם משחקים של נבחרת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מהנדנס ירושלמי תואר שני
לכו לעזאזל,
10/02/05 12:55
|
במחשבים ואני אוהד בית''ר, תאכלו את הלב קנאים הרי רק לפני שבועיים אמרו בכירים בצרלטון ובהתאחדות כי בלי בית''ר אפשר לסגור את הכדורגל שלנו !!!!!!!! גזענים בעצמיכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקהל הירושלמי כבר נענש:
דע כבר,
10/02/05 07:51
|
הם ירושלמים בלי ים רק עם שוק, מעורב ירושלמי, אלי אוחנה ומאאאאאאאאתיים IQ לכולם ביחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרגת אותי מצחוק!
טל,
מעגן מיכאל,
10/02/05 11:59
|
|