 |
69.
אייל ברקוביץ' וסוגיית החתמתו
אסף,
הרצליה,
28/02/05 22:39
|
אייל ברקוביץ' כועס,כהרגלו בקודש אומר את מה שהוא חושב ומבחינתו הוא צודק.יעקב שחר לא באמת רצה את אייל במכבי חיפה.אם הוא היה רוצה אותו אייל כבר היה חתום שם.ליעקב שחר יש את האמצעים הכלכליים להחתמתו.הוא לא היה מסתכן במחטף של מכבי ת''א (או כל קבוצה אחרת) שהרי ידוע לכל שהיא מתעניינת באייל ברקוביץ'.אולם יעקב שחר בחר לחשוב מההגיון ולא מהלב.ההגיון אומר שאין צורך להחתים כרגע את אייל.שיתופו במשחק עשוי להביא לשינוי שיטת המשחק של הקבוצה ובהתאם לכך גם במצבה הכלכלי.וכידוע,הרכב מנצח לא מחליפים וליעקב שחר יש אותו.אז מדוע לו להסתכן? הרי גם בלעדי אייל ברקוביץ' יש לו הרכב דוהר ומנצח.לסיכום ניתן לומר שאייל ברקוביץ' שחקן מצויין אולם הוא צריך את מכבי חיפה יותר משמכבי חיפה צריכה את אייל ברקוביץ' כיום.תודה ולהתראות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Money is an issue
Berko Fever,
28/02/05 23:05
|
Not sure that the money issue is as simple as you describe, especially when considering its effect on the team. If Eyal would be paid 300K many other Haifa players would expect huge salary increase and that can have serious consequences on even someone as rich as Shahar. We need to remember that several years ago it was Shahar who decided to stop the crazy salaries in the league, even at the cost of losing talented players like Tal Benin to Maccabi Tel-Aviv, it would foolish of him to open-up the salaries again. I agree that the salary was not the only issue but I do believe it was one of them. The second issue, the personality... well Eyal just gave us a good example why and club owner and any fan should be worried about
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
Not for the money
Berko Fever,
28/02/05 21:41
|
OK, most of us agree that Berko was and maybe still is one of (others did good as well so lets not argue who did better) the greatest Israeli players. But do you really believe it was not for the money? 400K with the expectation to get 320K-280K is still whole pile of money, after all Idan Tal is making ~180K. Revivo did not return for the money, Ohana did not return for the money but 280K in Israel is a big salary. Berko, if you did not come for the money or if you want to donate money to kids, go ahead, who is stopping you? I'm sure Shahar will not, just to try to donate his money. Should we pay Roben Atar 280K to come back as well? Now, probably the money was not the only reason (actualy Shahar never said it was the only one) but the Money, your big mouth, the fact that you are at the end of your carrier made Shahar reach his decision so please accept it and resepct Shahar for not taking you through the mud, he could have said it was because of your personality, and aa you can see most of us do believe it is an important factor to consider, would that be better for you?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
לקנאים
אוהד,
28/02/05 20:51
|
אתם מקנאים בכל אדם שמצליח יותר מיכם כניראה שגם את לא אוהבים גם את עצמכים אנשים קטנים ומשועממים נמנו להם אפשרות לקשקש במקלדת והם מקשקשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
עוד פעם !!!
ליאת-ירוקה לנצח,
חולון,
28/02/05 20:24
|
מה נסגר איתו אני לא מבינה לא רוצים אותו ובצדק, חיפה בנוייה כבר טוב ואין טעם בגלל שחקן אחד לעשות בלאגן להרוס שחקן שנמצא בחיפה ולשים את אייל ... וזה גם לא משנה מה הבעיה לא רוצים תקבל את זה בכבוד הוא אמר בגלל שזה שיקולים של כסף בשביל לא להגיד להם בפנים לא רוצים אותו בחיפה כדי לא לעליב אף אחד אתה מעדיף שיגידו פעם הבא יגידו בפנים כל אחד פותח את הפה שלו על ההתנהלות של חיפה דיי נמאסס !!!! לא נאה לכם איך שחיפה מתנהלת אל תסתכלו ואל תשימו לב . נקודה !!!
מככבי חיפה-- אין אהבה מלבדך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
שוב הפה הגדול.
צחי,
28/02/05 17:39
|
כבר נמאס מהפה הגדול. די שיסתום אותו וילך לאן שהוא רוצה ולכל הרוחות!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
מי רוצה אותך כאן?
רמי,
ירושלים,
28/02/05 17:38
|
|
 |
63.
מלך! אתה מלך!!! אייל האלוהים!
ל"ת
שחר-לא נסלח!!,
28/02/05 17:14
|
|
 |
אייל
יניב אעד,
28/02/05 20:36
|
|
 |
62.
ברקוביץ מהר למכבי תל אביב
ל"ת
טל,
28/02/05 16:55
|
|
 |
61.
chamez in london
avi london,
u.k,
28/02/05 16:10
|
eyal was seein pizza expres london golders green pesach eting chamez infront of all the world dont take him to any kind off
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
כרטיס למכבי נ' סיינה ביום חמיש
צבי,
28/02/05 15:51
|
למכירה כרטיס של מכבי נגד סיינה ביום חמישי, שער 8 מול הפרקט. כל הרוצה: ישראיר לי הודעה בכתובת zvikino4@walla.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
ברקו בארץ כדורגל גוסס,השתגעת?
אוהד ניטרלי,
חולון,
28/02/05 14:43
|
אם אתה יכול להמשיך בחוץ אין לך מה לחפש בליגה העלובה כאן.שים לב למספר הצופים שיורד,כי אין מה לראות.ואתה חושב שתוכל להביא אוהדים?אשליות.אתה אחד מכל הקבוצה ואתה לא מסוגל להביא שיפור ומזור לכדורגל לא מקצועני וחולה.תמשיך בין הגדולים או שתכנס לעסקים,כאן לא משחקים כדורגל,אלא בכאילו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
שחר
מ.הכהן,
פ.ח.,
28/02/05 14:33
|
אייל להלן כמה משפטים כשעורי בית:חיים ומוות ביד הלשון.-בדרכך למעלה אתה חולף על פני רבים שיפגשו אותך בדרכך למטה,אז דיר בלק.- הפוסל במומו פוסל.-הדרמה [להכניס ילדים חינם למשחקים]היא כולה שלך אל תצפה מאיש להצטרף אליה ''משום שלא תהיה לו ברירה''. טוענים שאתה ניחנת בחוש וביכולת לראות את המגרש כאילו ממעוף הציפור,וביכולת לשגר לשם את הכדור בתזמון מדהים-יופי,הלוואי עלי אבל אייל אין בזה די-השבוע נוכחת שהסרט שאתה חי בו,הוא ילדותי ולא תקף.האוהדים שאליהם פנית הינם חברה צעירים וכאלה שרואים קצר,המבוגרים יותר יודעים שהשבוע הרבה אנשים [למרות המיליונים שלך]פשוט-איך לומר אתזה,עדין-פשוט ריחמו עליך.יצאת טמבל וכול תגובה נוספת רק מחמירה את מצבך,כמו אותו טובע בביצה שכל ניסיון שלו להיחלץ-מעמיק את טביעתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
מכבי חיפה מפלט מס של שחר
אדום גאה,
תל אביב,
28/02/05 14:24
|
מכבי חיפה זו הוצאה מוכרת לצרכי מס הכנסה של שחר אם הוא לא היה מעביר כסף לתמיכה במכבי חיפה, הוא היה צריך להעביר אותו למס הכנסה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא כלכלן גדול אבל....
יאיא,
28/02/05 15:34
|
נראה לי שגם עם זה מוכר לו בהצאה במס עדין הוא לא מרוויח מזה.כי אם נגיד הוא מרווחיח פחות הוא משלם פחות מס הכנסה לדוגמה ה20 מליון שהוא מביא לחיפה מונעים ממנו לשלם פחות 50 אחוז מה20 מליון האלה למס הכנסה אז בשביל ''להרוויח 10 מליון הוא מעביר למכבי חיפה 20 מליון אז ככה שלמעשה אתה טועה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. אדום גאה סתם מנסה
יוסי,
28/02/05 18:34
|
|
 |
56.
אתה צודק בדבר אחד
נתנאל,
ראש העין,
28/02/05 14:12
|
אתה צודק יעקב שחר היה צריך לנהוג כפי שנוהגים עם שחקנים גדולים כמוך לתת להם לסיים את הקריירה במועדון שבו הם גדלו כמו שעושים במועדונים גדולים. כנראה ששחר מפחד מהכח ומהמעמד שלך ולכן העדיף לוותר עליך לדעתי אין תרבות בנתינת כבוד לשחקני בית שחזרו לאחר קריירה מפוארת וחבל. לגבי התנהגותך בהמשך זה לא חדש אך כמו שאתה שחקן גדול יש לך פה גדול וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
כמה שהייתי רוצה אותו ..
אני עם שחר,
בת-ים,
28/02/05 13:52
|
|
 |
54.
רק היית הורס את הקבוצה
ירוק,
חיפה,
28/02/05 13:30
|
אם ברקו (שחקן שאני מעריך מאוד)היה רואה משחק אחד העונה הוא היה רואה שהוא לא בנוי לשיטה של רוני לוי ורק צרות ותככים הוא היה מביא לקבוצה ,מה היה קורה אם רוני לוי היה משאיר אותו על הספסל משחק אחד הוא בטח לא היה סותם את הפה הגדול שלו וטוען שאפשר לסגור את הכדורגל (בעצם לפי דעתו כבר מזמן) כמה שהוא שחקן גדול ככה שחצן ובכיין למה לא חשבת על זה כשהגשת את התביעה אז לא תיכננת (כמו שחקן גדול) לסיים את הקריירה במועדון שבו גדלת?? מה חשבת שתתבע אותו ואח''כ הוא ישלם לך מעל מליון שקל משכורת למה מי אתה? מכבי חיפה דורסת את הליגה בלעדיך(וגם בלי רוסו) למה להוציא סכומים כאלה על שחקן שבשלוש שנים האחרונות בקושי שיחק משחק אחד בחודש(בממוצע) אתה באמת חושב שאנחנו זקוקים לך? אם תגיע לצהובים לא נסלח לך אבל אולי תהיה קצת תחרות בליגה! הכדורגל שלנו נראה ככה גם(לא רק) בגלל אנשים כמוך (ורביבו) שחושבים שהם עושים לנו טובה בזה שהם באים לארץ כאילו לשחק עונה אחרונה . את בעצמך אמרת בראיון שהבירכיים שלך מפורקות וכואבות אפילו בתחילת כל אימון. בקיצור סע לשלום . ובבקשה אל תהרוס לנו את הנבחרת שאמנם לא מדהימה אבל מצליחה יותר מבתקופה שלך (רביבו ושות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
ברקוביץ-לך מפה,נמאס ממך
ל"ת
ג.לוי,
עכו,
28/02/05 12:58
|
|
 |
52.
נמצא כרגע במנצ'סטר? אני מקווה
Moshe,
Manchester,
28/02/05 12:46
|
שהוא לא בא בא להתחנן לקווין קיגן לקחת אותו חזרה... איך באותה נשימה יכול אייל להגיד שסטרסבורג לא נראה לו כי הוא מאס בחיים באירופה ומיד אח'כ להגיד שמתאים לו עוד שנה שנתיים באירופה? מה עובר לבחור הזה בראש? מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
ברקו מוכיח למה שחר צדק
רגב,
28/02/05 12:28
|
ברקו מוכיח שוב ושוב שכישרון ושכל לא תמיד הולכים ביחד. נפל לפח של הפרובוקטור אבי רצון. עכשיו אף קבוצה לא תרצה אותך. שחר מוכיח שוב ושוב מדוע הוא איש עסקים ענק ומנהל מוכשר. מצפצף על רצון ולא נגרר כמו הרבה טיפשים לקרקס שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
eyal i expect better from you
efi,
new york,
28/02/05 12:21
|
eyal shalom, i admire your tallent and skills as a player, but u cant use the communication to resolve problem with shachar, ya'nkale' can do whatever he wants, you'ii get nothing out of going like that 2 the press, ilove you and sending a lot of hugs from new york but still that is no way to act, someone told you no so never mind haifa fans are still with u, and still remember u don't worry.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
לא לחינם הוא חטף מכות באנגליה
ל"ת
אנגלי,
28/02/05 11:08
|
|
 |
48.
איפה כתוב שהוא חייב לקחת אותך
אור,
מרכז,
28/02/05 10:45
|
|
 |
47.
מזוכיסטים.
שלום,
בת ים,
28/02/05 10:24
|
משחקי כדורגל הם למעשה בידור,לראות מבצעים יפים, כדורגל התקפי, ארועים ליד השער, ומה אנו רואים, שעמום אחד גדול, גליצ'ים, עבירות מכוונות, התפתלויות, שכיבות אין סוף על הדשא, וזהו. קבוצה כמו מכבי תל אביב ביום טוב מבקיעה שער, בא שחקן אטרקטיבי, שקוין קיגן עצמו הודה שהוא אחד מהגדולים, חזר ארצה לאחר קריירה מפוארת, רוצה לתרום ויכול לתרום, והנה רוב רובם של המגיבים שולח אותו חזרה לאנגליה, כדי שימשיכו לסבול ולסבול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
פישר קטן
ל"ת
שלמה שרף,
28/02/05 10:15
|
|
 |
45.
גם אני לא רוצה לראות את ברקובי
דודי,
28/02/05 09:59
|
ברקוביץ, אם אתה שחקן כדורגל, אז זה נטו כדורגל, אבל כשאתה מתחיל להביע דעותיך הפוליטיות, אתה הורס לעצמך הכל. ולכן בגלל דעותיך הפוליטיות וכל ההתבאטויות שלך המטומטות גם אני לא רוצה לראות אותך כשחקן כדורגל, בטח לא במכבי חיפה, אולי עדיף בבני סכנין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
איש קטן עם פה גדול, שחר צדק!!!
עופר,
חיפה,
28/02/05 09:55
|
הוא שחקן מצויין ואיש עשיר, אבל בן אדם קטן.הוא לא ידע אף פעם לכבד אנשים אחרים.חבל שלא למד משהו מהנימוסים האנגליים, למרות שבילה שם 9 שנים.לפעמים זה עוזר, כמו בשנה הראשונה שעלה מהנוער לבוגרים כשלא ספר את ראובן עטר, אבל ברוב המקרים זה מזיק, כמו הסכסוכים שלו עם מאמנים, מנג'רים ( קווין קיגן, אוניל, זאיץ') ושחקנים. ולכן, גם לא עשה קריירה מי יודע מה באנגליה ובילה הרבה על הספסל. הדבר היחיד שהוא עשה באנגליה זה כסף. יש לפחות שלושה שחקנים ישראלים ששיחקו באירופה והטביעו את חותמם יותר ממנו: אוחנה, רוזנטל ורביבו. הם לפחות שיחקו בקבוצות צמרת, שיחקו במפעלים אירופים וזכו בתארים.שחקן כזה אם היה משחק אצלנו, היה מבעיר תבערות כל שני וחמישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת את אבי כהן בליורפול הגדול
יורם,
הים התיכון,
28/02/05 15:24
|
|
 |
43.
אוי בכיין כוכב עלק
שחקן,
פה,
28/02/05 09:47
|
ניגמרה התקופה שלך לך הביתה(לונדון) אייל אתמול הוככת שאין לך מקום בשום קבוצה .מבחינה חברתית אתה 0 אחד גדול.היום לא מחפשים כוכבים צריכים קודם כל בן אדם מה שווה אם אתה שחקן טוב וגורם לסיכסוכים בין שחקנים. אתמול התגובה שלך הוכיכה כמה שאתה קטן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
בכיין שחצן, לך הביתה!
ל"ת
נעם,
28/02/05 09:46
|
|
 |
41.
הוא אמר יפה שהוא לא יכפה את עצ
ניר,
הרצליה,
28/02/05 09:35
|
|
 |
40.
ברקוביץ - רובין הוד הישראלי!
עידן,
ראשל''צ,
28/02/05 09:25
|
לוקח כסף מהעשירים ומחלק לעניים - מה יש לומר ..
ישראל קטנה עליו.. אם הוא היה מצליח בחו''ל הוא לא היה חוזר כל כך מהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אייל תקרא לנימני ותבוא למכבי
דביר,
חולון,
28/02/05 10:07
|
אייל ואתה ואבי נימני זה שילוב מנצח וכדאי מאוד לך לשחק איתו ביחד כיוון שזה גם יחזיר את האוהדים וגם מכבי תיהיה ראויה ללחם על האליפות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אייל ,עזוב אותך,תשאר בלונדון .
ל"ת
erez,
london,
28/02/05 09:20
|
|
 |
38.
כשהפישפש עלה למעלה ...
ירוק,
28/02/05 09:17
|
הפישר הקטן שכח מאיפה הוא התחיל . הכדורגל בנה אותו , ולא להיפך . שימשיך , שימשיך הלאה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
עדיף שישאר באנגליה!
ח,
השרון,
28/02/05 09:14
|
מי צריך פה את הפה הגדול הזה. הבעלים של הקבוצה מספר אחת לא צריך שהשחצן הזה יהרוס לו את מה שבנה בזיעה רבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
איילי חמודי........
עדי,
ירושלים,
28/02/05 09:10
|
אני לא מבינה השחקן הגדול הזה רוצה לחזור לשחק במדינה הדפוקה הזאת.איילי נפלת על הראש מה איבדת פה לך חפש לך מדינה אחרת שמעריכים בה שחקנים גדולים .פה לא תקבל הערכה ,כי כולם חושבים שדיברת יותר מידי .אני אישית מאמינה שתצליח הרבה יותר במדינה אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אייל צודק
במאה אחוז,
28/02/05 08:58
|
עם סגנון בוטה ומלוכלך קשה לגרום לכך שיאהבו אותך... תתבגר.
אכן, זה לא רק כסף. אמש, עשית תשדיר שירות , חינם , לשחר .
אם להתייחס לעובדה שאין לאייל מה למכור. הנסיון הפאתטי למכור את עצמו כ ''ברקוביץ'' מותג מלפני עשר שנים -לא עובד.
מה לעשות אייל ?
זמנך עבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
יוסי,
מרכז,
28/02/05 09:16
|
|
 |
אייל בכלל לא צודק והוא אפס
ל"ת
d,
מישור החוף,
28/02/05 09:43
|
|
 |
34.
פרובוקטור ובעייתי במיוחד
גילי,
מישור החוף,
28/02/05 08:58
|
אילל, עם כל הכבוד לך ולקבוצות הבינוניות ששיחקת בפריימר-ליג, אף אחד לא חייב לך שום דבר. כל הכבוד לשחר שלא לקח תינוק מגודל כדוגמאת אייל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אייל אל תישבר תוכיח להם-תודה ל
יורם,
נתניה,
28/02/05 08:54
|
אל תישבר תוכיח לשווים אותך. אל תוריד יותר מהכבוד שלך!!!! כבוד ושם טוב זה מה שיש לבן אדם. נפגשנו בשנת 1997 באילת כשהייתי בירח דבש עם אישתי. הזמנתה אותנו לארוחת צהרים מבלי להכיר אותנו. תודה לך על היותך בן אדם טוב!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אייל בן אדם-אל תשבר
ל"ת
חיים,
28/02/05 11:17
|
|
 |
32.
תגובה 6 מוזמנת ע''י האו''ם
ל"ת
קופי,
ענן,
28/02/05 08:49
|
|
 |
31.
אייל ברקוביץ
דליה,
שרון,
28/02/05 08:41
|
|
 |
30.
כמה האיש צפוי, לא ישתנה לעולם.
ל"ת
עדי,
28/02/05 08:18
|
|
 |
29.
אם הוא לא בא בגלל הכסף
גוגו,
תל אביב,
28/02/05 08:18
|
אז שמכבי יציעו לו 50,000 לעונה - הוא יהיה מבסוט, מכבי תהיה מאושרת והפועל תל אביב תחגוג על הכותרות שיהיו כל הזמן עליו ועל קלינגר. לשחצן הזה מגיע רק את בית''ר ירושליים. שם אוחנה יסגור איתו כבר חשבון על הספר שאייל לכלך עליו. תינוק מגעיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מה זה פה שוק
הראל,
28/02/05 08:08
|
איל היית מתחיל במליון ויורד בחמישים אחוז ומקבל חצי. אתה מתחיל ב 400000 צריך להוריד לך שמונים אחוז. אז למה בכלל להתווכח איתך על כסף למה בכלל להתחיל. ואל תשכח מה עשו לעטר. הוא כבר היה בחיפה וזרקו אותו לנתניה. שחר לא מקיים מצוות והדרת פני זקן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אירופה
שחר,
28/02/05 07:57
|
אייל, תעשה לנו טובה ותחתום באירופה עוד כמה שנים ככה שיהיה לך מספיק זמן לשבת על הספסל ולחשוב על ההוראות שאתה מנחית: ''אני אשחק פה'', ''אני רוצה כך וכך כסף'' , ''ההוא לא מבין'' וכ''ו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מספיק עם השקרים !!
אליוי,
28/02/05 07:55
|
אין ספק שחר הוא אחד המנהלים את הכדורגל הישראלי ! משום כך שחר צריך להיות נתון לביקורת ומעקב במקום ביקורת מה אנחנו מקבלים ?? מלחכי פינכה לעשרות ! שקרים !! יחס מתנשא !! פרט לברקוביץ שמנסה להגיד את האמת אף אחד לא קם !! האמת היא שחר עריץ וגחמן מה שמענין את שחר זה כסף ועוד כסף ועוד כסף !! בשורה האחרונה כולנו יודעים שהכדורגל הישראלי על הפנים -----אז מי אשם במצב ?? התשובה ברורה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
תקראו בין השורות
אוהב את אייל,
28/02/05 07:47
|
הסכום שאייל ביקש מופרז לחלוטין במושגי הכדורגל בארץ ולכן לא קיבל הצעה נגדית. גם אייל לא היה ממשיך במשא ומתן כספי אם היו מציעים לו 200 ש''ח, נכון? לכן דריקס אמר שיחתים את אייל ''בסכומים שיהיו רלוונטיים וסבירים לכדורגל הישראלי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מעט צניעות לא תזיק לך אייל .
מאיר,
28/02/05 07:28
|
|
 |
23.
הבכיין
יואב,
צפון,
28/02/05 07:28
|
ברקוביץ ממשיך להתבכיין וממש מתבזה. הטענה שלו שהתכוון לחלק את כספי מכבי חיפה לילדים היא ממש מגוכחת ומעידה על אופיו הילדותי. אילו רצה- היה מחלק ממה שכבר יש לו, ויש לו לא מעט. בצעירותו היה אייל ילד פלא, אך עתה משהזדקן הלך הפלא ונשאר ילד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
SO WHAT
השואל,
מרכז,
28/02/05 07:27
|
חשבתי ששחר הוא הבעלים של מכבי, ועל זה נאמר בעל המאה הוא בעל הדיעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ONLY TROUBLES
HAIM,
BRAZIL,
28/02/05 06:36
|
FROM BERKO.......SORRY BUT MACABI DOES NOT NEED ALL THIS TALK.........SORRY BERKO YOU PLAY GOOD FOOTBALL BUT ALSO KNOW HOW TO CREATE TROUBLE.........SORRY BABY
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
עם פה כזה,אפילו לא היתי לוקח..
איר,
ראשון,
28/02/05 05:56
|
אותך לקבוצת קטרגל שלי. קצת צניעות לא יזיק לך. אתה שחקן טוב אבל בן אדם ח.... היגע העת שתדע אתה לא במרכז העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
סתם בכיין ! תשאר באירופה
ga,
Jap,
28/02/05 04:48
|
עם כל הכבוד עלה לך השתן לראש !!! בעצם מה חדש כך אתה נשמע מאז ומתמיד - חסר צניעות, בכיין, וחושב שהכל מגיע לך. בדמעות אמרת שאתה חוזר וכבר אתה מודיע שיש לך הצעות מאירופה ? סבבה, תחזור. עוד תסביר לנו שאתה מקצוען ורק הכסף חשוב....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
THEY HATE U IN MANCHESTER WHY?
ל"ת
MEIR YAEIR,
U S A,
28/02/05 03:47
|
|
 |
17.
בכיין מפונק, לך הביתה
ל"ת
גולן,
מרכז,
28/02/05 03:22
|
|
 |
16.
יש דבר כזה כדורגל...
עמית,
מרכז,
28/02/05 02:52
|
סוף סוף מגיע שחקן ברמה וגם אותו לא רוצים??? היש דבר כזה כדורגל ישראלי?? אני ממש נרגש מהתגובות החסרי תוכן. מי אמר שיש כאן ספורט ישראלי בכלל?? הכדורגל כמו המדינה במצב נוראי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
Eyal, U R great; stay In UK
maxie,
DC,
28/02/05 02:49
|
Eyal is not what M. Haifa needs, or how it functions. If money was not the issue, he shouldn't have sued Shachar! You reaped what you sowed.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לא פעם ראשונה
דני,
28/02/05 02:21
|
אפשר לחשוב ששחר הוא הראשון שדוחה את אייל על רקע אישי. זה קרה כמעט בכל מקום בו אייל שיחק ויש לא מעט כאלה. טוב עשה שחר וטב עשה גרנט וכנראה גם האנגלים יודעים מה הם עושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מקווה שאתה קורא קצת מהתגובות
לאייל,
28/02/05 02:08
|
הרבה מה לומר אין לי, רק דבר אחד מאד, מאד אמיתי. לדעתי אתה שחקן גדול(עדיין) אתה צריך להישאר באירופה ולתת שנה שלא תישכח לעולמים - שנה בה תקדיש עצמך רק למשחק, תתאמן חזק ותחזור לעצמך - ללא כותרות רק משחק נטו ואז תתן לכולם ללקק את הפצעים ותחזור לעוד שנה של פרישה כמו ענק!!(הכי נחמד יהיה עם תחזור למכבי חיפה) בהצלחה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אייל קורא את התגובות
פסיכולוג,
28/02/05 12:34
|
טיפוס נפוליאוני כמו אייל לא יכול לחיות בלי אהבת הקהל. תהיה בטוח שהוא קורא את כל התגובות כאן ובYNET. הוא בטח מתבאס קצת אבל לא מפנים. פסיכאטרים היו יכולים לעשות מליונים ממחקר על נפשו המסוכסכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
eyaloser!
moti,
28/02/05 01:35
|
wil you shut up already/ you are just like aliitle boy ,whining all the time! you are of questioable talent ,and all you do is talk! go back to europe, if they take you ,and stay there!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ראיית מישחק יודעים שיש לך.
חיפה ירוקה,
28/02/05 01:23
|
גם פה ענק. אבל אתה חלש בפוליטיקה וראייה של דברים שמעבר לאף שלך. תמשיך ללכלך ולא תהיה רצוי בחיפה גם לא כאוהד. שחקן גדול - איש קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
Mr. know it all
Stern,
France,
28/02/05 01:07
|
Mr. Berkovic....I have no idea what are your qualifications...in the last 18 years that I am in EU I never heard of you but....a smart guy you are for sure not....whomever to take you to play for you should pay them....you clearly say...it's not the money...and then even give the way to handel you in a future negotiation...if I would be the one decidein....I would give you the money to buy the tickets for the kids....only.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אנחנו לא ראויין לך
נתי,
השרון,
28/02/05 01:05
|
אייל, אנחנו פשוט לא ראויים לך. תחזור לשחק באירופה, ותנצל את הדרכון הבריטי שלך כדי לשחק בנסחרת אנגליהץ סוונסון היה מת לשחקן אנגלי בעל הסגולות שלך. אם יש אלוהים, אתה תשחק במונדיאל בצבעי אנגליה, וגרנט וכל הנודים המנופחים שמנהלים את הכדורגל שלנו יראו אותו מהיציע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאייל אין דרכון בריטי
ל"ת
oren,
28/02/05 10:45
|
|
 |
8.
אייל תפרוש , דיייי
ירקרק,
חיפה,
28/02/05 01:03
|
אתה הורס לעצמך את כל היופי של הכדורגלן שבך עם התבטאויות כאלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מתי תתבגר?
אילן,
י-ם,
28/02/05 01:03
|
|
 |
6.
1 עד 5 תגובות מוזמנות ע''י שחר
משה,
28/02/05 00:32
|
כדורגל קיים בגלל אנשים כמו ברקוביץ ולא בגלל אנשים כמו שחר. שחר תורם מדרבן וכו אבל לא יוצר את המהות. ברקוביץ כן. ולכן הפתרון הנכון הוא שילוב של יצירת כדורגל עם משאבים כספיים. ראינו עשירים יותר גדולים משחר כמו שראינו כדורגלנים גדולים מברקוביץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבל הבלים
אבי,
28/02/05 08:48
|
כמה עובדות: 1) גראנט לא רוצה את אייל - למרות שהוא לא ישלם עליו. 2) מכבי חיפה רצה נהדר ללא אייל 3) אייל רצה 400,000 דולר נטו, והיה מוכן להתפשר על 10% פחות 4) אייל לא טיפוס שיסכים לשבת על הספסל 5) החזרה של רביבו לארץ (ורביבו, שלא כמו אייל, הסכים לשחק בקבוצת נעוריו ללא תמורה) הייתה כישלון מוחלט. מסקנה - רק טיפש היה מחתים את אייל. ושחר - כמו שכולנו יודעים - הוא ממש לא טיפש. מי שכן טיפש זה אייל, שמראיון לראיון מוכיח שהוא אולי שחקן נהדר אבל טיפש גדול, ששורף כל גשר לאחר שעבר עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ANY LO
HAIM,
BRAZIL,
28/02/05 06:24
|
I LOVE WHAT SHAR DID AND DOES FOR MACABI.....AND BERKO IS E CRYING BABY.......JUST LOOK AT HIS HISTORY IN ENGLAND.SORRY
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה ברקוביץ?
ל"ת
moby,
28/02/05 03:15
|
|
 |
מה????
jak,
28/02/05 01:18
|
מה אתה מקשקש מי זה ברקוביץ בכלל פעם היה שחקן גדול עם פה גדול עכשיו הוא שחקן קטן עם פה גדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, המגיבים עובדים עבור שחר
חיים,
חיפה,
28/02/05 01:03
|
|
 |
אחי שלי אתה לא מבין כלום
ירוק בדם,
חיפה,
28/02/05 01:01
|
בלי שחר לא היה את ברקוביץ ואת כל המושגים המקצוענים שיש היום שחר הכניס דפוס חדש לכדורגל הישראלי שעם היו עוד כמה מנהלים כמו שחר אז הכדורגל שלנו היה יכול להגיע לרמה של טורכיה לפחות ואולי יותר בניגוד לשחר כל אותם נשיאי קבוצות רק מדברים ועושים שטיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דפוק?
אמיר,
חיפה,
28/02/05 11:11
|
אייל לקח דאבל במכבי חיפה לפני עידן שחר, אז שחר עשה אותו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה טמבל אתה
ירוק בדם,
28/02/05 12:22
|
טמבל ,מי הכיר לו את פיני זהבי ,מי מכר אותו לארופה ,תראה את נימני וזוהר שהם אותו שנתון כמו שלו לאן הם הגיעו לואן הוא , עם לא היה לו את ינק'לה שדאג לו הוא היה היום שחקן זקן בליגת העל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אבי רצון
דורון,
ירושלים,
28/02/05 00:07
|
פשוט לא תיאמן רמתה הירודה של התכנית בטריבונה אבי רצון מנהל שוק חנפני עם שאלות ירודות וצעקות שלא נותנים להתבטא. פשוט רמה של כיתה ב' (ראה לדוגמא את התכנית ביום שישי עם מודי בראון פשוט תענוג)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צהוב צהוב אין על הטריבונה
אלי רומן,
28/02/05 01:02
|
תכנית הספורט מספר אחד בישראל. אם איל היה הולך למודי הוא היה מופסק כי הוא מדבר לא יפה על שחר. מודי טוב לליגת האלופות ולתזמורות. תנו לי טריבונה כל יום. אבי רצון היה ונשאר מספר אחד. שימותו הקנאים. בשבוע הבא שחר עונה לברקוביץ'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתטי או לא, סקופים הוא מביא
סמי,
28/02/05 00:23
|
|
 |
עאלק
סקופ,
28/02/05 08:46
|
מחזיק את הקהל חצי שעה במתח. ולבסוף מצייץ ברווזון קטן : חיים רמון חיפש את אייל ברקוביץ. סקופ עולמי !
מישהו אמר תת רמה ? כששלמה שרף היה שם, זו היתה בהמיות לשמה.
לשם מה מחזיקים שם את טל תאומים. אם לא נותנים לה להוציא מילה מן הפה ? וכשמתאפשר לה להוציא חצי משפט קוטעים אותה באמצע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשביל היופי והשיער הגולש ...
ל"ת
דני,
28/02/05 10:31
|
|
 |
לא רוצים אותך שם את תפאורה...
נעלבת סדרתית,
28/02/05 11:43
|
|
 |
4.
ברקוביץ, נמאסת, תתחפף מהר !!!
ל"ת
אבי,
חיפה,
28/02/05 00:07
|
|
 |
3.
שחר צודק
שימי,
נתניה,
28/02/05 00:05
|
עם כל הכבוד לאייל. ויש לי הרבה כבוד אליו בתור אחד שעדיין מצדד בחזרתו לנבחרת,אייל שוכח ששחר לא שוכח את הסכין שעדיין תקועה לו בגב ובצדק....אייל לא יכול היה לצפות שלאחר שירק לבאר ממנה הוא שתה, הוא יקבל תמיכה מקיר אל קיר. עכשיו שינסה את מזלו במקום אחר, ואם הוא מחפש קהל ועל האגו הוא כבר גבר,בנתניה מחכה קהל לא קטן וגם חבר ותיק..........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החבר הותיק כבר מזמן לא חבר שלו
ל"ת
ראובן עטר,
28/02/05 11:50
|
|
 |
מה הסיפור עם עטר וברקו?
ל"ת
שימי,
01/03/05 01:11
|
|
 |
2.
אייל פתטי, שחר צודק וחכם
ל"ת
איל=מדון,
28/02/05 00:00
|
|
 |
1.
עשה לכולנו טובה איילצ'וק
אברי,
27/02/05 23:48
|
עשה לכולנו טובה איילצ'וק - הישאר באירופה. תבוא לבקר בחגים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני הצעתי לבוס שלי שייתן
איציק נדבה,
28/02/05 06:46
|
גם אני הצעתי לבוס שלי במפעל החמוצים בו אני עובד שייתן לי תוספת של עוד 20.000 שקל כדי לחלק לילדים מסכנים, תאמינו לי אני לא צריך את הכסף הזה, הרי את ה-3000 שקל בחודש אני עשיתי כבר בשנים הקודמות, אם הוא היה בן אדם הוא היה לפחות מגיש הצעה נגדית, 100 שקל או משהו כזה, אבל הוא בחר בנקמה אישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב הביתה
טוסקניני,
28/02/05 04:57
|
איל אתה אדם גדול שמתעסק עם זבלים.שום שחקן ישראלי לא הצליח באימפרית הכדורגל האנגלי כמוך.הסך הכל שלך חיובי ולא היה קורה שום דבר למר שוחטוביץ לו היה מקבל אותך אפילו לשנת פרידה כפי שנהוג בעולם עם ספורטאים בסדר גודל כמוך.ברגע שמכבי תעלה על השרטון אתה הראשון שתקרא לחלץ אותה ימים יגידו שא ברכה איש יקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי כהן ורוני רוזנטל הצליחו
פגניני,
28/02/05 12:36
|
יותר מאייל באנגליה. לפחות שיחקו בקבוצות צמרת וזכו באליפויות וגביעים. אייל כל הזמן שיחק בקבוצות תחתית וגם משם נזרק לאחר זמן קצר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי אתה יכול להאיר את עייני
דנידין,
ירושלים,
28/02/05 12:05
|
על איזה הישגים בדיוק אתה מדבר ? מה בדיוק ברקוביץ השיג באנגליה ? אם עליית ליגה שווה יותר מאליפות, אז אתה צודק. כי אני לתומי מכיר לפחות שני שחקנים ישראליים שלקחו אליפות באנגליה...
יאללה, ברקוביץ' שחקן ענק שהתבזבז כי יש לו יחסי אנוש מחורבנים ביותר. ועשה שחר בשכל שלא לקח אותו, אני אוהד בית''ר ומקווה שהגאון מפניג'ל לא יביא לנו את הקיסם (לא טעות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברקוביץ ימשיך להצליח בלי שחר
יוסף המכופף,
תל אביב,
28/02/05 13:52
|
ברקוביץ ימשיך להצליח בלי שחר. ההצלחה האחרונה של מכבי חיפה באירופה , היתה עם גיורא שפיגל מאז חיפה לא הצליחה , כי שחר לא אוהב לעבוד עם אנשים יותר חכמים ממנו. רוני לוי , הוא ''יס מן '' של שחר, לאגו של שחר זה טוב , לכדורגל הישראלי לא. אייל ברקוביץ השחקן הישראלי המצליח ביותר עד היום לצערי הוא לא הבין , שיעקב שחר לא מתאים לסגנון האירופאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אייל רוני סתם בובה
רן חיפה,
28/02/05 20:38
|
|
 |
אולי תסביר....
דנידין,
ירושלים,
28/02/05 16:28
|
איך קבעת שהוא המצליח ביותר ? איזה השגים יש לו ? מה הוא השיג חוץ מכמה בעיטות בפנים ? ודלתות שנטרקות לו בפרצוף בכל מקום שהוא דרך בו ?
לצערי, חוץ מעליית ליגה באנגליה אני לא זוכר שום הישג של ה''קוסם''
הגב לתגובה זו
|
|