 |
18.
תתבייש לוני
אבי,
תל אביב,
07/03/05 18:39
|
לוני אתה חייב להתבייש איך עדיין לא הבאת את ברקוביץ'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
שחר תתבייש.. ברקוביץ' לחיפה...
ל"ת
יעקב שחר הביתה,
02/03/05 09:10
|
|
 |
16.
קצת ארוך אבל חשוב...
אהוד,
01/03/05 21:13
|
אני אוהד שרוף של הקבוצה מאז ימי סלקטר ממן ורוזנטל, ואני מרגיש בשנים האחרונות את ריחוק ההנהלה והשחקנים מהאוהדים, שהגיע לשיאו בהחלטה של יעקוב שחר לא להחזיר את אייל ברקוביץ לקבוצה. לא משנה מה היו השיקולים של יעקב שחר (שאותו אגב אני מכבד מאוד), בראש סדר העדיפויות שלו היה צריך להיות הקהל. כי בסופו של דבר עוצמתה של קבוצה נמדדת בכמות הקהל שלה (ראה מכבי פ''ת). אני אישית קיוותי מאוד שה''קוסם'' יחזור ואיתו יחזרו רגעי הקסם משנות ה-90 (משחק הגמר ב91 נגד הפועל פ''ת). אני בטוח שרוב האוהדים חושבים כמוני, מצד אחד מוקירים מאוד את שחר על תרומתו הענקית למועדון ומצד שני מרגישים גם הם את אותה תחושה שהקבוצה הינה מקצוענית והייטקית אך חסרת כל סמן חיפאי. הרי מלבד רצון האוהדים לראות את ברקוביץ חוזר היה בהם את הרצון לחזור לימים עברו שיש עם מי להזהות בקבוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הפיתרון לנושא
lior,
מרכז,
01/03/05 21:01
|
וולאה חברים אני שמעתי כבר את כל הפרשנויות בנושא , והבעיה שאני חושב שגם שחר צודק וגם ברקוביץ' צודק . אז פשוט צריך להיתעלם מזה כי (בתור אוהד חיפה) אני מתבאס לחשוב שברקוביץ' לא חשחק אצלנו אבל שחר גם צודק אז פשוט אני לא הולך לחשוב על זה יותר ומה שיקרה יקרה. ותראו שאחרי שתתעלמו מזה תרגישו יותר טוב :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
Berko is nothing but
Josh,
NYC,
01/03/05 20:49
|
Troubles, his mouth is to big and his Ego is way to big he is old he is injured he isn't worth the money or the noise as a haifa fan i feel that Shahar took a great move will always miss Berko but it's something the team don't want to get mix in. Good season Green rules. J
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אייל
ר.ל.,
כרמיאל,
01/03/05 16:12
|
|
 |
12.
ללוטן קורס בהבנת הנשמע .....
moby,
01/03/05 15:18
|
סיבות ''כלכליות, מקצועיות וחברתיות''. הינם בעצם (מנסה להכנס לנעלי שחר הענק) אם אני משלם לו 400 אלף דולר (כלכליות) או אפילו 300 (אייל לא יסכים לפחות) אני פותח חזית מול בנאדו רוסו וטל (בשנים האחרונות אני בהורדת רמת המשכורות) שמרוויחים פחות. (חברתיות). ואז אני גם לא יכול להביא חיזוק משמעותי במקום קטן לנסיון לעלות לליגת האלופות (מקצועיות). כמו כן מערך הקבוצה חייב להשתנות מ- 4-4-2 או 4-5-1 גמיש עם קשר אחורי קלאסי אחד (דירסאו) למערך קבוע של 4-5-1 עם שני קשרים ''הורסים'' קבועים. (ביום בו ברקוביץ יעשה הגנה......(מקצועיות).
נ.ב ברקוביץ אפילו לא השחקן הכי גדול בחיפה (עטר, ממן, בניון ועוד...).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
רק ברקוביץ מעניין את אייל
שלומי,
ר''ג,
01/03/05 14:48
|
אייל כל כך שקוע בעצמו שהוא לא רואה שבדרך הוא שורף את כל הגשרים. אייל לא יוכל לדרוך בשום מועדון בו דרכה רגלו. הוא שרף את כל הגשרים. אייל החליט שהוא רוצה לחזור למכבי חיפה ולקבל שכר של 400 אלף $ נטו. הוא ניסה לכפות את דעתו על שחר דרך התקשורת. כשחר סירב אייל ליכלך עליו בתקשורת. מה שחר חייב לקחת אותו לחיפה ולשלם לו שכר כזה? ואם הוא לא מעוניין זה אומר שהוא שקרן? התקשורת בראשות רצון הפרובוקטור נתנה יד למסע ההכפה של אייל ואף גיבתה אותו. כל הדרך אל הגיהנום. אייל בעט בדלת ושבר את החלון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מה קרה
החושב,
01/03/05 12:40
|
אייל אולי לא שקרן אבל הוא רואה רק האת הצד שלו איך פתאום הוא רצה לרדת ב30% ואילו ביום שישי בכל העיתונים היה כתוב שהוא רצה לסגור על 350אלף דולר שזהו סכום אסטרנומי לכל שחקן בליגת העל שלנו, ותחשבו מה היה קורה אם רוני היה אומר שהוא לא רוצה את ברקוביץ איז בלאגן היו עושים האוהדים נגדו הלא אבל בכפו כי באמת לא צריכים את ברקוביץ ובטח שלא בסכומים האלו לכן הכתבה הזו מטעה ויעקב שחר כן צדק .
ועד משהו מי שאומר שמי שצריך לעשות מחאות או כל מי שלא רצה את ברקוביץ בחיפה לא אוהד שלה אז שיחשוב שוב אוהדים את המועדון ולא את השחקנים ששיחקו בו בעבר ולא משנה כמה הם גדולים או טובים אז דיייייייייייייייייייייייי
יעקב שחר הוא המלןך בחיפה אין הפועל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אבל אולי רוני לוי שיקר
ישי,
חיפה,
01/03/05 12:14
|
גם אני מאמין לאייל שרוני לוי אמר לו שהוא רוצה אותו מאוד. אבל יכול להיות שרוני לוי אמר משהו אחר לגמרי לשחר.
בכל מקרה ביום ששחר ויתר על אייל הוא הפסיד את האליפות בשנה הבאה לברקוביץ (אפילו אם אייל ילך לפ''ת הוא יקח אליפות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ברקוביץ, כבוד מקבלים לא מבקשים
ל"ת
טמבלולו,
01/03/05 11:30
|
|
 |
7.
כל מילה - זהב
הירוק,
01/03/05 09:29
|
|
 |
6.
חיפה חיפה מכבי שלי....
ירוק,
28/02/05 22:50
|
אהוד אתה צודק.גם אם שחר טעה צריך להסתכל קדימה,שום דבר לא צריך להסיט אותנו מחגיגות האליפות הקרבות ובאות. בחיפה יש רק מכבי..... נ.ב-ג'ובאני תחזור כבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כתבתי את הכתבה ורציתי להבהיר!
אהוד לוטן,
הבהרה,
28/02/05 21:34
|
דבר נוסף שלא רשמתי ומן הראוי שאוסיף עקב תגובות הקוראים:
מותר ליעקב שחר לעשות מה שהוא רוצה משום שזו הקבוצה שלו רשאי לעשות בה כרצונו. אולם, כל בקשתי היא לשמוע את האמת שהיא והיא שהסיבה שאייל לא משחק בחיפה היא בגלל משקעיפ אישיים שנובעים בעיקר מן התביעה נגד המועדון. בהחלט הגיוני שמי שתובע את הקבוצה לא ראוי לשחק בה, אבל מה הבעייה להגיד את זה?! שחר הטיל את רוב האשמה על אייל ולא היה מספיק אציץ לבוא קבל עם ועדה ולומר את האמת. לא סיבות כלכליות, לא מקצועיות, לא חברתיות ולא נעליים. נ ק ו ד ה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה
תום,
כפר יונה,
28/02/05 23:59
|
לשחר לא מותר לעשות מה שבא לו ובמיוחד אתה טועה בזה שאתה אומר שהקבוצה היא שלו. הקבוצה היא של האוהדים! מאז שהגיעו היו''ר הם רק הורסים את הכדורגל ועם כל הכבוד שיש לי לשחר כאוהד שרוף של חיפה הכי נהנתי בתחילת שנות ה90. ואני רק רוצה לומר לכל אוהדי חיפה שחושבים ששחר צודק- אתם לא אוהדים אמיתיים - אתם לא יודעים מה זה סמל ואתם אוהדים של הצלחות- ההפך ממה שאוהדי חיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מבין אותך ?!
יובל,
01/03/05 13:40
|
אתה באמת מעדיף שאייל יהיה בחיפה אפילו על חשבון יעקב שחר?! מבחינתך אין לך בעיה שהקבוצה תהפוך לעוד קבוצת מרכז טבלה ( בלי ההשקעה והניהול של שחר זה מה שיהיה) העיקר שאייל יחזור? במה תבחר ? לדעתי, אם אתה בוחר באייל על חשבון שחר אז אתה לא אוהד אמיתי של מכבי חיפה ! אתה אוהד של אייל ברקוביץ ( כוכבים יש רק בשמים...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לעשות - הקבוצה כ-ן של שחר.
גל,
חיפה,
01/03/05 12:40
|
בעל המאה הוא בעל הדעה. ואל תשכחו בזכות מי הקבוצה נמצאת כיום בפסגת הכדורגל בארץ... רמז- לא בגלל האוהדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש דברים יותר חשובים מתארים
תום,
כפר יונה,
01/03/05 15:18
|
וזה סמלים של קבוצות. כן אני הייתי מעדיף שברקו ישחק אצלנו ולא נקח אליפות כי זה יהיה יותר מהנה בשבילי לראות את השחקן שגדלתי עליו בקבוצה שגדלתי עליה. אבל כל זה דיבורי סרק כי שחר לא יכל להתגבר על האגו שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אמש הוכיח ברקוביץ כי אינו זכאי
אבי,
חיפה,
28/02/05 21:01
|
ואינו ראוי ללבוש את המדים הירוקים. שומר נפשו ירחק ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שחר צודק
עוז,
חיפה,
28/02/05 17:51
|
שחר צודק אם משהו היה תובע אותי גם אני לא הייתי מחזירו לקבוצה שלי ועוד משלם לו כסף והרבה. הסתדרנו בלי אייל עד עכשיו ונמשיך אחריו למרות שהייתי רוצה לראות אותו בקבוצה.יעקב שחר הוא בעל המאה ומשקיע המון בקבוצה אין ספק כי הוא רוצה בטובתה ולכן כולנו אוהדים את מכבי חיפה שגדולה מכל שחקן גם מאייל.אם שחר החליט אני איתו וגם מניע אישי הוא מניע לגיטימי במיוחד איך שהקבוצה נראית ומתנהלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תסלח לי, אתה פחדן
מיכל,
28/02/05 17:10
|
אם אייל צודק, אז למה ''יחד עם זאת'' אתה רוצה שנשתוק?
במחשבה שנייה, אתה גם מודה ליענקל'ה שאנחנו ''מכבי ת''א בכדורסל''. אתה לא פחדן, אתה סתם צהוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה פחדן?
דניאל,
חולון,
28/02/05 18:13
|
|
 |
1.
צודק במאה אחוז
א.ל,
ירושלים,
28/02/05 15:42
|
|